40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Pitää vielä lisäillä, että kyllä nuo lapsoset on joskus niin "ihania".
Eilen meidän piti lähteä synttäreille kun mies tulee töistä ja eiköhän vain vähän ennen lähtöä kaksoset olivat liian hiljaa, jolloin olisi jo pitänyt jo hälytyskellot soida.
Joo, olivat leikkineet lumisadetta. Arvatkaapa millä. Olivat tyhjentäneet takan ja heitelleen kaikilla mahdollisilla vehkeillä tuhkaa ilmaan ja pyörineet siinä "lumisateessa", toinen tuumasi kyllä, ettäå oli vaikea hengittää.....
Voi taivahan vallat mikä siivo, oli niin "mahtavaa" alkaa siinä helteessä (varjossa yli 30) imuroimaan, joka sekin meni tukkoon hienosta tuhkasta, sitten luutuamaan lattioita ja vieläpä pesemään kaksi mattoa raivopäissäni. Arvatkaas oliko synttäri-into huipussaan.

No nyt kaksosista tyttö kiukutteli kun on niin kuuma ja yritti vaatteita tukkia hikiselle iholle. Piti koittaa kymmentä riepua päälleen, ennen kuin passasi. Sitten piti saada keijun siivet selkään ja arvatkaas mistä sitten kiukutteli.. No kun en osaa lentää.....sitten muakin joa alkoi naurattamaan, kun toinen vakavalla naamalla alahuuli väpättäen murehtii omaa lentokykyään tai paremminin sen puuttumista....

ja vielä lisää olis EHKÄ tulossa........:p

Ottis
bugsy Teilläpäs on oikein kunnon hulinat ollu :LOL:. Mä muistan vieläkin kuin tän päivän, kun meillä oli äidin synttärit ja vieraita paljon, eikä kukaan vahtinut meidän perään, kun mun kaksoseni kanssa työnnettiin oven avaimenreiän läpi äidin Australiasta lahjaksi saamat helmet silleen, ett toinen työnsi toiselta puolelta ja toinen veti vastana toiselta puolelta. Poikkuhan se helminauha meni ja ainakin läheltä piti ettei saatu selkäsaunaa =).

ON Sitä piti vielä noista ovistesteistäni kirjoitella, että eka kuva on otettu tasan 3 minsaa dippaamisesta ja toinen sitten myöhemmin, kun olin tänne sen ekan kuvan jo siirtänyt. Ei sais tota testiä enää tulkita 5 minsan jälkeen, mutt tuolta se näytti ja uskon sen plussan olevan =).

• Tykkää
Reactions: bugsy
Ottis - on se!!!
..ja nyt ei sitten enää dippailuja..niinhän?;)..vaikka olishin huomenna yhtä vahva!..siitä ekasta vahvasta se tulkitaan O-plussaksi - muistithan!?
..seuraavat dippailut sitten toisenlaisilla testeillä!:heart:=)

Viimeksi muokattu:
Ottis:

Jos tämä ei ole ovisplussa, niin mikä sitten on ?

Hih, mä ihan sekosin. Valtavat ovislimatki alko tuntua
Mikä Viiva! sulla siellä Ukko-simppasia on, mutta nyt äkkiä ja lissää :D Tärpikästä hetkittelyä :heart:

Bugsy
No nyt kaksosista tyttö kiukutteli kun on niin kuuma ja yritti vaatteita tukkia hikiselle iholle. Piti koittaa kymmentä riepua päälleen, ennen kuin passasi. Sitten piti saada keijun siivet selkään ja arvatkaas mistä sitten kiukutteli.. No kun en osaa lentää.....sitten muakin joa alkoi naurattamaan, kun toinen vakavalla naamalla alahuuli väpättäen murehtii omaa lentokykyään tai paremminin sen puuttumista....

ja vielä lisää olis EHKÄ tulossa........
:heart: :kiss: :heart: Plussasäteitä Tuo tunne saa sydämen pamppailemaan ihunia ylilyöntejä

Elysee :kiss: Kiitoksia =) Laskettu aika olisi kuukautisten mukaan :heart: 26.03.2012 :heart: Täällä neuvolatädit lätkäsevät LA:n kuukautisten mukaan, se muuttuu jos muuttuu sitten ultrassa :D Muutaman päivän myöhemmällehän se menee ;)

Mur-mur Hyvä kun vuotohinen tuli :hug: ei jäänyt kupeksimaan. Otathan lasillisen minunkin puolesta :heart:

tattinen :hug: :kiss:

Viimeksi muokattu:
Täältä taustalta jälleen. Ottis, ehkä voisit vielä varmistaa digillä, että ovis tosiaan on ovella. Itselläni nuo liuskatestit näyttää välillä tosi vahvaa, mutta kun sitten digillä varmistan, niin saattaapi tulos olla toinen. En tiedä, mistä johtuu, että jotkut testit näyttävät ovishuippua (ainakin Pregcheck -testit tekee niin - näyttävät samanlaisilta vihreiltä testeiltä, mutta voivathan ne olla erilaisia, jos ovat erimerkkisiä) ja toiset taas ei. Kerran dippasin samaan pissaan sekä liuska- että digitestin - ja tulos olla just tuo kuvailemani. Siinä kierrossa ei ovulaatiota todennäköisesti tullut ollenkaan, koska täti myöhästyi viikolla.

Viimeksi muokattu:
Olivitar kirjoitti:
..Otathan lasillisen minunkin puolesta:heart:

Juu otan otan - kaksi..tai kolme..Ääääh - meeeenköön koko 3l hanapakkaus!!!:D
..sen ajattelin nimittäin naatiskella itteksein su-ke välillä - kotio en takaisin tuo!;)

Ottis
Fiialiia Aikojen alussa testasin aina digillä ja sit ku opettelin käyttämään liuskatestejä, testailin digillä rinnalla ja noi on samoja testejä, joten luotan niihin. Kiitos huolenpidosta :kiss:. Mur-mur, lupaan, etten enää testaa, vaikka vähän uteloittas kyllä, sillä onhan meil molemmil digi näyttäny joskus hymynaamaa kahtena pvnä peräkkäin. Kivat sulle hanapakkauksen kera, mullakin punkkua jäähtymäs :p. Oliivitar, mä kans otan sulle =). Mä istun saunan terassil ja nautin sateen jälkeisestä fiiliksestä. Ukkostikin. Hiljaista olis jos ei ukko koko ajan höpöttäs. Kurkien kirkuna kuitenkin päällimmäisenä. Aamust pupuillaan, luulen, ett se soppeli ajankohta. Ukollekin jo asiasta ilmotin, eikä nurissu. Kivaa iltaa ja kauniita unia kaikille :wave:!

Voi ihunaiset..

Äskettäin kun olin suihkuun menossa..siinä se oli: siteessä miun pienein alku..

Niin s e l v ä s t i näkyi Amnio ontelo ja ruskuaispussukka..amnio ontelo sellainen n. 1-1.5cm. pitkä, tummanpunainen ja ruskuaispussukka pieni vaalea,n. 3-5mm
Ruskuaispussista lähti sellainen pikkanen rihma siihen amnio onteloon..amnio ontelossa näkyi verisuonia selkeästi..

Tuollainen, kuin tuossa video kuvassa(alkiota ei tietenkään näkynyt, sehän siellä pussukassa ja vasta n. 0.5mm. - luulisin näin?)
(kuvanen, jota tarkoitin, on n. 11sek. kohdilla videossa)
Embryonic Development

Jotensahin tuon näköinen t o d e l l a paljon.

Voi hyvänen aika mie ihmettelin ja kattelin sitä pitkään, sattuikin niin ehjänä tulemaan ulos..ja samalla tietenhin hyvin suruisena..sinne sitten roskiin laittelin pienen alun..:'(..huoks..elämä ON.

Samanlaisen mie löysin siellä lääkkeellisessä tyhjennyksessä siteestä..oli vain rikkonaisempi.
Hoitajat sitä tutkailivat ja miettivät - onko, vaiko ei pienen alku..olihan se.

Sitä olen ihmetellyt kun ei ole turvotusta ja kipuja - niin kuin tavan menkoissa?
..tietenhin, hyväinen näin.:)

((muoks))..kun pienen alku tuli poijjes, alkoi vuotohin sitten kunnolla.

Viimeksi muokattu:
Ottis
Huomentapäivää :). Eipä ihme jos mua väsyttää ku olen vielä kolmen jäljestä täälläkin pyörähtänyt. Olis vaan pitänyt mennä miehen kanssa yht'aikaa nukkumaan. Käytiin baarissa illalla tai yötähän se oikeastaan oli. Sattui olemaan paljon mun kamuja paikalla ja meillä oli hauskaa. Tanssittiin niin, ett hiki virtas. Ilmassa oli tropiikin tuntua. Piliä en ole vielä saanut, mutt mies lähti käymään serkullaan ja lupasi, että sitten :p. Eikä tässä mitään hätää ole, sillä limoja tuntuu vielä ihan kivasti.

Onks testaajia tälle päivälle?

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako (46)....kp2/23-30.......yk14........1. yht.
pikkutirri (42)............kp3/28-32.........yk806/11)4./2yht.
Euphonia (40)............kp8/25-26.........yk20..........1
Ottis (44)..................Kp11/26-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43)........Kp12/27-29........yk 10( 04/11)..3
putunen (41).............kp14/25............yk yli 1v...........3./1.yht.
Ninni69 (42)..............Kp21/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41).............kp24/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Nöpsö (42)................kp26/29-32.......yk?................2.
AinoEmilia (46)..........kp57/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28..............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71,

Ottis (44)...................dpo0
putunen (41).............dpo5
tattinen (41)..............dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis - kiitos:kiss:
..mutta en mie ole kuiteskaan kauhea suruinen,(enää) osasin niin varautua siihen pettymykseen.
Ajattelen vain näin, että pieni ei ollut elinkelpoinen..Luget varmaan kuiteshin tuki kohdun limakalvoa, jotta siihen olisi pystynyt kiinnittymään.

Mukavaista päivää kaikille, mie lähden mökkeilemään ja palailen ensiviikon ke tai to.

Plussatuulosia kovasti ihunaiset!!!!

:heart:mur-mur

Nopeaa ilmoitusasiaa: Kp 2 tänään jo :heart:..ja illalla laivalle miehen kanssa laatuaikaa viettämään:)

Ottis: Hyviä miehen kellistysaikoja sinulle!!:D

Plussakkaita tuulia kaikille tasapuolisesti!

Mur-Mur: hyvää Mökkilomaa sinulle!:wave:

mahdotontako:heart:

Pikanen hyvän yön toivotus minultakin:wave:

Mur-murille halaus:hug: ja hyvää mökkilomaa!!!

Ottikselle tärppionnea!!!:heart:

Ihania ja kerkeeväisiä lapsosia on Bugsyllä=) Mun vanhin tyttö meni joskusus pienempänä piiloon takkaan..siis piiloleikissä...mutta teillä ihan lumisadetta leikitty:LOL: kekseliästä...

on: LOMALLA!!!=) Eka clomi päivä tänään...ja huonoa oloa on pukannu...tosin syy siihen varmaankin eilinen juhla ilta:D, kivaa oli.

Plussakkaita tuulia kaikille!!!

Yhteistyössä