40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Kiitos - karhun halituksesta bugsy!!:kiss:
..olishin ihunan viilentävää tuonne polskahtaa!:)..hiki valuu joka reiästä nimittäin!:O

Mahdotontako - harmistus jos testi ei näytä mitään, pahoitteluni:hug:
..laita vaan Lugeja vielä dpo13 asti:)(varuilta)

Saan tietää mökin vuokrauksesta vasta illasta - Voi, kunpa päästäis!:cool:

((muos)) Sunnuntai illasta päästään - jeee!!!:D

Viimeksi muokattu:
Ottis
Heipsan! mur-murilla näyttää olevan siellä lämmintä :cool:. Mullakin valui hiki ihan naamaa ja korvia pitkin, kun pesin toimiston kylpyhuonetta ja ku ukko kävi päiväkahvilla, huokaili hänkin hellettä, vaikka meillä ei auton mittari näyttäny nyt ku 20 astetta.

bugsy Plussapuhureita :heart:!

ON Oikea munis paukkaa todella lupaavasti. Ovistestin tein siivouksen lomassa ja hätäännyin jo, että viiva olisi haaleampi kuin eilen, mutt kun kotiin pääsin ja tikkuja vertailin, huokaisin helpotuksesta. Aikalailla tasapaksuilta näyttävät, vai mitä :confused:?

Ottis
mahdotontako Näetkö väriä tuossa viivanpaikalla livessä? Toivottavasti se alkaa siitä pian hahmottumaan :heart:.

Mafinka Tiedän tunteen, kun testitkään ei lupaile mitään ja silti täti vain viipyy :hug:. Kuvia testeistä, pliis =).

Ottis
mur-mur Kiitos kommentista :kiss:.Tarkoitus olisi mies vällyjen alle saada, hänelle jo viestin nakkasin, mutt en malttanut jäädä tstolle odottelemaan :). Jospa alkasin tässä mansikkasopan keittoon (omista mansikoista) ja sillä vähän pehmentelisin =).

Mafinka..minne siun tätsykkä on jäänyt:confused:..ihuna vaan olis se ylläri pylläri olunna kyllä:rolleyes::kiss:

..samoiten laittelen - Tattiselle, Mahdotontako(lle), pikkutirrille ja bugsylle++++++++:heart::kiss:
..oliko muita?..

Ottis - jos ei matsikkasopalla piliä irtoo, on IHME!!!!:D

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Minä täällä on päässyt/jäänyt testien maailmaan. Kylläpä se koukuttaa nopsasti.
Tekis mieli tikuttaa joka lirusta, mutta kaipa se hcg nousee niiiiin hitaasti.

Jos ei kohta ala tulla tietoa tädistä eikä testeissäkään mitään näy, niin täytyy soitella terkalle, jos se vaikka ultrais. Täällä on niin ihanainen terkka, että ultraa aina kun sitä pyytää. Täällä on jäänyt vanhempi ultrakone, kun tk laittoi ihka uuden, niin vanha on sitten vapaana lähes aina.

Tuolla muualla onkin ollut puhetta, että tuo halpa-hallin rfsu-testi olis aika ei-herkkä, vai mikä on vastakohta sanalle herkkä. Ei ainakaan herkätön tai epäherkkä? hah, hah, Ottis ope korjaa:LOL:
Sen testin herkkyys olis jotain 50?

No, hain apteekista jonkin Onni-nimisen puikkotestin ja vielä Halpa-Hallista 2 kpl rfsu:n testipaketin, jotka vielä pihinä tätinä puolitan, eli mulla onkin 4 liuskaa, tai ainakin liuskahkoa:LOL:

• Tykkää
Reactions: oliivitar
Ottis
Hih bugsy, sä näytät tosiaankin päässeen mukaan tähän dippailuun. Mä luulisin, että RFSUn testi on 25mIU/ml tai jotain. Ei se ainakaan erittäin herkkä (10mIU/ml) ole. Tai on se punainen nätti paketti ja nätti on testipuikkokin. Milloin ajattelit testata?

ON Mulla nippailee oikeata munista niin, että kohta palaa pälli, jos ei tuo mies ymmärrä jotain tehdä. Mansikasopan jälkeen hän kävi kyllä suihkussa ja köllötteli vuoteessakin, mutt oli oikeasti niin väsy, ett annoin nukkua. Näytti niinkuin ois olleet huuletkin kalpeat :(.

Ja bugsy, kyllä voi viiva vielä vahvempikin olla. Mä olen noilla testeillä joskus hosunut pupuilua aikaistamaan, kun olen luullut LH-huipun olevan jo ja seuraavana päivänä onkin tullut vieläkin vahvempi viiva.

Saas nähdä Ottis jos vielä tänään yrittäis jossain välissä tiristää. Sitten jätän seuraavan aamuun, niin no aamuun ja aamuun, sitten kun jaksaa nousta puolen päivän aikaan. Yritän ensin noilla halpistesteillä.
Raportoin illan testistä, jos on jotain raportoitavaa.:rolleyes:

Ai, niin tuolla toisessa paikassa joku kirjoitteli, että tosiaan olisi oikeasti se rfsu:n testi 50. En tiedä voiko olla niiiin ihan oikeasti?

Viimeksi muokattu:
Ottis
bugsy, voihan ne RFSUn testit niinkin ei-herkkiä olla =). Tsemppiä ja onnea testailuun. Minä ainakin kurkin kattomassa mitä kuuluu. Plussapuhureita :heart:. Minäkin muistan ajan ku tuntui, ett ei pissata osannut dippaamatta :LOL:.

Ottis Mulla on ollut niitä halpistestejä ovistesteinä ja olen saanut jopa testiviivan tummemmaksi kuin kontrolliviivan - ei tosin joka kierrolla - en ole edes aina saanut lähellekkään tasavahvaa saati mitään tikkuun... mutta varallehan torveen kannattaa talletella ;)
... vai mansikkakiisseliä ja riisipuuroa ... tie miehen sydämmeen ja palleihin vie vatsan kautta :LOL::LOL:

bugsy näyttää siltä että "testien lumottuun maailmaan" todellakin jää koukkuun ... ärsyttää vain kun ei tiedä viitsiikö enää tilailla, kun tätsy on taas karussa, että tuleeko edes enää kylään vai oliko tämä tässä :( ..

mur-mur suloinen :) ihanaa että pääsette möksälle viettämään laatuaikaa...

ON: Itse lähden tulevaan kotiini pyhänä revohkan kanssa, tarkoituksena pitää parin viikon loma... todennäköisesti tulen välillä käymään kotona... hieman tänään olen äkämystynyt miehelle ja siksi ajattelin mennä vasta lauantaina... kärvistelkööt siellä :D... täytyy opettaa heti alkuunsa tavoille ... miehet: "minä olen perheen pää" ... naiset: "ja minä olen se joka sitä päätä kääntää" ... :D muistakaakin se :LOL::LOL: :LOL: mutta palaillaan ...

mur-mur suloinen :) ihanaa että pääsette möksälle viettämään laatuaikaa...

Juu..mut mies on töissä raatamassa:| - mie menen sinne lapsosten kera=)
..saattaapi sisko miehensä kera myös piipahtaa..
..ja on sillä miehellänihin ma ja ke vapaata.:)

.. hieman tänään olen äkämystynyt miehelle ja siksi ajattelin mennä vasta lauantaina... kärvistelkööt siellä :D... täytyy opettaa heti alkuunsa tavoille ... miehet: "minä olen perheen pää" ... naiset: "ja minä olen se joka sitä päätä kääntää" ... :D muistakaakin se :LOL::LOL: :LOL: mutta palaillaan ...

Juu - juuri näin!!!:LOL:
.

• Tykkää
Reactions: Mafinka
bugsy - olisit sie vaan voinut JO tänään illasta dipata:heart:..Jookosta Jooooo!!?:whistle::D:saint:
..iltapisu on miulla ainahin tujumpaa, kuin aamu sellainen..;)

Ps. bugsy - mie pistin RFSU:lle s.postia ja kyselin R-testin herkkyydestä!:wave:
..jos huomiselle jo vaikka vastailisivat..

Viimeksi muokattu:
Iltaa!

Kiitoksia onnen toivotuksista ja kaikesta! Sitä tarvitaan :heart: Tänään sain jonkin euforia-piikin ja mikään ei maailmassa minua surettanut, ei pelot keskenmenosta, ultrista ja mahdollisista muista komplikaatioista. Nautin täysillä vain tästä hetkestä, tästä mahdollisuudesta mikä minulle on annettu :heart: Ah, kuinka tämä tunne vain pysyisi näin monta, monta viikkoa =) Mutta huominenhan on vasta monen tunnin päästä :D (oliivittaren tunnetila raskaana yhden päivän tai laskurin mukaan 4+jotain :O )

Mafinka:
miehet: "minä olen perheen pää" ... naiset: "ja minä olen se joka sitä päätä kääntää" ... muistakaakin se mutta palaillaan ...
:D :LOL: Aivan!

Ottis Ajattelin jo sinun saaneen toimistoseksiä :p :D Ehkä sitten illalla paikkailet ;)

Täällä on niin puheltu testeistä, että satuin onnen kaupalla löytämään roskiksesta tämän kierron ovistestikuvat. Minullahan poikkeuksellisesti ovis-viiva näkyi monta päivää, kun aikaisemmin se vain vilahti noin 1 1/2 vuorokaudessa. Viskasin ne roskikseen kun kuvittelin kierron menevän hukkaan. Ottishan se minut nakkasi RKTT-listalle oireiden perusteella :kiss: Taidat ollakin velho :heart:

Tuo viimeisen testin taisin tehdä kp17, senkin jälkeen sain viivaa testeihin..

Mur-mur Onko tuo ihanainen lapsukainen kuvassa poikasi :heart: Ihanaa mökkeilyä toivottelen!!!!

Hotmilk Ihanaa kun kävit kurkkimassa :heart: Ja kiitos! :kiss:

Viimeksi muokattu:
mur-mur täällä on odoteltu vesisadetta ja ukkosta koko päivän, sateli hetkisen - kovasti tihkua - mutta sinne se jäi. Hiki oikeastaan tuli jossain vaiheessa kun oli kosteaa ja aurinko paistoi... Olisin niin sitä ukkosta kaivannut ...

... minua väsyttää niin että taidan mennä aikaisin "maate" noh, herään sitten yöllä taas katsomaan telkkaria (nauhoituksia)..

... ehkä minä kuitenkin dippaan aamulla... nyt olen nauttinut muutaman olusen niin nyt ei kannata dippailla ...

..kuullaan ...:x en ymmärrä miksi on oksettanut jo hetken aikaa, muutaman päivän on siis närästänyt... ehkä joku vatsapöpö :( ..

No mur-mur oonhan minä jo tänään illallakin testaillut tuolla RFSU:n testillä Tais olla muuten juuri samaa merkkiä millä olen aikaisemminkin testaillut, eikä ole oikein mulla toiminut. Ihan varma en ole. Aina kakarana huviteltiin tuolla RFSU:n tekstillä, että peitettiin se F:n alaosa, niin näytti lukevan RESU. taitaa olla siis resu koko testi, ei siis näyttänyt nyt illallakaan yhtään mitään. Ei niin mitään.

Huomenna sitten uskallan käyttää sen puikon, katotaan mitä se sanoo.
Mulla ei ole mitään tietoa kuinka nopsaan hcg meikäläisellä nousee, olen aina tehnyt r-testin kun kuukautiset on olleet ainakin viikon myöhässä. Ja aina on synnytyksetkin alkaneet joka kerta n. viikon lasketun ajan jälkeen. Joten olen ehkäpä myöhäistä sorttia tässä asiassa. Ei oikein sovi meikäläisen luonteeseen, kun olen muuten hätäinen ihminen.

Eihän mulla ollut edes haaveissa raskautua, mutta niin vaan on heti pää täynnä kaiken maailman vauva-ajatuksia, että sitten kuitenkin kirpaisee nega. On se merkillinen juttu, että näin se aina kääntyy. Mulla on monta kertaa ollut sama asia, ja ainakin niiden muutaman keskenmenon kohdalla, että päässähän on jo vauvan huone sisustettuna ja kuvitelmat kotona olemisesta seuraavat lähivuodet. Ja sitten ne haaveet ei ole koskaan totta olleetkaan.

Nyt on pakko mennä heissulivei......

Ottis
Mafinka Hyvä sinä =), laita mies vaan ruotuun heti, niin ei tarvi näin kauan kouluttaa ku minä olen omaani kouluttanut.

mur-mur Ihanaa, että pääset mökkeilemään :kiss:. Olet sen ansainnut :hug:.

Bugsy Onnea aamun testiin :heart:.

Oliivitar Kiitos kuvista :kiss:. Kyllähän me illalla sitten talleteltiin, eikä tarvinnut kovin ruinatakaan, vaikka meinas jo alkaa ottaa päähän ku piti taas odotuttaa, ku mä oon näissä jutuissa vähän sellanen MULLE KAIKKI NYT HETI-tyyppi =).

ON Uskomatonta nippailua oikealla puolella muniksessa. Jo on kumma jos ei siellä nyt vuosisadan folli muhevoidu ;).

Meilläkin on vettä tullut pitkin iltaa, välillä oikein ropisemalla, välillä ripsotellen ja nyt alkaa usva kohota maasta. Kosteus on hurjaa ja sisällä taitaa olla vieläkin 26 astetta lämmintä. Ullakolla vähän vilposemmassa pupusteltiinkin ja miehen lauetessa repesi taivaskin eli ukkonen jyrähti eka kerran. Mies säikähti, ei heti tajunnut mikä ääni se oli :LOL:.

Oliivitar - ei ole miun poikanen tuossa kuvasessa, täältä netistä sen kopsasin.=)

Toivottelenpa sitä - euforista oloista, siulle piiiiiikäääään!:heart::kiss:

Huomiselle bugsyn testiin punaviiva puuuhkutus täältä++++++++:whistle::heart:

..ja Mafinka..
..toivon täällä:heart:

Miepä taidan jotahin puraista ja käpertyä soffan nurkkaan
..vuotoa ei kuulu, ei näy..Luget tais tehdä tehtävänsä.: /..eli sunnuntai iltana kun lähden mökille, ne sitten alkaa.(tietenhin)
..on kyllä kiva taas päästä mökille uimaan, saunomaan ja grillailemaan

Tämä on muuten eri mökki, missä viimeiks oltiin.
Tosi tunnelmallinen pikku mökki Suonenjoella(ei varsinainen vuokramökki)..ja ulkohyyskä tietenhin - sehän se kuuluu suomen kesään, kuin nenä päähän!:D

Nukkukaatte makoisat unukat jokainen:heart:..

Viimeksi muokattu:
Heipsus ihan nopeesti:wave:

Mulla töissä oli taas niin kiire etten ehtiny muutakun lukea...ja sit laitoin blogiini jutun siitä virkkauksesta..saa käydä kurkkiis jos haluaa linkkihän löytyy sielt listojen alta...

Mitäs mulla nyt olikaan asiaa???

Mafinka ainakin kyseli niitä lämpöjä...mulla ennen ovista lämmöt alle 37(36,4-36,8) ja oviksen jälkeen nousee selkeesti sen muutaman "pykälän"...mä oon nyt 2 kiertoa merkannu päivittäin ylös ja muutenkin kyllä vuoden alusta oviksen jälkeen kattonu et on noussu...oviksesta 7 päivänä tekee pienen dipin alaspäin, en tiedä mitä tarkottaa mut se oli kuvattu myös yhessä kuukautis kierto (lämpö)taulukossa ja mulla ainakin näin...ja nyt siis 2 kiertoa merkkailin ylös ja viimekiertohan oli plussa kierto ja mitään eroa ei juurikaan lämmöissä ollu eli eipä siitä voi raskautta ennustaa...korkeintaan huomisen päivän...juuri ennen kuukautisia pitäs lämpöjen laskea ja näin on mulla tehny koko kevään mitä kattelin, ni edellisenä iltana lämmöt alle 37 ni seuraavana päivänä alkaa vuoto...
..nyt illalla mulla edelleen 37,1 joten huomennakaan tuskin vielä vuotaa:confused:...kyllähän sitä toivois että se johtuis SIITÄ tietystä jutusta...vaan ois se pitän testeissä näkyä ja oireitakin olla...joten en tiedä mistä mättää???? Kumpa alkais et pääsis uuteen kiertoon...

Mafinkalle ja bugsylle ja Mahdotontakolle plussa puuhkutus ja muillekin ketkä samassa jamassa...:heart:

Kaikille halit!!!!:hug:

T: pikkutirri

p.s. voi että mua ottaa aivoon ja raivoon mies joka tulee olkapään yli lukee mitä kirjotan..tai luenkin:mad: mulle on jo lapsena opetettu kirjesalaisuudesta eikä tulis mieleenkään tehdä samaa..ei miehelle eikä lapsillekaan...murrrrr...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä