Pikkutirri Ei me vielä mihinkään lähdetä =). Maanantaina vasta. Kurja juttu, ettei miehes pelitä kun teinit ovat paikalla. Seksinhän pitäis olla luonnollinen juttu ja kuulua parisuhteeseen. Vinkkaa miehelles, ett teinit luulevat pian, ett teillä menee huonosti, jos ette koskaan pupuile, kun he ovat paikalla
.
mur-mur Kiva, ett vuoto alkoi ja pääset taas normaaliin kiertoon. Mieluitenhan se plussa olisi saanut pysyä, mutta kun ei, niin on parempi, ett täti tulee sitten kans, eikä odotuta ihteään :hug:.
Putunen Kiitos kiitos :kiss:. Toivotaan siitä hyvän tulevan.
Tänään on ollut vähän kiree ilmapiiri. Tai no.. Mies oli aamusta reissussa ja kun tuli kotiin, lähdettiin heti hänen kotipaikalleen ajamaan nurtsia, minä ajettavalla ja hän raivaussahalla pusikoita ja seinänvierustoja siivoten. Perille ku päästiin ja auton mittari näytti reilua 30 astetta lämmintä, sanoin minä niinkuin asia minun mielestä oli, että:
"Hullun hommaa alkaa tällä säällä nurmikon leikkuuseen.". Mies siihen, että:
"Painu sitten helevettiin täältä!" Minähän en siis valittanut, vaan vain totesin tosiasian ja mies jatkoi, että kun en tee muuta kuin valitan. Jos ikinä koskaan satun esim. sanomaan, että onpa kuuma tai lämmin, niin se on valittamista multa. Ja sitä se ei oikeasti ole sekään, vaan toteamus, sillä minähän tykkään kuumasta :saint:. Kun olin kaksi tuntia pärryytelly nurtsia ja mennyt kaikki mahdolliset paikat läpi ja peräti putsannut ajettavan, menin lopulta miehen autolle ja sanoin, että:
"Minä lähen nyt sinne helevettiin täältä.". Tein siis mitä olin eilen luvannut ja lähdin =). Kiitosta en saanut ja tuskin tulen saamaankaan, mutt tämä mun valittaminen on varmaan sitä, kun olen useampaankin otteeseen sanonut, ett pitäis joutaa kotonakin siivota joskus. Mies ei piittaa yhtään vaikk täällä olis kuinka paskasta ja nurtsi kuinka pitkä, ku hänen maisemissaan vaan kaikki on hyvin ja oordingissa. Ja tällä säällähän ei huvita oikeastikaan alkaa siivota kotonakaan. Mieluummin nauttisin vaan olemassaolosta, mutt tätä tämä on aina ennenkuin päästään lomalle. Miehellä hirveä stressi tekemättömistä töistä ja kaikki pitäis saada tehtyä parissa päivässä. Varmaa on, ett sitten kun matkaan päästään, on kumpikin suunnilleen valmiita tappamaan toisensa
.
Oli miten oli, mutt ovistestiä varten vartti sitten lorottelin pisun purkkiin ja jos siltä näyttää, ett se ei ole ollut ja mennyt, lähden miehen kanssa mökille, mutt muussa tapauksessa olen ja pysyn "helvetissä" ja mies saa mennä menojaan. Mä luulen, ett vuorokauden irtiotto toisista ei tee pahaa. Vaikka.. jos mä en lähde mökille, ei kukaan vedä miestä, ett hän pääsis vesihiihtämään. Toissaviikonloppuna mies pikku jurrissa sanoikin, ett hän tarvii kokopäivätoimisen kuljettajan, kun häntä pitää aina jonkun olla kuskaamassa. Olin päivällä vetänyt häntä veneellä ja illalla kuskasin autolla
.