40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis..eipä miun dippailussa ole juurikaan kattottavaa..
Himskatin vaikiaa ottaa kuvaa vielä kun tuo testin näytön muovi heijastelee.

..ja toinen

Molemmat dipattu samasta pisukasta..ja kummasti vaan viiva on vahvempi tuossa - epäherkemmässä liuskassa?

Täällä livenä kun katton, on liuskan viiva h i e m a n vahvempi, kuin parina muuna aamuna(on vain huono kuva)..kun sitten taas..puikko näyttää niiiiiiin haaleaa enää, hyvä kun mitään eroittaa..:|
((muoks)) nyt liuskassa viiva vahventunut jo punertavaksi selvästi/dippauksesta30min..

Lämmöt on vielä ylhäällä: 30minsaa sitten heräilin ja 36.9..ja to-del-la paha oloinen kun heräilin:$(psyykkistä?)

Mie en oikein meinaa jaksaa uskoa, että tämä taimi itää pitkään..:'(

Ihunaiset..saapi tsempata:)..kiitos hirmusti:kiss:

Viimeksi muokattu:
mur-mur :kiss::heart: nyt kovasti viivalle vahvistumista, jeee!!!

Ottis kiitos kulta toivotteluista ... olishan se niin ihanaaa, toiveikkaina ajattelin jospa se viiva oli ekalla katsomalla näkymätön kun join illalla litran punaviintä :D ... eikä mulla ole minkäänlaisia tuntemuksia tädistä...

Minttu Voi sinua poloista sen kätesi kanssa, toivotaan että pääsee pian paranemaan, jomotteleeko sitä kovasti?

Ei vaan täytyy taas mennä, ellei tätiä kuulu maanantaihin mennessä niin dippailen kyllä sitten taas :D tähän jää näemmä koukkuun...

Tsemppiä mur-mur!!!!=)

Peukkuset ja varpakset ja ihan kaikki pystyssä jotta vahvistuu....ja sulla varmaan kaikki testit tallessa ni voithan sä verrata kuivuneilla testeillä onko vahvistunu...vaikkakin nää aika pienellä aikavälillä kaikki....

Mut mur-mur...niinku on täältä kokemuksia tullu luettua ni ohnan sitä niitä joilla on näkyny ihan vaan haamunen ja silti vauvan alku vatsassa jatkanu ihan hyvin kasvuaan...ja jokaisella naisella jokainen raskaus on keskenäänkin erillainen!!! Hurjasti onnea ja tarraliimaa ym. sinulle!!!

Pakko oli tulla tänne kotoontakin kurkkimaan, vaik tää mun kotikone on niiiiiin hidas ettei mitään rajaa!!!!

Ja Mafinkako haamuilee kans??? Onnea roppakaupalla sinnekin!!! Ihanaa ois kun teille se pieni rakkauslapsi liittoanne täydentämään vielä tulisi:heart:

Nähdään!!!! Yöllä töissä viimeistään tuun kurkkii...:wave: Heipat!!!

Viimeksi muokattu:
Terve kaikille!

Jospa nyt vähäksi aikaa tämä vihtailu helpottais.

Kattelin tuossa taas muutamia kuvia ja ajatelin, että tässä järjestyksessähän se menee...

Eli ekaks näin....

Sitten tietenkin tämä seuraa siitä...

Ja sitten näinhän ne tulevaisuudessa ehkä tulee olemaan......

Ja Ottis mua nauratti, kun ajattelin että jos joku päivä koko tämä ihana poppoo tapaisikin livenä ja tultais teidän mökille, mutta sitten tulis sun mies ja me kaikki katsottais sitä vähän sillä lailla syyttävästi, niin kuin nainen vain sen osaa.....että ei sitten muistanut sun synttäreitä....., mutta taitais seuraava kokoontuminen olla meillä ja kaikki vois sitä sitten katsoa yhtä syyttävästi, meillä ukko ei muista kenenkään synttäreitä, ei edes varmaan omaansa.....tai se ei muista ylipäänsä mitään asioita.

Kännykkänsä kyllä muistaa, seurustelee sen kans enemmän kuin kenenkään hengittävän olion kans.....kohta sille pitää sänky laittaa yöpöydälle.....
meillä kun kiinnostus puhelimeen ukon kanssa eroaa toisistaan tällä tapaa....

Sille vois oikeasti langettaa tämän tuomion...

:stick:

Kaikille halit, ootte niin ihunaisia......

Ottis onnea!

Mitä lie tämä koira haistaakaan....

Monesti saankin kirjoittamalla purkaa pahaa oloa ja kirjoitinkin meidän ärsytävistä naapureista tarinan omaksi ilokseni. Siinä sain tehdä niille kaikkea kivaa...heti helpotti....

Nyt taas parempi olo, kiitokset puuhkutuksista mur-mur

Mafinka Voi, kunpa se roskihaamuinen muuttuis alkuviikkoon mennessä jo kunnon viivaseksi - PUNAVÄRIN kera!!!:kiss::heart:

Minua haukotuttaa iiiiiiiihan hirmusti|O väsy painaa, vaikka nukuin kunnon unukat.

Nyt mie miehellein kertoilin tästä tärpistä..
Hän kun läksi soppelisti Prismalle ostamaan pakasterasioita ja pusseja - päivällä toi tullessaan 5kg mantsikoita-:p

..niiiiiin, siis siinä samalla kun luettelin ostoslistaa, heitin väliin.."ja raskaustestejä kans"..mies että "joopa joo"..ja mie "juu juu":D..eli..
Nyt mie saan yhden puikko ja 2 liuskatestiä, pärjään viikonlopun yli.:)

Viimeksi muokattu:
:heart:mur-mur täältä minäkin toivottelen viivan vahvistumisia sinulle!!! Ja plussia toivon kaikille teille! Oli ihan pakko tulla piiiitkästä aikaa kurkkaamaan mitä tänne ketjuun kuuluu. Meidän vauva on jo yli 7 kk ja yrittää samalla tässä hapuilla näitä tietokoneen näppäimiä. Ja mukavaa kesää kaikille!!!

Ottis
mur-mur Kunpa voisin sulta suruisen olon ottaa pois :hug:. Varmasti itse tiedät parhaiten, mutt minä ainakin peukuttelen täällä ihan satasella, ett viiva tuosta lähtis vahvistumaan :).

Mafinka Jäänpä nyt innolla odottelemaan maanantaita ja sun dippailua =).

Kuka dippaakaan seuraavaksi :heart:? Innokkaita?

bugsy Hyvä idea toi, että mentäis kaikki meidän mökille ja annettas miehelle sanatonta piiskaa ja hoideltais se sun ukkelis sen jälkeen :LOL:.

... vaikka reppana mun ukkoni melkein kalposena tuli kaupoilta, että käykö jos hän ostaa sit Rodokselta jotain ihanaa mulle ku siellä on niin mahtavia kultasepänliikkeitä? Aamulla nimittäin varmisteli kumpaa haluan kultaa vai hopeata. Hän on aina ostanut mulle Kalevala-koruja ja yleensä hopeaa. En mä niitä kultaisina haluaiskaan ku ovat niin tolkuttoman kalliita, mutt totuus on ett itse ostamani korut ovat kultaa, koska se on mun väri, sopii mun ihooni paremmin kuin kylmä hopea. Ja sitten vielä. En mä halua edes koruja, nytkään mulla ei ole sormuksia lukuunottamatta mitään helyjä ylläni. Mulle riittäis jos kerrankin ymmärtäisi edes ruusun ostaa tai tuoda vaikka pihalta mulle kukkasen :). Se riittäis ihan oikeasti, sellainen pieni kaunis ele :saint:.

• Tykkää
Reactions: bugsy
Kiitos taas teille ihunaiset:kiss:

Oi Jääris - siunhin pieneis JO 7kk!!!:)
Ihunaa kesää:flower: ja kaikkea hyvää toivottelee mur-mur:kiss:

bugsy - nuo siun juttusi&kuvat on osuvan mainioita!:D
..ja tänne - jos minne, on niin hywäinen purkaa tuntojaan:heart:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: bugsy
:DOttis juu mulla oli niin isot testitikkuarsenaalit lopulta että niitä on vieläkin tuolla kaapissa . Nyt on niin vahva hormonituotanto ettei vieläkään ole tietoakaan kierroista. No, kaipa tää tilanne joskus palautuu normaaliin kunhan saisin tuon vauvan oppimaan juomaan jostain muustakin kuin tissistä. Tai eipä se taida olla oppimisesta kiinni vaan oikeastaan siitä ettei tuo halua kiinteiden lisäksi muuta kuin tissiä. Taitaa pitää minua tuttinaan:LOL:

Viimeksi muokattu:
:wave:

Pikaisesti ;) Eihän täältä voi pysyä poiskaan :D

Mafinka :heart: Haamuilainenko sinulla siellä kurkkii? Ihunaa, milloin testailet uusiksi?

Mur-mur :heart: väriä on! =) Huomiseksi lisää PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH

Bugsy :LOL: Kauppahuumoria... kolahti minuun!

Testasin tietenkin ja jotain tikussa on!:eek: Taitaa olla hyvä viivanpaikka! Mitä tjuumaatte? Näettekö mitään? Oli tosi vaikea vangita se kameraan! Täällä on tuvassa väkeä kuin pipoa... Mitäköhän he tuumaisivat, jos pyytäisin kanssani sitä tiirailemaan :saint:

Onnittelut Mur-mur: Punaväriä testissäsi on!!:heart:

Mafinka: Toivotaan, että onkin ihan aito plussa tulossa!!:heart:

Oliivitar: Sinäkin haamuilet, Vahvistumisia!!:heart:

Kiitos Plussatoivotuksista!:flower:

Pikkutirri: Sinulle myös ihanaa yllätystä!!:heart:

Minulla tyttöjen ilta tänään , mukavaa ohjelmaa tiedossa :)

Ihanaa pvn jatkoa kaikille ja Plussia!!!!

Pikkasen oli kyllä pettymys nuo mantsikat:|

Paljon oli homeisia, t o d e l l a homeisia joukossa(ei siis tämän päiväistä marjaa)
Ainahin 1/4 oli pilaantuneita!
Kyllä pikkasen vitutti!(ihan suoraan sanoen:kieh:)

Mahdotonta(kolle) oikein mukavaista tyttöjen iltaa ja PLUSSA TSEMPITYS!!!

Viimeksi muokattu:
mur-mur
Pakko tulla toivottamaan mur-murille hirmuisesti tarroja mahaan että pieni on siellä ja pysyy.Ihan selvästi vahvistunut toi viiva.Vihdoinkin!!!!!!!!

Mä muuten miehelle näytin eilen näitä pissatikkukuvia ja se vaan pudisteli päätään että naiset on hulluja:LOL:
Mä sanoin että tuolla yhdessä ketjussa on 87 sivua pissatikkuja

Terkuin Shenda ja muru 25+6

• Tykkää
Reactions: annekristiina
mur-mur
Pakko tulla toivottamaan mur-murille hirmuisesti tarroja mahaan että pieni on siellä ja pysyy.Ihan selvästi vahvistunut toi viiva.Vihdoinkin!!!!!!!!

Kiitos:kiss:

Mä muuten miehelle näytin eilen näitä pissatikkukuvia ja se vaan pudisteli päätään että naiset on hulluja:LOL:
..Mitä häh - mekö muka HULLUJA!!??..Noooo, miehillä onhin ne puuuutkiaivot - ne EI pähkäile niin paljon, kuin ME!..:D
Mä sanoin että tuolla yhdessä ketjussa on 87 sivua pissatikkuja

Terkuin Shenda ja muru 25+6
.

• Tykkää
Reactions: annekristiina
Moikka Ihanaiset Naiset!

Tänään repesin todella pahasti :LOL::LOL::LOL: nimittäin bugsyn ja shenda81:n jutuille - ei hel***tti :LOL::LOL:

Muuten bugsy ja Ottisi Minäkin olisin mielelläni tsiigaamassa hieman merkitsevästi muutamaa ukonketaletta :LOL:

mur-mur Se roskishaamu oli kyllä punertava, nyt vaan on haalistunut kohta vaan harmaaksi mutta kuten kirjoitin se oli vasta "roskishaamu" joten sitä ei lasketa :D

Kävi sitten niin että satuin "vahingossa" - joo niin joo - löytämään paikallisesta noita Pregchek-liuskoja ja tietenkin jäi hihaan kiinni yksi paketti - oikeasti kyllä maksoinkin ne kassalla :D no kuitenkin taidan dipata taas aamulla ellei muuta tapahdu... Edellinen testi oli saman merkkinen mutta puikko ... saman hintainen kuin nämä kaksi liuskaa...

Mahdotontako Ihanaa "tyttöjen iltaa" ne oliskin kivoja :)

oliivitar Sinäkin ryökäles :D ++++++++ :D

jääräpäälle onnea ja iloa pienokaisesta, hmmmh :heart:

pikkutirri Mikäs sinulla tilanne :D

ottis No onhan se suloinen tuo sinun miehesi ... :heart:

mur-mur Olisko satanut liikaa kun ne mansikat oli päässeet homehtumaan - tai sitten oli säilytetty liian lämpimässä - käynyt homeinen mansikka ei oikein toimi :mad:

++++++++++++:n vahvistumista kaikille :eek:

Yhteistyössä