40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Oliivitar - kyl mie nautinhin, tästä hetkestä:)
..ja tämä on vielä ihan miun ja teidän(Kaksplussan)salaisuus - mieskään ei tiedä..enkä halua kertoakkaan - v i e l ä.;)

Mie tilailin R-keijulta testejä ja vielä ei ole tullut toimitusilmoa..kerkeävätköhän sitten huomiselle?..mie olen tänään jo 3 testiä dipannut..Juu-uh:whistle:..tämmöistä tää on:D
(viimeisimmässä pikkasen heikommin näkyi se viivanen..)

Viimeksi muokattu:
:heart: mur-mur :heart: ONNEA!

Onko sinulla aamuksi vielä testiä jemmassa? Laitathan kuvaa sitten uusista testeistä myös ;)? Nuita on ainaa niin ihanaa katsella!!!
Kolme testiä päivässä on ihan maltillinen tulos. Minä testasin aikanaan parin päivän aikana ison läjän testejä, jotta uskoin viivan todeksi =). Onneksi ovat huokean hintaisia nykyään.

Tässä viimoinen tälle päivää..miekö hätähousu;)..eihän se HCG nouse N I I N nopsaan:D..sitä vaan on vähän..haluisin niin sen selkeän punaviivan nähdä - ja pian!:saint:

Suklaaruutu
, on miulla vielä..olisko 3 tai 4 testiä..huomisen niillä pärjää..:LOL:

Kyllä tossa mur-mur ihan viivanen näkyypi että nyt vaan peukutusta että huomenna on vahvempi punainen sellainen:) Itellä tänään ehkä vähän vahvempi haamunen ovistestissä että onko huomenna punaisempi tai sitten ovis meni huti,kuti tällä kertaa:(
Nyt pisut,pesut ja pieni unthen maille.. Puhureita kaikille kovasti:heart:

Juupelis :whistle: Saas nähdä paljastuuko minun dippaussalaisuus nyt kylillä :LOL: Enhän minä malttanut olla ostamatta kaupasta tikkuja lisää :ashamed: Jos sitä viikonlopun aikana tädin sijasta alkaisi minullakin jotain näkymään tikuissa :heart:
Kassalla oli kesäharjoittelija, mutta taitaa olla jonkun tyär ja kaikkihan täällä kaikki tuntee ;) Vielä ei ole tullut puhelinsoittoa, että "Onko sinulla jotain kerrottavaa?" Sellaisen sain kun viidennestä testasin. Silloin hain naapurikunnan apteekista asti testit :LOL:
Ei ole ihme, että kaupassa sydän pampatti... Ihan kuin olisin ollut teini kondomien ostossa... Höh... Olenhan aikuinen nainen, parhaassa iässä, raskaustestin ostossa :D

tattinen nyt tikut syrjään ja peittoja heilutteleen!

Viimeksi muokattu:
tattinen - juu, huomenna uus päivä ja uudet dippailut.=)

Aamupisusta en kyllä ihmeitä odottakaan - vasta siitä seuraavasta.

Nyt on alkanut alamasulla tuntumaan sellaista kireyttä/turvotusta ja kerran vihlaisi oikein kunnolla kun kurottelin jotain:x..

Ovistelijoille&Piinailijoille plussia testeihin!:wave::heart:

Oliivitar kirjoitti:
..Olenhan aikuinen nainen, parhaassa iässä, raskaustestin ostossa ..
..olisin halunut olla olkapäälläsi kattelemassa tilannetta..:LOL:

Onpa kiva, jotta saan taas dippailukaverin:)

PUNAVÄRIÄ
testiin!!!!:heart:

..ja tietenhin samoin muillekkin piinailijoille!!!:heart::heart::heart:
mm. pikkutirri, Euphonia, tetu - dippailettekos huomenissa?!!!:)

Viimeksi muokattu:
Mur-mur kyllähän tuossakin viivasta näkyy. Älä nyt niiden vahvuuksia vertaile,koska ovat niin lyhyellä aikavälillä testattu. Mun mielestä on pääasia se, että kaikissa testeissä näkyy viivasta. Silloin tietää, että on tosi kyseessä :heart:. Joskushan noihin liuskoihin saattaa tulla "hämäysviivoja". Mutta kun kaikissa näkyy, niin kyse ei voi olla väärästä hälyytyksestä =).
Voithan sä vielä kipasta ärrälle hakemaan rfsu testin( jotta tulis kokeitua eri merkilläkin) ja kokeilla näkyykö siinäkin viivaa :LOL:.Mä varmaan juoksisin!

Suklaaruutu..Ärrälle on kyllä piiiiiitkä matka jalkapatikalla/pyörällä ja lähin testi kauppahin meni kiinni.;)
..ja sitä paitti - olen niiiiin l a i s k a, etten viitti kun on kuiteshin muutama testi jemmassa.(himoittais kyllä:p)

Mikäli R-keijulta ei tule postia huomenna, joudun venymään päivällä pyörän selkään..:D

Viimeksi muokattu:
JEEEEEEEE!!!!!! Mur-mur haamuileeeeeeee!!!!!!!=)=)=)=)=)=)=)=):heart::heart::heart::heart::heart:

Voi miten ihanaa!!!! en muuta osaa sanoa!!!! Onnea vaan roppakaupalla jotta vahvistuu ja pysyy....

Sori nyt etten malta tässä koneella enempiä istuskella(siis muille kommentoida)..nopeesti vaan päivän kuulumiset luin...
Kaikille kumminkin plussatuulosia!!! Ja Mintun kädelle paranemista...ja Oliivittarelle PLUSSAAA testiin ja kaikille!!!!

Nopsaan vielä ON: Mulla ei oo yhtään testailufiilikset...lämmöt ylhäällä ja alamasussa tuntemuksia jonkin verran...mut mä mielummin haaveilen nyt että siellä pieni pesänrakentaja olisi, kun testaan ja kattelen negaa... Näillä näkymin testailen ens keskiviikkona kun yövuorot "lusittu" jos aihetta ilmenee...

Hyviä Ötysiä kaikille!!!

Viimeksi muokattu:
Huomenta!

Ihan pikaisesti tulin piipahtamaan.. Eilen tupaan tupsahti uudet kesävieraat =) Tämä onkin ollut vilkas kesä!
Tänään testivuorossa oli kyläkaupan Pregcheck :D Ei Sekään halunnut minulle mitään kertoa... Mutta eipä vielä tätikään ole maisemissa! Joten huomenna kokeillaan Netin "turvallista" ja herkempää Davidia ;) Kiitoksia puuhkutuksista, jospa huomenna ne yltäisivät tikkuun asti :kiss:

Plussapuuhkutukset olkkariin!
:heart:+++++++++++++++++++++++++++++++++++++:heart:

=)Huomenet kaikille

Mur-Mur : Ihanaa Olet Plussannut! Onnittelut! :heart:

Oma napa: Tänääna lkoi jälleen vahvistumaan ovistesti, joka aamu olen testannut..kun oli niin aikasin ovis......No Luget olen laittanut jo ti illasta alkaen....eli toivottavasti alkaa vahvistumaan nyt toisen syyn takia uudelleen :))..Hulluja toivon, rtestinkin tein sitten myös aamun toisesta pisusta :)

Mukavaa aamua ja päivää kaikille!!

mahdotontako

Mafinka: :'( Tulin niin surulliseksi kertomastasi... Joskus elämä on vain niin suunnattoman epäoikeudenmukaista !
mur-mur: Miltä testi näytti ????
ON: Mun sydäméni vei eilen pikkuprinssi.:heart::heart: Kunpa meillekin... Nyt mulla just taitais olla tärppipäivät ja mä oon vasta huomisiltana kotona kullan kainalossa. Muniksissa tuntuu niin... Ihanaista päivänjatkoa kaikille, vaikkei täälläpäin nyt aurinko paistelekaan.
Äiti sattui näkemään mun foolihapot beautyboxissa ja luki päältä Baby-Plan... Mitä mahtoi miettiä, kun ei sanonut mitään ?? :D:LOL: Tupla-Isomummu kun jo...:)

Viimeksi muokattu:
Ottis
Mafinka Olen pahoillani :hug:. Kamalaa :'(.

Oliivitar Juu, niin tuli tätsy kylään, mutt se on positiivista, ett kierto näyttää olevan taas ruodussa.

mur-mur Sulla se vaan on viiva vahvistunut :heart:, ihanaa :kiss:. Mulle oli kans tullu ne Precheckin testit, hirveä arsenaali. 5 pakettia =).

Tässä aamun eka dippaus seiskalta..(kuva otettu klo.11.00)

..ja sitten toinen - puikolla, herkkyys 20mIU/ml(kuva oetetu testiajalla)

Onnettomia on viivaset..ja miun on vain pakko valmistautua siihen ikävään tosiasiaan..ei tule pientä..:'(

Tuo puikko on siis her-kem-pi, kuin Pregcheck liuska..
Väri on puikossa selkeästi jo vaal.punainen, on vaan niin pirun reunassa, jotta vaikia ottaa kuvaa..: /

Palataan..

Tuossa vielä puikosta kuva 20min. testiajan jälkeen..

..ja dpo:t nyt 11 tai 13..

Viimeksi muokattu:
Ihan vain ON..

Olo on jotenhin niin aika alavireinen:(..

Eilen illasta myöhään, alkoi vatta turpoamaan ja tuntui kipuja - koviakin..myös rinnanpäitä poltteli..kivut masulla, ei kuitenkaan menkkatyylisiä..ihan jo säikähdin.

Nytpä ei tunnu m i t ä ä n..juuri soittelin TK:sta pariin kertaan HCG-määrityksen..kattotaan, tartteeko edes käydä.:|

Nyt sitä toivois, että päivät kulkisi nopsaan!..
..tulee kyllä piiiiiiitkä viikonloppu nyt..

Oliivitar
- vielä kerkeää hyvin siulla punaviivasta näkyä!:wave::heart:

pikkutirri - siulle myöskin+++++++++++aalto täältä!:wave::heart:

Mahdotonta(kinko) olit dippaillut jo?..Plussatuulosia!!!:heart:=)

..ja muillehin piinailijoille tietenhin!!!:heart::heart::heart:

..mie vaan odottelen, jotta aika kuluis..pakko vielä kertaalleen tänään dipata: /

Viimeksi muokattu:
Tiedättekö..miun miehellähän oli kolme kuuria perätysten korvatulehdukseen juuri ennen mökkireissua - nyt taas!:O
..laitteli juuri viestiä, jotta on käynyt lääkärillä ja sai kortisonitipat..

Mikähän siinä korvassa maksaa nyt?..ei ole uimassakaan ihan äskettäin käynyt..: /

Viimeksi muokattu:
Mur-mur älä sinä hättäile vielä testejen kanssa :) itsellä viime raskaudessa tuli vaan haamusia testiin mutta verikoe sitten toden sanoi että raskaana oltiin..ei vaan pikku toukka pysynyt mukana 7 viikkoa kauempaa:| Mutta kuitenkin ei testit aina niin vahvaa plussaa näytä.
ON: ovistesti olikin tänään ihan puhdas nega että olen nähtävästi ovuloinut nyt aijemmin mitä rupesin testaileen. olinkin kipeä ja limoja tuli jo kp10-11=) ja haamusen testasin kp12-14

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ottis (43)..................Kp4/27-32.........yk 23( 08/09)..1
Minttu2011 (43).........Kp5/??..............yk 10( 04/11)..3
Ninni69 (42)...............Kp14/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp17/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp18/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp19/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (42)............kp26/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp26/25-26........yk19..........1
oliivitar (40)..............kp28/27-30.........yk5 ((05/09)7.
AinoEmilia (46)..........kp50/?...............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28...............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

tattinen (41).............dpo6
Mahdotontako (46)....dpo8
Oliivitar (40).............dpo11
pikkutirri(42).............dpo11
mur-mur (45)...........dpo13(15?)(dpo10(12?:heart:)
tetu68 (42)..............dpo16

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
mur-mur en nyt oikein tiedä mikä miun dpo on kun ovistestiset näyttää haamusia. Otin vielä juts yhen tikutuksen mutta sekin haamu. Maanantaina oli kipuilua ja limailua että sen mukaan ois jo dpo 4 mutta voi mennä ihan metsään tämäkin laskutoimitus :LOL:
Voitan sä laittaa RKTT- listalle. Viimestään sitten jos ja kun täti tulee ovesta tietää menikö laskutoimitukset ihan metsikköön :)

Mie vielä kertaalleen dippasin..

Herkkään David liuskatestiin tuli niiiiiiin hailu viivanen, että en saanut edes kuvaan vangittua?..näkyy se livenä hieman.

Toinen oli David puikko ja viivanen tuli aaaavistuksen vahvempana(ehkä?)kuin edellinen.
..se aamupäiväinenhin oli vahvistunut vielä, puinertavan näkee jo selvemmmin.

Huominen kertois jo enemmän sitten tilanteesta..käyn HCG-kontrollissa vasta ensi viikolla jos viivat vahvenee.

Mie nyt niin omanapaisesti vain kirjoittelen..anteeksi:ashamed:..en oikein jaksa kommentoida juttujanne..ajatukset risteilee sinne, tänne..huoks:|

Tiesinhän, että jos tärppi käy, se on tämmöistä - pelko persiissä..
..vaan sitten kun se kohdalle sattuuhin..niin sattuu..

Viimeksi muokattu:
Ottis
Tattinen Onnekasta RKTT-aikaa :heart:!

mur-mur Voi ku voisin jotenkin auttaa. Tuntuu kurjalta ajatella sun vähän alavireisiä tuntemuksia :hug:.

Mun ON on tällä hetkellä sellanen, ett mökkiloma yksin teki terää. Itkeskelinkin, mutt ne oli puhdistavia kyyneleitä ja tänään mies tuntuu taas rakkaalta. Sai hänkin eilen vähän purettua kiukkuaan ku kävi mökillä.

Ai niin juu. Mä olin jo ehtinyt unohtaa, ett ajoin eilen alakertaan 'kesätukan' ja vähän hämmästyin ku kävin pikaseen suihkussa ku tulin nurtsia leikkaamasta. Tuskin maltan odottaa, ett pääsen tätä vilauttamaan miehelle :whistle:. Ainakin mun mielestä ihan sexy juttu ja varsinkin tuntuu kivalta.

Yhteistyössä