Voi
mafinka Kiitos kauniista sanoistasi ja ennen kaikkea onnittelut haamusta :heart:! Mun sydän ihan jysähti rintalastaa vasten, kun luin, ett olet dipannut haamulaisen :saint:. Voi ku se oliski totta eikä mitään testivirhettä. Hirmusesti peukutuksia =). Minä ainakin olisin ihan huisin onnellinen sun puolesta jos saisit plussan ja tulisin sun kanssa näyttämään pitkää nenää sille sun lekurilles :stick:.
En minäkään kesätukkaa ihan posliinille ajanut, mutt ei siitä kauaskaan, just silleen, ettei ala kutitella eikä mitään. Reilun viikon päästä ollaan kuitenkin lähdössä sinne Rodokselle ja olis kurja kuljeksia siellä nuppi punasena
. Vaikka merivesihän parantaa kaiken alta aikayksikön. Muistanpa just edellisen kerran samassa paikassa ku olin ed. iltana ajanut bikinirajat ja miehen piti saada aamusta jyystää tuntitolkulla ku valitin, ett on kintut punaisena. Ja niinhän se olikin, mutt ei kauaa ku meriveteen pääsi.
Minttu2011 Harmitus sitä sun kättäs totta tosiaan :hug:. Pahoittelut sinullekin tädin tulosta :'(. Otetaan vahinko takas tän kierron lopussa :heart:.
mur-mur Kiitos mun tilani päivityksestä. Ymmärrän hyvin, ett on jäänyt huomaamatta, kun sulla pikkasen stressiä pukkaa nyt :hug:. Jokos olet tänään testannut? Minä en illalla enää malttanut enkä joutanutkaan koneelle ja nyt aamusta sinkosin sit heti tsekkaamaan sun testailun tuloksia.
Oliivitar Mun kesätukan kehitys eteni vähän samaa rataa ku sulla. Piti vaan vähän siistiä ja ku lipsahti yhdeltä kohtaa, ajattelin ett antaa mennä. Mutt tää on kiva
. Jotenkin seksympi olo, mutt sitäpä ei mies vielä tiedäkään
. Eilen ku kävin saunassa, tuvassa kuljeskellessa varjelin vielä salaisuuttani =).
mahdotontako Kiitos :kiss:. Plussapuhureita sulle
. Tosi kiva nähdä sua täällä taas meidän kanssa piinailemassa :hug:.
ON Mulla vuoto kesti kunnolla noin vuorokauden. Eilisen tulin siteeseen vaan sellasia pieniä hyytymiä ja tänä aamuna varuulta dippasinkin, mutt negathan ne, niin One Stepin erittäin herkällä kuin kasettitestilläkin. Kasettitesti piti ihan korkata ku olin punaista näkevinäni siellä reunalla, mutt ei se mitään ollu. Ja siinä oli jo r-testiä ku mies aamulla ihmetteli ku makasin selälläni, ett minne mun tissit ovat kadonneet
. Tisut oli eilen sen verran kipeät ett vähän ajattelin, ett jos vuoto olikin väärä hälytys, mutt kai se on vain uskottava, ettei tärppi käynyt nytkään.
Ukko on ihan hepulissa, ku mulla on huomenna synttärit, eikä ole keksinyt lahjaa eikä ota uskoakseen, ett olen jo niin iso tyttö, etten tarvi mitään. Viime lauantaina ku häntä kuskasin, sanoin ett hän saa sitten tänä lauantaina kuskata mua ku mulla on synttärit ja eilen paljastui, ett ei edes muistanut koko asiaa enää. Eilen illalla ku kävin koeajamassa mun kakkosen autoa, tuli juttu taas puheeksi ja niin ukko sit sanoi mun kakkoselle ku pihastaan lähdettiin, ett
"Ole sitten valmiina huomenna ku tullaan hakemaan sua." Tosiasia on, ett just nyt mua ei ryyppääminen saati reissaaminen nappaa ollenkaan, vaan tänäänkin olisin niin mielelläni nukkunut vaan pitkään ja hartaasti. Yöllä kuskasin yhden kaverin yhdelle mökille ja venahti vähän nukkumaanmeno ku pitihän sitä lukea vielä vähän ennenkuin unenpäästä sai kiinni.