40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Ei mitään anteeks ku anna tulla vaan tänne tunteistas. Hienoa, ett Davidin testipuikon viiva jo vahvistunut. Voi ku sun ajatukset sais nyt siitä huolesta jonnekin syrjään, mutt tiedän ett hermoilisin ja pelkäisin itsekin.

Mahdotontako, Ottis:kiss:

Ei tälle mahda mitään..täällä kun rauhassa yksiksen(no, poikanen pihalla leikkii)on aikaa miettiä, syntyjä syviä..

Ihana kun on joku paikka kummiskin, mihin voin purkaa tuntojani sydämen päältä:)..tämä kun on vielä salaisuus..

KP1... täti jo maanantaista alkaen porstuassa kyttäämässä ja nyt pahanen näyttäs ihan sisälle asti tänään. Testailin viikolla ja ei niissä mitään näkyny. Paitsi tänään: meinasin että en dippaile ja aamupisu meni hukkaan mutta koska pitäisi noi Clomit alotella niin ihan vaan varmuuden välttämiseksi testasin sitte aamu kasilta ja siihen mokomaan testiin(viimnen mikä kotna oli) tuli tommonen selvä haamun pirulainen himmeällä värillä. No koska vuoto on tänään runsaampaa kun viikolla (jollon ei edes siteeseen asti mitään mainittavaa tullut) niin ei taida maksaa vaivaa hakea uutta testiä. Tosin meinaan laskea kierron ihan tän normaalin matikan mukaan eli en laske niitä kp24 alkaneita "tiputtelupäiviä" mukaan ensinkään. Lekuri kyllä neuvo, että jos vaikka kaks ekaa jättää laskematta tai jotain. Mutu sanoo, että jos kunnon vuoto alkaa 27 päivän jälkeen ja kierto on normaalisti se 27 ni sillä sitten mennään. Ja tarkotan siis sitä, että lasken ne tiputtelupäivät edelliseen kiertoon enkä tähän nyt alkaneeseen.. kauhina vaikeesti yritän tätä selittää :)

Mur-mur.. jännät paikat ja kovasti toivon viivasen vahvistumista sinulle. Jos tällä kertaa kuitennii olis kunnon tärppi käynyt..

Viimeksi muokattu:
Ottis
tetu68 Uskomatonta, mutt mä ymmärsin mitä sä tarkotat :LOL:. Mun mutu sanoo samaa. Mulla tuli sormenpäähän ke-iltana rusehtavaa tuhrua, mutt kunnon vuoto alkoi vasta to-aamuna, siis silleen, että tuli pikkuhousunsuojaan asti ja siitä aloin laskea kp1.

mutta mutta.. uusintalukemisen jälkeen sanoisin, ett hae vaan se testi. Kas ku sä voisit olla vaikka raskaana :heart:.

Tetu - jos kuiteshin varuilta hakisit sen R-testin..=)
..juu ja niitä tiputtelupäiviä ei lasketa vielä vuodoksi, vasta kun side tahriintuu silleen enämpi.

Ottis - päivitin listan siun osalta..en ollu hoksannutkaan tuota siun kierron alkua - pahoitteluni ja halitus:hug:

Mahdotontako - nytpä on kiva lempiähin(onko?;)) kun alakerta on trimmissään!:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Moikka ihunat!
Sori kun en ole kommentoinut teille mut kun tuo handu on vielkii turvoksissa ja jos esim oon koneella pidempään niin alkaa sattua. Ja oikee siis on myös hiirikäsi, on läppärissä tuo hipaisujuttukin mut sormien herkkyys ei nyt oikeen pelaa joten tulee klikattua väärää kohtaa mikä on ärsyttävää!

MUR MUR IHANAINEN!!!!! Kyllä se ihan punaista on joka testissä!!! Nyt vaan älä menetä toivoa!!
Pidän sormet ja varpaat pystyssä asian puolesta!!!!
Ja just katoin että voi päivittäjä laittaa mulle kierron pituudeks 28-30. sit ens kierrolla näkee onks se palannut uomiinsa. Vuoto on suht runsasta ollut 3 pvää. Kai se on hyvä merkki? Täällä satanu koko pvän.... Lääkärissä kävin ja sain viikon lisää s-lomaa. Ja Voltaren-kipulääkettä hain apteekista.. Se omasta.

OTTIS: Ootte saaneet jälleen välinne paremmiksi!! Hienoa!! Nyt vaan rauhaisaa viikonloppua teille ja pitäkää toisianne hyvänä!!! Pahoittelut tädistä! Mullakin paholainen pääs yllättämään!:kieh:
No pistetään nyt molemmat plussat tän kierron päätteeksi, eiks joo??

BUGSY! Olet oikeassa kun sanot että lapsi on paremmassa paikassa muka! Minäkin olen ihmisiltä saanut vaikka minkälaisia kommentteja ja ne ei aina ole niin osuvia olleet! No ehkä johtuu siitä että ihmiset ei osaa oikein tai tiedä mitä sanoisivat ja yrittävät etsiä lohduttavia sanoja sureville vanhemmille... No meilläkin oli viikko sitten istumassa iltaa ne naapurit jotka ei meidän pojan kuoleman jälkeen olleet missään yhteydessä viime elokuun jälkeen siis... ja sanoivat sitten etteivät osanneet käsitellä asiaa ja siksi antoivat ajan kulua... tavallaan aiemmin tuntui oudolta mutta heillä itselläänkin 3 kouluikäistä lasta niin voi olla että heilläkin vaikeaa käsittää että noin vaan tapahtuu joillekin. Aina itsekin aiemmin ajatellut että tuollaista käy vain muille, kun lukenut lehdistä ja katsonut uutisia... nyt on käsitys muuttunut. Toiset menettävät lapsen jo ennen kuin se on ehtinyt syntyä, niin kävi tuossa minullekin keväällä... oli km siis rv 5. Ja voin sanoa etten osaa edes surra sitä ALKUUNKAAN siinä mittakaavassa kuin tämä teinin menetys on!!! Siinä on ero kuin yöllä ja päivällä!! Joku voi väittää muuta mutta on mielestäni väärässä...

Joo sorry ny tää ankee kirjoitus mut koitan ees jonnekin joskus purkaa ajatuksia kun ei oo mitään terapiaa tms...

OLIIVITAR!
Onhan teillä pieni kylä jos kaikki toisesnsa tuntevat!! On siinä varmaan hyvätkin puolensa??
Ja saahan ihminen apteekissa asioida.... mietin vaan että onks niilläkin työntekijöillä vaitiolovelvollisuus kun lääkkeitäkii myyvät?? No emmä tiedä.. Kyl tietty ihmisiä kiinnostaa tuollaset asiat!!
Ja samaa mieltä Oliivittaren kans :TATTINEN pistäkääs simppoja talteen!!!! Itekkii aattelin ett kun nuo ovistestit loppuu niin en enää osta kun menee rahaa niin tokuttomasti mokomiin! Ja joka päivä oviksesta lähtien tikuttelin jopa 3 kertaa päivässä!!!:LOL:No tietty vannomatta paras!!

Kiitos Minttu:kiss:
Pikaista paranemista siun käelleis, koitappa lepuutella sitä viikon aikana:):heart:(tietty tännehän sie voit tietenhin kirjoitella..juuhan;))

Miulla taas iltaa nähden alkaa tisuja nipistellä ja masu painaa/turvotella..tietäispä hywää:rolleyes:

Heippa taas kaikki Ihanaiset Naiset!

mur-mur puuuuh puuuh puuuuh puuuh :) ! Ihanaa!!! Niin, tietäisipä oireet hyvää ... :D

Voihan käly että tätsy on vierailemassa useiden luona... noh, uutta putkeen taas ensi kierrolla ...

Ottis Ihana kuulla että välinne ovat taas lämpiämässä :heart: rakkautta, uskoa ja luottamusta suhteeseenne toivon :flower: sekä ..... :D ai niin - ihanaa partutointia :) minä myös tapaan laittaa "karvat ojennukseen" ja ajan liiat pois en ole hänen kanssaan vielä kuitenkaan laittanut "posliinia" :ashamed:

minttu ja bugsy niin ... on sitten kyseessä lapsi tai aikuinen... typeriä ovat mielestäni myös "lohdutuksen" sanat että olisi muka "parempi paikka" .... miten poissa rakkaiden luota voisi olla *"se parempi paikka" :'( ja kun ajattelenkin niin ei mieheni olisi koskaan halunnut että joutuisin itkemään tai olisin surullinen ... aivan p***stä ...

ON: Noh minäkin sitten hain sen Prsiman "raksaustestin": menkat myöhässä, massu turvonnut ja selkä kipeä (kuten aina menkkoje aikaan) - kova närästys (ei ole tapana).. voi oliskin :heart: Dippaadii-dippaa-daa-dippaa-daa... :D

Mafinka......

..dippaatko jo aamulla?:wave:

ps. Miun "alakerrassa" on niiiiin harvassa karvat, että sitäpä ei juuri "muotoilla"..:D ..jotenhin se posliini ei miulla olis ehket kaunis..ennemminhin "haaskan näköinen"..:LOL:

Viimeksi muokattu:
:LOL: Ihanan hervotonta jutustelua "haaskan" Näköinen :D Meikä taisi onnistua saamaan aikaiseksi puolihitlerin... Muutama päivä sitten kipaisin saunaan, ja ennen lasten ja ukkosein tuloa äkkiä suhauttelin höylällä bikinirajat. Oli miehelläkin naurussa pitelyä, kun toiselta puolelta oli lipsahtanut liikaa :rolleyes:

Vieraat menivät isännän opastuksella saunaan ja nauttimaan juomia... Hetki teän kanssa ;) Pikku-mies vielä valvoo ja on pitänyt mamman selvinpäin :) ...jospa sitä sittenkin...
Lasi punaviiniä verenkierrolle saunan päätteeksi :heart:

Mur-mur ja Mafinka Plussatuuloset :heart: :kiss:

Mintulle erityishalit :kiss:

Mahdotontako Onneksi meillä on vieraita ja tikkuarsenaali on surkea! Muuten olisi joka pissikäynnillä tikut testiastiassa :D

Viimeksi muokattu:
Mur-Mur: Tuota en ehkä ymmärrä, jos olikin jollekkin muulle tarkoitettu?? Ottiksellekko?? No timmihän tämä minullakin on, mutten sitä tänne ollut kirjoittanut :))
Mahdotontako - nytpä on kiva lempiähin(onko?) kun alakerta on trimmissään!

Saapa nähdä, mitä huomisaamun testaus osoittaa ovistestillä, vai osoittaakos mitään?

PlussaTuulia kaikille!

Mur-mur
: Kai laitat Lugeja edelleen, plussaväriä aamun testiin jälleen toivon!! :)

Mafinka : Testausonnea!!

Minttu: Olen pahoilani, poikasi menetyksen vuoksi:hug:..Oman poikani kavereita kuoli myös noin vuosi sitten tulipalon uhrina ja 1 kavereista kuoli palavaan autoonsa, niin surullisia asioita ja vaikeita käsitellä.:'(
mahdotontako

Viimeksi muokattu:
Voi anteeksi mokani Mahdotontako:headwall:..
Ottiksellehan
miun piti tuo "timmi mirri" kirjoitella!:p

..niin paljon tulee tekstiä välistä ja ajatukset on muutenhin jossahin..muuanna:)

Oliivitar - ollappa punkkua, olisin kyllä heti illasta lasin unilääkkeeksi, rentoutumisen kannalta ottanut=)

Huomisiin dippailuihin..++++++++++++pläjähdys!!!:heart::heart::heart:

ps. Miulla tuikkii nyt vasemmalle munasarjoihin samalla tapaa kuin oviksen aikaan..
..nyt syömään jotahin;)..Heipat huomisiin ja Ötyä:wave::kiss:

Viimeksi muokattu:
Öitä täältä töistä:wave:

...ja isot plussa puuhkut ja peukutukset testaajien testeihin!!! PLUSSAILKAA!!!!

Itsellä tuntuu nekin vähät tuntemukset hävinneet mitä on ollu...lämmöt vielä ylhäällä mut niinhän ne pitää ollakkin lähes menkkoihin asti...on tää kyllä sellasta tunteiden vuoristorataa....ymmärrän mur-mur täysin sun piinaviikonloppua!!! Eilen illalla musta tuntu et JES!!! Tää on SE kierto...tänään taas ei tunnu miltään: / ni matalapaine taas valtaa alaa...:(

Peukkuset täällä sulle pystyssä mur-mur!!! b=)d

...ja Mafinkalle ja Oliivittarelle kans...ja tietysti muillekin!!!

Ja pahoittelut tädin yllättämille!

Huomenta Ihanaiset Naiset :D

Tikutin tänä aamuna "roskishaamun" :LOL::LOL: Kävin valmistajan sivuilta lukemassa että tuo ko. testi saattaa joskus muuttua virheellisesti haaleaksi positiiviseksi jos sitä "tulkitsee" testiajan jälkeen :LOL::LOL::LOL: että sellainen positiivinen tulos tänään, noh olihan se kiva hetkisen olla pienessä toivossa kun en ole vielä koskaan eläissäni tikuttanut positiivista tulosta :D

Mutta nyt kaupungille ...

+++++:ssatkaa nyt ihmeessä jo joku :hug:

Ihanaa päivää kaikille :wave:

Ottis
Voi mafinka Kiitos kauniista sanoistasi ja ennen kaikkea onnittelut haamusta :heart:! Mun sydän ihan jysähti rintalastaa vasten, kun luin, ett olet dipannut haamulaisen :saint:. Voi ku se oliski totta eikä mitään testivirhettä. Hirmusesti peukutuksia =). Minä ainakin olisin ihan huisin onnellinen sun puolesta jos saisit plussan ja tulisin sun kanssa näyttämään pitkää nenää sille sun lekurilles :stick:.

En minäkään kesätukkaa ihan posliinille ajanut, mutt ei siitä kauaskaan, just silleen, ettei ala kutitella eikä mitään. Reilun viikon päästä ollaan kuitenkin lähdössä sinne Rodokselle ja olis kurja kuljeksia siellä nuppi punasena :LOL:. Vaikka merivesihän parantaa kaiken alta aikayksikön. Muistanpa just edellisen kerran samassa paikassa ku olin ed. iltana ajanut bikinirajat ja miehen piti saada aamusta jyystää tuntitolkulla ku valitin, ett on kintut punaisena. Ja niinhän se olikin, mutt ei kauaa ku meriveteen pääsi.

Minttu2011 Harmitus sitä sun kättäs totta tosiaan :hug:. Pahoittelut sinullekin tädin tulosta :'(. Otetaan vahinko takas tän kierron lopussa :heart:.

mur-mur Kiitos mun tilani päivityksestä. Ymmärrän hyvin, ett on jäänyt huomaamatta, kun sulla pikkasen stressiä pukkaa nyt :hug:. Jokos olet tänään testannut? Minä en illalla enää malttanut enkä joutanutkaan koneelle ja nyt aamusta sinkosin sit heti tsekkaamaan sun testailun tuloksia.

Oliivitar Mun kesätukan kehitys eteni vähän samaa rataa ku sulla. Piti vaan vähän siistiä ja ku lipsahti yhdeltä kohtaa, ajattelin ett antaa mennä. Mutt tää on kiva ;). Jotenkin seksympi olo, mutt sitäpä ei mies vielä tiedäkään :LOL:. Eilen ku kävin saunassa, tuvassa kuljeskellessa varjelin vielä salaisuuttani =).

mahdotontako Kiitos :kiss:. Plussapuhureita sulle :). Tosi kiva nähdä sua täällä taas meidän kanssa piinailemassa :hug:.

ON Mulla vuoto kesti kunnolla noin vuorokauden. Eilisen tulin siteeseen vaan sellasia pieniä hyytymiä ja tänä aamuna varuulta dippasinkin, mutt negathan ne, niin One Stepin erittäin herkällä kuin kasettitestilläkin. Kasettitesti piti ihan korkata ku olin punaista näkevinäni siellä reunalla, mutt ei se mitään ollu. Ja siinä oli jo r-testiä ku mies aamulla ihmetteli ku makasin selälläni, ett minne mun tissit ovat kadonneet :LOL:. Tisut oli eilen sen verran kipeät ett vähän ajattelin, ett jos vuoto olikin väärä hälytys, mutt kai se on vain uskottava, ettei tärppi käynyt nytkään.

Ukko on ihan hepulissa, ku mulla on huomenna synttärit, eikä ole keksinyt lahjaa eikä ota uskoakseen, ett olen jo niin iso tyttö, etten tarvi mitään. Viime lauantaina ku häntä kuskasin, sanoin ett hän saa sitten tänä lauantaina kuskata mua ku mulla on synttärit ja eilen paljastui, ett ei edes muistanut koko asiaa enää. Eilen illalla ku kävin koeajamassa mun kakkosen autoa, tuli juttu taas puheeksi ja niin ukko sit sanoi mun kakkoselle ku pihastaan lähdettiin, ett "Ole sitten valmiina huomenna ku tullaan hakemaan sua." Tosiasia on, ett just nyt mua ei ryyppääminen saati reissaaminen nappaa ollenkaan, vaan tänäänkin olisin niin mielelläni nukkunut vaan pitkään ja hartaasti. Yöllä kuskasin yhden kaverin yhdelle mökille ja venahti vähän nukkumaanmeno ku pitihän sitä lukea vielä vähän ennenkuin unenpäästä sai kiinni.

Ottis
Mafinka, tattinen, mahdotontako, Oliivitar, pikkutirri, mur-mur ja tetu68 plussatuulosia :whistle::heart: teille kaikille tasapuolisesti :kiss:!

mur-mur Jos viitit ja jaksat ja muistat, niin mulle vois laittaa kierron pituudeksi 26-32, sillä eikös mulla alkanut vuota nyt kp27 :confused:?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä