40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mur-mur ...Jos ei täti tule yönaikaan myhkäisesti mylläten tahi aamulla äkäsesti säikähtäin.... mie voisin Dipata kaverina =)

Plussasäteitä Siulle :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

tattinen Onnekasta ovisteluaikaa ja saletisti natsaa :kiss:

Viimeksi muokattu:
mur-mur..:heart:
oli taas pakko kirjautua sun takia,kun muka äkkiseltään tulin kurkkaan uutisia..
Mähän dippailen aina noilla testeillä "siinä sivussa" kuin muillakin ja kyllä toi viiva on sen verta paksu ja näkyy selvästi,että veikkaanpa..onnellista loppua.
En ikuna ole saanut noihin tollasta leveää viivanpaikkaa..ne ovat olleet kaposempia ja harmaampia..
VOI KUNPA..:heart:

Hei taas kaikki Ihanaiset Naiset ja myöhästyneet onnittelut syntymäpäiviään juuri viettäneille... anteeksi että en jaksa muistaa keitä olivat kun suuri suru kalvaa mieltä ...

Äskettäin kerroin että tulevan mieheni sukulaistyttö oli saanut tytön jolle kävin "hypistelemässä" ihania vauvanvaatteita ja ostinkin ensi kesää varten leninkejä ...

Tapasimme perheen lomareissulla maanantaina ja pikkuinen oli kovin "krätyinen" ilmeisesti johtuen painostavasta ilmasta...

no tänään kuulin että pikkuinen oli menehtynyt viime yönä - kätkytkuolema :':)':)( että näin elämässä ...

Toivotaan perheelle jaksamista... ensimmäinen tuttu kohdallani jolla kätkytkuolema ... onhan noita muunkinlaisia tragedioita ...

No iloisempiin asioihin ... täällä mur-murko panee parastaan :D halimuksia ja plussapuuhkutuksia... itselläni myöhässä mutta kun en löydä niitä testejä mistään.... sitä paitsi, munaskuukkeleita hieman repii ja selkä toista päivää kipeä niin täti :(

Anteeksi että en jaksa kommentoida Teidän Ihanaisien viestejä .. yritän päästä tästä tolkuilleni ... haleja kaikille ja plussapuuhkjuja niin ovistesteihin kuin niihin ihaniin r-testeihin, puuuuuuuuuuh plussaaaaa!!!!!!!!! :heart::heart::heart:

Kiitos kaikille tsempeistä - ootta ihunia!:kiss:

Voi Mafinka, miten oli pienelle käynyt:'(..elämä on kyllä niin..:ashamed:
Miekin laitan perheelle kovasti jaksamisiaon kyllä valtava suru nyt heillä..

..ja vielä siulle..:heart::heart::heart::heart::heart:puuuuuuH:whistle:

Viimeksi muokattu:
Oliivitar - onpa kiva kun dippailet kamunani!:kiss:
..mie kepittelen täältä sitä akan kutaletta hieman, meekkös siitä..:stick:

Kovasti mie laitan kaikille niitä plussia tulemaan

..nyt on puraistava jotain..niin kovin olen noiden dippausten vallassa ollut, että unhoittanut vallan syödä!:)

Sweet dreams ihunaiset:kiss:

Viimeksi muokattu:
... kiitos plussapuuhkuista ihanainen mur-mur sinulle myös sitä toivon :heart: ... itse en enää kovin korkealle asetuksiani laita joten... on jos on tullakseen... väärään aikaan olis kaikki mennyt kait muutenkin... en muuten ole vieläkään päässyt muuttamaan kullan luo... asunto edelleen myymättä jne jne... huoh... menee jo stressin puolelle...

... hyvää yötä kaikille ....

Huomenia!

Mafinka :hug: olen niin pahoillani pienokaisen puolesta ja hänen läheistensä puolesta :'( :heart: voimia teille kaikille!

Minä myöskin Puhallan sinulle plussapuhurin :heart:+++++++++++++:heart: Ja toivottavasti muuton kiemurat oikenevat mahdollisimman pian :kiss: Kuulostit niin suruiselta, että haluaisin sinut kainaloon ottaa.... Jaksuja

Täti ei toistaiseksi ole tullut ja heti se pieni toivonkipinä alkoi hehkumaan. Illalla nukkumaan mennessä olo oli kuin "raskautettu" Erittäin voimakas dejaVu :D Tänä aamuna testattiin blanco, mutta vastahan minulla on dpo8.... Odotankin kuin laivaa satamassa Mur-murin testitulosta!
Mur-mur

Pikkutirri Milloin ajattelit seuraavan kerran testailla =) Ja Tetu68 Oletko testaillut :heart:

Plussapuuhkut kaikille ihanaisille !!!!!

Viimeksi muokattu:
oliivitar ihana - kiitos sanoistasi, hieman haikealta kyllä tuntuukin mutta uusi aamu tuo, toivottavasti, uusia parempia asioita ...

Mutta onpas täällä monta testailijaa rivissä :D Itselläni alavatsaa juimii ja polttelee siihen malliin että kyllä se täti varmaankin tänään taas kurvaa ... no olispa sitten ohi kun taas näen kullan ensi viikolla...

Plussaaaaaaaa kaikille :heart: ja auringon ja hyvän mielen täyttämää kesäpäivää :cool::wave:

Kovasti plussatuulosia mur-murille ja oliivittarelle sekä pikkutirrille, Ottikselle ja tetu68:lle!!! Toivottavasti testit näyttävät pian kunnon plussaa!! :heart:

Mur-mur - näin kyllä ihan selkeän viivanpoikasen tuossa kuvassa! Puuhkut vahvistumiselle!!! Jospa NYT olisi vihdoin SE oikea kierto sinun kohdallasi!!!:kiss:

Tuossa jo itse vähän olin luopumassa koko vauvahaaveesta, mutta nyt taas jostain pieni toivonkipinä nousi, että jospa se minunkin kohdallani sittenkin vielä onnistuisi... jossain vaiheessa, vaikka sitten kun vähiten sitä odottaa =).

Viimeksi muokattu:
Mafinka: Pahoittelut pienokaisen poisnukkumisen vuoksi!!:hug:..niin surullisia tuollaiset jutut ! Toivottavasti asuntosi menee pian kaupaksi ja pääset muuttamaan kokonaan kultasi luokse!

Mur-Mur: TestailuOnnea sinulle..Plussaa puuhkun kovasti,!!:heart:

Ottis, Oliivitar ja Pikkutirri :samoin Plussa testeihinne ja Tetulle :heart: myöskin!!

Minttu: Pahoittelut menkoista Onnea uuteen kiertoon!!

Putunen : Yllätysplussaa sinulle, kun vähiten sitä osaat odottaa!!:heart:

Oma napa: Testit saapuivat eilen , vaikka vasta perjantaina niitä odotin, mukava yllätys:))

Ihanaa päivää kaikille!

mahdotontako

Ottis
mur-mur Ekassa testissä viivan erottaa helposti =). Ihanaa, mahtavaa :kiss::hug:! Mulle saapi laitella kp1. Mies kurjake ei suostunu tuomaan siteitä, joten pärjättävä pikkuhousunsuojil. Mullahan ei oo tääl autoa ku veli nakkas mut tänne tiistaina. Nyt aamukaffeelle.

Huomenia!=)
Koitetaan etiäpäin vaik on v...utus suurimmillaan!!!! Morkkis siitä että kaatumiseni saattoi liittyä perjantain dokailusta ja menkat!!!:kieh:
No päivä kerrallaan! Ja päätin että toi lipittelyni on tällä erää loppu! Juu kunpa pysyis!
No huomenna uudestaan lääkäriin ja voi olla että saikku jatkuu, ei oo yhtään terveempi käsi varsinkii kun koitin eilen siivota vasemmalla kädellä,, toki eihän siit olis mitään tullu jos en olis avittanut oikeella! Ett sellasta. Kohta koitan lähtee pojan kanssa kauppaan, saa auttaa kassien kanssa ja vaihtaa vaihteen peruutusvaihteelle ja pois... onneks on automaattivaihteet mut siinä on just sellanen nappula mitä pitää samaan aikaan painaa ja vetää tai työntää. Kaippa se onnistuu. Joo MUR MUR dippailujasi odotellaan ja muut kanssa!!! Testiä peliin!!! PUUUHHH++++
Ja voit pitää nyt sen kp2 siellä listalla... mun pitää kattoo allakasta mikä kierron pituus nyt oli...

Ihuhaa päivää kaikille ja plussia testeihin!!!!++++++++:heart:

Tässpä teille kuvasta tiirailtavaksi - näettekö mitään?:)

..aamun ekassa vain häivhdys viivasta, tässä jo selvempi..ja miun silmä jotain haaleanpunertavaa siinä testiviivasessa pikkiriikkisen eroittaa..Iiiiiks:eek:

..ja HUOM! - kuva otettu testiajalla.=)

Kiitos ihan hirrrrmuisen paljon kaikille tsempeistänne - olette aivan ihunoita!!!!!!:kiss::heart::kiss::heart::kiss::heart:

Viimeksi muokattu:
Heips kukkuu!

Olen kyllä lueskellut teidän juttujanne, mutta en ole ehtinyt kommentoida tai tarinoida.
Mafinka aivan järkyttävää tuollaiset uutiset, en ymmärrä miten tuosta voi selvitä. Saako kysyä minkä ikäinen pienokainen oli? Järkyttävää edes kirjoittaa tuolla lailla sanalla oli, eikä häntä enää ole. Ei ole pakko vastata, ymmärrän kyllä jos et halua kertoa.....

Voimia tuolle perheelle, paljon, paljon, paljon voimia....

Asiasta aivan toisenlaisiin, mutta olette varmaan kuulleet buzzauksesta.
Olen itse liittynyt jokin aikaa sitten mukaan, ja sain buzzattavakseni Natusanin baby first touch bath-pesunestettä sekä -hoitoöljyä. Mukana siis tuli yhdet isot pullot ja näytteitä kumpaakin 7 kpl ja esitteitä mukaan.
On siis tarkoitus pitää kutsuja tms. mitä vai keksii ja esitellä tuotetta ja jakaa tuotenäytteitä. Kokeilun jälkeen kerätään sitten kokemuksia tuotteista ja niiden käytöstä jne. Todella mukavaa puuhaa ja ihania tuotteita, se täytyy kyllä sanoa.
Pesuneste oli ihanaa kun ei kuivattanut ollenkaan, voisi hyvin kuvitella talvipakkasilla olevan hyvä. Samoin öljy, jolle löytyy kyllä muitakin käyttötarkoituksia kuin vain perinteiset kylvyn yhteydessä tai karstan irroituksessa jne. Voihan sitä käyttää intiimeissäkin touhuissa ja on ainakin turvallinen tuote.

Buzzadorina saat ilmaiseksi kokeilla uusia tuotteita ja palveluja.
Kuinka kauan kestää ennenkuin pääset mukaan ensimmäiseen kampanjaan voi vaihdella muutamasta viikosta muutamaan kuukauteen riippuen siitä, kuinka hyvin profiilisi sopii tuleviin kampanjoihin.

Kun tulee sinulle sopivan kampanjan, saat viestin siitä sähköpostitse.

Seuraamalla tätä linkkiä ilmenee, että minä olen kutsunut sinut mukaan (minun buzzador-käyttäjätunnukseni on BygsY):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=FI&refstr=BygsY

Jos haluat tietää enemmän ennen kuin päätät rekisteröityä, klikkaa alla olevasta linkistä:
buzzador.com

Buzzattavaksi voi tulla jos mitäkin tuotteita, pizzoja, hiustuotteita, hammastahnoja jne..

Kirjoittelen sitten muista asioista tässä myöhemmin, kunhan ehdin.....
Aurinkoista päivää!!!!

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........Kp2/??..............yk 10( 04/11)..3
Ninni69 (42)...............Kp11/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp14/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp15/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp16/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (42)............kp23/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp24/25-26........yk19..........1
mur-mur (45)............kp25/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp25/27-30.........yk5 ((05/09)7.
Ottis (43)..................Kp27/27-32........yk 22( 08/09)..1
AinoEmilia (46)..........kp47/?..............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28...............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

Mahdotontako (46)....dpo5
Oliivitar (40).............dpo8
pikkutirri(42).............dpo8
mur-mur (45)...........dpo10:heart:
tetu68 (42)..............dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Tämän Päivän odotus ja Jännitys on palkittu!!! Ihanaa Mur-mur Lähetän halien kera paljon vauvaliimaa, jotta toinen pieni tarraisi lujaan kiinni. Tämä on niin ihanaa

Tänään ei muuten tarvinnut suurennella, käännellä tahi pyyhkiä näyttöä! :LOL:

Siellä päivityksessähän se sydän on... tuli itku...ONNESTA :)

Viimeksi muokattu:
Kiitos kaunis Oliivitar:kiss:

..miulla aivan pöllämystynyt olo - nytkö se tärppäs?..viime tärpistä 8kk..

Tässä kyllä mennään niiiiin veitsenterällä, päivä kerrallansa..
Se on erillaista tässä tärpissä, että haamuinen tuli sitten JO dpo10 - ennen aina dpo12

Sitten vielä..onhan myös mahdollista, että ovuloinhin aiemmin ja nyt on Kp25/24..eli, ei tietäis hyvää tuollainen haamuinen..:(

Yritän täällä miettiä, jotta lemmittiinkö ennen mökkireissua - edellisen viikon mie vuotelin, sen 20-24.4..mutta sen jälkeen?..Woehan taassiissa!:O

((muoks))
Pähkäiltyäni aikani..luulen, että olisi kor-kein-taan dpo13..ja tuo viiva on kyllä liian heikko niille päiville..
Tilasin 20mIU/ml testipuikkoja R-keijulta..jos vaikka jo huomiselle tulisi.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Mur-mur Ihunainen :kiss: Nauti nyt tästä hetkestä :heart: Tiedän, että se on vaikeaa kun tietoisuus/mahdollisuudet ovat niin valtaisat... Mutta Sinulla on väriä testissä! Vahvempi kuin eilen ja huomista testitulosta täällä jo odottelen :p

Ottis Sekö räähkämasentaja tuli kylään :'( Halitukset :hug: Mutta listoilla olet :heart: Hyvä, siis kohti uutta yritystä :heart:

Mie laskin, että kaksi R-testiä vain laatikossa ja Edelleen se käyttämätön digi..... Ehtisikö vielä huomiseksi tilata :confused: Tässä kyläsessä ei uskalla kaupasta ostaa, nytkin kuikuilevat ja ovat kuikuilleet masun seutua jo kauemman aikaa :D

...myöhästyin, tilaa ennen klo 15, tilaa ennen klo 14 tai toimitusaika 1-3 päivää...

Viimeksi muokattu:
Mafinka eipä löydy sanoja, ei....

Ei voi ymmärtää miksi tuo kätkytkuolema on niin mysteeri, kun kaikkea mahdollista ja mahdotonta on maailmassa tutkittu. Täällä pienellä paikkakunnalla tiedän ainakin kaksi kätkytkuolematapausta ja toinen on ihan tuttukin.
Piti mennä heti oman alle 4 kk ikäisen vauvelini luo ja rutistaa sylissä ja nuuhkutella pientä. Mulla aina menee niin yli ymmärryksen nuo kamalat jutut, mun käsityskyky ei riitä siihen, että miksi pienten pitää kuolla.

Toivottavasti nyt kukaan ei loukkaannu seuraavasta, mutta mua on aina ottanut päähän se, että jotenkin yritetään sillä vanhempien surua ymmärtää, että kerrotaan tai sanotaan heille, että nyt se lapsi on paremmassa paikassa tai että nyt hän on enkelinä. Omasta mielestäni Jumala ei enää enkeleitä tarvitse, Hänellä on niitä ihan tarpeeksi ja ne ovat olleet olemassa varmaan yhtä kauan kuin Jumalakin. Enkeli ja ihminen on eri asioita.Tulee vain mieleen, että Jumala on kuin joku raakimus joka katselee kenen lapsen veisi seuraavaksi. On eri asia ajatella, että lapsi on ns. taivaassa ja turvassa siellä, mutta se, että Jumala jotenkin ottaisi lapsen itselleen, koska tarvitsee nyt enkeliä töihinsä. Tai että Jumala ottaisi lapsen pois, koska hän on nyt paremmassa paikassa, eikö lapsen paras paikka ole aina vanhempiensa kanssa?
En tiedä miten voisi sitten lohduttaa vanhempia, ei kai millään, niin suuri ja käsittämätön suru on.
Ehkäpä tuo kiiltokuva on iskostunut vähän liian tiukkaan mielen sopukoihin, siis se, jossa enkelilapsi pilven päällä mietiskelee.
Antakaa anteeksi tuo purkaus, en tarkoita todellakaan mitään pahaa kenellekään ja jokainen saa uskoa ihan miten itse kokee itselleen parhaaksi. Tuo oli vain minun oma mielipiteeni. Ja kaikki mikä surua helpottaa on taatusti sallittua. Mulla on kamala viha tuota kuolemaa vastaan, joka varastaa pienten elämän. Ja isojenkin.
Samahan se on tietenkin keskenmenon kohdalla, itsellänikin niitä pari. Mutta siinä ei ehdi vielä näkemään tai elämään lapsen kanssa, vaikka tulevaisuuden haaveet ja unelmat murskautuvat yhtälailla molemmissa. Toisessa vaan jotenkin konkreettisemmin.

Kamalan negatiivista ja surullista kirjoittaa näistä, mutta tuokin on todellisuutta liian monelle ihmiselle. Yksikin on liikaa.

Se on tämän vauva-haaveen kääntöpuoli, huoli on raskauden aikana ja sen jälkeenkin. Itselleni on annettu 8 tervettä lasta, joten sekin on uskomatonta.

Pitäisi osata elää jokainen päivä täysillä,mutta paraskin puhuja täällä, jonka viimeiset pari viikkoa on mennyt vitutuksen merkeissä. Masentaa niin pirusti, eikä edes tiedä pohjimmiltaan mikä vaivaa.
Ottaa päähän kun on niin läski, ottaa päähän kun ukko ei osaa hoitaa raha-asioita, ottaa päähän kun ne rakkaat lapsukaiset kasvaessaan tuottavat jos jonkilaista murhetta ja tuskaa toilailuillaan. En tiedä miten sais taas elämänilon jostain kerättyä kasaan. Ainakaan uutisia katsomalla se ei taatusti tule. Näin asuntovelallisen näkökulmasta katsottuna.
No, ainakin vielä jonkinlainen sosiaaliturva kai Suomessa vielä on, joten kai sitä hengissä pysyy kitkuttamalla.

Anteeksi suodatukseni
siis, joo mikä kirjoitusvirhe, eipä mennyt siis ihan suodattimen läpi, kaikkineen paskoineen tuli taas tuutista teidän niskaanne.
Siis anteeksi vuodatukseni :ashamed:

Palaillaan iloisemmissa merkeissä.......

Yhteistyössä