40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
*Justiina* siehän mukavaisia unia olet nähnyt!!;)
..ja tuo yli 25% onnistumisprosentti hoidoilla ON hyväinen!!

putunen juu Melatoniinista..varmankin suurina annoksina - niin kuin moni muukin, voi kyllä olla huono juttu.
Nuo käsikauppa/luontaistuotteet melatoniinivalmisteissa, ovat liian tehottomia minulle tähän ongelmaan.
Unettomuus - melatoniini hoitaa unettomuutta
Lääkäri miulle määräsi 3mg joka on se miedompi, lyhyempivaikutteinen - ihan unen saantiongelmiin: unta en tahdo saada, vaikka väsy olisinkin..kun sitten nukahdan, nukunkin sitten makiaisesti.:)
..nukahdan yleensä vain liian myöhään, aamuntunteina..:(
 
Viimeksi muokattu:
Velmuliina74 Ollos tervetullut taasen tänne joukkomme ihanaiseen!!!:heart::wave:
..laittelen siuthin listalle kun päivittelen - Plussatuulia!!!:heart:

Mafinka, voi vitsi miten HYWÄISET oireet siulla on..voi kunpa NYT tärrpi olis käyny!!!!!:heart:

Ei vielä täti pyyhältänyt. Aamulla kohdunnapukkaa kokeillessa, sormelle aavistus vaal.punaista - nyt ei mitään.
Kävimme miehen kera siellä reseptin haussa ja sain ne Luget!!=)
Lääkärille ihan tuntematon lääke vaan oli??..miun piti selittää, miten se eroaa Teroista&Primoista..myönsi miun olevan oikiassa kun selitin, MIKSI Primolut EI nyt miulle tähän vaivaan olleskaan sopiva ja sovinnolla reseptin kolmelle kiertoa kirjoitteli!:)

..miulle vain iski tullessa kaamea huono olo autossa:x ja päätä särkenyt siitä asti, pyörryttää..inha olo kyllä..vois jo vaikka MITÄ alkaa kuvitella..Vaan ei ei, sitä se EI ole - turha enään haaveilla tälle kiertoa!!

..olin kyllä iiiiihan hilkeellä sanomassa miehelle kun hän läksi kaupoille, että "tuoppa yksi R-testi"..onneksi en sitten sanonutkaan.:D
 
Viimeksi muokattu:
Uudi kiitos siulle plussatoivotuksistasi:heart:
..ja kiva, että hyvää kuuluu:)..mie ajanhin sen flussapöpöisen pois poikkeen siun luotais..meeeenekkös siitä!!:stick:

Onnittelut vielä tädiksi tulosta toistamiseen!:flower::heart:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Velmuliina74 (36)........kp1/26..........yk17.......................2
liiza (44).....................kp3/24-27......yk34....(02/07 08/08) 4
Mahdotontako (46)......kp3/29...........yk7....................1. yht.
sarppav (40)...............kp4/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (40)..............kp6/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp8/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp8/23-29.....yk19...................5./1.yht.
putunen (41)................kp9/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp13/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp15/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp15/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp17/23-29.....yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp20/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Ottis (43).....................kp23/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp25/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp26/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp25/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp29/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
Nuuttimus (41)............kp30/28-36......yk2v...................3.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4






*Justiina* (38)..............dpo2
Sointu2010 (41).............dpo2
Mami41 (41)..................dpo4
Mafinka (49)..................dpo9
muumimamma-71 (38)..dpo10
pikkutirri (41)................dpo11
Pikku-Äiti (37)...............dpo16:)heart:/dpo10)



Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
Lämmin tervetulotoivotus minunkin puolestani Velmuliina :). Tämä ON ihana olohuone!

Justiina, kiitos tosta IVF-laskurivinkistä. Älä sinä kuule masennu, varsinkaan jos ette oo vielä kertaakaan kokeillu. Sun prosentithan on itse asiassa aika hyvät, ja nehän on vaan hypoteettisiä lukuja, ei faktoja. Hauska uni sulla ollu :D. Mäkin olen monet kerrat nähnyt unia tästä olohuoneesta ja sen ”asukkaista”, teistä ihanaisista! Juu, ja PLUSSAkoppi oli sen hölmön lorun juju.

Mun tulos oli 4,2%, ja edessä kolmas ja viimeinen IVF/ICSI. Nyt on meneillään luomukierto ja tikuttelusta huolimatta en oo ovista bongannut. Aloitin testaamisen kp12 ja nyt mennään jo kp15, eikä oviksesta tietoakaan. Ovis on aina on ollu viimeistään kp14 ja aina sen olen bongannut. Luulen, että nyt ovista ei ole eikä tule ja luulen myös, että rahat menee kankkulan kaivoon tässä tulevassa vikassa yrityksessä. Mun tarttis vaan saada itseni kasaan ja vasta sen jälkeen kykenen yhtään mihinkään. Itseni kasaantuminen tosin edellyttäis niin suuria toimenpiteitä, etten just nyt kykene niihin, eikä ole käytännönkään syistä mahdollisia. Sitä paitsi korjaantumiseen menis joka tapauksessa kauemmin kuin pari kuukautta, että ikäni puolesta en sitten enää ehdi vauvaantumaan. Tulevan r-negan myötä ehkä alan tosiaan uskoa, että Yläkerran Viisas Mies ei ole tarkoittanut mulle lapsia :(. No, jotain muuta sitten..?

Mä joskus kirjoittelein (tai ainakin ajattelin, ellen kirjoittanut), että suunnitelma B auttaa. Muakin auttoi, mutta ei auta enää. Kkm:n jälkeen ei oo auttanu mikään, en oo sen jälkeen uskonut tähän enää, enkä usko nytkään. Mutta Justis, se, että teillä on suunnitelma B, on hyvä asia ja auttaa pitämään positiivista ajattelua yllä: jos ei tällä kerralla onnaa, niin sitten kokeilette jotain muuta. Hurjana toivon teille onnistumista!
 
Viimeksi muokattu:
Putunen :hug: ja kiitos terkuista. Plussaa sulle ensin ovikseen ja sitten sitä itteään +++ puuuuuh.

Mahdotontako Voi harmituksen harmitus tädistä. Paaaaaljon parempaa onnea ens kiertoon :heart:

Oivikille minäkin lähetän kaikkea hyvää ja toivon että kaikki on hyvin :heart:

Muumimamma-72 Kp 9 on vielä kovin aikaista, älä siis menetä toivoa vielä. Minäkin toivon lepatuksen olevan muuta kuin tätiä. ++++ puuuuuh!

Mafinka Voima:hug: sulle. Teillä on nyt rankkaa :(. Kunpa saisitte sen plussan että balanssa säilyisi. Kovasti voimia!

Sointu2010 Onnea hymynaaman bongaamisesta, nyt hurjana kohti r-plussaa :heart:

Mur-mur Kumma epeli se siun ukkelis, ku ei puhu vaikka ilmiselvästi sillä on jotain sydämessään. Tai jos sil oliski vaan menkat…? Jos sinä saat itsestäs ne lemmenjutut esiin aj sillä lailla pehmität (tai siis kovetat :LOL:) ukkos, niin jospa se sitten avais suunsa. Toivotaan niin. Kiva kun sait Luget, mutta onpa kumma lääkäri, kun ei tiennyt… tai osannut kirjasta kattoa. Onnks sä osaat selittää asiat niin ymmärrettävästi, että asia tuli selväks. Toivotaan, että nyt tärppää! Niin, ja kiitos listan päivityksestä :hug:!
 
Pikkutirri :hug:! Mullakaan ei tunnu missään mitään ja mietin mahdanko toimia enää. Mutta niin on ollut ennenkin ja sitte se hymynaama on vaan aina tullut (tähän asti). Tikuta vaan, kyllä sen ovisviivan sieltä vasemmaltakin varmana saat. Oon huomannut, että oireisiin tai oireettomuuksiin ei ole näissä vauva-asioissa pahemmin luottamista; mikä vaan voi olla enne mistä vaan. Mäkin olin ekan inssin jälkeen 110%varma että tärppäs, muttei tärpänny. Ja ICSIn jälkeen ei ollu yhtään mitään oireita ja silti plussasin. Nää on henkimaailman hommia. Tämä myös Mafinkalle (ja kaikille muillekin, itseni mukaanlukien) muistutukseksi, kun pohdit tuolla mitä kaikkia oma pää ja halu saakin aikaiseksi. Plussaa teille puuuuuuhallan ++++ halauksen kera!

Ottis. Kiitos sinä kultainen :heart: . Sä autat olemalla ihan vaan sä:hug:! Kissa-asia kuulostaa ymmärrettävältä, oikea aika on sitten kun aika on kypsä. Kyllä sen sitte tietää. Onneks kissoja ja koiria on helpompi hankkia kuin vauvoja! Ihailen tota sun ajatelmaa, että kun oot miehesi valinnut, niin sen kanssa sitten ollaan. Halusta ja päätöksestähän se on kiinni, ja sinä haluat :heart:. Mulla on toisin, halu ei riitä, ei sitten mitenkään, vaikka oon miljoona kertaa päättänyt että tää on oikea. Mutta kun sydämen sanat on painavammat, niin siinä ei sitten auta mitkään päätökset :(. Kiva kun posti-pate toi sulle paketillisien testejä :), mutta harmi kun ei ole vieläkään tuonut muuta. Kaks päivää sun postiinpistämistä myöhemmin postiinpistin täältäpäin. Mihin on mahtanut paketti jäädä. Onneks sulla kuitenkin niitä testejä. Halaus. Niin, ja viivan vahvistumista koko sydämestäni toivon! :hug: ja :kiss:.

Uudille lämmin tevehdys ja pikaista paranemista :flower:.
Liiza Voi hemmetin prkle sitä tätiä :(. Kurja juttu, mutta sitäkin suuremmalla vimmalla kohti seuraavaa PLUSSAkiertoa!
 
Ottis
Justiina Oletpa hurja uneksimaan =). Ei ainakaan vielä sun unesi toteutunut, sillä tän aamun testi näytti tasan samaa kuin eilisiltainenkin. Kuvaa yritin saada, mutt niin kehno (=mitäänsanomaton) siitä tuli, etten viiti tänne laittaa. Testiviivan kohdalla ylälaidassa aavistus punaista, mutt luulen noiden testien (Gravidan/ 10mIU/ml) olevan niin herkkiä, ett saattavat haamun haamua näyttää, vaikka raskaana olisikaan :(.

Velmuliina Tervetuloa takaisin jännäilemään :flower:. Olkoon onni myötäinen :heart:.

Terri Äläs nyt yritäkään kokonaan vaieta. Sattuuhan sitä paremmissakin piireissä, että joskus vähän huti juttelee :).

Uudi Se kirja oli sittenkin "Syyskuun 15. yö" ja kirjoittaja Miia Jaakkola. Ei ole mikään kovin paksu opus. Syyskuun 15.y
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
liiza Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Katala :stick:

mur-mur Sullahan on ihan r-oirehia =).

Hysteria Ei tosiaankaan posti-Pate tuonut tänäänkään mitään mielenkiintoista, paitsi Aku Ankan =), mutt hyvää kannattaa varmasti odottaa :).

Onhan se noin, että jos ei tahtoa riitä niin mahdollisuudet tilanteen parantamiseen ovat vähäiset :( . Minä olen saanut niin vanhoillisen kasvatuksen, että en ollut tätä ukkoa ennen asunut kenenkään miehen kanssa, ja hänen tänne muuttaessaan ajattelin, että sen on sitten parein olla se yksi ja ainoa. Ja kyllähän ton ukon kanssa ihan pärjää, jos pärjää itsensä kanssa. Meinaan, että nyt kun oikein vaikealta tuntui, olen huomannut jälkeenpäin olleeni niin solmussa itseni kanssa niin tässä vauva-asiassa kuin pojunkin kuoleman vuoksi, ettei sillä ole oikein mikään ollut luonata :'(.

ON Tosiaankin tänä aamuna r-testin dippasin ja sen verran selkeä nega on tulos, että taidan huomisaamuna jättää dippaamatta ja säästellä testejä parempaan kiertoon. Tai ehkä sittenkin dippaan sen ruman testin =) :LOL:..
 
Ottis Ihanaa, jos olet saanut omia solmujasi auki pikkuhiljaa ja alkaa olo helpottua! Niinhän se on, että itsen kanssa pitää olla ensin hyvä olla ennen kuin voi olla hyvä olla jonkun muun kanssa. Miä olen aivan umpisolmussa ja tilanteen vankina. Kyllä tää tästä vielä, prosessi on käynnissä ja jossain vaiheessa se rauha ja levollisuus kai munkin kohdalleni tulee. Milloin ja miten, sitä en tiedä, mutta kai joskus.

Mulla oli samanlainen vanhanaikainen ajatus silloin kuin olin naimisissa, mutta se liitto loppui miehen naisjuttujen takia. Mä olin vahvasti asennoitunut siihen, että yhden kerran menen naimisiin ja saman miehen kanssa oon loppuelämän, mutta toisin vain kävi. Itse asiassa, nyt kun mietin, niin siitä asti oon ollu skeptinen onnistumisten suhteen. Anteeksi alakulo ja valitukseni :(. Halaus :hug:.
 
Kiva kuulla taas sinusta Hysteria, vaikka oletkin noin pessimistinen vauvahaaveen suhteen. Minä täältä kuitenkin peukutan onnistumisen puolesta, jos ei sitten helmikuu tuo tulosta, niin luomuplussa sen jälkeen! :) :heart: Muistelen sinun joskus sanoneen, ettei mitään erityistä syytä ole, miksei luomunakin voisi onnistua.

Ottis, pahoittelut negasta ja liizalle tädistä :(

Mur-murille onnittelut toiveikkaista oireista =)

Minä olen suunnitellut ottavani kaikki konstit käyttöön nyt keväällä. Macaa nyt popsin, kun se vaikuttaa tehostavasti/tasapainottavasti hormonitoimintaan, ja tilasin myös hyvää GLA-rasvahappoa sisältävää Boragoa, joka myös on hyvin tärkeää soluille. Samoin vaikuttaa tuollainen Glandin 25 (Kasveista eniten GLA:ta sisältää purasruoho, Borago officinalis, jossa on 20-25 % GLA:ta. Helokkiöljyssä on vain 8-9% GLA:ta. Glandin 25 valmistetaan purasruohon siemenistä ja siksi sen jokainen kapseli sisältää 2-3 kertaa enemmän GLA:ta helokkikapseleihin verrattuna.).

Greippimehua en ole nyt kyllä juonut, mutta seuraavaan kiertoon sitten sekin mukaan - terveellisempi elämäntapa muutoinkin mulle ja miehekkeelle ja sitten toivottavasti pysyvä plussa. Onhan se ihanaa edes haaveilla....
 
Viimeksi muokattu:
Apua teiltä tietäjiltä: :O :confused: olin aatellut, että en ovista erityisemmin bongaile, vaan toivon, että yksi simppanen sen sitten bongailisi, ja että ovis tulisi normaalisti noin kp 12 paikkeilla (nyt kp 9). Äsken kuitenkin bongasin selkeät limat ja hieman on jotain tuntemuksiakin ollut. Miehekkeen näen siis seuraavaksi vasta huomenillalla, ja viime kerrasta on jo liikaa aikaa... Olenko siis myöhässä, vai mahtaako huomisilta riittää... eli paljonko ennen nuo limat yleensä tulee.... Kunnon ovistuntemuksia ei vielä ole ollut. Viime kierrossa oli ainakin ihan selkeät kivut toisella puolella. Mitä luulette? :flower: ja kiitokset jo tiedonjyvistä etukäteen...:)
 
Putunen miusta nuo limat tulee aika lähellä ovista - ainhin miulla.
Toivotaan, että ovis osuu juuri passelisti kun ukko kultahin kotosalla!:)
Voi kun ihuna tuo sydän hymiö!!:heart:

Hystis, mie täällä toivon kovin, että se kolmas hoitokerta olisi vika kerta siksi..kun sie PLUSSAAT!!:heart:

liizukka..voihan ***tana tuota tätiä, miehin virkan:kieh:
Jaksuja kovasti:heart::hug::heart:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Putunen Nou hätä, hyvin kerkeätte vielä puuhastelemaan. Mulla ainakin limat tulevat hyvissä ajoin ennen ovista ja surukseni olen huomannut, ett oviksen aikaan ne ovat jo miltei ohi. Seuraavana päivänä voi vielä pikkasen pyyhkiessä kirkasta limaa tulla.

Ei toi nega multa jalkoja alta vienyt eli ei syytä pahoitteluun. Tämä kiertohan lähti oviksesta siihen suuntaan, ett mahiksia ei ole ja nyt on vain laitettava jäitä hattuun.

Hystis Just tulin teille kertomaan, ett taitaa mulla pukata pm-oireita pintaan ku niin ottaa toi ukko päähän, ett tekis mieli käydä lapiolla kalauttamassa salakavalasti takaraivoon :headwall:. Yleensä olen nimittäin lähtenyt melko pikaseen lumia luomaan, kun olen tullut töistä, mutt tänään ajattelin ottaa vähän lunkimmin ja ensin pikkasen relata. Just olin saanut ulkovaatteet päälle ku ukko ajoi autollaan pihaan ja kun näki, ett olen lumitöihin lähdössä, sanoi ett hän ajaa traktorilla lumet, ettei kannata ku sitä on niin paljon tullut. Ja VI*UT, jos viisi senttiä tulee lunta, sen vuoksi on ihan turha päryyttää traktorilla puolta tuntia ku työntimellä saman homman tekis reippaasti kävellen tunnissa. Ukko on vaan niin SAA**NAN laiska, ettei viiti kolalla työntää senttiäkään ja sitä tuo on :stick:. Eilisen illan venyi ku mato eikä tehnyt muuta ku istui koneella koko illan :headwall:. Ja ku noi lumihommat on just mun hommia silleen, nautin kun saan olla ulkona ja tehdä kuitenkin jotain hyödyllistä. Ja sitten toinen tulee ja vetää vielä kaiken kukkuraksi kamalat palteet pihaan lanalla, että kun seuraavan kerran otan lumia käsin, tökkii työnnin alvariinsa johonkin niinkuin kiveen. Nyt ukko tulee sisälle ja mä lähen listimään sen :mad:.
 
Nyt mie toivon, että se vuoto alkais huomenna, eikä jäis jumimaan - olo aika kurja:ashamed:
..pinnaa kiristää KOVASTI ja huonoa oloista pukkaa:$..tisuttii kipiät-Auuuuuts!!

Sitten Lugeista kysymystä:

Lääkäri olihin määrännyt 100mg/3xvrk..ja vain 30tbl paketin?..eihän se riitäkkään kuin yhdelle kierrolle!!!!!!!..perskeles sentäis:vampire:..vielä pitää sitten huomenna soitella niitä lisää.

Miten miun kannattaisi niitä seuraavalla kierrolla käyttää?..ohjeissa oli: kierron 15-24pvä..eli 10vrk..eikös niitä laitella alakertaan niin pitkään kun negan/plussan testaan, kierron lopuun siis!?

((muoks)) No voihan, OLIHAN se lääkäri kirjoitellut 3x30kpl..mutta apteekissa oli ollut vain yksi, mies hakee huomenna loput 2..:)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitoksia tiedoista mur-mur ja ottis :) Ja pakko mun onkin nyt vaan luottaa siihen, että ehditään ovis kuitenkin hyödyntää. Pitää kellistää ukko huomenna heti kun mahdollista :saint: eli heti kun sen näen...
 
Heipat kaikille

Mur-mur kiva että sait luget, toivottavasti jotain apuja olis niistä. Mulla ainakin lekuri sanoi, että alotetaan aina 2-3 päivää oviksesta noi luget, kai se on yleisin tapa, en tiiä.

Omassa olossa ei kummoista, kipeä on alamasu tai kohdunseutu, mutta mulla noi luget tekee sen, kun nyt toi 600mg päivässä menee.

Kone edelleen temppuilee ja sammuu joten kaikille tsemppiä toivon täältä pikana.:wave:

Niin ja mur-mur piti vielä lisätä, että jos tulee plussa niin yleesä jatketaa lugeja tukemaan kiinnittymistä jopa raskausviikolle10-12.
Mä olen lopettanu laittamisen tos pari paivää ennen menkkoja jos tikku negaa näyttää, muuten mulla ainakin kierto pitkittyy jopa viikolla ja se ottaa kupoliin. :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Sitä mie täällä vielä mietin..
..että jos ovis olikin tällä kierrolla 11.1 eikä 6.1..miun uus kierto alkaisi vasta 24-25.1

..ja..jos ovuloi 2xkk lasketaankos luteaalivaihe siitä viimeistä oviksesta??..tätä mie pohdin täällä:)..kun ei se vuoto tunnu alkavan ja ei miulla kierron pituus ole sen 28vrk ollunna ihan äskettäin..luteaalivaihe aikas tarkalleen ollut nykyään 13-14vrk.(viime kierto 26 ja luteaalivaihe 14vrk)
..ja onhan tässä vielä huomiseen aikaa vuodon alkaakkin..

Rominas, siullahan kierto venyi viimeiks?..ja bongasit ovistestillä toiseen kertaan vahvat viivaset sillä kiertoa, eiköstä vain..
..montako päivää meni siitä toisesta O-plussasta kun vuoto sitten alkoi??..kiitos jo edeltä jos jaksat muistella:flower:
 
Viimeksi muokattu:
Mami-41 Ok, kiitti Luge tiedoista:flower:
..jep, noin miekin muistan jostain lukeneeni, että vuoto viivästyy jos vain lugeja jatkaa kun kierto täysi.
Ehdotin itse lääkärille, että voisinko ottaa 1tabun suun kautta aamulla(ei sotkua pöksyssä)ja kaksi muuta vaginaalisesti illasta ennen nukumaan menoa, yhteensä sen 300mg. - sopii kuulemma.
..mitäs tähän sanotte?..kannattaisko molemmat vain tunkasta kuiteshin alakertaan?;)

Tällä lääkärillä ei niin min-kään sor-tin kokemuista näistä Lugeista..outoa..hän vain Primoja&Teroja määräillyt!..:|
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Toivottavasti se tätsy tulee pian jos on tullakseen. Miehelle räpätin tehokkaan lyhyesti ja ytimekkäästi ja ukko meinas nokkaantua, mutt unohti vihottelun ku käytiin kaupassa. Niin on tuulella käypiä nuo 'pahemmat' puoliskot.

mami41 Mullakin terolutit venyttivät kiertoa yli kolme viikkoa yli normin, vaikka otin niitä vain kp15.-24. Ja otti kupoliin, joten tiedän tunteen.

Uudi Mulla kirja pian luettuna. En ole romantiikannälkäinen ja meinaa olla vähän pakkolukemista mulle toi, mutt varmasti ihan hyvä jos on tottunut vastaavaa lukemaan. Luenhan mä tosin Danielle Steeliäkin, vaikka ekalta sivulta alkaa jo miltei kiukuttaa se kun kaikki on niin hienosti ja ihanasti ja plaa, plaa plaa... =).

Putunen Juohan nyt ainakin 2-3 dl greippimehua tänään ja huomenna niin saat aikaiseksi hyvät limat ku miäs tulee kotiin :saint:. Ja muutenkin se tekee hyvää siimahäntäisten juoksulle.
 
Missähän se täti luuraa..kp 30 pukkaa..samalla kun migreeniä pukkaa,eli enteileekö tätsyä..lääkitty itseään niin maanperusteellisesti tänään että huh.joku ihme hormonihäikkä varmaan ollu koko kuukauden.tuossa pari vkoa sitten oli niin kova migreeni että ihan päivystykseen sen kanssa täytyi mennä..siellä saatiin poies muutaman tunnin kuluttua sitten.inhottava vaiva todella:(Tänään ottanut 2 päikkärit jos sattuisi sillä helpottaan,mutta vielä vaan juilii.
kun alkais menkat niin pääsis taas uusi kierto vauhtiin..en taida testailla vaikka tänään olikin mielessä.
 
Miepä lähden saunaan, jospa se noita alakerran röörejä pehmittäis ja täti kurvais huomiseen menessä!!..mies toi miulle Vadelma-Carambola siidukankin-Namis:p

..miulla on vielähin sellainen krapulainen öklöäklö olo koko ajan..
ne lämmöthin kävi maanantaina alahaalla 36.6 ja nyt taas 37.1 olleet..kumma?..: /..kyllä noin ei ole ollut ennen - kun laskeneet, jääneet hieman sitä korkeampaa(37.1) alemma, tuonne 36.8 seutuville..

Vaan mie oonhin sellainen "outo" ja niin kait se on kroppahin..:D

Vaan nyt saunaan..

muoks..ei se sauna tehnytkään hyvää:$.. mutta siidukka meinaa mennä ales ihan kertahuitasulla, Klunks!!..hirmunen jano!!;)
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä