Kiitokset tervetulotoivotuksista, ootte ihanaisia
Mur-mur Mä en oikeen tiedä et mikä yk mulla siis oikeesti ois, kun meillä yk periaatteessa on vain ne clomikiekat, mut siis ilman ehkäsyähän tässä on menty aina..mut laita tää nyt sit vaikka
yk 1, vaikka eihän tuo siis ihan totuus olekaan :| Mun pitää tutkia tota femaria, nimen oon kuullut aiemminkin, pitää kysellä gyneltäni kun seuraavaan folliultraan menen, kiitos vinkistä
Clomit aiheuttaa mulle aivan tuskasia aamuyön kuumia aaltoja joka kierrolla ja tosiaan pelkään, että tuo annos vaan pahentaa niitä, hiki nyt ei sentään roisku mutta olo on inha
ja isooot peukutukset piinailuun
Sointu Ollaanhan me tosiaan törmäilty clomittarissa ja onnittelut oviksesta :heart: ja rauhaa sulle piinailuun
Mitä oireita sulle tuli tosta 4tbl:n annoksesta? Hyppäsitkö suoraan 2 neljään tbl/kp? Söitkö sitä annosta ns. perinteisellä tyylillä
vai oliko teillä inssi tms. toimenpide tuolloin? Kauhee kuulustelu :ashamed:
Pikkutirri Otan osaa menetykseesi
Tunnistin kirjoituksestasi tuttuja tunteita siitä, miten vaikeaa se (toivottavan) tulevan plussan ja onnistuneen raskauden uskominen on, ainakin mulle
Jos vaan mitenkään malttaisin olla rauhassa, piinailematta ja ylikuumentumatta, mutta ei, en vaan oo sen luontonen ihminen, en millään :ashamed: Koetan hokea itselleni et kyl tää viel jonain päivänä onnaa ja sit se pikku piru olkapäällä hokee, et tuskin onnistuu
Mut ihanaa, että saan jatkossa jakaa tuntojani seurassanne
se helpottaa kummasti tätä touhua :heart:
Kivaa, että teistä löytyy karppaajia
Just eilen noudin kirjastosta yhden karppajien keittokirjan ja kyl siellä oli ihan hyviä ruokaohjeita useitakin, mulla on viel pari muutakin kirjaa varauksessa, joista sit kopsaan parhaat vinkit. Tänään duunasin pekoni-pannarin, jota vetelen sitten aamupaloina useemman päivän, kyl oli niin rasvasta et hirvittää
Isoooo plussapuhuri täältä :heart:
Justis