40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mahdotontako..täällä tyhmänä kyselen..oletko siis sieltä yläpäästä punapää?:confused:
..ei siis täti kurvannut..toivottavasti ei, pysyis akka - hupakko nyt loitolla vaan - Huuuus:stick:

Kiitos pikkutirri blogi ehdotuksestasi, voisin laittaahin harkintaan.:)

..miulla tekee taas niiiiin huonoa, ettei tosikaan:O
Söin pari tuntia sitten ISON lautasen kalakeittoa ja leipää - ei siis nälästä pitäis johtua?
..päätähin särkee ja nokka tukossa..lämmöt 37.3..olen siis tulossa kipiäksi:snotty:

Ps. mies toi kaupalta miulle 3olutta..arvatkaas, tekeekö yhtään mieli enään..: /..vaan jospa se iltaan mennessä olo helpottaisi sauna, olut - ja pizza yhditelmällä:D

Mie niin mieluusti tämän oloisen ottaisin pidemmäksikin aikaa(oikiasti!)jos syy olisi SE..tiedätte varmaan MIKÄ?..:heart:
 
Viimeksi muokattu:
kirpeää pakkaspäivää kaikki ihanaiset:flower:
Kauheasti taas ehtinyt tekstiä tulla kun en vähään aikaan ole ehtinyt koneella käymään:)
Meillä viimeyö meni pienimmäisen itkiessä korvakipua ja aamu päivystyksessä:(
Nyt sitten yritetty vielä juhlia 2vuotis synttäreitä eli kiirettä on pitänyt!

mur-mur ettei siellä massussasi vaan olisi jokin ihana yllätys kasvamassa kun tuollaisia oireita pukkaa:)??:heart:


pikku-äidille kovasti onnea vahvistuneesta viivasta:flower:
 
kirpeää pakkasiltaa -21 näyttää mittari Joensuussa.
En ole pariin päivään päässy koneelle, ei hyväksyny salasanaani ja tilasin sen monet kerrat ja sittenkään. Mutta nyt sit lopulta onnistui.
Eli kävin torstaina siellä ultrassa, kun sitä tuhrua tuli tiistaina. Ultrassa kaikki hyvin, sydänäänet näkyi ja pikkuinen jo liikkuikin. Terkkari sanoi, että harvoin näillä viikoilla näkee liikettä. Reilun viikon verran oli isompi mitä menkoista laskettuna, mutta ei muuteltu vielä la:ta 6.9. =) Ja viikkoja tällä hetkellä 6+4. En uskalla vieläkään täysin iloita tastä raskaudesta:( Kun pelko on mitä on. Keltarauhanen oli vas puolella tosi iso mitä pitää seurata, häviääkö se sieltä vai kasvaako. Siitä voi tulla kipuja ja vuotoja, jos se puhkeaa. Se ei onneksi vaikuta mitenkään keskenmenoon.

Mahtavaa Pikku-äiti kuulla sinunkin plussa uutisista.:flower: Onnea vaan matkaan:heart:

Mur- mur toivottavasti sullakin tärppi käynyt:hug:

Itellä tosi huono olo jatkuu yötä päivää ja tunnin välein on syötävä jotakin:x
 
muumimamma kiitti:)..sitähän:heart:miekii toivoisin niin kovin..
Siulle myöskin sitä :heart:+:heart:

Voi siun pientäis, miten pipiksi yltyi hän,:( rupeaisi vaan nopsaan lääke puremaan..ja anna vain särkylääkettä myöskin tarpeen tullen!(esim. yötä vasten)

Onko siulla esim. Pronaxen mikstuuraa?..sitä voit antaa esim Panadolin tai vastaavan(parasetamol)kera yhdessäkin(lääkäri kertoi miulle näin)

Pikaista paranemista pikkiselle:heart:


..tosiaan..miulla kun vilu kapajaa,
laitan villasukat..kohta pukkaakin sitten kauheita kuumia aaltoja, posket hohkaa ja nahka tulessa
..sitten heitän sukat poijjes..JA kohta sama uusiks: palelee, kuuma..palelee, kuuma..
 
Viimeksi muokattu:
viidenmamma sie olet saanut NIIN ihania uutisia pienestä:heart:
..miten iso siulla keltis oli?..miulla rv.6+0 oli 16.9mm..oli jo kutistunutkin reipaasti.
Siullako siis saattaa kasvaa?

Toivon siulle ihanaa masumatkaa!:kiss:
..anna vain sitä huonoa oloista tänne mur-murille.=)
Ei se kiva ole kyllä jos krapulainen oloinen koko ajan.: /
Syö pikkisen ja usein, ja neste on tärkeää!(mehut, mehukeitot, maito - mikä vain menee ales)

Oikein kylmä mehukeitto/löysä kiisseli voi auttaa!
Miulla auttoi myös pikkasen puristettu(1sitruunan)sitruunamehu, tooooodella hapanta ja siihen se vaikutus varmaan perustuihin.
Sellaista heti aamusta tyhjään vatsaan otin ja joskus muulloinhin.

Oletko niitä pahoinvointirannekkeita kokeillut koskaan?
pahoinvointiranneke - Google-haku
Toisille iso apu löytynyt, toisille ei - kannattaa ehkä kuiteshin vaikka kokeilla!!:wave:

Ps. Jos olo jatkuu pitkään huonona, hae reippaasti vain saikkua:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Viidenmammalle: Onnittelut sykkeen löytymisestä!!:flower:
Minulla auttoi kun söin vauvojen jääkaappikylmän piltin, kun aina oli huono olo, sitäkin kannattaa kokeilla.

Mur-Mur: Olin siis ennen Blondi niin hiuksiltani kuin ajatuksiltani, nyt muutuin punapääksi, en tiedä millaiset ajatukset niillä yleensä on, että osaan käyttäytyä sitten oikean käyttäytymismallin mukaisesti!!:D Miehen kanssa yhdessä valittiin tämä värisävy..Onnea Mur-mur, että se huono olo olisi sitä itseään nyt!!:heart:



Menkkoja odottelen, tosin en ole tehnyt raskaustestiä, mutta ovistestin tein olikohan se ke vai to aamuna ja ei siinä mitään erikoista ollut , joten ajattelin nyt odotella rauhassa, ainakin maanantainkin..ja jos sitten ei näy punapaholaista alapään kautta..niin testiä tekisin;=)

Mahdotontako:heart:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa


Rominas (40)..............kp2/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp4/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
putunen (41)................kp5/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp9/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp11/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp11/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp13/23-29.....yk19..............1.
Ottis (43).....................kp19/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp21/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp22/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp22/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp25/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp26/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp26/28-36......yk2v...................3.
Iida-Karoliina (46)........kp27/23-29.....yk18...................5./1.yht.
Mahdotontako (46)......kp27/29...........yk6....................1. yht.
sarppav (40)...............kp29/27-32......yk6(07/10) 2.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Mafinka (49)..................dpo5
muumimamma-71 (38)..dpo6
pikkutirri (41)................dpo7
Pikku-Äiti (37)...............dpo12:)heart:/dpo10)
Mahdotontako (46)........dpo13
Iida-Karoliina (46).........dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
viidenmamma ihanan hyviä uutisia olet saanut,onnea niistä:flower::heart:
Kyllä se aina helpottaa kun pienen sykkeen näkee:)

Kukas se meistä nyt seuraavaksi testailee??pikkutirri??:wave:
Mun tekis niin mieli jo testata vaikka taas järjellätiedän ettei siellä mitään vielä edes vois näkyä!
tässä taas yritän hillitä itseä ja yritän olla ajattelematta "oireita":ashamed:
Vaikka jotain erinlaista on kyllä ollut ilmassa esim.muutamat hajut on tuntuneet tosi voimakkailta joko pahoilta tai tosi hyviltä vaikka mun hajuaisti on ollut huono jo pitempään nenän tukkoisuuden vuoksi:confused:
alamahassa vaikka mitä tuntemuksia,nipistelee,kuplii ja toki myös menkkamaista juilintaa:|
Sanokaa nyt hyvät kanssasisaret mulle että lopetan tän "kuvittelun":headwall:
 
Meillä täällä melko varmasti influenssa-virus jyllää koko perheellä.
Oireet täsmää ja käly-lääkäri arvioi oireista näin.

Mutta onko sikaa vai tavallista? Jää arvoitukseksi...

Toivottavasti ei muut saa tätä, tää on kamala. Toivottavasti on menossa jo pois päin, toi kuume hipoili mulle eilen illalla vielä 39 eikä meinannut edes lääkkeillä toeta.
Miehellä nyt iltapäivästä oli toi 39.
Nyt molemmilla enää 37,5 mutta nouseeko vielä? Ja yskä ihan kamala, keuhkot kärsii...

Täti vielä pois täältä... En ole testannut. Voihan tää influessakin sekoittaa hormoonit. Ei muuten ole edes menkkakipuja... Pientä tuhrua on ollut pari kertaa pyyhkiessä eilen ja tänään, ei joka kerta...
Ensi viikolla testataan, jos ei tätsyä näy (ja olen elävien kirjoissa tämän taudin kanssa).

Viidenmammalla ihania uutisia. Kuin myös pikku-mudella :D
 
sarppav pikaista paranemista teidän poppoolle:hug:Se on aikuisella kyllä todella veto pois noin kovassa kuumeessa:flower:

hysteria mitä kuuluu:flower::heart:

Täällä saatiin synttärit juhlittua ja päivänsankari nukkuu hyvin lääkittynä(pronaxen+panadol)ainakin toistaiseksi!voi kun saisi pieni nyt yönsä olla kivulta rauhassa:|
 
Ottis
Viidenmamma Onnittelut =) :hug::kiss:. Ihania uutisia oli ultrassa :heart:.

mur-mur Peukuttelen, ett tuntemukset olisivat sitä itteään =). Mietinkin, ett pitäiskö aamuksi jemmata r-testi veskiin ja taidan tehdä sen pian.

Sori ett jää muut kommentoimatta, mutt ukko kurkkii niskan takaa ja olo hiukkasen epämukava ku en ole varma tietääkö millä sivuilla olen. Koko illan olen istunut koneella ja ettinyt talvilomaviikolle mökkiä Leviltä. Onks kellään ideoita. Luulin olevani ajoissa, mutt ainakin keskusvuokraamon kautta halvin vapaana oleva mökki n. 2000€/ vko ja toinen 4095€. Ei riittäis mulla edes visa ton viimeisen vuokraamiseen :ashamed:.

ON Miehelle en kissanpentuhaaveestani ole vielä suoraan puhunut, mutt koko illan olen elänyt toiveissa, ett kahden viikon päästä meillä olisi täällä kaksi kiusankappaletta lisää :saint:. Musta jotenkin tuntuu, ett niiden kautta saisin palan Pojua takaisin. Tai sitä rakkautta ainakin. Poju tulee aina olemaan ykkönen spesiaaliasemansa vuoksi, mutt toivon, ett noi kaksi pentua saisivat silti tilaisuuden :).
 
Hyviä huomenia kaikille ihanaisille naisille!!! Pakkasmittari meillä näytti -28 astetta 5:30 kun töihin läksin...ihan kiprakka keli!!!=)...siis ihan sikaKYLMÄÄÄ!!!!enkä tykkää yhtää!!!:| Jotenkin täällä töissäkin on niin KYLMÄÄ!!! Miten on Hysteria..paljonko siellä näyttää lämpömittari??
Viidenmammalla olikin ihania ultrakuulumisia:flower:, hienoa että siellä ok ja hyvin kaikki menee!
Jatkan taas kohta!!!! HUOMENTAAA!!!=):D
 
Viimeksi muokattu:
Hei vaan taas:wave:
ON:...illalla kotona lueskelin sen oskarin sairaalareissun minkä mur-mur linkkivinkkas...paljon herätti muistoja ja aika vaikea asia itselle edelleen...mä kyllä suuresti ihmettelen vanhempia jotka silloin ja siinätilanteessa kun tilanne on "päällä" pystyy noin coolisti asioita käsittelemään ja ennenkaikkea muistamaan kaikki nuo hoitotoimenpiteet...ehkä toiset ihmiset käsittelevät vaikeita noin...musta tuntuu et mulle varsinkin nuo ekat viikot oli yhtä sumua ja paniikkia ja niinkun jo aiemmin oon vihjassu, niin mieletöntä itsesyytöksen aikaa...sitä ettii syitä siihen miksi mulle kävi näin ja ihan kaikesta...mähän olin juuri paria vuotta aiemmin eronnu entisestä miehestä..noiden nyt teini ikästen isästä...voitte vaan uskoa kuinka syytin itseäni, kun tän uuden rakkauden kanssa odottama vauva otettiin kesken sieltä vattasta pois..koin sen rangaistuksena itselleni. Syytin myös itseäni kaikesta mahollisesta mm. teestä..juonko liian paljon teetä??? Myös nyt on mieleeni hiipinyt ajatus siitä teen juonnista..mur-mur "tietopankki" ootko mistään kuulut että liiallinen teen juominen aiheuttaisi sitä raskausmyrkytystä tms. ongelmia? Häpeäkseni tunnustan että lähes kaikki neste päivittäin mitä juon on teetä:ashamed:, ja nimen omaan pidän mustasta teestä...vihreä ei vaan uppoa...
Joku tuolla aiemmin kyseli testaisinko minä seuraavaksi...en mä tiedä...en ainakaan pitkään aikaan..ehkä ens viikonloppuna jollei täti oo tullu...kun mulla ei oo mitään oireita..ei mitään..ei kertakaikkiaan mitään...mulla on edelleen sellanen olo että ihanku mun kroppa ei toimis ollenkaan...keskiviikkona mulla on se gyne jolle mä meinaan vuodattaa koko kaikki..ja sen ON kuunneltava mua!!!mä vaikka ruuaan sen siihen penkkiin kiinni mut sillä on oltava aikaa kuunnella ja mä laitan lapulle asioita mistä haluun jutella...
heips taas ja altaan pesuun: /
 
Kello yheksän ja muita ei vaan näy...noh...mä jatkan tätä omanapaista yksinpuheluani...
Noista oireista...silloin kun mä syyskuussa jätin nuo cerasette minipillerit pois, tuli mulle n. viikon päästä alavatsaan paineen tunnetta ja turvotuksen tunnetta ja parin päivän perästä viiltävää kipuilua oikealla puolella...ovulaatio, ajattelin silloin(ja siis edelleen..)...oireet jatkui hyvin voimakkaana tuolla alavatsan seutuvilla ja olin ihan varma että olin raskautunut!!!=) Siis ihan satasen varma...mä en ees pysty nyt kuvailemaan kuinka varma olin, ja vaikka silloinkin järjellä ajattelin että voi olla ettei sittenkään..mut jotenkin mä vaan olin niiiiiin VARMA, ja luulin että se olisi miehellekin ok, mutta silloin selvisi että hän oli sitä mieltä että tuo meiden yksi yhteinen riittäisi...jotenkin tarrauduin siihen "viimeiseen"mahdollisuuteen ja oikeesti luulin että odotan vauvaa...järjellä olin jopa sitä mieltä että vaikka en odottaisikaan olen ONNELLINEN että sain kokea sen pariviikkoa odottavani täysillä...noh..totuus valkeni sitten parin viikon päästä ja vasta NELJÄN raskaustestin jälkeen uskoin ettei vatsassani kasva mitään...niin oli tyhjä olo ja mieskään ei vauvaa halunnut tehdä(siitä sen hetkisestä "vauvasta" olisi hänkin ollut iloinen..sitä oli kyllä vaikea käsittää:confused:..), nyt onneksi on mies "antanut mun tehdä niinkuin haluan" vaikka hänelle edelleen kuulema riittäisi yksi...
Siis...pointti tässä oli se, että sen syksyisen jälkeen en enää luota tuntemuksiini ja en kuvittele enää mitään oireita. Olen tyhjä...uskon kun menkkoja ei tule ja testi näyttää plussaa...
Nyt mentävä taas...:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenet!

Menkkoja ei vielä näy ei kuulu, väliaikatietoja vaan;=)

Eilen olimme tanssimassa , jalat väsyksiin tanssimme.:)..Nyt sitten pian reissuun omaistenpäivään Säkylään:), poikaa tapaamaan:heart:

Ihanaa pakkaspäivää kaikille, toivotellen mahdotontako:heart:

täällä yöllä-23, nyt-10 kylmää on vieläkin,
 
Saisinko liittyä mukavaan joukkoonne? :wave:

Täytyy tunnustaa heti alkuun, että olen lukenut teidän kirjoituksianne ja porukkanne vaikuttaa erittäin aktiiviselta ja mukavalta :)

Jospa esittelisin itseni..olen 38v. opiskelija, henkisesti muistutan ajoittain varmaankin teiniä ( en halua kasvaa isoksi :p) kun taas fysiologisesti ikäni on pcon vuoksi 50+ v. Ukkokullan kanssa yhteistä elämää on kulunut jo pieni ikuisuus ( 16v.):kiss: ja tuloksena 2 lasta, 7v. ja 9v., kiitos clomien :) Kolmosta olemme yrittäneet vuodesta -05 lähtien, tosin taukoa yrityksissä oli v. 08-10. Tuloksena ollut tm 07/07 ja km 01/08 , jonka jälkeen päätimme tauon pitääkin, kun homma ei ollut kummankaan mielestä enää kivaa : / Nyt on menossa eka clomikierto 2tbl kp 3-7 ja tuloksena seurantauä:ssä...ei mitään :kieh: Tarkoitus on aloittaa tänään (17/30-32) terolutit ja sitten mennäänkin clomeilla jo 3 tbl:n annokseen, jota en siis oo ikinä vielä joutunu vetämään ja se hieman pelottaa.. :confused: siis sivuvaikutukset..mua ei haittais vaikka folleja oiskin sitten enemmän kuin yksi :D Tässä yrityksen ohessa oon aloittanut myös karppauksen, huomenna pitäis käydä puntarilla, kun toinen vko dieettiä tulee täyteen..

Toivottavasti pääsen kivaan poppooseenne kuumeilemaan


Justiina
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa mukaaan Justiina, ja paljon onnea matkaan! Taidettiin vaihtaa muutama viesti tuolla Clomittarien pinossa. Mä söin kevään ja loppukesän välissä 4 kiertoa Clomeja annoksella 4/vrk, huhhuh, sanon näin jälkeenpäin. Sullahan on jo Clomikiertoja takana, ehkä olet niihin jo tottuneempi, ja etkä saakaan kamalia sivuoireita, toivon näin! Muutaman luomukierron jälkeen nyt on menossa toinen Clomikierto annoksella 2/vrk. Tässä kierrossa ei ole ollut mitään sivuoireita, päinvastoin, olo on koko ajan ollut mitä mainioin. :cool:

Ja tervetuloa karppaamaan kanssamme!

Ovis on vaan ollut hukassa, luovutin jo tikuttelusta pariksi päiväksi. Uteliaisuuttani kuitenkin aamulla testasin CB:lla, ja siellä oli tällainen ylläri =)

Mukavaa sunnuntaipäivää palstasiskot!
 
Viimeksi muokattu:
pikkutirri ystäväiseni, älä ihmeessä itseäsi syyttele vauvan ennnenaikaisesta syntymästä:hug:
..et ole runsaallakan mustan teen juonilla, voinut noita blokkeja pikkisen napanuoraan aiheuttaa!

Pieni on nyt terve lapsonen ja SE jos mikä, on pääasia!!:heart:

Mustassa teessä on runsaasti kofeiinia, SE on se EI hyvä juttu.

Tämä tururvallista teetä raskausaikana ja maku kulemma hyväinen=)
Nordqvist - Rooibos-kasvi eli Aspalatus linearis
..siiirry siihen vaikka heti, opettelet hissukseen jo sitä nauttimaan..sitten kun tärppi käy:heart: on teen maku siulle jo tuttu!
Teetä näkyi olevan myynnissä Prismalla!

Mustaa teen suositus sen: 5dl= 300g/kofeiinia/vrk
 
Viimeksi muokattu:
*Justiina* Olet oikkein tervetullut joukkoomme hurjaan&ihanaiseen!!!:kiss:

Laittelen siulle heti linkkiä kun huomasin, että Clomit siulla apuna ja lähinnä siksi jos toivottua tulosta ei syntyisi.
femar ovuloimattomuuteen - Google-haku

Femarilla ei ole juuri mitään sivuvaikutuksia(näin moni kirjoittaa)verrattuna Clomeihin.
..ja hoidosta on tullut hyviä tuloksia - niitä pikkisiä vauveleita:heart::)

Plussatuulia siule kovasti laittelen!!:heart:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

sarppav (40)...............kp1/27-32......yk7(07/10) 2.
Rominas (40)..............kp3/25-27.....yk16(09/09 06&10/10) 2.
haave2010 (44)...........kp5/28-30......yk8(06/10) 4./1.yht.
Iida-Karoliina (46)........kp5/23-29.....yk19...................5./1.yht.
putunen (41)................kp6/24-26......yk12....................3./1.yht.
tetu68 (42)..................kp10/27...........yk10..................3/1.yht.
Mami-41 (41)...............kp12/27...........yk31............2.
Hysteria (42)...............kp12/26-29......yk9 (kkm.11/10) 1.
Sointu2010 (41)............kp14/23-29.....yk19..............1.
*Justiina* (38).............kp17/30-32......yk1(Tm7/07&Km1/08)3.
Ottis (43).....................kp20/25-26......yk19( 08/09) 1.
muumimamma-71 (38) kp22/26-29......yk7.....4./2.yht.
pikkutirri (41)...............kp23/28.........yk1........4./2yht.
mur-mur (45)..............kp23/25-28......yk21(01&08&11/10) 3.
Pikku-Äiti (37)............kp26/26...........yk1(km94/96/2x99)4./1.yht.
liiza (44).....................kp27/24-27......yk33....(02/07 08/08) 4
Nuuttimus (41)............kp27/28-36......yk2v...................3.
Mahdotontako (46)......kp28/29...........yk6....................1. yht.
Ballerina Bolero (40)....kp?/25-28.......yk35....................3.
Raputar (40)................kp?/27...........yk?.....................2.
Kadonneet lampaat: onlydream, Ulla4







Mafinka (49)..................dpo6
muumimamma-71 (38)..dpo7
pikkutirri (41)................dpo8
Pikku-Äiti (37)...............dpo13:)heart:/dpo10)
Mahdotontako (46)........dpo14


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1750034-40-so-what-vol-11-a/
 
Viimeksi muokattu:
~*~Rentoista Sunnuntai päivästä jokaiselle~*~

Täällä aamulla pakkanen paukahteli -27C ja nyt -23C

Poikanen läksi ulos leikkimään, mies "tormakkana" alkoi imoroimaan ja luuttuaa nyt lattioita..ja mitä tekee mur-mur?..hmmmmm..juuuh,:whistle: konehella vain ihanaisille naputteleepi..jep jep:D

Oireita en niin minkäänmoisia..no, oli masulla ensin kun heräilin..mutta kun kävin *isolla* hädällä, loppuivat!..:LOL:
..oli miulla kyllä huonoa oloista kun heräilin ja helpotti sitten vasta kun söin.

Kyllä täällä nyt aika varmana tätiä odotan tulevaksi..jos ei tuu, se olisi ihuna ylläri pylläri kyllä!!!:heart:

:heart:++++++++++:heart: laitan joka mökkeröiseen tulemaan!!!:wave:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä