Huomenia :wave:
Mur-mur, tosi ihanaa kuulla että miehen kanssa on taas lämpöisemmät välit. Ja hyvä jutustella välillä ihan niitä näitä kevyitä - muuten tulee elo raskaaksi, jos ottaa hankalia asioita liian usein esille. Ja onnittelut talletuksista myös
pikkutirri, tosi hyvin tuo haalari näyttää sopivan Liljalle ja ihania kuvia olit ottanut haalarista ja Liljasta
. Mulla on vielä tallella äitini kutoma villahaalari, joka mulla oli pienenä usein päällä, ja siinä on just noi samat värit raitoina. Se oli sellainen tiikerihaalari. Toivottavasti saat miehestäsi "riittävästi" irti tällä viikolla ja sopivaan aikaan. Peukutukset sille!!!
Ottis - onnea oviksen bongailuun ja ukon kellistämiseen!!
ON: Kiitokset peukutuksista ja puhkumisista :flower: Aamulla dippailin, mutta tuloksesta olin jo etukäteen oikeastaan varma - eli cb:n testillä ihan selkeä nega, eikä jäänyt mitään arvailujen varaan. Ei haamulaisiakaan siis tällä kertaa... Ainakin nyt oireettomuus vaikuttaa tarkoittavan myös tärpittömyyttä. Mutta ei tarvitse pahoitella, koska mulla on jostain syystä ihan hyvä mieli, ja katse jo tulevissa kevään kierroissa. Miehen kanssa on aikomus alkaa terveellisempi elämä ensi viikolla, syötän sille sitten sopivia droppeja kuten itsellenikin, liikuntaa, alkoholi minimiin yms. Ja mies on tässä hommassa siis ihan täysillä mukana. Katsotaan tuottaisiko tulosta kevään aikana
.
Mä pystyn nyt jatkamaan laihistani, joka on nyt vähän ollut jämähtäneenä. Mites muuten
sointu2010, onko sulla paino tippunut edelleen? Entäs
tetu68, muistelen sun sanoneen, että meinaisit myös laihista aloittaa kuukausi sitten. Kuinkas kävi?
Joo - uusia suunnitelmia pitää olla ja niitä onkin jo päässä, eli
suunnitelmia plussattomuuden varalle : kesällä on ihana päästä maastopyörälenkeille (ostettiin viime kesänä pyörät mökille), ihana päästä järveen ja mereen kesällä uimaan, kiva päästä jatkamaan lavatanssiharrastusta, ja mulla on uusi yhteinen koti miehen kanssa ja muutto sinne edessä ja siinä paljon puuhaa jne jne....
Jospa kaikki tämä muu puuha toisi mukanaan joskus sen plussankin :heart:
Hauskaa päivää kaikille!