40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Siis Rominas - ihan vapaasti miun puolestain saapi kääntää hjyyyymöriks noita juttuja, en ole totinen torvensoittaja olleskaan!!!!:D
..ainahin miun juttuja jos sopivasti sattuu kohille..;)

Ihan tarpeeksi tuo arki on toisinaan sellaista syvissähin vesissä kahlaamista, että tänne mahtuu noita hjyymörist tapauksiahin aivan täysin!!..ei kait niitä koskaan liikaa ole?..
..miulla se törkynen mielkuvitus vasta onhin..voooooi kun tietäsitte
..
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: Niinpä! Ei varmasti koskaan liikaa!

on: Mittailinpa sitten ekan kerran tooodella pitkän ajan jälkeen lämpösiä ja 37,4 ilmoitti mittari. =)
Ja kun se finnikin on ilmaantunut, olen siis positiivisella kannalla (ainakin vielä :D ) ja odottavaisin mielin odottelen loppuvkoa... :)
 
Kiitos mur-mur listan päivityksestä :kiss: Mutta mutta, jos jossain välissä ehdit korjata sen mun kierron pituuden eli nyt on kp3/24-29 (Aikaisemmin mä laskin kuten säkin: kierron eka päivä-kierron eka pivä, mutta sittemmin myöhemmin oon alkanut laskea sil toisel tapaa eli eka vuotopäivä-vika vuotopäivä, joten sen mukaan kierron pituus olis toi 24-29. En tiedä kumpi tapa on oikeampi, mutta mun laskukaava menee noin.. ;))

Hyvin oli mur-murin simmpajahdit ja ovisplussa kohdallaan, nyt vaan ootellaan plussaa mur-murille! :heart:

Kiitos Sointu2010 ja Putunen toivotuksista :hug: Lohtupusu Soinnulle ja tsemppipotku (persuuksille :)) Putuselle huomiselle testaukselle.

Mafinka Hyvä ettei mitään vikaa löytynyt, mutta toisaalta diagnostittomuus on rasittavaa. Jospa se olis se ärtynyt suoli ja hoituis rauhoituskuurilla. Toivotaan niin. :flower:.

Rominas ja mur-mur pirakoinenne :D. Mulla kans suu korvissa ku teidän juttuja luen :LOL:. Hymyily on tärkeää, naurusta nyt puhumattakaan. On kuulkaa ihan tieteellisesti todettu, että tekohymyily tai –nauru saa aikaan samaa hyvän mielen hormonia (dopamiini tai joku, en muista mikä) aikaiseksi aivoissa. Jos ei mistään löydä naurun tai hymyilyn aihetta, voi pitää vaikka lyijykynää poikittain suussa niin, että hymyilee väkisin. Se aktivoi niitä hymylihaksia, jotka venyessään lähettävät aivoihin sitä hymyhormonia. Mut onneks voi lukea teijän juttuja, eikä tarvii pitää lyijykynää suussa koko ajan.

Rominas ++++++ puuuuuuh:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur: Heh, voishan sitä JO torstaina SEURAN vuoksi...:D
Voisi olla hyvät mahdollisuudet saada ihan oikea aamupisu purkkiinkin kun aamuvuoro töissä ja viideltä pitää vääntäytyä ylös ihanasta unilämpimästä sängystä kylmään ja kovaan tuiverrukseen. :eek:
 
Ottis
Onpa taas tullut paljon tekstiä. Eilen illalla kävin lukemassa, mutta en kommentoinut ja nyt yritän pikaisesti taas kiriä kuulumisiin kiinni :).

Mami41 Pahoittelut tädin hyökkäyksestä :hug:. Parempaa onnea alkaneeseen kiertoon!!

Putunen Kuulostaa kivalta se roskishaamun kaiman käly =), tiedä vaikka se siitä vielä ihan oikeaksi plussaksi muuttuisi :heart:. Peukutuksia!!

tetu68 Tavallista runsaampi valkovuoto on joillakin todella merkki raskaudesta. Peukutuksia :heart:!

Rominas Sulla FINNI?? Jeee, mitäs minä sanoin =). Raskaana sinä olet. Onnena pipanoita matkaan hirmusesti!!

mur-mur Onnittelut oviksen bongaamisesta ja myös iholle pääsystä miehen kanssa :heart:. Toivottavasti tämä on nyt SE kierto :heart:.

Hysteria Loma systerin kanssa olis viikolla 10 eli jos Lapin lomalla *piipi* se olisi rv5 silloin, mutt jos tulisin tästä kierrosta *piip* se olisi jostain rv9 kai. Meillä eilen S-tili avattiin. Mies halusi ihan väkisten ja vimmalla pupustella, enkä minä meinannut lämmetä siihen puuhaan sitten millään. Miehellä oli muutenkin koko viikonlopun ihmeen lääppimisvimma päällä ku roikku iholla koko ajan.

Mafinka Sun ultrakuulumisia ehdinkin jo vähän vartoilla. Hyvähän se ettei ainakaan lisääntymiselimistä sitä vikaa löytynyt, mutt kurjaa, ettei vaiva ole helpottunut. Voihan se tosiaan olla suolistoperäistäkin. Mm. alkava mahahaava saattaa oireilla tuohon tapaan. Mähän stressasin km:n jälkeen taannoin niin, ett unohdin ihan syödä ja ku pari viikkoa elelin pelkällä kahvilla ja nikotiinilla, oli sisukalut ihan sohjona. Muutaman kuukauden happosalpaajakuurin sitten söin ja nyt osaan taas varoa mitä suuhuni pistän. Mullei nykyään sisuskalut todellakaan kestä paljoa kahvia saati oikein rasvaisia ruokia.
 
Ottis: Finni on muttei keskellä naamaa niinkuin taannoin... ehkä onneksii!! :LOL:

Mafinka: Mulla oli viitisen vuotta sitten aivan kauheat vatsakivut pitkän aikaa ja asiaa alettiin tutkimaan niin helicobakteeri löytyi. Ja sitkeä pirulainen oli... Jouduin kolme tujua kuuria syömään ennenku suostui häipyyn.
Paranemisia! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Rominas - ISOT plussapuhurit sinulle!!! Jospa nyt olisi sun vuoro :heart: Joo, testaile heti torstaina seuran vuoksi :), jospa mäkin saisin vielä olla testailemassa silloin... saapa nähdä... jos ei huomenna dpo 11 testissä näy mitään, niin ehkäpä TOTT-päivänä sitten mun seuraava :)

Hyvä Ottis, onnittelut S-tilin avaamisesta :heart:

Mafinka, hyvä ettei lääkärikäynnillä selvinnyt mitään ikävää. Oishan se silti tosi hyvä saada selko, miksi kipuja on :confused:.

Hysteria, sun lyijykynähymy -jutulle nauroin ihan yhtä paljon kuin mur-murin ja Rominaksen piirakoille :LOL:

ON taas: Lämpö noin 37 (eilen oli hassua kyllä lähempänä 36:tta), ja nyt palelee vaikka villapusero päällä. EI MITÄÄN muita tuntemuksia. Kummallista tämä oireettomuus. Negakierroissa niitä on ollut vaikka muille jakaa... vaikka onhan niissä voinut olla jotain yritystä, mutta nyt ei sitten mitään :confused: Onkohan mun hormonit lakanneet olemasta? No, jos tulee nega niinkuin tulee, niin ei se haittaa. Saattoi olla, että talletukset tuli liian myöhään, kun ovis oli iltapäivällä ja ehdittiin vasta illalla talletella. Ensi kiertoon sitten pullein purjein ja uusin innoin :D Ei tää mun into ole näköjään kadonnut - ja kevättä kohti saattaa noustakin. Mun 2 lasta on kumpikin saanut alkunsa kevään korvilla. Vielä ei ole kuitenkaan vuottakaan yritystä takana, joten ei kai tässä ihan vielä tarvi kirvestä heittää kaivoon

Plussapuhureita kaikille ja onnea ovisten hyödyntämisiin!!
 
Ottis
Sointu 2010 Pahoittelut negasta. Onneksi teillä on lohtumatka tiedossa ja tätikin ehtii pois alta jos nyt tulee ajoillaan. paljon parempaa onnea seuraavaan kiertoon :heart:.

Rominas Hyvä, ett se finni ei ole samalla paikalla ku viimeksi, mutt lupaava oire se silti on :). Tuskin maltan odottaa to-aamuun sun dippaamista :heart:.
 
Ottis
Putunen Oikeata puhetta. Vuoden ajanhan normaalistikin kehotetaan yrittämään ennenkuin ohjaavat hoitoihin, vaikka mulle mun gyne sanoi kyllä, että näillä vuosirenkailla ei kannata jäädä odottelemaan. Ja siitä käynnistä mulla alkaa kohta olla vuosi, huih :ashamed:. Oireettomuuskin voi olla oire, muista se =) :heart:.
 
Jaahas, klo käy ja "oma aika" loppuu kohta, joten tämä tyttönen ottaa imurin kauniisiin, tosin hyvin kuiviin ja rohtuneisiin, käsiinsä ja alkaa pikasiivouksen vääntään ennen kuin perheen mieskunta astuu kotiin.
Ruokapuoli, salaatti lukuunottamatta, jo valmiina. =)

Ihanaista iltaa kaikille! :flower:
 
Ootte te kyllä ihania KAIKKI!!!..kaikkine piirakoineen ja finneineen ja S-tileinenne:LOL:..tota s-tiliä mä kyllä kelasin hetken:D...nopeesti nää tässä välissä vaan luin..ja mun on ihan pakko mennä tota haalaria ompelemaan..vaikka nihkeetä kyllä on...illalla palailen...:wave:
 
Hystis aika hyvä tuo lyijjykynä juttu, pitäisköhän kokeilla joskus..tai jos venyttelis ja vanuttelis naamaria joka päivä näin..
..epä olis mikään jäykkänaamari sitten!


..ja oikeassa olit dopamiinista..

:heart:Dopamiini aiheuttaa mielihyvän kokemuksia ja osallistuu tunteiden säätelyyn:heart:

Miulla ei vain tämä tauti tahdo hellittää, aivan tukossa nenu ja henki ei tahtonut kulkea kun poikasta eskaan mennen/tullen vein - huh, selkä märkänä ja huohotin kuin ajokoira!!:O

..jaksais illasta "peuhata" vielä, niin olisin tyytyväinen..vaan..eihän sitä tartteis kuin pyllistää..vai mi-ten..

(laiskuus huipussaan:p)

..ja IHAN pakko oli tämä laitella..hmmmm.."letku letkeä"..mukavan muikeaa illan jatkoa ihanaiset:D

Ps. Mies läksi meille punaista viiniä ostamaan illaksi, nautitaan lämppäreiden kera kun poikanen unten mailla.:)
Miulla munasarjat paukkaa - on niiin kipiät, liikkuminen aivan sattuu:x.."tule nyt hywäinen follikkeli, älä tule huonoinen follikkeli"..:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kiitos putunen..miulla aina oviksen aikaan hieeeeeman levottomat jutut..:saint:

Mie oikkein kovasti odotan miun&miehen yhteistä iltaa:heart:

Poikanen täällä askartelee hamahelmillä ja kohta menee pesuille, sitten nukku Matin maille höyhensaarille,

..sitten mie alanhin lämppäreitä työstämään ja punkkulasin naukkasen siinä samalla:p

Katon tässä Amerikan Idolsia..ja kyllä hampahia taas naurattaa, hyväinen aika sentäis..


Mie toivottelen teille mukavaa iltasta ihanaiset, lähden viettämään hetkeksi aikaa miehen kera..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos vaan plussatuulista mutta tainnut mitään auttaa. Negahan se sieltä pöllähti. Eikä auta edes laskea, että kierto on ollu 28 päivää 27 sijaan ja että tänään olis vasta dpo 10 ja sen mukaan laskien menisi. Aamusta oli paperissa kirkasta verta ja päivällä ruskeeta tuhrua. No nyt ei ole mitään vaikka kuinka pyyhkisi tai vaikka kuinka syvältä :p. Jos vanhat merkit paikkansa pitävät niin kyllä se taas perjantaihin mennessä kp1. Melkosta kipua pitääpi häpyluun yläpuolella ..

Että on kivaa tää kuumeilu!! Paskan paska sano.. ja miehen ilme kun oli pakko kertoa testin tuloksesta ja muista oirehista. Oman pettymyksen jotenkin kestää paremmin mutta sen toisen ei. Rankka laji. Kaikkihan lapsia tekee ja saa. Toiset jopa haluamattaan.Miks ei me?
 
Iltaa ihanaiset Minä oon täällä vedet silmissä taas nauranut teidän ihanille jutuille:D

Mur-mur Sulle oikein ihanaa iltaa miehen kera:heart:Olet kyllä sen ansainnutkin:hug:

Sointu2010Pahoittelut negasta:hug:

Mami41 Sinulle myös isot pahoittelut tädin mokoman tulosta:hug:

Rominas ja Putunen Teille molemmille toooosi isot plussa puhurit:heart:

ON: Vielä olis huomenna viimeinen clomi napattava ja sitten saisikin taas aloitella sen oilin kyttäämisen:whistle: Oon huomannut näistä clomeista taas uuden oireen eli mun naama kukkii kuin pottupelto:headwall: ikinä ei ennen ole ihon kanssa ollut mitään ongelmia mutta aina kun clomit aloitan niin johan muutun frankestainin hirviöksi:kieh:
Pientä parisuhde ongelmaa on täälläkin ollut ilmassa,mutta jospa ne olis jo saatu selvitettyä suurimmaksi osaksi;)Jotenki tuo viime kierron lopettanut tädin tulo sai mut niin maahan että olisin tarvinut tavallista enemmän hellyyttä ja huomiota,mutta kun se tuo toinen osapuoli ei ilmeisesti ole ajatuksenlukija niin johan oli soppa valmis;) ja pääkokkina tietysti tämä mamma ihan ite:whistle:
 
Tetu68, joo mulla on sama, että oman pettymyksen kestää, mutta toisen ei. Nytpä en ole kolmeen viikkoon hiiskaissut sanallakaan tästä vauvajutusta miehelle, eikä se tiedä sitä, milloin testissä pitäisi jotain näkyä. Testaamisista en ole muutenkaan kertonut, paitsi jos testiin on tullut viiva. Mies tätä yhteistä lasta toivoisi niin kovasti, etten varmaan arvaakaan....
Pahoittelut tetu68 testaamastasi negasta :hug: Oletko aivan varma, ettei se voisi siitä enää muuksi muuttua tässä kierrossa?

Mukavaa iltaa mur-murille :wave:
 
..täällä yx yökyöpeli..

Tetu, voihan surku juttu tuo nega:'( lämmin:hug:..oletko sitä mieltä, ettei enään voisi plussaksi muuttua..tuleeko siulla tuhruja a i n a ennen kierron loppua?
..peukutan d=)b kummiskin vielä:heart:

Mie laitan muumimammalle parisuhde kiemuroihin tällaista..
..pitäis auttaa:)

tetu, putunen
..mie en miehelle testailuista puhu enään, dippailen ilman yhteistä jännittämistä:|
Mikäli plussa tullut, siitä olen kertonut aiemmin..mutta kun ovat jääneet vain yrityksiksi, en enään jatkossa joka haamuisesta hihku hälle.
..ja muutenkin, mies ei ole enään sillä tapaa tosissaan mukana tässä vaavihaaveilussa:(..enämpi jo ajatellen näin, että "olisi kuin lottovoitto jos kohdalle sattuisi!

Taisi se ekä tärppin jälkeinen keskeytyminen olla se, mikä riitti miehelle - ei usko enään millään tavoin onnistumiseen..minä vain salaa ja sitkiästi toivon vielä..

Eli..mie niin kuin yksiksein oikiastaan melkeinpä kuumeilen..ja kun nega tulee, yksin haavojani myöskin nuolen ja parantelen.:ashamed:

..noin se meillä..mutta.. oli meillä ihan mukavaa tänä iltana,:) mies juuri äskettäin läksi väsynenä mammimaan.

Lemmittiin, lämppäreitä syötiin ja viiniä naukkailtiin, jutusteltiin ihan tavan asioita - ei mitään kovin henkeviä..tällä kertaa, mutta senkin aika vielä on.

Kumma kun mies aina väsähtää lemmiskelyn päätteheksi ja mie vaan piristyn!!


..täällä vielä lipittelen punkkua ja taidanhin käydä tupekilla..en oikein osaa asettua vielä yöpuulle.

Nati nati - huomisiin kirjoittelemisiin!:heart:

..ei taida enään muita kyöpeleitä olla koneen äärellä..
 
Viimeksi muokattu:
voi tetu68..älä nyt ihan vielä heitä hanskoja tiskiin..etkös kertonu että vasta dpo10 jne..eikä se vuotokaan oikeen alkanu..monilla (minullakin) alussa ollu vuotoja...vielä toivon sulle ylläriä..:hug:pahaan mieleen ja testi negaan:(...
Muillekin negan testanneille ja tädin tulleille pahoittelut ja :hug:
Rominakselle ja Putuselle iso PUUUUHHHH PLUSSAA!!!
Mur-murille hyvää follia=)...ihanaa kun olette taas lähemmissä välilöissä miehen kanssa:heart:
Ottis hystis ja Mafinka ja kaikki muutkin:wave: ihan muutenvaan...=)
ON: eilen koitin sitä ovista jo testata ja käytössä ystävältäni saamat pienen pienet liuskan muotoiset HANKALAT ovistestit mihin käyttöohjeita ei tietysti olemassakaan...hmm...eka liottelin pississä tietysti koko liuskaa väärimpäin...ja kun ei mitään tapahtunu...googletin koneelta ohjeita...jaahas...sentti pissiä kupinpohjalla ja sinne siis...noh...mitään en oikeen saanu näkymään..liekö sitä kontrolliviivaakaan tai sitten sekin oli perin halju...ois tuolla kaapissa viimekierrosta jäänny 1 sellanen apteekin kallis..josko sen kohta tekis ja niitä huomenna lisää..ovista oottelen kumminskin vasta perjantaille...
Huomenna lähtäis pienentyttösen kanssa reissupäivää viettelemään ja sain kun sainkin sen haalarin valmiiksi...jos kiinnostaa kattoa mitä väkersin ni kurkata voi tästä...hyviä unosia kaikille!:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
oon mä mur-mur viellä täällä=) ...isommat nukkuu ja pienikin nukkuu..me miehen kanssa valvotaan...isommilla tietysti koulu viikko ja niiden on käytävä aiemmin nukkuu kun meijen..meillä miehenkanssa molemmilla tää lomautus viikko...jospa tää kierto oiskin pelastettu=)...jospa mä saisinkin tuon miehen hempeilemään yön pimeinä tunteina...toivossa on hyvä elää ja mahdolliseen ovikseen vielä pari iltaa aikaa...=) saa peukuttaa...=)
 

Yhteistyössä