40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
JA taas pieni lisäys: käykääs kattomassa facebookista tai iltalehden kautta ´maailman suloisin koira BOO´En päässyt fb-sivuille kun se varpisti niin tukkeessa faneista mut iltalehden kautta ainakii pääsin. KYLLÄ ON SÖPÖ!!!

Nimi/ikä......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42)..............kp3/22-30........3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp3/30-50........yk2...(tm 7/11)..3
Minttu2011 (43)........Kp6/27-29........yk12( 04/11)...3.
Euphonia (40)...........kp7/25-26........yk22......................1.
Ottis (44)..................Kp11/25-32......yk 2v( 08/09)...1.
Minni007 (47)............kp12/27...........yk 1.......................3.
putunen (42).............kp 14/25-26.....yk yli 1v...........3./1.yht.
Zillian (42)................kp18/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp19/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (35).....................kp22/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp22/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp23/23-30.......yk15.......................1. yht.
tattinen (41).............kp27/22-28.......Yk10(2km.)5/1.yht.
anjamarita (42).........kp27/28-41.......yk0.......................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Zillian (42)........................dpo4
anjamarita (42).................dpo4
Pikkutirri (42)....................dpo4
nöpsö(43).........................pp6

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Ottis
Ninni69 En tiedä miehesi ammattia, mutt tuohon kerta pari per kierto pupuiluun voin kyllä pistää lusikkani soppaan eli tiedän, että sillä systeemillä saa ajoittaa ne harvat pupustelut tosi hyvin, että tulosta syntyisi. Meillä taisi parissa edellisessä kierrossa käydä just niin, että kertoja oviksen aikaan oli vain yksi ja jos väliä oli noin kuukausi, on simppaset olleet hyvin heikkolaatuisia oviksen aikaan. Surullista, mutta totta :'(. Toivottavasti saat miehesi innostumaan =) :heart:! Voi olla parempi etten hänelle syytä pupusteluun kerro, vaan yrität saada hänet muuten innostumaan. Mun täytyy tosin tunnustaa, ett en kauaa jaksanut vaivihkaa herätellä miehessä haluja, vaan lopulta kävi niin, että sitä vaan sanoa paukautti, ett nyt olis aika pupustella ja sitten jäi ihmetellen odottelemaan mikä on miehen reaktion siihen. Yleensä suostumus, mutt ei se miehellekään ole hääviä, ett pitää 'kiekua käskystä' =).

Santra Kiitos :kiss:. Tuohon kirjoittamaasi ei ole paljon lisättävää :).

Uudi Kiitos :hug:.

Minttu2011 Kiitos :hug:. Sinähän käytät vapaapäiväsi parhaalla mahdollisella tavalla eli pupustelemalla ja lepäilemällä :). Toivottavasti tuo jtp-systeemi tuo hedelmää :heart:!

Pikkutirri Kyllä minä ainakiin jaksottaisin palleroiset noin 12 tunnin välein jos ohjeessa on, ett 2 kertaa vuorokaudessa. Luotetaan ja uskotaan siihen, että olet ovuloinut ja kaikenmaailman palleroiset nyt temppunsa tekisivät ja tuloksena olisi muhkea punainen viiva testiviivan paikalla jahka testaat :heart:!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Do dih.. mä vähän listasin tätä meidän tilannetta tällä hetkellä. Punaisella olen merkinnyt omat kommenttini niitä tänne siirtäessä eikä niitä ollutkaan kuin yksi. Mua alko oikeasti naurattaa ton listan lukeminen, mutt totta se on, vähän kärjistettynä ehkä, mutt kuitenkin..

Asioita, joista HÄN ei minussa pidä

- mun tukka ei oo koskaan hyvin. Ei huomannut torstaina edes, että olisin käynyt kampaajalla, vaikka mulla oli tukka kerrankin hyvin.
- en osaa tehdä mitään koskaan oikein, vaan useimmiten olen joko tyhmä tai hullu.
* ruoka ei maistu oikein miltään (ei se näin ole, liioittelin)
* Sedän vaimon kakut on parempia ja puolukkapiirakkaa on tehnyt mieli, kun serkkutyttö oli leiponut sellaista hyvää.
- jos tekee jotain, tekee sen väärin tai väärään aikaan.
- pitää vääränlaisia housuja, ne miestenmalliset housut olis ainoat hyvät (huom! Mun kintut on niihin liian paksut!!). Valkoset housut ei sovi mulle ollenkaan.
- liian lihava (huomaa lihomisen, mutta ei laihtumista)
- ruma
- haisee pahalle
- on sivistymätön
- ei viiti koskaan tehdä mitään (mun ei ole ennenkään tarvinnut kuluttaa aikaani traktoritalleilla)
- suku on hullua (mutta ottaa kuitenkin toiset huomioon ja ovat ylipäätään lähimmäisistään välittäviä ihmisiä. Yksi veli on juomisellaan vähän koetellut itsekunkin rakkautta viime aikoina)
- ei voi olla edes työssään hyvä, koska ei suunnittele tunteja kotona (erityisopettajan tehtävä saattaa muuttua tunninkin aikana, kun joku alkaa temppuilla tai ei osaa jotain, vaan tarvitsee yksilöllistä ohjausta)
- on lapseton akka = maho lehmä (hankala tulla raskaaksi ilman säännöllistä sukupuolielämää ja varsinkin jos sitä ei ole ollenkaan)
- mun vuoksi HÄNELLÄ ei ole kavereita, koska olen hullu akka (kuitenkin puhun jok’ikisen kanssa puhelimessa, jos sattuvat soittamaan)
- menee nukkumaan väärään aikaan ja ylipäätään nukkuu ihan liikaa (ei kuitenkaan koskaan yli 8 tuntia yössä)
- pelaa aina pallopeliä (sillä välin kun joku muu laittaa pyykkejä pesuun, kuivumaan tai kaappeihin tai siivoaa kissanhiekka-astiaa ja imuroi hiekkaa lattioilta, leikkaa nurmikon ja ylipäätään pitää talon jonkinlaisessa järjestyksessä, ihan joka päivä)
- ei ole seksuaalisesti kiinnostava, tissitkin on liian isot ja jaloissa selluliittia ja perse väärän mallinen
- ei lue lehtiä ja jos lukeekin, lukee väärät artikkelit, katsoo televisiosta ihan vääriä ohjelmia, useimmiten sellaisia, jotka eivät ole mitään. Hyviä ohjelmia on vain ne joissa esiintyy mm. laulaen HÄNEN mielestään hyvännäköinen nuori nainen, vaikka hän ei osaisikaan laulaa

Asioita, joiden vuoksi Ottis ihmettelee, ett HÄN hänen kanssaan asuu

- kaikki edellä mainitut ja sen lisäksi tunne
* että ei ole koskaan minkään arvoinen tai edes joskus oikeassa
* jatkuvasti (yksin kotonakin ollessa) tuntuu, että pitäisi tehdä jotain muuta mitä tekee, koska HÄN kuitenkin arvostelisi, jos näkisi tai olisi paikalla. Tämänkin kirjoittaminen on turhaa, kun toisessa koneessa on tekninen ohjelma, jonka käyttöä voisi harjoitella ihan vain vaikuttaakseen fiksulta tai tehdäkseen jotain mistä HÄN tykkää
* pitää suunnitella tulevaisuuttakin eteenpäin noin 2 vuotta, ettei vain tulisi sanomista siitä miten olen taas jossain epäonnistunut
* HÄNELLÄ ei ole mitään taloudellista tai sosiaalista pakkoa elää huonossa suhteessa. Talokin on vanha ja rämä, jonka ylläpitoon kuluu aikaa ja vaivaa

Asioita, joita Ottis ei voi tai saa tehdä, vaikka haluaisikin

- ei voi puhua tunteistaan tai asioista, joita on mielenpäällä, sillä HÄN ei kuitenkaan kuuntelisi vaan alkaisi selittää jotain omaa juttua päälle tai huomauttaisi ylimielisesti kuinka tyhmä, väärässä ja hullu olenkaan
- ei voi tehdä ystävien kanssa mitään hauskaa, sillä kaikki ns. normaali yhteiselo ja tekeminen kavereiden kanssa on tyhmää ja kaveritkin ovat vääriä. Vain varkain jonkin väkevän alkoholijuoman juominen on oikein ja fiksua, mietojen juomien tissuttelu on julistettu pannaan, varsinkin jos niitä juodaan vääränlaisesta lasista.
- ei voi kutsua ystäviä mökille, sillä mökki-illan jälkeen ne olisivat entisiä ystäviä, kun HÄN kuitenkin ajaisi ne tiehensä tai räyhäisi muuten vain
- ei voi viettää romanttisia syysiltoja mökillä, koska siellä voi olla vain sähkövalossa ja kaikki muu on turhaa. Mökilläkin ylipäätään pitäisi tehdä aina jotain hyödyllistä tai vähintäänkin sivistävää, kuten katsoa Karpon parhaat yms. asiaohjelmia televisiosta

Asioita, joita Ottis haluaisi tehdä

- muuttaa jonnekin hevonkuuseen.
- elää joko totaalisen sinkkuna tai sellaisen ihmisen kanssa, joka rakastaisi ja kunnioittaisi häntä edes vähän
- viettää aikaa puolisonsa kanssa muutenkin kuin tallilla avainta ojentaen tai puita kärryyn ja siitä talliin nakellen
- istua illalla myöhään ulkona syysyössä ihailemassa ilta illalta tummempaa taivasta ja siellä näkyviä tähtiä, ihailla yhdessä kuutamoa tai yksinkertaisesti vain kuunnella tuulta
- elää elämän makuista elämää, eikä jatkuvasti mielessään kuulostella mitä tekeekään väärin

Ottis toivoo

- että HÄN löytäisi itselleen sen uuden, nuoren ja hedelmällisen naisen, jonka kanssa hän saisi toivomansa lapsen
- että HÄN nyt ihan ensihätään todellakin lähtisi lomalle etelän lämpöön, ett huilaantuisi, turha kireys häipyisi ja Ottiskin saisi olla rauhassa rauhassa miettimättä mitä tekeekään väärin just sillä hetkellä
- että voisi elää ilman äitinsä haamua (jatkuvaa valistusta/ valitusta ja muistutusta siitä kuinka huono ja epäonnistunut ihminen onkaan), sillä äiti näyttää inkarnoituneen HÄNESSÄ

Ongelmia erotilanteessa

- viehän HÄN kaikki kamansa, ettei ne jää Ottiksen nurkkiin pyörimään?
- miten Ottis korvaa HÄNELLE kaiken tämän esim. talon kunnostukseen näkemänsä vaivan?
- miten autojen vakuutukset hoidetaan? Ottikselle sopii, ett halvemmat vakuutukset säilyvät mesessä ja hän voi tulevaisuudessa siirtää Hondan vakuutukset joko kesä-autoonsa tms.
- haluaako HÄN Tytin itselleen? Osaako HÄN pitää Tytistä huolta? Joutuuko Tytti olla liian pitkiä päiviä kotona yksin??

Asioita, joista Ottis ei tykkää HÄNESSÄ

- pilkun nussiminen, ts. asioiden sanatarkka tulkinta ja niistä saivartelu, asioiden ymmärtäminen tahallaan väärin tai niiden muistaminen väärin, jotta omat teot vaikuttaisivat oikeutetuilta (mm. pe-illan sauna)
- aina ainoana oikeassa oleminen
- jatkuva hössöttäminen, juokseminen, itsekseen puhuminen ja jupina ja peräti unissaan värähtely kuin saisi jatkuvia epileptisiä kohtauksia (siinä ei vierellä nuku ite p**ukaan)
- työn laittaminen ykkössijalle elämässä
- Kotitilan laittaminen nykyisen kodin edelle kaikessa tekemisessä
- kaiken mahdollisen vapaa-ajan viettäminen kotitilalla tai muuten vain setänsä seurassa
- ylipitkät työpäivät tai että kotoa lähdetään illalla töihin sanaakaan sanomatta tai ovea vihaisesti paukuttaen
- jos onkin kotona, niin valittaa että kun täällä ei ole mitään ja aina kaikki on huonosti

Viimeksi muokattu:
Moi kaikille...

Tuosta seksin määrästä ja raskautumisen todennäköisyydestä...kyllä se vaan on niin, ei pari kertaa kierrossa taida riittää, joku jo mainitsikin sen siittiöiden huonontumisen, kun vanhenevat jne...ja lisäksi pitäisi vielä ajoitus mennä AIVAN nappiin. Meillä oli jossain vaiheessa kanssa ongelma se, että kun mainitsin sanan ovis, niin miehen halut hävis samantien, kun koki että pitäisi olla siitossonni. Muuten ei mitään ongelmia koskaan. Niinpä lopetin sen oviksesta kertomisen, vaan yritän vaan pitää huolta ,että rytmi on sellainen, että joku kerta osuu siihen oviksenkin kohtaan ja jos ei meinaa innostua, niin kiskaisen kaapista viekottelualusvaatteet päälle ja vähän laittaudun, menee halpaan joka kerta;) Loppukierrosta makaankin sitten Mariyöpaiva päällä vähemmän seksikkään näköisenä...heh...
Minttu puhui jostain liukkarista, joka voi auttaa siittiöitä liikkumaan paremmin ? Mikä merkki sellainen on? Mä kun olen luullut, että ne kaikki voi aiheuttaa sen, ettei siittiöt pääse kunnolla uimaan...
OTTIS, jaksuja sulle, vaikeita päätöksiä ja vaikeita ajatuksia on varmaan nyt sulla. Yleensä sen vaan tietää, koska se ns. vika raja on tullut vastaan. Niin kauan , kun on rakkautta kannattaa yrittää, mutta siinä pitää olla panostusta kummaltakin. Sitten kun rakkaus on hävinnyt, niin on ihan turha enää kärvistellä. Ja tämä kokemuksen syvällä rintaäänellä...
ON...dpo 4 menossa ja tylsä vaihe. Ei voi testata ovista eikä raskautta :LOL:. Luge-pallukat on aika ällöjä, mutta ainakaan nyt vielä kahden jälkeen ei onneksi ole mitään ihmeellisiä sivuoireita tullut. No, vielä ehtii...hämäävintä noissa on se, että ainakin kun viimeksi niitä käytin, niin olin aivan satavarma, että nyt on tärpännyt, vaan ei.
Nyt täytyy lähteä kotia kohti täältä työmaalta....

OTTIS, pakko oli tulla vielä kommentoimaan, mua samaanaikaan itketti ja nauratti toi sun syväluotaava analyysi (SWOT) teidän suhteesta :) Mä jotenkin nään sieluni silmin sun miehes touhottamassa siellä ja harrastamassa oikeassaolemisen jaloa taitoa..;)

Ottis
Zillian Kiits :kiss:. Juu, toi oviksesta puhuminen on monille miehille vähän liian rankka paikka. Tulee suorituspaineita ja tosiaankin jos seksi jää muulloin vähemmälle, sellainen tunne, että on vain siitossonni, vaikka itelleen pitäiski sitä vauvaa siittää =).

Nimi/ikä......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42)..............kp4/20-30........3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp4/30-50........yk2...(tm 7/11)..3
Minttu2011 (43)........Kp7/27-29........yk12( 04/11)...3.
Euphonia (40)...........kp8/25-26........yk22......................1.
Ottis (44)..................Kp12/25-32......yk 2v( 08/09)...1.
Minni007 (47)............kp13/27...........yk 1.......................3.
putunen (42).............kp 15/25-26.....yk yli 1v...........3./1.yht.
Zillian (42)................kp19/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp20/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (35).....................kp23/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp23/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp24/23-30.......yk15.......................1. yht.
tattinen (41).............kp28/22-28.......Yk10(2km.)5/1.yht.
anjamarita (42).........kp28/28-41.......yk0.......................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Zillian (42)........................dpo5
anjamarita (42).................dpo5
Pikkutirri (42)....................dpo5
nöpsö(43).........................pp7

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Voi Ottis !!!! Luin pitkän tunteella kirjoitetun purkauksesi kaikenlaisten tunteiden vallassa !Mulle tulee mieleen ettei sun miehesi ole päässyt napanuorasta irti ja itsetuntokin on kokonaan kadonnut jonnekin ja sitä pitää sitten pönkittää löytämällä kaikki mahdolliset viat sinusta että itsellä olisi parempi olla...
Zillian: Mä käytän Pre Seed liukkaria ja siinä ainakin sanotaan ettei se vahingoita siittiöitä. Semmoisesta en oo kuullut mikä edistäisi siittiöiden liikkumista, joten MinttuMitä se sellainen on ????
ON:Täällä vuoto tuntuu jo loppuneen ja vettä on sadellut aivan riittämiin... Vetää mielenkin niin matalaksi, kun on niin harmaata. Kaikenlisäksi miestäni on alkanut työpaikan vaihdon myötä vaivata kummallinen köhä. Homeongelma tulee ensimmäisenä mieleen, mutta kukaan ei ole aiemminkaan tarttunut asiaan. Surkeeta olisi jos mieheni joutuisi palaamaan vanhaan työhönsä siksi ettei tuohon ongelmaan reagoida ja aleta tehdä asialle äkkiä jotain, ts tietyt tilat käyttökieltoon ja remonttiin. Mun on vaikea ymmärtää miksi tämmöisenkin asian piti tulla eteen,kun mieheni pitkään etsi uutta työpaikkaa... Tuolla ilmapiiri mahtava ja työkaverit ihan toista luokkaa, mies on ihan erilainen töistä kotiin tulleessaan kuin ennen ja se on tietysti vaikuttanut kaikkeen meidän elämässä positiivisesti. Niin paitsi etten edelleenkään ole raskaana... Aina ei voi ymmärtää...:headwall:

ottis halitusta ja jaksuja..aika toivottomalta kuulostaa tulevaisuus miehesi kanssa jos nuo paljon löytyy negatiivisia asioita sinusta..ja hän on sitten niin,niin täydellinen.:|
ON: Tätejä ei vielä ole näkynyt..en tiedä milloin testaisin kun viime kierros jäi niin lyhkäseksi ja aijemmat mensut tulleet sitten kun terot tabut lopettanut et mikähän sitten on kp tänä päivänä..se on arvoitus:whistle: ei ole kunnon menkka oireita.hieman nivusista juilii ja pakottaa hetken pienen ain välillä ja alaselkä puutuu jonku verran ja vihloo ja repäisy kipuja selän puolella.Rinnat ei kipeät mutta väsy kova.Miulla on kyllä ne "tärinätäti" lääkkeet jotka voi viedä kuukautisetkin pois mutta se on sekin arvoitus käykö miulle niin..paljon kysymysmerkkejä mutta en jotenkin haluais sitä negaa testata kun niin monta pettymystä takana että taidan malttaa vielä..ehkä.. =)
Poijaa sairas vielä että kotona täytyy olla vieläkin ja eskari oottaa..Noh nyt sairastellaan ja sillä siisti.
Muksua päivää ja puhureita:heart::heart:

Viimeksi muokattu:
huoh! pitäs laittaa mur-murille ja miksei muillekkin tulkattavaksi KUNNON VIIVANPAIKKA,sillä eihän se muu voi vielä olla kun pp7 vasta. Ja testinä pregchek vai mikä se nyt oli..kokeilen laittaa kuvaa kunhan on pikkuiselta rääpyä tässä koneella. Tolloo testata nyt jo,mutta menkkakivut alkoi nii säikähdin ja nyt olen pettynyt tollo :ashamed:

Olinkin juuri kirjoittamassa sinulle nöpsö mitä kuuluu, kun pp7 menossa. Mullahan näkyi plussa juuri pp7 viime kierrossa alkionsiirron jälkeen. Tosin kuihtui sitten pois eli oli kemiallinen. Mutta KYLLÄ siis voi näkyä, kun sehän on vastaava kuin dpo9 (alkion iästä riippuen), jolloin jo joillakin myös näkyy haamulaista. Voi kunpa olisi nyt tarttunut sinulla kiinni :heart: =) Peukutuksia! Ja laitapa sitä kuvaa :).

Niin ja menkkakipuja mullakin oli paljon, varsinkin pp5-7 välillä, mutteivät olleet kuitenkaan ihan menkkakipuja.

vielä toisesta ketjusta kopioitua: "kaikista niistä testeistä mitä olen käyttänyt, taitaa pregcheck olla yksi luotettavimmista. ei ainakaa minulle ole tullut vääriä plusssia, viivanpaikkoja tai mitään tulkinnanvaraista"

Viimeksi muokattu:
..en tiedä näistä kuvista,kun en saa tarpeeksi läheltä otettua sellasta tarkkaa hyvää kuvaa..luonnossa kuitenki näyttää paljon selvemmiltä harmailta leveiltä palkeilta

annan vähän aikaa olla nää tässä,mutta poistan sitte sivustoa rasittamasta..

Viimeksi muokattu:
Nöpsö - mie odottelen täällä kuvasta malt-ta-mat-to-ma-na!!!:wave:

Otts..voi että..lämmin halitus:hug:..jos jokin ratkaisu(oikia?)löytyisi siun tilanteeseesi..tuokaan ei tee siulle hyvää olleskaa..ei olleskaan.:'(
jaksuja laitan kovasti..ja rohkeutta ottaa se eka askel!:kiss:

tattinen - tauti se täytyy vain potea poijjes, siitä pikaista paranemista poikaselle:kiss:
..ja siulle ylläriä!:heart::)

Ninni - voi kurjake tuo miehesi työasia ja homeongelmat: /..toivonpa kovasti asian ratkeavan parhain päin!:hug::kiss:
(täällähin vetta ropisee sadella, on kuiteshin aika lämmintä)

..tuota..olikos miehesi simot tutkittu?..en muista nyt äkkiseltään siun maininneen mitään..

ON..jaahas, soittelin Naistentautien Poliklinikalle kun ei sieltä mitään ollut kuulunut(käynnistä kohta 6vko)
Papa puhdas mutta löytyi Bagteerivagonoosi, joka taas miulla ihan oireeton!
..hoitaja lupasi selvittää ja soitella, tarvitseeko lääkitä?

Ostin kuitenkin Apteekista jo Vagi-C nimisiä emätinpuikkoja, koska alakerran bagteeritasapainossa tuo härö.
..kumma lääkäri kun ei ollut sanellut, tarvitseeko miun lääkitä itteeni nyt, vaiko ei!????:O

..ja ettei mensi liiiiian helpoksi..on miehellä k o r v a t u l e h d u s(5:des/4kk:n sisään) ja polvessa niveltulehdus!
Ottivat polvesta kuvan ja imivät nestettä, sitten laittelivat kortisonia - loppuviikko sairaslomaa.

Jospa tuo paraneisi kun alkuviikosta ma-ti vielä vapaata - yht. 7vrk saapi sairauksiaan potea.

Miulla täällä ovista pukkaa kun niiiiin limoja alakerrassa tuntuu olevan - nyt Kp7

Työ hommat edistyy: kävin haastattelusssa ja TH:n luona - viikon sisään tiedän sitten, milloin aloitteleisin=)..jännittää

Jokaiseen mökkeröiseenplussa sadettalaitan tulemaan!!!

Viimeksi muokattu:
Voi nöpsö - olispa tuo nyt sitä itseään :heart: ! Joissain kuvissa olen näkevinäni viivan alkua, joissain sitten valkoista viivanpaikkaa. Jos se luonnossa näyttää siis tummemmalta kuin ympäröivä alue, niin voisi se viivan alkua merkitä. Jos taas on ympäröivää aluetta valkoisempi viiva, niin se voi olla joku viivanpaikka, ja niistä taas ei koskaan tiedä. Toivotaan parasta :) Varmasti parin päivän kuluttua näkee, mikä on tilanne.

Ottis
Nöpsö Toiseksi ylimmäisessä olen näkevinäni ihan haamulaista. Väristä ei voi ihan satavarmaksi mennä sanomaan, mutt toivotaan, että sitä siinä on ja että se vahvistuisi :heart:. Voi ku se olisikin ihanaa :kiss:. Peukutuksia!!

Ninni69 Kiitos :kiss:. Kurja toi homeongelma. Meillä töissä mun ja terkkarin tiloissa samaa ongelmaa ja nyt ollaan molemmat ottamassa yhteyttä työterveyshuoltoon, ett tilat tutkittaisiin kunnolla. Mulla ollut töiden alusta asti köhää ja flunssan oireita ilman kuumetta sekä tolkutonta väsymystä, mitkä kaikki sopisivat homeoireisiin. Tänä aamuna kävin viimein verikokeissa, joten ainakin muut syyt väsymykseen mahdollisesti sulkeutuvat pois huomenna, kun saan tulokset. Yskä ja päänsärky yleensä viikonlopun aikana helpottaa, mutt palaavat parin työpäivän jälkeen taas. Kurjaa todellakin jos hyvästä työyhteisöstä pitää luopua sen vuoksi, etteivät tilat sovi työskentelyyn :'(.

Kyllä se siltä vaikuttaa, ett mies hakee musta syntipukkia, sillä en oikeasti usko, ett voisin olla niin toivoton tapaus minä hän minua pitää =). Eilen hänelle sanoin, etten totisesti enää jaksa tätä, ett olen ihan hermoraunio ja ihmisriekale, kun en tiedä mitä voin tehdä tai miten päin olla edes kotona, kun aina jostain tulee huutoa ja ihan odottamattakin. Se on kaikkein karmeinta, kun pitää koko ajan olla varuillaan.

Töistä tullessaan mies yleensä yrittää olla ns. normaali, mutt sitä ei kauaa kestä. Eilen valitti sitten lopulta, että kun en tee mitään. Kysyin, että mitä ihmetta voin tehdä, kun olen kaikki kotityöt tehnyt ja vettä sataa kuin aisaa, ettei uloskaan pääse tekemään mitään. Ihmiset on kuulema normaalisti mökillä (arkena, keskellä työviikkoa??) ja siellä vois vaikka puita pieniä jos ei muuta. Ts. mun pitäis tehdä tarpeettomiakin juttuja vain ollakseni koko ajan liikenteessä. Käsittääkseni minullakin on oikeus vapaa-aikaan (ja pelkkään olemiseen), kun kuitenkin käyn töissä enkä todellakaan jätä esim. kotia kovin retuperälle, vaan viimeksi eilen huomasin, ett täällä alkaa olla paikat liiankin tip top ku jatkuvasti jotain puunaan.

Niin juu ja olen kuulema niin laiska, etten edes puita lähden kotiin hakemaan. Muistaakseni olin kanssaan viime viikolla hakemassa tänne puita sinä ainokaisena päivänä, kun loppuviikosta ei satanut. Maanantaina, kun oli aurinkoista, pesin ikkunat ulkoa ja illasta lähettiinkin sitten hakemaan koristepuita pihaan eli totisesti olen aina tehnyt ulkonakin sen mitä voin, jos sää vain on sallinut. Mutta lauantainakin, kun putsasin ojanpientareita irtokivistä ja -mullasta, sain vain huutia, kun olen tehnyt sitä niin kauan jne. Mies ei ota huomioon, ett olen varmaankin 2 kertaa kepulimpi kuin hän ja jos joudun miesten hommia tehdä, menee mulla siinä varmasti tuplaten aikaa siihen verrattuna kuin hänellä menisi. Senkin aikaa, kun minä möyrin kotona mullassa, oli herra ite kotipaikallaan touhuamassa omiaan ja katsoi kotiin tultuaan oikeudekseen moittia minua siitä mitä olin tehnyt :(.

Tattinen kiitos :kiss:. Toivottomalta tuntuu juu, mutt ei sen puoleen, kun olen viimein antanut itselleni luvan harkita ja suunnitella eroa ihan oikeasti eli en ajattele, ett mun on tätä pakko jaksaa. On vain niin paljon asioita mitä pitää saada kuntoon oman päänsä sisällä just nyt.

Voi, testaa vaan :). Testaa huomenna TOTT-päivän kunniaksi :heart:! Toivotaan testiin kahta vahvaa viivaa :kiss:.

Putunen Mites sun tilanne on, onko ovis ollut ja hyödynnetty? Olen vähän pihalla nyt :ashamed:.

mur-mur Mikä se bakteeriviagonoosi oikein on? Joku pöpö :confused:? Outoa jos ei mitään ohjeistusta annettu miten sitä hoitaa :ashamed:. Kyllä teitä kans nyt koetellaan kun on miehelläkin vaivaa niin ylä- ku alapäässäkin :'(. Ihanaa, että työhommat alkaa järjestyä, onnea matkaan :kiss:!!

ON Mulla myös ovislimoja ihan kivasti, ollut jo lauantaista asti, vaan eipä noista ole hyötyä ainakaan ollut. Pikemminkin ärsyttää muistutukset siitä mitä pitäisi tehdä tai tehtäisiin jos suhde olisi jotenkaan kunnossa. Veikkaan oviksen tulevan huomenna. Miehen annoin tosin jo lauantaina ymmärtää, ett ovis olisi jo ollut ihan käsillä, sillä ajattelin, ett se vois silleen häneltä vähentää tunnetta pakkopupustelusta tällä viikolla ja sitten kuitenkin voisin piliä saada, mutt toisin kävi :'(.

Eilen kun mieheltä kysyin, miksi hän ei hanki omaa elämää, kun minä en olisi kuitenkaan hänelle koskaan tarpeeksi hyvä ja riittävä, sanoi vain, että "Et niin olekaan ku aina vain hullummaks tuut!", mutt jotenkin vaan kuvittelee, ettei asialla tarvi tehdä mitään. Ei ymmärrä, etten minä halua todellakaan elää tällaisessa suhteessa. En tiedä miten kovin sanoin se pitäisi sanoa, ett hän sen ymmärtäisi :confused:. Pitääkö mun vain pakata kamansa ja roudata ne ulos vai odottaa, ett hän sen itse tekisi?? Illallakin katteli ulkoeteistä sillä silmällä, ett varmasti suunnitteli sille jotain tekevänsä. Teki mieli sanoa, ett älä edes ajattele tekeväs mitään, sillä sinä et tule tässä talossa kauaa olemaan. Joka tapauksessa, se ett jok'ikiseen asiaan huudetaan tai karjutaan joko kommentti tai vastaus, jossa tavalla tai toisella sanotaan vain, että "kun sinä olet niin hullu/ tyhmä", alkaa riittää mulle.

Viimeksi muokattu:
voe Ottis sinnuu :hug:..kerkesin lukasta tuosta sun juttus..sun miehes on sovinisti s**a..anteeksi :ashamed:

kiitos tulkinnoista..yritin äkkiä vääntää uutta kuvaa..
täs yksi

ja tässä vertailun vuoksi ikivanhoja testejä..:)ashamed: ) ylin tämän aamuinen

vielä yhdeltä kantilta;

muoks***ja PAH!! Noissa näy mithään!! Nyt annan tän olla..
tollo nöpsö

Viimeksi muokattu:
Ottis
Nöpsö Voin hoopo olla minäkin, mutt mä olen näkevinäni värinkin haamulaista tossa uusimmassa testissä. Jospa se sitä oikeasti olisi =):heart:!

Eilen katoin dokumenttia amerikkalaista miehistä, jotka haaveilivat seksiroboteista ja siinä joku psykologi sanoi, ett miehet haluavat naista, jota voi alistaa ja joka alistuu. Meillä varmaankin just yksi ongelma siinä, kun minä en alistu. Mieshän heti alussa yritti pistää mua ruotuun ja saada mm. nukkumaan (ilman seksiä) samaan aikaan kuin hän ja vaikka mitä muuta, mutt en suostunut, enkä tule koskaan suostumaan. Mun mielestä ihmisen pitää saada olla oma itsensä ja jos hän ei sellaisena kelpaa, ei sitten kelpaa ollenkaan. Minä en ole miestäni pyrkinyt muuttamaan mitenkään, vaan hän on saanut olla sitä mitä on ja toteuttaa itseään. Ehkä liikaakin?

Ollaan Ottis molemmat sitten hoopoja :)
Tulin vaa sanoon,että me kans miehen katsottiin k.o dokkari..minnuu pisti hymmyilyttään se ukko joka jopa valokuvan muokkas silleen et se naisesta tulis robotin näkönen..mieski jeesusteli sitä että kaikkea se maa päällään kantaa..

Minä en ole miestäni pyrkinyt muuttamaan mitenkään, vaan hän on saanut olla sitä mitä on ja toteuttaa itseään. Ehkä liikaakin?

Näitten juttujen perusteella mitä oot kirjoitellut,olet munsta antanu vallan liikaa periksi miehelles..kuten aikaisemmin tuolla aikanaan sanoin pahasti miehestäs joka voi myös sua loukata,et kynnysmattona hän sinua pitää..
Mun mielestä suhteessa pitää olla toisen kunnioitus kaiken A ja O,mutta teillä sitä ei näytä miehes puolelta olevan laisinkaa..
Voi Ottis kunpa saisit elää arvoistasi elämää..
Rakkaudella kirjoitin näät sanat sinulle..en ollenkaan "pahalla silmällä"..

Viimeksi muokattu:
Nöpsö, no sitten olen miekin iiiihan hoopo/tollo;)..k o s k a näen varsinhin tuossa ylimmässä, sen harmaan viivanpaikan!

Nyt kaikki raajat täällä ristissä olen, jotta uudet dippaukset saisi väriä lähipäivinä!!!!:heart::kiss::heart:

..miulla juurikin noin tärpin käydessä, tuli eka harmahtava viivanen silloin dpo8-9!:)

Viimeksi muokattu:
Nöpsö :heart: Täällä kanssa yksi Tollo, koska minäkin näen sen harmaan viivan :p Samanlaisen sain ensimmäistä kertaa nyt kuin tärppäsi. Tosin testinä minulla oli Davidin herkkä =) Puhallan kovasti punaväriä matkaasi :kiss:

Täällä käyn kurkkimassa teitä säännöllisesti :heart: Puuhkutan kaikille plussaa testeihin ja parisuhteisiin seesteisiä hetkiä, Ottikselle iso hali :hug:

Oliivitar ja "Möykky" 12+2 ...huomenna olisi nt-ultra...

Pakko oli nöpsön laittamien uusien kuvien vuoksi vielä kirjautua... Näen kyllä nyt noissa kuvissa viivaa, jopa hieman punaiseen vivahtavaa. Kyllä siellä ainakin jotain yritystä taitaa olla - toivotaan siis parasta, että on kunnon kiinnittyminen ja viiva tuosta vahvistuu. Hirmu plussapuhurit nyt sinulle!! Hienoa :kiss:

ON: Ottis kyseli mitä kuuluu :). Joo - on ovis hyödynnetty suunnilleen viime viikonloppuna, kiitos kysymästä. Jotain dpo 2-3 nyt, mutta pysyttelen listan ulkopuolella tällä kertaa.

Ottis - bagteerivaginoosi:

Bakteerivaginoosi (BV) on yhtä yleinen emättimen tulehdus kuin hiivatulehdus. Bakteerivaginoosilla tarkoitetaan emättimen bakteerikannan häiriötä, jossa limakalvoa puolustavat laktobasillit (maitohappobasillit) korvaantuvat haitallisilla, hapettomassa ympäristössä viihtyvillä ns. anaerobisilla bakteereilla. Samalla emättimen bakteerimäärä lisääntyy 1 000–10 000-kertaiseksi.

Tämä bakteerien aiheuttama emätintulehdus ei ole sukupuolitauti, mutta sairastumisen riski lisääntyy useiden seksuaalikontaktien myötä. Kuparikierukan käyttäjillä tätä emätintulehdusta esiintyy keskimääräistä enemmän. Kyseessä ei siis ole vieraan bakteerin aiheuttama tulehdus, joten se voi myös parantua itsestään tai itsehoidolla.

Bakteerivaginoosin oireet

Tavallisin oire on pahanhajuinen runsas valkovuoto, joka on tasaista, jopa maitomaista tai harmahtavaa. Haju on tyypillisesti tympeä, kalamainen, ja se voi pahentua esimerkiksi yhdynnän jälkeen. Oireisiin voi liittyä lievä kutina. Bakteerivaginoosi voi löytyä oireettomalta naiselta sattumalta papa-kokeessa, jolloin sitä ei tarvitse hoitaa. Yleensä oireellinen tulehdus hoidetaan reseptilääkkeillä. Lievä tulehdus voi hoitua itselääkinnällä.

Bakteerivaginoosin itsehoito

Lievien oireiden hoitoon ja oireiden uusiutumisen ehkäisemiseksi:

Noudata hyvää henkilökohtaista hygieniaa. Vältä kuitenkin liian tiheitä pesuja, saippuan käyttämistä ja suihkuttamista suoraan emättimeen. Jos käytät pesuaineita, niiden pH:n tulee olla alle 7.
Lievien oireiden yhteydessä paikallishoidossa kannattaa käyttää maitohappobakteerivalmisteita tukemaan emättimen maitohappobakteeriflooraa.
Apteekissa on saatavilla useita valmisteita, jotka sisältävät maitohappobakteereita emättimeen annosteltavina kapseleina, joiden vaikutuksesta emättimen bakteerikanta normalisoituu ja vastustuskyky paranee. Hoitoja käytetään tyypillisesti noin viikon ajan.
Yksi apteekin valmisteista sisältää maitohappoa, joka alentaa emättimen pH-arvon normaaliksi, pH-tasapainon palautuessa paha haju häviää. Kyseinen emätingeeli sisältää myös glykogeenia, joka ravitsee maitohappobakteereita ja edistää niiden kasvua.
Saatavana on myös C-vitamiinia (askorbiinihappoa) sisältäviä emätinkapseleita. Ne ylläpitävät emättimen luontaista happamuutta ja normalisoivat emättimen pH-arvoja. Silloin emättimen bakteeritulehdusta aiheuttavien haitallisten anaerobisten bakteerien kasvu estyy.
Näistä valmisteista voi olla hyötyä naisille, joilla on toistuvia emätintulehduksia.

Bakteerivaginoosin lääkehoito

Lääkehoidon onnistumiseksi kannattaa noudattaa seuraavia ohjeita:

Bakteerivaginoosi hoidetaan joko suun kautta annosteltavalla lääkkeellä tai paikallisesti voiteella tai emätinpuikolla.
Suun kautta hoitona käytetään metronidatsolia 5–7 vuorokauden kuurina. Paikallishoitona voidaan käyttää joko metronidatsolipuikkoja tai klindamysiinivoidetta, hoito kestää viikon.
On tärkeää käyttää kuuri loppuun asti, vaikka oireet häviäisivätkin aiemmin.
Hoidon yhteydessä ei saa nauttia alkoholia, koska alkoholin ja hoitona käytetyn lääkkeen yhteisvaikutus saattaa aiheuttaa pahoinvointia. Kyseessä on antabus-tyyppinen reaktio.

Seksipartnerin hoito ei ole tämän tulehduksen yhteydessä tarpeellista.
Bakteerivaginoosi voi raskauden aikana lisätä ennenaikaisen synnytyksen riskiä, joten se hoidetaan oireettomaltakin. Raskaudenaikaisen tulehduksen hoito annetaan paikallishoitona emättimeen.
Bakteerivaginoosi paranee yleensä hyvin. Jälkitarkastusta ei tarvita, ellei siihen ole muita syitä.

Milloin hoitoon

Lääkärin vastaanotolle on syytä hakeutua, jos:

*Sinulla on oireita ensimmäistä kertaa
*Oireet jatkuvat pidempään, esimerkiksi toistuen lievinä aina kuukautisvuotojen jälkeen
*Olet raskaana
*Esiintyy eylimääräistä veristä vuotoa
*Sinulla on alavatsakipuja ja/tai kuumetta
*On syytä epäillä, että oireet aiheutuvat sukupuolitaudista
*Myös miehellä on oireita
*Sinulla on virtsaamisvaikeuksia

..tuo alleviivaamani, on juurikin niitä Vagi-C emätinpuikkojahttp://www.apteekkituotteet.fi/Vagi-C -emaetinpuikko-6-kpl joita ostin viikon kuurin(13e)ja lisäsksi suun kautta Maitohappobegterri tabuja(100kpl/20e)

Sain Naistenpolin hoitajan kiinni puhelimitse: kaikki Ok - en tarvitse lääkitystä=)(voin kuitenhin käyttää aloittamani itsehoitolääkityksen)
Papa siis puhdas ja seuraava kotrolli 1v päästä.

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Kiitos tietopaketista :kiss:. Kiva, ett sait hoitsun kiinni ja tiedon, ettei tulehdusta varten tarvi ainakaan lääkitystä hankkia.

Nöpsö Kiitos rakkauven sanoista =).

Oliivitar Kiitos :kiss:. Onnellista masunkasvattelua sulle :heart:!

ON Kuulisittepa vain kuinka Tytti kurisee :). Kovasti on asiaa ja tunki syliin istumaan.

Ps. Teinpähän tuossa taas 'pakolliset' kotihommat tehtyäni havainnoin, ettei ole tämä tilanne häävi ku ihan fyysisiä oireita saan. Meinaan, että kun ajattelin, että mies ylipäätään tulee kotiin ja pitää taas ilta odotella mitä tuleman pitää, meni jalat aivan voimattomiksi : /.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä