40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
oliivitar,putunen,mur-mur ja Ottis ja kaikki muut..ootte ihania ku luotte toivoa,mutta yritän nyt pitää perus pessimismin päällänsä.Olen niin monesti saanu noita viivanpaikkoja,mutta täytyy nyt vanhan konkarinki myöntää et yllätys oli tän aamunen.Ei ikuna tommosta levveempää palkkia oo tullunna. Se kyllä erottuu ihan hyvin tummana siinä testialuessa,mutta väriä en siihen saa..

Pakko oli kirjautua ja onnittelut Nöpsölle heittää...:heart::heart::heart:ONNEA!!!!
Ja kyllä mäkin siinä leveetä palkkia nään ja just samanlaista oli mulla noissa plussissa...onnea hurjasti että viiva vahvistuisi ja hcg nousisi ja pieni tarraisi lujasti kiinni!!!

Ottis
Nöpsölle peukkuja täältä :wave:!

Meillä tämä vuoronvaihto toimii oikein hyvin. Tulin ihan pikkasen yli viiden kokouksesta eikä menny varmaan kymmentä minuuttia ku mies jo lähti, kuulema äitinsä luona käymään. Huomasinpa tuossa pisulla käydessäni, ett mulla 'lirahti' pönttöön oikein muhevat ovislimat. Krääh!! Niin raivostuttaa, ett huutaa tekis mieli :headwall:.

Ottis
mur-mur Hyvä ku muistutit. Meilläkin on jääkaapissa makaronilaatikkoa :p. Eilen toin töistä. Tänään siellä oli niin kammottava ruoka (kanakeittoa), ett jäi miltei syömättä ja nälkä kurnii täälläkin, vaikka kokouksen herkkuvalikoimaa ei voinut ainakaan heikoksi moittia.

Moikka!!
OTTIS!:heart:Sinulla on kyllä rrrrautaiset hermot kun oot vuostolkulla tuollaista käytöstä sietänyt!!! Haukoin henkeäni kun juttujasi luin. Minäkin nimittäisin miestäsi täysin itserakkaaksi sovinistiksi!!! Hänen mielestään teet niin tai näin, aina väärinpäin. Kyllä se on rakas ystävä kova paikka erota mutta se sun on itse päättäväisesti sanottava miehellesi. JOS haluat elämältäsi muuta kuin tossun alla olemista... Anteeksi, en halua loukata mutta kyllä mun mielestä sun olis aika toimia OIKEESTI:heart::hug:

NÖPSÖ ihunainen!! ONNEA haamulaisesta sillä minäkin näen väriä!!! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa sinulle toivotan!!!:heart::heart::heart:

MUR MUR kuin miehesi pystyy uimahalliin menemään uimaan jos tulehdus korvassa ja oliko polvessakin jotain tulehdusta?? Kantsis hänenkii leppäillä vaan! Mutt tokihan siekin oot lepohetken ansainnut!:hug:
Onneks kokeissa ollu pahempaa sulla!

Ninni, ei se sitte varmaan sitä liikkumista edistä..siittiöiden... voi olla että oon lukenu väärin, sillä mulla sitä samaa ollut käytössä. Kallista kumminkii! Onnea pupusteluihin!!:heart:

No nyt loppuu aika, touhunnut 2 pv aamusta iltaan tuon keittiön kans ja saanutkin kaikki kamat kaappeihin ja olin eilen pelaamassa sählyä, puolen tunnin päästä jumppa tossa opistolla, pitänee sanoo miehelle että lämmittäis saunan kun sielt palailen... täällä tuulee ja satelee myös vähän väliä. Illanjatkot ihunat!

Ottis
Minttu2011 Sinä se olet varsinainen energiapesä :kiss:. Rentouttavaa iltaa sulle. Toivottavasti kotona odottaa lämmin sauna, kun palaat =).

Tän vuoksi minä tänne tulin: Onnellisuus on sitä, ettei vituta ihan joka päivä.

Nöpsö kyllä miunkin silmät ihan viivapaikan erotti..ihanaa,jännää:heart:
Minä sitten menin päivällä apteekin omalla testillä tikutteleen ja puhdas nega:'(
Kyllä otti niin pirusti hatusta kun pitikin mennä tekemään koko pirun testi:mad:En tiedä kuinka herkkiä on apteekin testit mutta katsotaanpa nyt joku päivä tuleeko täti kylään..

Nöpsölle sormet ja varpaat pystyyn! :wave:

ja Ottis, kyllä sulla on pitkä pinna, tässä sulle tämmönen, tarvittaessa voi käyttää useammankin kerran..

Jotenkin taitaa sun ukkos olla ihan totinen kontrolloija ja voin kokemuksesta sanoa, että noille tyypeillä on tapana vain "koventaa" otteitaan, joten älä jää odottelemaan, vaan toimi...Sanallinen loukkaaminen voi joskus muuttua fyysiseksikin, ei välttämättä, mutta suuri mahdollisuus on, jos kerran voi toista alistaa henkisesti. Ja henkisesti kiusaaminen voi kylläkin olla rankempaakin kuin fyysinen.

OIetko tehnyt listaa hyvistä ja huonoista puolista? Siis ihan niin, että paperin toiselle puolelle hyvät ja toiselle puolella huonot asiat. Siitä voi paremmin hahmottaa, onko hyviä asioita niin paljon, että kannattaa tuhlata oma elämä. Yhtäkään hetkeä ei saa takaisin, vaan jokainen on kullan kallis. Rakasta itseäsi niin paljon, että et anna toisen hallita itseäsi. Mulla oli työelämässä yksi järkyttävä pomo, joka piti kauhun vallassa koko henkilökuntaa. Nyt on senkin kontrollit kontrolloitu.....:LOL:

Kun tuossa aisemmassa viestissä pähkäilit, että jos Hän alkaa vaatimaan sinulta jotain kun on tehnyt talon hyväksi jotain, niin teepäs itsellesi oikein vaikka exeltaulukko, johon laitat ylös IHAN KAIKKI mitä SINÄ olet tehnyt hänen mökillään, siivoukset, maton pesut, ostokset, kukat jne..... laitat oikein tunnit siihen ja tietenkin tuntitaksat........

Jos uskaltaa tuoda sulle jonkin ukaasin, niin annat takaisin samalla mitalla, ehkäpä vielä suuremmallakin ja lisäät vielä henkiset kärsimykset siihen päälle.

Asioilla on tapana järjestyä, mutta joskus itse joutuu vain ottamaan sen ensimmäisen askeleen. Ja silloinhan tuon sorttiset ukot yleensä taas lupaavat muuttua, ja vähäksi aikaa ehkä muuttuvatkin, mutta eivät pysyvästi.

Älä rakas Ottis loukkaannu suorista sanoista....

Tämäkin päivä vielä kohdallesi tulee....rohkeutta!

Ja kuten mur-mur tostesi, niin olipa päätöksesi mikä tahansa, niin minäkin haluan tukea sinua!

Viimeksi muokattu:
Heipä hei :wave:

Kyllä testauspäivän odottaminen on niiiiin peestä : / tulis sunnuntai niin sitten vois ehkä haamua toivoa jos tärpännyt on :) tai sitten vasta joskus viikon päästä.
Mieli tekis noita testejä rapistella vaikka vielä onkin turhaa....

Mulla on kyllä ollut kaksi päivää nännit tosi kipeet ja silleen isot, ihan kuin silloin kun imetin tuota tyttöö sekä paleltanut jo kolmena iltana.....

Niin sitä ihminen täällä toiveissaan tai ainakin kuvitelmissaan löytää itseltään raskausoireita :LOL: :LOL:

Nöpsö, voi kun toivon niin kovasti :heart:

Ottis, jotenkin tulee niin surullinen olo kun lukee teidän tarinaa. Mutta jos joutuu jatkuvasti miettimään, että mitä tekee väärin ja mistä toinen taas huomauttaa, niin ei se hyvältä kuulosta. Ei elämän sellaista kuuluisi olla.
Halauksia ja jaksamista!

Viimeksi muokattu:
Ottis
tattinen Pahoittelut negasta :hug:.

bugsy Kiitos kestohalista :hug:. Just laskin kuitit elo- ja syyskuilta ja merkkasin ne Exceliin. Kaikki ostot olen kirjannut alusta asti mitä on kumpikin maksanut ja kyllä mä ihan peruselämisestä olen maksanut tasaseen noin kaksi kertaa enemmän eli jos miehellä on kuussa mennyt 700 egeä, on multa mennyt 1400 egeä jne. Tunteja en ole laskenut mitä mm. mökillä olen tehnyt, mutt muistanpa joidenkin eroa puitaessa kuulleeni, että nainen voi veloittaa kotitöistä pari tonnia vuodessa. Silloin sanoinkin miehelle, ett hän on minulle 10-tonnin auki kotitöistä. Silloin juttu nauratti, mutt nyt se tuntuu todelta. Mikähän on henkisen kärsimyksen hinta :)? En loukkaannu, kiitos viisaista sanoistasi ja että otat kantaa :kiss:.

anjamarita Piina on kovaa ja tuo on ainoa asia minkä vuoksi nyt olen ihan tyytyväinen, ettei yritystä tässäkään kierrossa ollut. Mutt kyllä mä tänään vielä lohkasen miehelle just tapahtuneesta oviksesta, sillä olen melko varma, ett se tapahtui tänään neljän maissa iltapäivällä. Tsemppiä sulle piinailuun :heart: ja plussaa sinne loppusuoralle =).

tattinen - kurjake p***a nega:vampire:
..vaan plussaa++++++++:whistle:puhkun täältä:heart:

anjamaritalle myöskin piiiitkää pinnaa odotella testipäivää - kyllä se tulee.;)
Hyvät on siulla oirehet - toivottavasti PLUSSA pärähtää!:heart:

Ottis
- mie en vieläkään ole saanut aikaseksi sitä makaroonilooraa syödä!
..on ollut niin hektinen päivä miulla..nyt kyllä lämmmäytän IIIISON annoksen!:pviis kaloreista!:eek:

Minttu - mies sai siihen polveensa kortisonipistoksen, joten ei kipuja nyt.=)
..ja korvaan myös kortisonitippoja - on kai sitä jotenhin suojannuthin, ei sukellellut ainakaan.

Illan jatkoja ihunaisille:wave: ja nati nati kun käytte mammimaan..

Viimeksi muokattu:
Heippa taasen Ihanaiset Naiset :wave:

Taas on tullut NIIIN paljon uutta asiaa ja Ihania Uusia Olkkarilaisia "TERETULEMAST":D Mutta en varmaankaan läheskään kaikille muista kommentoida ja siitä etukäteen ANTEEKSI :ashamed:

Nöpsölle Halitustarramusonnentoivotus ja viivanvahvistumus peukutukset :D Ihgua!!

anjamarita Itsekin vasta rapistelunoppineena tiedän mistä puhut :D +:ssaa testiin :heart:

mur-mur Peukutuksia haastatteluun, vai oliko se jo :eek:

tattinen Lohtuhali, mutta oletkos aivan varma ettet ole testaillut liian aikaisin? Näin toivon :)

oliivitar, pikkutirri ja muut Anteeksi että en kommentoinut kun melkoisen "hätäisesti" olen täällä ehtinyt käymään ...

Ottis Niin ihmeen tutulta alkoi tuntumaan kun luin kertomiasi asioita ja muistin mistä johtui... Seukkasin n. 17 kesäisenä lähes kolme vuotta "miehen" kanssa jossa suhde loppuvaiheessa polki samaan suuntaan ja usein, alkoholin vaikutuksen alaisena, oli myös todella pahoja mustasukkaisuuskohtauksia ja näin aikuisena ymmärrän että hänen itsetuntonsa oli todella nollissa. Olimme asuneet muutaman kuukauden yhdessä niin sain kahteen otteeseen vessassa nyrkistä sen verran että siihen se" lovestory " päättyi kyynelten kirvoittamana; olihanhan hän nuoruuden rakkauteni.. Pakko todeta että ero tuntui todella pahalta, mutta se teki minusta maailman onnellisimman naisen myöhemmin kun löysin tuon edesmenneen ihanan kultani jonka kanssa sain viettää 22 Ihanaa Vuotta! Uskon myös että tämä Ihana Uusi Kultani tulee tekemään minusta taas onnellisen, tasapainoisen ja rakastavan ihmisen :heart::heart::heart: Myös sinä olet sen ansainnut :kiss: Neuvoja olen huono antamaan mutta ehkä saat tästä ajattelemisen aihetta ... Rohkeutta päätöksiisi mitä ne ikinä sitten ovatkin :kiss::hug::kiss:

Ai niin sen verran ON: Olen vuotanut lähes tulkoon 10 vrk välillä verkkaisesti välillä enemmän - nyt onneksi loppui mutta ... What a hell?????

Mafinka - juu, oli se haastattelu.=)
..muutama päivä pitää odotella, jotta saan tietää, milloin voisin työt aloitella.

Ihunaa ja v i e l ä h in ihunampaa, jotta siulla se uusi, oma rakas siellä!

..tuosta vuotosesta..niin ikävää kuin se onhin sanoa - se ikähän se..:ashamed:
..mullahin oli viimeistä edellinen kierto vaivaiset 21vrk..nythin vuoto kesti 6vrk - normisti se maxim. 3..

Kohdun limakalvo pääsee kasvamaan liian paksuksi, koska munarakkula kypsyy liian aikaiseen - sitä pitkä vuotelu. :|

Välillä homma pelaa ja sitten t a a s kierto lyhenee/pitenee, vuodot niukkenee..ja TAAS lisii:O..huoks..sellaista tää naisen elo kun ikää karttuupi: /

..Voihan vitalis - meillä Salli oppi hyppäämään eilissä päivänä soffalle..voi sitä riemua!;)
..nyt sinne pomppii ja mie lykkäsen/komennan pois..JA t a a s soffalle ja poijjes..:D

Viimeksi muokattu:
Myöhäisiltaa!!
Tattiselle pahoittelut neggasta! Voihan se vielä muuttua!:hug:

Mulla alkoi tänään migreeni... se on ollut jo koko päivän mut aiemmin lievempänä kuin illalla. Ja kun en sitä lääkettä ottanu ajoissa niin se on nyt päällänsä, joten en tiedä saako nukuttua. Väsy olis kova! Huomen mentävä äitiä käyttämään apteekissa ja kaupassa, sitte on 10.45 kampaaja, leikkautan nyt vain.
Sit pitäis imuroida ja ehkä pakkailla tavaroita kun sinne mökille mennään v-loppuna...

Ottis! Jaksuja sulle huomiseenkin päivään taas!!! Koitan huomen kommentoida lisää ku nyt pää meinaa haljeta, otan viel yhen pillerin ja laitan valot pois, koitan jos uni armahtais!! Good night ihunat and sweet dreams!:heart:

huomenta ihanaiset!

tässä taas huonoja kuvia..tulkatkaa..
toi missä on kaks testiä,nii piti varmistaa vaa,että "toimiiko" samallai..;)

kuvien laatu on huono..kunpa löytäsin kameran nii sillä saisin parempia kuvia..puhelin on N8-00 joten pitäs tulla tosi hyviä kuvia ku osais vaa ottaa..mutta oma tulkinta;
kyllä siellä jotain on ainakin tapahtunut..palkki muodostu aikaisemmin ja on huomattavasti tummempi ko eilen..kunpa ei olis kemiallinen..niitäki ollu liikaa..:(

Viimeksi muokattu:
Voi että Nöpsö...on siulla nyt jännäpäivät:heart::heart::heart:peukkuset ja varpakset ja kaikki ulokkeet pystyssä jotta hyvin kävis!!! Toi on ihan hyvä merkki et palkki muodostu aikasemmin ja on vahvempi kun eilen...ja kyllä mä noissa selvää haamu aavistusta nään...siitä se lähtee!!! Mutta itelläkin kun noita kemiallisia on myös ollu, ni pystyn kyllä aistimaan sun tunteet...on kyllä niiiiiin piinaavaa aikaa...viime kierrossahan mä tein niin, et en vaan testaillu enempiä, vaan päätin et ootan rauhallisesti mitä tuleman pitää ja niinhän se vuoto alko viikko ja 2 päivää myöhässä ja jotenkin kyllä aavistin sen kun 2 päivää kierron loppumisen jälkeen testasin ja ootin jo vahvaa viivaa, mutta jäi heikoksi...
Sinulle toivon sitä pysyvää plussaa ja pienokaista syliin asti:heart::heart::heart:

Viimeksi muokattu:
kiitos pikkutirri toivotuksista..:heart:

löysin nyt kameran,mutta testit kuivuneet jo..ei näy yhtä vahvana,mut kuitenkin..
anteeksi tikkujen hmm..kellertävä sävy,mutta pisuli värjääntyy ku syön b-vitamiinia.

..kakka!! en laita yhtää kuvaa ko nolaan itteni ku ei noissa näy mitään.Seuraan nyt tilannetta ja laitan kuvia sitte jos viiva vahvistuu.En saa vain näkymään niitä viivoja kuvissa.

Viimeksi muokattu:
Voi Nöpsö:heart:kun pidät meitäkin jännityksessä, tai mua ainakin...
mur-mur:Tuli Sallin tempusta oma haukku aikanaan mieleen, kun oppi sohvalle hyppäämään. Kaivautui kiiruusti tempussa onnistuttuaan äitini hameen alle piiloon...:LOL::LOL: Niin ja toivottavasti onni suosii työn suhteen.
Mintulle migreenin poishäätämisHUSHUS! Itsellä ei kokemusta mutta läheltä olen saanut seurata siitä kärsivää siskonpoikaa. Nyt aikuisena ei ole onneksi ollut pitkään aikaan kovin pahana.
ON:Täällä alkaa pikkuhiljaa tehdä mieli päästä miehen kanssa saman peiton alle hyvin lähekkäin...:heart:

Viimeksi muokattu:
Huomenta nöpsö! Joo - näkyy viiva - paremmin kuin eilen, eli kiinnittymistä on tapahtunut ja pysymistä nyt toivotan kovasti :heart:. Mullekin nuo kemialliset on ihan liian tuttuja. Toivotaan parasta tällä kertaa!

Yhteistyössä