mur-mur Just toi
vihanhallinta on oikea sana, mitä olen ajatellut. Siinä miehellä todellakin on ongelmia jos hänellä itsellään on paha olla. Velipoikia tosiaankin olin kerran hätyyttää apuun, kun mies toista päivää juotuaan (kesälomalla) meinasi alkaa purkaa mm. portaita, jotka oli maksanut, kun uhkasin heittää hänet pellolle, jos ei juominen lopu. No, sillä kertaa juominen lopulta loppui ja taisipa tulla seuraavalla viikolla se ainoa oikea plussa r-testiin.
Nöpsö Suurentamattakin näkee, että viivanen on vahvistunut =). Ihanaa :saint:! Kunpa se nyt aina vain vahvistuisi :heart:. Milloin sut saa yrjöklubiin lisätä?
tattinen Voi kurjuuksien kurjuus :'(. Todella surullista, että se täti tuli nyt sitten kuitenkin
. Olen pahoillani :hug:.
Mafinka Kiitos lutviutumistoivotuksista :kiss:. Ihanaa viikonloppua sinulle kultasi kanssa :heart:. Mulla on huomenna työpäivä, joten sen puoleen tämä viikonloppu lutviutuu oikein hyvin. Meillä loppui eilen kissoilta miehen toissaviikonloppuna saama hauki. Mies sitä pakasteli fileinä pikkupusseihin ja on melkein joka päivä antanut herkkupaloja pennuille. Varsinkin poika siitä kovasti tykkää ja mies eilen sitten puhelikin, että nyt täytyy päästä kalastelemaan uutta herkkua kissoille. Kun muisti, että mulla on työpäivä, harmitteli, että kun ei voidakaan lähteä mökille, johon minä sitten, että voihan hän mennä. Ja ukko inttämään, että "mutta ku sitten kissat ei pääse mukaan", johon minä taas, että voithan sinä ottaa ne mukaan ja mies edelleen, että hän ei osaa niiden kanssa siellä olla. Höh
. Minä osaisin kyllä olla nokkineni kissojen kanssa mökillä, mutt taitaa toi hiekka-astian putsaus olla se juttu, joka arvelluttaa. Joka tapauksessa aion miehen passittaa tänään mökille ihan itsekseen, käyköön kalalla ja tehköön ihan mitä huvittaa. Eilen illalla jo ajattelin, ett voisinhan minä kissat tänään mökille roudata ja tulla sieltä sitten yöksi kotiin ku tästä on helpompi mennä aamulla töihin, mutta mutta.. en taida jaksaa.
Mulla lähti eilen takahampaasta pala ja onnekseni sain heti tänään ajan lääkäriin. Pääsin livahtamaan töistä hoitoon, mutt nyt on naama niin turvoksissa, etten just nyt ainakaan jaksa touhuilla mitään extraa. Tuli muuten huippunätti hammas mulle taakse =).
Putunen Kiitos :kiss:. Kyllä viikonloput ainakin nyt tuntuisivat olevan leppoisampia jos yksin asuisin. Sen listan, minkä tänne kirjoitin miehen käyttäytymisestä, kirjoitin alunperin miehelle ja hän on varmaankin sen eilen lukenut, koska eilen oli sitten taas ihan erilainen, mutt nyt en anna tän jutun mennä noin vain, vaan jos aion tähän suhteeseen jäädä, miehen on pakko suostua puhumaan siitä miten tästä edetään ja mitkä on jatkon edellytykset. Vaikka viikkoja kestävän kortisonikuuri (ei sovi herkkämielisille) onkin hyvä 'syy' käyttäytyä kakaramaisesti, ei tämmöinen voi toistua. Kuurin alkaessa osasin odottaa, ett äkäilyä olisi taas ilmassa, mutt en todellakan uskonut, että se jatkuisi niin pitkään
.