Pikkutirri,, mä vähän ihmettelinkin, että minkä takia sulle sanottiin, että heti pitää ne luget aloittaa....mulle se lääkäri sanoi,että tässä kierrossa kp 16 suunnilleen,eli kai siitä oviksesta pitäisi se 3 pvää kulua. Jos ne aloittaa liian aikaisin, niin jotenkin se kohdunkaulan lima kai muuttuu siittiöitä läpäisemättömäksi jne ja sitten jos ovis on päällä, niin homma on ikäänkuin menetetty. No, ei se yksi luge varmaan nyt sun kohdalla merkitse yhtään mitään, joten nyt pidät pari pvää taukoa ja aloittelet sitten su tai ma....Mä ajattelin aloittaa ma.
Mies on tulossa vasta kymmenen jälestä kotiin ja käski ostaa pari olutta, joten näinköhän käy, että meidän oviksen hyödyntäminen jäi toissailtaan ja eiliseen...no, kai sen pitäis riittää
Jos vaikka sitten huomenaamulla vielä pieni varmistus, jos se ovis tuleekin vasta 48 h ovisplussasta
Kyllä mä niin sitä omaa vauvaa toivoisin, vaikka vähän tyhmältä tuntuu kun samalla olen ostellut kaikkea pientä ihanaa lokakuussa syntyvälle lapsenlapselleni....Jos siis tulisin raskaaksi, niin mun lapsenlapsi saisi itseään nuoremman tädin tai sedän..huh...
Hiljaista on täällä näin perjantai-iltana...toivottavasti olette kaikki pupustelemassa=)
Zillian