40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ninnille halaus :hug: Itsellä myös kp1, mutta olen siitä niiiin iloinen. Tasan 40 päivää kaavinnasta, ja nyt päästään taas siihen, mistä toukokuussa aloiteltiin. Kierto kun on muutenkin yleensä pitkä, 30-50 päivää, niin tästä voi tulla taasen kovinkin pitkä projekti.

Koetetaanhan porskutella!

Viimeksi muokattu:
Ottis
anjamarita Kiva, että kp oikein ja että teillä on pullat hyvin uunissa :kiss:. Mun ukkelini haaveilee myös ulkomaan matkasta varmaankin yksin ja sen hänelle totisesti suon. Tosin uskon, ett mun pitää vähän sitä matkaa avittaa eli usuttaa häntä lähtemään.

bugsy Siinähän kävi lopulta illalla niin, ettei varmaan puoltakaan tuntia edellisestä kirjoittamastani viestistä tänne, kun mies sanoi minua "lapsettomaksi akaksi" eli kielto kutsua mahoksia lehmäksi toimii, mutt eipä ole nättiä tuokaan. Kun illalla sitten ihmettelin, ett miten noin täydellinen ihminen ylipäätään on täällä näin epäonnistuneen yksilön kanssa, myönsi mies itsekin sitä joskus ihmettelevänsä ja lähteekin kuulema joskus, johon minä vuorostani sanoin, ettei mun tarvi sitä kauaa odotella jos se on tapahtuakseen. Ja sit kolmanneks, vielä sängystä ukko huuteli, että kyllä hän vielä lapsen saa :LOL:. Usko itseen on hänellä luja =).

Nooh, aamusta sitten taas kertasin muutamia asioita ja mies oli hyvin hiljaa. Kerroin mm., että lasta on ihan mahdoton saada jos pupustellaan 6-7 viikon välein ja silloinkin niin, ett hänellä on pussit täynnä vanhoja ja osittain pilaantuneita simppasia.

En muuten eilen hakenut kaupasta lisää greippimehua ku ajattelin, ett saa tämä nyt olla tässä. Nyt kuitenkin, kun ulkohommista tulin, viimeisen lasillisen sitä join ja voi pojat, että taas on niin hyvät ovislimat, että ärsyttäis edelleen jos vain jaksaisi ärsyyntyä.

Kivaa sunnuntaista kaikille!

Ottis
Whisky Peat ja Ninni69 Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Ninni, voimia sulle löytää luja usko ja luottamus lapsen saantiin takaisin :kiss:. WP Tervetuloa takas mukaan piinailemaan, kun kiertokin viimein löytyi.

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42)..............kp1/22-30......yk3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp1/30-50.......yk2......................3.
Euphonia (40)...........kp5/25-26........yk22......................1.
Minttu2011 (43)........Kp4/27-29........yk12( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp9/25-32........yk 2v( 08/09)...1.
putunen (42).............kp 12/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp16/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp17/28-32.......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (35)......................kp20/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp20/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp21/23-30.......yk15.......................1. yht.
tattinen (41).............kp25/22-28.......Yk10(2km.)5/1.yht.
anjamarita (42).........kp25/28-41.......yk0.......................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Zillian (42)........................dpo2
anjamarita (42).................dpo2
Pikkutirri (42)....................dpo2
nöpsö(43).........................pp4

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
Whisky Peat Laitoin sut kp-listalle, mutt kuten näet, siellä on vähän puutteita tai virheellistä tietoa, mm. sun ikä, yk:t ja kuinka mones vauva haaveissa :confused:. Kai mä selaamalla ne löytäisin, mutt jos viitit kertoa oikeat tiedot, niin korjaan. Tai poistan sut listalta, jos et halua siellä olla.

ON Mä yritän saada tän päivän aikana tolkkua onko minun järkeä enää listoilla roikkua, mutt nyt ruoan laittoon :wave:.

Whisky Peat (35).......kp1/30-50.......yk 2 (tm 07/11).....................3.

Siinä olisi mun rivi. Ikä oli väärin, ja lisäsin nuo puuttuvat tiedot. Ja tosiaan ei tartte olla tädistä pahoillaan, päin vastoin, sillä NYT ALKAA YRITTÄMINEN TAAS!!!

Ei voi olla totta, Ottis! Miten sä jaksat tuollaistä äijää?? Tuohan on ihan hirveetä henkistä väkivaltaa, mitä sun ukkos suhun kohdistaa. Kuule, kaikella vilpittömällä ystävyydellä: jätä tuollainen p..ka. Tulet olemaan huomattavasti onnellisempi ilman, että joku kiukutteleva kakara määkii selän takana kaikesta mitä teet.

Ajattele, miten ihana olisi viettää vaan rauhallisia koti-iltoja, poltella kynttilöitä, ihailla auringonlaskua, istua saunassa ja terassilla sidukan kanssa ihan niin pitkään kuin huvittaa.

Monethan ovat suhteessa ihan sen takia, että parempi huono suhde kuin ei suhdetta ollenkaan. Mutta löydät ihan varmasti paremman miehen. MILJOONA kertaa paremman. Älä jää roikkumaan moiseen idioottiin. Tule vielä itsekin sairaaksi ja huonovointiseksi.

Kenellekään ei kuulu puhua tuolla tavoin niinkiun sun ukkos puhuu. Olisit vastannut sille, että 'mitä se lapseton äijä siinä uhittelee'. Aivan törkeetä! Tuli niin paha mieli puolestasi. Toivottavasti löydät jostain voimia jättää moinen kusipää oman onnensa nojaan. Eihän tuossa ole mitään järkeä. Mun mielestä ei kyllä ole rakkauttakaan. Tai sitten olen ymmärtänyt rakkauden merkityksen ihan eri tavalla. Minusta se on toisen arvostamista, kunnioittamista ja hyväksyntää sellaisena kuin toinen on.

Koeta jaksaa! Äläkä luovu haaveestasi löytää vielä kunnollinen ihmissuhde.

ps. Pahoittelen suorapuheisuuttani, mutta oletko pohtinut sitä, että miksi te olette yhdessä? Mitä te kumpikin saatte siitä? Meinaan, että jos teillä ei edes ole seksiäkään, niin yleensä se nyt saa ihmiset edes jollain tavalla pysymään yhdessä tai ainakin viihtymään. Itselleni seksi on elämän suola ja se viiminen liima siinä parisuhteessa. Hyvä ja hellä olotila toisen kanssa auttaa taas jaksamaan. Mutta kun tuntuu, ettei teillä ole edes harvakseltaan mitään helliä hetkiä makuukamarin puolella. Oletko kysynyt mieheltä, että miksei häntä huvita? Oman kokemuksen mukaan kun miehet ovat yleensä niitä innokkaampia seksin suhteen...

Älä loukkaannu viestistäni. Harmittaa vain niin kovin.

Viimeksi muokattu:
Jaahas jaahas, minäkin ajattelin nyt listautua palstalle.

Meillä on nyt alkanut toisen yhteisen lapsen yritys, eli PAS olisi tiedossa ehkä jo tässä kuussa. Olen joskus aikoja sitten tällä palstalla kuumeillut ja silloin tuloksena km ja tm niin siitä sitten päätettiin miehen kanssa yrittää luovutettua munasoluhoitoa ja siitä meille syntyi vähän yli vuosi sitten poika ja nyt siis yritetään kakkosta (minulle kolmonen) saada.

Menkat alkoivat 1.9 ja tänään kontrolliultra, siitä tietää taas enemmän milloin PAS tehdään.

Hyvää viikonalkua.

Nimi/ikä......Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (42)..............kp2/22-30........3v.........................1.
Whisky Peat (35).......kp2/30-50........yk2...(tm 7/11)..3
Minttu2011 (43)........Kp5/27-29........yk12( 04/11)...3.
Euphonia (40)...........kp6/25-26........yk22......................1.
Ottis (44)..................Kp10/25-32......yk 2v( 08/09)...1.
Minni (47).................kp11/27...........yk 1.......................3.
putunen (42).............kp 13/25-26.....yk yli 1v...........3./1.yht.
Zillian (42)................kp17/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp18/28-32......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (35).....................kp21/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp21/29-32.......yk?........................2.
Mahdotontako (46)....kp22/23-30.......yk15.......................1. yht.
tattinen (41).............kp26/22-28.......Yk10(2km.)5/1.yht.
anjamarita (42).........kp26/28-41.......yk0.......................2.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Zillian (42)........................dpo3
anjamarita (42).................dpo3
Pikkutirri (42)....................dpo3
nöpsö(43).........................pp5

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

RKTT= Raskaana kunnes toisin todistetaan

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Pikkutirri,, mä vähän ihmettelinkin, että minkä takia sulle sanottiin, että heti pitää ne luget aloittaa....mulle se lääkäri sanoi,että tässä kierrossa kp 16 suunnilleen,eli kai siitä oviksesta pitäisi se 3 pvää kulua. Jos ne aloittaa liian aikaisin, niin jotenkin se kohdunkaulan lima kai muuttuu siittiöitä läpäisemättömäksi jne ja sitten jos ovis on päällä, niin homma on ikäänkuin menetetty. No, ei se yksi luge varmaan nyt sun kohdalla merkitse yhtään mitään, joten nyt pidät pari pvää taukoa ja aloittelet sitten su tai ma....Mä ajattelin aloittaa ma.
Mies on tulossa vasta kymmenen jälestä kotiin ja käski ostaa pari olutta, joten näinköhän käy, että meidän oviksen hyödyntäminen jäi toissailtaan ja eiliseen...no, kai sen pitäis riittää:) Jos vaikka sitten huomenaamulla vielä pieni varmistus, jos se ovis tuleekin vasta 48 h ovisplussasta;)
Kyllä mä niin sitä omaa vauvaa toivoisin, vaikka vähän tyhmältä tuntuu kun samalla olen ostellut kaikkea pientä ihanaa lokakuussa syntyvälle lapsenlapselleni....Jos siis tulisin raskaaksi, niin mun lapsenlapsi saisi itseään nuoremman tädin tai sedän..huh...
Hiljaista on täällä näin perjantai-iltana...toivottavasti olette kaikki pupustelemassa=)

Zillian
Elikkä...niinhän mulle on tässä kierrossa käynyt että ovista ei sittenkään oo ollu:(:'( Lämmöt ei oo noussu ja kyllä mä oon niin monta kiertoa niitä mittaillu että oon ihan varma et jos ei ne nouse..ni sit en oo ovuloinu! Tosiaan ottaa pattiin ja on pettyny olo...sitä tuntuu että koko ens kiertoonkin on ikuisuus aikaa, saati tähän samaan aikaan ens kierrossa. En tiiä oliko se syy nyt siinä et sen luge pampulan menin liian aikasin työntämään???Koska jos se on niin, et siinä vaiheessa ei kelta rauhas hormoonia viellä saa olla ni nyt sitä oli...ja vaik ei ollu ku 1 pallura, ni oli kumminkin ja siinä ihan kohdun suulla. Vai oliko syy että lääkärin neuvoihin nähden pregnyl irrotus piikki laitettiin päivän "myöhässä", vaikkakin olen lukenut että porukat jotka niitä itse pistelee, pistää vasta siinä vaiheessa kun ovistestiin tulee + . Miks mä vaan en vois toimia..ovis tulis kuin automaattisesti joka kuussa ja tätsit!!! Miks tää on tällästä pashaa???:(:'(
Viittiikö päivittäjä kiltti poistaa mut tuolta RKTT listalta, kiitos.

Ninni69 iso halimus rutistus sinulle!:hug:

Ja Ottikselle kans ja ihan kaikille meille!!:hug:

Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Minni007! :wave: Toivottavasti heti ensimmäinen PAS onnistuisi :heart:!

pikkutirri - älä nyt hätäile vielä - jos ne lämmöt nouseekin vaan vähän viiveellä :confused:. Mulla ainakin nousee yleensä vasta selkeästi joskus dpo 4 kohdalla... toivotaan parasta kuitenkin ... ja ylläriä :heart:. Halaus sinulle :hug:

Mur-mur
- tuo dpo - lista on ilmeisesti jäänyt la-su välillä päivittämättä, joten pitäisi olla yksi päivä kaikilla enemmän - luulen ma. Niin - ja tuo WP:n ikä olisi 35. Kiitos yöllisestä päivityksestä!

Ottikselle toivotan itseluottamusta ja jaksamista tehdä oikeita ratkaisuja elämässäsi :)!

Täällä ovis ohi ja ahkerana ollaan oltu =). Saas nyt sitten nähdä johtaako mihinkään. Viikonloppu oli joka tapauksessa mukava =).

Viimeksi muokattu:
Ottis
anjamarita Kiitos ku huomautit. Nyt on RKTT-lista eiliselle päivitetty.

mur-mur Sori, tää oli mun moka, mutt nyt pitäis sitten taas lisäillä päiviä RKTT-listalle :).

WP mur-mur näyttääkin tehneen sen mitä ajattelin pyytää häntä tekemään (toimii kuin ajatus =)), sillä hän onkin jo lisännyt sulle enkulinsiivet.

Putunen Aiotkos hypätä RKTT-listalle?? Onnea tähän kiertoon joka tapauksessa :heart:!

Ihmejakumma En juttuasi nyt lukenut, sillä olen töissä, mutt näin mä jo tossa jotain ett miten jaksan tuollaista ukkoa?? Vastaus: En jaksakaan!! En kai mä tänne valittaisi jos ei jotain valittamista olisi tai muuten vain jaksaisin tän kaiken paskan kantaa ihan itse ja yksikseni :confused::stick::headwall::mad:.

Viimeksi muokattu:
En tiiä oliko se syy nyt siinä et sen luge pampulan menin liian aikasin työntämään???Koska jos se on niin, et siinä vaiheessa ei kelta rauhas hormoonia viellä saa olla ni nyt sitä oli...ja vaik ei ollu ku 1 pallura, ni oli kumminkin ja siinä ihan kohdun suulla. Vai oliko syy että lääkärin neuvoihin nähden pregnyl irrotus piikki laitettiin päivän "myöhässä", vaikkakin olen lukenut että porukat jotka niitä itse pistelee, pistää vasta siinä vaiheessa kun ovistestiin tulee + .

pikkutirri en usko et se yks pallura kerkes estää oviksen..
ja tuohon pregnylin pistämiseen;siinä on aika monta ohjeistusta näköjään..minulle määrättiin nim.omaan ennen ovis+ ,et varmasti irtoaa munis sieltä..
sinuna en löis vielä hanskoja tiskiin kuitenkaa..:hug:

ON;turha piinistely jatkukoon..ei mitään toiveita :( ,mutta kiitos teille kaikille ku yrititte tsempata mua.
Mullon TAAS kiirus etten kerinny lukea vaiheitanne,mut käyn illalla lukemassa ja palaan paremmalla aikaa asiaan.

negatiivinen nöpsö

Ottis - onhan RKTT-lista NYT ajantasalla???

pikkutirri - miuilla on + kierrolla lämmöt nousseet vasta dpo4!
..Voi kunpa se ovis siulla nyt olis ollunna:kiss:

Nöpsö - mie valan sinuun hieman toivoa:kiss:
..jospa siellä tapahtuu kohtuisessa paraikaa ihunia asioita - mie niiiiin toivon:heart:

Moikkis!!!
Huh, onpa tullut tekstiä... vastailen nyt vaikka uusimpiin...

Voi Ninni! Älä luovuta, ollaan täällä kimpassa tukemassa ja samat vaihdevuosi-ajatukset varmaan pyörii kaikkien mielessä. Mutta kuten on todettu, niin moni saa vauvan vielä meidän iässä... meilläkin vuosi tuli täyteen yrittämistä, mutta monella on jo 2 ja jopa 3 niinkuin teillä. Mut ikää sulla vähemmin kuin monella muulla täällä. Toivotaan että teillä vielä onnistaa!:heart:

WB! Kiva jotta tekin taas pääsette täysillä kuumeilemaan! Sulla noin pitkä kierto, aika on odottavalla pitkä, musta jo 27-29 päivää on pitkä, mut 50! Elikkäs melkein 2 lyhyempää! Hermoja koettelevaa, eiks vaan? Tsemppiä sullekii simppojen metästykseen!!!:)

Ninni69:lle halaus ja toivotan parempaa mieltä!

WP - onnittelut menkoista ja toivotan tärpikästä kiertoa!

nöpsölle lähetys uskoa ja toivoa sekä plussapuhallus :heart:

Ottis- en meinaa rktt- listalle tällä kertaa. Kuikuilen täältä sivummalta :)

Voi Ottis!!!!:hug::heart:
Mulla täysin sun puolelle sympatiat! Kuin sinä jaksat ja kestät miehesi jatkuvaa haukkumista ja arvostelua?? Mulla olis ollu mitta täynnänsä jo ajat sitten. Taidat häntä silti rakastaa kun vielä jatkat. Vai kypsytteletkö mielessäsi eroa? Sen voin sanoa kokemuksesta että kun vuosikaudet on ihmisen kanssa niin siihen jotenkin tottuu ja ero tuntuu pelottavalta, ja varsinkii meillä silloin ku meinattiin erota niin lapset siinä huoletti enemmin kuin oma pärjääminen. Toki aattelin silloin sitäkin että niille ei jatkuva riitelyn kuuntelukaan hyvää tee, mutta jäin silti.
Voimia sulle jaksamiseen teet nyt sit niin tai näin. Mut mun mielestä ei oo normaalia jos mies haukkuu tollei suoraan päin naamaa varsinkaan kun ei oo tarkempia tutkimuksia tehty mistä johtuu. JA KOSKAAN EI SAISI MIES NAISELLEEN NOIN SANOA!!!! Halirutistukset vielä!:hug:

Yhteistyössä