40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Zillian: meillä vois tulla sit sellanen soppeli värisuora parin viikon päästä..3 punasta plussaa=)
Joo..mä en oo noista lugeista ees ohjeita lukenu, vaan otan sen mukaan mitä lääkäri sanoi eli pregnylistä seuraavana aamuna aloitus ja jos raskaus, ni jatketaan rv10asti.
On kyllä niin totta toi et miehet on höpöjä kun paineita ottavat ja mäkään en yleinsä mitään kertoile, mut nyt kun on tilanne se että ne teinit paikalla ni PAKKO oli myös koittaa vedota miehen "ritarillisuuteen" jotta ei ovis menis ohi ihan hyödyntämättä...mutta...kyllä se sellasta "puurtamista" oli et kyllä se kivempi "sponttaanina" ja ilman paineita olis...ei sillä...mä kyllä nautin:p

Tuota luge juttua mietin...oisko se lääkäri määränny mulle alotuksen heti ovispäivälle kun mulla se limakalvo oli niin pieni..vaan 6mm silloin tiistain ultrassa ja folli silloin 19mm??? Noh..tiedä häntä mut huomen aamulla ajattelin ne ohjeen mukaan alottaa..

Ottis
anjamarita Onnea matkaan, että testissä olisi kahden viikon päästä kaksi vahvaa viivaa :heart:!

Nöpsö Toivottavasti sun riepulaiset näyttävät tilastoille närhen munat ja jakaantuvat ja kiinnittyvät just silleen soppelin oikeaoppisesti, että pikkuisen alku pääsisi onnelliseen kasvuun :heart:.

Euphonia Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Paljon parempaa onnea uuteen kiertoon :kiss::heart:!

Pikkutirri Minä en noista irrotuspiikeistä osaa sanoa mitään, mutt omasta puolestasi vannon, että peukutan kaikin mahdollisin raajoin, jotta saisit piliä oikeaan aikaan :heart:! muoks. Wautsi, näytkin jo saaneen piliä :kiss:. Ihanaa :heart:!

mur-mur Pahoittelut jos täti todellakin jo tekee tuloaan :hug:. Mikä dpo sulla tänään olis :confused:?

Zillian Ihanaa, että ovis viimein löytyi. Nyt vaan miestä hurmaamaan ja kaatoon :kiss:.

Ihanasti saatu tänään RKTT-listalle väkeä :kiss:. Onnea kaikille piinailijoille :heart:!

ON Mulla taitaa olla kp6 meneillään. Töissä jo vähän laskeskelin, että jos viikonloppuna saisi piliä kerran, voisi sitten toisen kerran yrittää vikitellä miestä keskiviikkona, jos ovis tulisi torstaina. Saa peukutella :).

Kävin tänään kampaajalla ja kun olin sieltä selvinnyt, kipasin pikaseen lähimpään vaateliikkeeseen ja ostin hautajaisiin uuden housut. Vanhat olisivat viel sopineet, mutt kun eivät tuntuneet hyviltä, ostin uudet ja vein ne samantien veljenvaimoille lyhennettäviksi, kun olen ite aivan tumpelo kaikkeen käsityöhön viittaavankaan suhteen. Ostin samalla housuihin sopivan jakun ku oli 50% alennuksessa, joten nyt mulla on sit ainakin yksi vähän parempi vaatekerta toivon mukaan toisenlaisiinkin juhliin tulevaisuudessa. Ihmeesti toi shoppailu piristi, vaikkei aihe niin ihuna ollutkaan.

Viimeksi muokattu:
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)...........kp2/25-26.......yk22......................1.
Minttu2011 (43)........Kp2/27-29........yk12( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp6/25-32........yk 2v( 08/09)...1.
putunen (42).............kp 9/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp13/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp14/28-32.......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (35)......................kp17/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp17/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............kp18/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp18/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp22/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp21/22-28.......Yk10(2km.)5/1.yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Zillian (42)........................dpo-1
anjamarita (42).................dpo-1
Pikkutirri (42)....................dpo-1
nöpsö(43).........................pp1

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis
No niin, lista olis nyt päivitetty :stick:. Meinas ihan turmelus tulla ku yritin ottaa selvää kuka olikaan plussannut o-testissä ja milloin, mutt tänäänhän se oli =). Jotenkin tuntuu, ett jos vain kerran päivässä ehtii käydä lukasemassa ja äkikseltään kommentoimassa, ei pysy kärryillä sitten millään :ashamed:. Kertokaanhan jos virheitä, niin korjailen.

Ottis
Kiitos peukutuksia pikkutirri, ja kiitos kp:n oikaisusta myös. Korjaan oitis :).

Ps. Minä varmaankin viimeksi päivitellessä laitoin listan sekaisin, kun mulla näkyy nytkin hyppivän teksti ja kursori miten sattuu myös muokkaa-valikossa :(. Soriiii :ashamed:.

Viimeksi muokattu:
No eipä kannata vielä liikaa innostua, en nimittäin ole koskaan luomusti tullut raskaaksi. sen ainoan kerran kun olen ollut raskaana sain tuon tytön ja sekin raskaus saatiin aikaan kolmannella microinjektiolla. Mutta yrittänyttä ei laiteta :p

Koitetaan nyt näin vaikka sinne klinikalle kyllä ollaan tossa lokakuulla menossa, kunhan käyn AMH ja FSH testissä nyt ensin ja tulokset tulevat =)

Viimeksi muokattu:
Zillian..elikkäs: Kun saat O-testiin plussan, olisi seuraava päivä se ovulaatio.(100% sitä ei voi vannoa..mutta näin oletetaan, että 24h sisään)
..ja siitä oviksesta laskien kolmas päivä voit Luget aloitella.=)

..Jos ovis huomenna, olisi Luge palleroiden aloitus m i u n laskuopin mukaan sitten maanantaina dpo3..laitteletkos niitä muuten vaginaalisesti..vai suun kauttako?..

PLOP PLOP tänne nyt kovasti noita..++++++++++++++ toivon ma!!!

Viimeksi muokattu:
Mie olen(taas)koko illan ettinyt nettikaupoista(tavan kaupoista ei löydy)poikaselle sadeviittaa!

..ja JIHUUU!..löysinkin sitten Rokkikaupasta kirkkaan vihreän "Hevisaurus" sadeviitan kympillä.
..on varppina poikanen nyt mielissään, viitassa vielä ISO S-saurus logokin;)

Illan jatkoja ihunaisille:wave:..mie lähden suihkuun ja Pizzerian pizza odottaa sitten syöjäänsä:p

Viimeksi muokattu:
Heissan,

Päätinpä että nyt kirjoitan kuulumisia todellakin pitkästä aikaa... Muutamia kertoja olen ihan aloittanut mutta sitten jutunjuuri jäänyt kesken ja laittamatta.

Masussa poijaalla kaikki hyvin. Nyt on rv 35+1 menossa ja laskettu aika on aikaistunut 13.10.
Esikoisella on 3-vee synttärit 14.pvä, joten saapa nähdä onko synttärilahjana pikkuveli! :heart:

Äitiysloma alkoi eilen ja nyt pitäisi alkaa oikeasti keskittyyn tulevaan! Jotenkin kamalan vaikeaa "ymmärtää", että meille ihan oikeasti ON tulossa vauva!! Iiiik, osaakohan sitä enään edes hoitaa?? :O

Raskausaika on mennyt ihan hyvin. Kolotuksia välillä siellä sun täällä mutta nehän nyt vähän vissiin kuuluvat asiaan.

Mahanahka saa kyytiä kun poikanen häärää menemään. Aika "kammottavan" huvittavan näköistä kun koko maha välillä kupruilee laidasta toiseen, kun vauva oikein innokkaalla tuulella sattuu olemaan. :)

Tuossa meinasi ihan paniikkia alkaa pukkaan, kun tajusin, että terveydenhuollossahan lasketaan täysikäiseksi vauva kun viikkoja 38, joten jos kaveri päättäs tulla jo silloin, niin meillä olisi kääryle jo kolmen vkon päästä käsillä!! Herranen aika!! Aika kyllä on mennyt ihan kauhian nopeasti, loppujen lopuksi. "Satamaan" tällä risteilyllä ei ole enään pitkä matka! :wave:

Heh, kävi tuossa mielessä yks päivä, että jos (ei vaan KUN) kaikki menee hyvin, niin kohtahan minä olen taas täällä sivuilla teidän kanssa jännäämässä! :D

Ihania syyshetkiä ja plussatuulia kaikille! :heart:

Rominas

Hei Rominas - kiva kuulla sinusta ja oikein hyvää jatkoa! =)

Paljon onnea kaikille rktt- listalaisille, Zillian, anjamarita, pikkutirri ja nöpsö !! :heart: Olisi jo aika saada pysyviä plussia tähän pinoon. :)

Pahoittelut niille, jotka tulivat tädin yllättämiksi :|

Lumettomalle onnea, jotta kaikki menisi hyvin :kiss:

Itsekin pääsen pian ovista hyödyntämään, mutta jätän varmaan rktt- listan tällä kertaa väliin. Testailuajat on sitten kuitenkin suunnilleen samat kuin nyt listalla olijoilla, mutta pari päivää myöhemmät. Toivotaan meille kaikille sitä plussaa!! :heart:

Hyvää ja rentouttavaa viikonloppua!

• Tykkää
Reactions: anjamarita

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Euphonia (40)...........kp3/25-26........yk22......................1.
Minttu2011 (43)........Kp3/27-29........yk12( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp7/25-32........yk 2v( 08/09)...1.
putunen (42).............kp 10/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp14/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp15/28-32.......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (35)......................kp18/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp18/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............kp19/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp19/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp23/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp22/22-28.......Yk10(2km.)5/1.yht.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur

Zillian (42)........................dpo0
anjamarita (42).................dpo0
Pikkutirri (42)....................dpo0
nöpsö(43).........................pp2

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Moips kaikille ihanaisille!:wave:

Voi kuinka kiva olikaan lukea kuulumisiasi "kapteeni"Rominas=) ja niin tää aika vaan rientää...ihan uskomatonta että joku joka on plussannu "mun täällä olo aikana" saa ihan kohta vauvan!!! Onko tästä tosiaan niin kauan??? Ja niin nää kuukaudet vaan seuraa toistaan, eikä omalle kohalle oo pysyvää plussa vieläkään tullu:( noh..toivossa on hyvä elää ja antaahan nuo pari plussaa jo jotain toivoa..ehkä..
Onnea sinulle Rominas ja lykkyä siihen tulevaan=):heart::heart::heart:

Viimeksi muokattu:
Kiitos Putunen onnen toivotuksista:kiss: ja sitä samaa myös sinulle:heart: Määrättiinkö sulle noita lugeja loppukiertoon?

Mä tänään niin arvoin aamulla että laitanko... kun paketin ohjeessa neuvotaan alottamaan 3 päivä oviksesta ja lääkäri määräs alotuksen kumminkin pregnylistä seuraavana aamuna...tungin sen kuitenkin nyt aamulla mut mietimpä vaan: / ettei olis haittaa mahdolliselle irtoamiselle jos ei viellä oo irronnu...??? Onko kellään tietoa? Mur-mur??

Viimeksi muokattu:
Heipä Hei :wave:
No nyt on viiva haalennut kontrolliviivaan nähden eli eilen oli se ovis päivä. Kysyisin teiltä näitä juttuja enempi harrastaneilta et vieläkö tänään kannattaa pupustella? =) vai riittikö eiliset ja toissapäiväiset .....

Moi anjamarita! Mulla se käsitys, et jos eilen oli testillä + päivä ni irtoaminen tapahtuu tänään(mutta siis jos ovis plus useampana päivänä ni koska se sitten irtoaa???)...se munasolun elinikä ei kovin paljoa ollu(ja simpasten matkakin voi kestää...), joten riippuu varmaan mihinkä aikaa irtoaa...mutta meillä ainakin peitot heiluu tänään ihan vaikka varmuuden vuoksi. Viimekierrossa mulla näytti vahvaa ovis plussaa pari päivää(tiistai ja keskiviikko) ja pupusteltiin tiistai ja torstai iltoina ja jommasta kummasta tärppi sitten kävi(ja meni kesken 5+2). Nyt tässä kierrossa mulla eilen aamupäivällä laitettiin irrotus piikki ja samaan aikaan ovistesti näytti plussaa joten irtoamis päivä tänään(ehkä??? näin ainakin lääkärin mukaan, vaikka ei enää miltään muniksissa tunnu???).
MUOKS: Ehkä tuntuu illanmittaan kumminkin????:)

Korjatkoon ja tarkennelkoon joku jos oon väärässä...siks mä en yleinsä ees vastaile ku mulla tulee sellanen tunne et onkohan se sittenkään näin..et oonko ymmärtän oikein:D

Viimeksi muokattu:
Joopa!!!!:mad: Mä tuolla lueskelin noita ketjuja ja sitä mieltä ollaan et liian aikanen lugejen alotus voi jopa estää ovulaation...että mä oon vihanen ja tuntuu ettei siihen lääkäriin voi luottaa missään!!! Aamulla siis laitettu ja arvatkaas vaan laitanko enää...

Ompa täällä hissua???

Pikkutirri,, mä vähän ihmettelinkin, että minkä takia sulle sanottiin, että heti pitää ne luget aloittaa....mulle se lääkäri sanoi,että tässä kierrossa kp 16 suunnilleen,eli kai siitä oviksesta pitäisi se 3 pvää kulua. Jos ne aloittaa liian aikaisin, niin jotenkin se kohdunkaulan lima kai muuttuu siittiöitä läpäisemättömäksi jne ja sitten jos ovis on päällä, niin homma on ikäänkuin menetetty. No, ei se yksi luge varmaan nyt sun kohdalla merkitse yhtään mitään, joten nyt pidät pari pvää taukoa ja aloittelet sitten su tai ma....Mä ajattelin aloittaa ma.
Mies on tulossa vasta kymmenen jälestä kotiin ja käski ostaa pari olutta, joten näinköhän käy, että meidän oviksen hyödyntäminen jäi toissailtaan ja eiliseen...no, kai sen pitäis riittää:) Jos vaikka sitten huomenaamulla vielä pieni varmistus, jos se ovis tuleekin vasta 48 h ovisplussasta;)
Kyllä mä niin sitä omaa vauvaa toivoisin, vaikka vähän tyhmältä tuntuu kun samalla olen ostellut kaikkea pientä ihanaa lokakuussa syntyvälle lapsenlapselleni....Jos siis tulisin raskaaksi, niin mun lapsenlapsi saisi itseään nuoremman tädin tai sedän..huh...
Hiljaista on täällä näin perjantai-iltana...toivottavasti olette kaikki pupustelemassa=)

Zillian

kiva Zillian että täällä ees joku on paikalla...
Just kaivoin oikein reseptin esille kun lääkäri siihen lyijykynällä merkkas oikeen alotus päivät...ainut että mähän alotin koko homman päivän myöhässä kun mulla oli sellanen olo et kroppa ei vielä "kypsä"..mut enivei...lyikkärillä reseptiin merkitty että pregnyl 7.9 ja lugestron 8.9 eteenpäin...että mua ottaa pattiin...kumpa osais mennä toiselle lääkärille!!! Tai tulis vaan raskaaks...nyt mulla kuitenkin clomeja moneen kiertoon ja näitä lugeja kans...mä just tässä arvon että alottaisko sunnuntain??? Mulla mittari kainalossa ja lämmöt ei ainakaan vielä oo noussu... ja tänään oli tarkotus varmistella...voi pahus että mä menin sen palluran sisääni tunkemaan vaikka epäilin kyllä jo aamulla...

pikkutirri - en usko yhden palluran vielä vaikuttavan mihinkään!

Nyt vain syyyyyvä huokaus ja heeeeenkäys - raaaaaauhoitut:)..sitten lempimään ja tykkäämään mieheis kera:kiss:
..aloittelet Luget sitten maanantaina.

Ovis+:sta ja munarakkulan irtoamisesta..

Mie olen ollut siinä käsityksessä jotta: Se ensimmäinen vahva viivanen(yhtä vahva viiva - TAI vahvempi), ON se ovis+!
..sen jälkeen ei enää tarvitse dippailla.
LH - hormoni saattaa olla koholla vielä vahvasti ovis plussan jälkeen esim. seuraavana päivänä(Ovis!)mutta se EKA PLUSSA on se ovis plussa.=)

Illan jatkoja ihunaisielle:wave:..mie korkkaan siidukan ja syön juustonaksuja..lohturuokaa hieman kun täti täällä riehuupi..Plääh!:kieh:;)

Viimeksi muokattu:
Voi PLÄÄÄÄH mur-mur sille sun tädille ja voi PLÄÄÄÄH sillekin että miehen kanssa täällä vähän riidan poikasta nyt...miks just NYT???? Siis just nyt tänä iltana!!! ku niin harvoin muutenkin mitään sanomista meille keskenään tulee??? Pakko vissii vaan mennä viekkuun istumaan ja pitää enemmät mölyt mahassa ja toivoa parasta...mä oisin niin halunnu viel tänä iltana...vaik saattaa se olla peli menetetty muutenkin tässä kierrossa..ois ees saannu lohtu piliä!!! voi nyyh...
Vi..ketuttaa niin se lääkärikin...en ees miehelle viitti mitään näistä puhella....
Kiitti mur-mur rauhoitteluista ja taijan korkata sidukan sun seuraksi...

Ottis
Pikkutirri Voi pihkura sitä lekuria ja törppöjä ohjeita, mutt kuten Zillian kirjoitti, ei yhdestä lugesta varmaan haittaakaan ole, ku jatkat sitten su tai ma uusilla annoksilla. Peukutuksia :heart:!

Rominas Ihkua kuulla kapustakin pitkästä aikaa :kiss:. Ihanaa, ett masuasukilla kaikki hyvin ja sulla pian vauva sylissä :hug:.

Putunen Toivotaan, että nyt on Se Kierto ja pääse plussaamaan pian noiden kolmen listalla olijan jälkeen :heart:!

anjamarita Simppasten on kai tärkeintä olla paikalla ennen ovista eli teillä on varmasti jo pullat hyvin uunissa, vaikka ei lisäkään pahaa tee. Pupusteluhan parantaa kohdun verenkiertoakin, joten ei se silleen pahaa tee.

mur-mur Onnittelut onnistuneesta hankinnasta :kiss:.

ON Tavallaan rankka päivä takana, mutt kiitollisena tässä istuksin ajatellen, että nyt on rakas setä ja viimeinen lajiaan, hän oli kuollessaan 91 vuotias, saatettu haudan lepoon. Uskomatonta kuinka ihanaa olikaan taas nähdä toisenkin puolen serkkuja. Äidin puolen suvun kanssa ollaan oltu aina enemmän tekemisissä, kun se suku on niin laaja. Isän puolelta serkkuja tavatessaan tunteekin sitten aina saaneensa taas jotain uutta elämäänsä.

Ja taas ON Ukko teki taas saunassa yhden ilkeän tempun. Olin terassilla istuksimassa, kun hän meni löylyihin. Olis ollut vielä ihana istuksia ulkona, mutt ajattelin olla 'fiksu' ja mennä löyöyihin kanssaan yht'aikaa, ku ei olla saunassakaan yhdessä oltu kunnolla pitkään aikaan. Mies oli kai löylyjä heitellyt, mutt kun menin lauteille ja olin siellä hetken istunut ja mies näytti tekevän lähtöä, ojensin kättäni, että hän antaisi minulle kauhan. En siis pyytänyt sitä, mutt ele oli selvä. Mies lähti lauteilta ja laittoi kauhan kauimmaiseen nurkkaan minusta. Minä ihmettelemään, että mikä oikein on. Mies tiuskaisi, että "Olisit nyt pysynyt siellä terassilla istumassa". Eipä siinä mitään, lähdin lauteilta ja sanoin että hyvä on menen sitten ja lähdin ulos. Eikä kauaakaan, kun ukko tulee huutamaan perään, että sehän on puhdasta matematiikkaa, paljonko 6 kilowatin kiukaalle voi heittää löylyä. Siihen en kommentoinut, mutta viimein kun olin saunonut ja mies oli menossa nukkumaan, sanoin hänelle, että en todellakaan enää jaksa jos ei tuo jatkuva kiukuttelu ja äkäily lopu. Sitä on nyt jatkunut kolme viikkoa. Yhtään hyvää sanaa mies ei ole minulle tai minusta sanonut, vaan kaikki on väärin ja kierossa. Ja tän kolme viikkoa olen hiljaa mielessäni miettinytkin sitä tosiasiaa, ett ehkä meitä ei oikeastikaan ole tarkoitettu toisille ja että tätä suhdetta ei ole tarpeen jatkaa. Lopettaminen sattuu, mutt varmasti esim. mun elämänlaatu paranisi lopulta niin paljon, että se on sen väärti.

Nyt on tietty helppo näin kirjoitella, kun on saanut päivän olla sisarusten ja sukulaisten seurassa ja tuntuu, ett on taas ladannut rakkausenergiaa patterit niin täyteen, ett jaksaa hetken mitä vain. Vaikka hautajaisissa oltiinkin, niin on meidän lauman tapaan taas itketty ja naurettu vuoron perään. Saan todellakin olla kiitollinen, että minulla on niin paljon niin ihania ja rakkaita ihmsiä mukana tällä matkalla.

Pikkasen olen nyt kuitenkin katkera siitä, että ovislimoja on jo havaittavissa ja taas olisi ns. hedelmällinen aika käsillä, vaan ei miestä jonka kanssa sitä hyödyntää. Mies suunnittelee mökille menoa huomenna, mutt totuus on, ett nyt mua ei inspaa lähteä kanssaan minnekään, ei ylipäätään olla saman katon alla. Mökillä olisi nyt pimeinä ja lämpiminä syysöinä ihana polttaa tulia ja kynttilöitä ja mua jurppii sekin, kun siellä pitää olla aina sähkövalon loisteessa eli boikotoin mökkiä, kunnes mies oivaltaa, että haluan sinne tunnelmaa :).

Sori omanapaisuus, kauniita unia ja kullan kuvia kaikille :heart::kiss:.

Yhteistyössä