40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
mur-mur..voi sinä ihana rakas tsemppaaja :) kiitos!
ja tottakai sinä rapistelet..ei se oo kiellettyä vaikket listoilla olekkaan :)
sää varmaanki järkkäät meille kaikille vielä oikein kunnon jymy-yllärin :O

Kiitos teille kaikille ihanille (lumeton olipas kiva kuulla sinustakin,onnea siulle matkaan..)naisille tsempeistä..puolilta päiviltä siirto jos ei kuulu mitään..
ahdistaa..aaaaarghhh!
 
Päiviä ihunaiset :)
Nöpsö Onnea hurjasti siirtoon:heart:
Mafinga Jaksuja toivotan:heart:
ottis pysy meidän mukana niin tuetaan toisia niin suruissa kun iloissa:heart:Mur-mur toivottavasti täti pysyis pois:heart:
Minttu Pluussapuhureita hurrrrjasti:heart:
Ja kaikille muillekin puhureita ja ihku ihanaa päivää:heart:
ON: Pää pipi...tiedä sitten mistä,syitä voi olla moniakin: / saapas nähdä miten miun kierron kans kun tuhruili jo viime kieroksessa kp22..jännitystä ilmassa aina jos se tärppi ois käynyt tai ainakin toivoa sellaista :)
 
Kiitos nöpsö ja tattinen..taisin luulla liikoja/(taas) kylläpä se täti jo punahelmaansa oven raosta vilahutti..:( veskireissulla paperissa jo punertavaa..jOOpa joo..

Mie niin toivoisin, jotta pääsisin jotenkin k u n n o l l a IRTI tästä tur-has-ta haaveksimisesta?..
..tiedän, että tästä ei valmista tule, vaikka tärppi kävishin - on se vain nyt näin!

Nöpsö pääsitkös siirtoon?..mie kovasti näin toivon:heart:
 
Hyvää tiistaipäivää kaikille ihunille!:heart:
Oli ´kiva´herätys 8.30 aikaan, kävin veskissä ja tulin takas sänkyyn, aloin miettimään että työpsykologin käynti on tänään ja en kattonu aikaa allakasta eilen, luulin ett oli klo 12 niinku aiemminkii mut sit nousin ja menin kattomaan, olikii 9.30! Ja minä vielä yöpuvussa... hiukka kiirus tuli, ehdin kuiteskii kaffet hörpätä ettei ihan silmät sikkurassa tarttennu ajamaan lähteä...

Sit 11 jälkeen menin citymarkettiin ku ovistestit loppui ja ostin sit pari raskaustestiäkin. Samalla kävin veskissä siellä ja tuli limaista tuhrua... ei ruskeaa niinkuin yleensä ennen tädin varsinaista hyökkäystä.. eiköhän se muuten paikalle pyyhällä viimeistään huomenna, niin turvonnu on massuparkani ja kipiä:stick:mut koitan sen minäkii mur mur häätää pois ite samalla kuin sunkin kimpustasi!!!
Samalla kaikkien muittenkii tädit pois hus!!!!:stick::stick::stick:

Joo ja sit en malttanu kotiin tullessa vaan dippasin ekeks ovistestin ja oli samanmoinen kuin eilenkii eli hailakka viivanen. Ja sit mulla oli davidin ei-herkkiä pari kpl liuskaa ja dippasin ja negahan se oli!!! Ei haamuakaan joten taitaa ehkä tää kierto olla tässä jos täti tulee niinkuin luulen. Tosin tuo dipaus oli vajaan tunnin rakossa olleeseen pissaan... Juu, saas nähdä maltanko huomen olla dippaamatta aamupissaan, mul on YKS herkkä testi jemmassa, netistä tilattu... jos ei täti tuu tänään tai ens yönä niin voi olla että sit dippaan mutta taitanee olla toiveajattelua...:whistle:

Mur Mur dippasitkos

Nöpsö viel kerran ONNEA sinne siirtoon!!!:heart:

OTTIS: ET TODELLAKAAN SAA JÄTTÄÄ MEITÄ!!!!! Oot niin kannustava ja positiivinen!! Tekstejäsi on ollut ihana lukea!!! Kuis kissuskanne jakselevat? Vieläks pelaavat kikkaroilla jalkapalloa???:LOL:Että mä nauroin makeesti ku kerroit kisujen touhuista!!!
Onnea sullekii kiertoon, vielähän pysyttelet mukana?=)

Kiitos puhureiden toivottelusta! Samoin toivotan kaikille ihunille ja ihunaa päivänjatkoa!!
 
Minttu enpä mie dipannu kun testit eivät tulleet?
..tilasin lauantaina ja eilen tuli klo:13.00 mammaksilta viesti, että on toimitettu.

Yleensähän siinä menee se 1vrk..eka kerta tuosta firmasta(ja varmaanhin viimonen)
Kyllä posti kulkee ja polkee(meillä)nykyään vuorokaudessa, ei pitäis 1lk:n kirjeen kahta päivää kuleksia matkalla!: /

..ja eipä tuolla tietty niin väliä enään kun papruun jo tuhruahin tuli..

Taidan lähteä kaffen keittoon ja juon ne aurinkoisella partsulla, poikanenhin on kohta kotona koulusta.=)

Kurja kun siullahin nega tuli:hug:..mutta nenu uutta kiertoa kohden - sitä TÄRPPI!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Moi kaikille , pitkästä aikaa. Viikon verran ollut töissä niin kiirettä ja illatkin vilskettä, että en ole ehtinyt yhtään käydä kurkkimassa palstalla. Meni pitkään, kun luin kaikki teidän viestit läpi.
Mä kävin tänään siellä gynekologilla, kp 11 ja ovulaatio ihan näillä näppäimillä. Otin siis sen omatoimisen Femar-kuurin tässä kierrossa, lääkäriä vähän hymyilytti, kun kerroin, kuinka olen itseäni konitohtoroinut.
Kohdun limakalvo oli 9mm, onkohan se riittävän paksu kiinnittymistä ajatellen?
Nyt pitäisi sitten yrittää kampata mies illalla. Meillä ei onneksi yleensä ole sen kanssa ongelmia, että joudun paljon vikittelemään, kunhan vaan muistan, etten mainitse ovulaatiosta yhtään mitään, suorituspaineet, nääs ;)
Sain myös clomireseptin ja lugesteroneja. Mä olen käyttänyt lugesteroneja vain yhdessä kierrossa aiemmin...mikäs teidän konkareiden mielipide on , edesauttaako ne kiinnittymistä vai onko ihan yhdentekevää, jos kerran ovulaatio on tapahtunut? Muistan, että sain niistä ihan normi raskausoireet ja kamala pettymys, kun en raskaana ollutkaan.
Lääkäri jopa sanoi, että 42 on vielä ihan hyvä ikä tulla äidiksi :=) Ja kuulemma munasolujen laatu vaihtelee, osa voi olla jo rupuja, mutta välillä voi joukossa olla oikein mallikelpoisiakin vielä...
OTTIS: älä vielä luovuta, 2 v on järkyttävän pitkä aika, mutta jos ajoitus ei ole aina ihan optimi, niin sitten voi olla vaan siitä kiinni.
NINNI69, älä luovuta sinäkään :)Mun työkaveri sai juuri esikoisensa, on samanikäinen kuin sinä, ja yritystä oli takana 2,5 vuotta!

Eikös se ole niin, että niin kauan kuin on menkat, pitäisi ehkäistä, joten niin kauan on myös toivoa !

Nyt täytyy vähän tehdä töitä välillä

Zillian
 
  • Tykkää
Reactions: Mafinka
Tattinen! Toivon totisesti että tärppi käynynnä sinulla!!!=)
Minullkii päätä särki eilisillasta ja luulin jo että flunssa pukkaa päälle mut sitten loppui onneks...
Mul vaan nyt on sellainen oloinen jotten raskaana olis...
Malttia malttia! Sitä pitäis kyl näissä hommissa olla niinku tjottailumeiningillä... mut ei vaan voi minkään ku oloiset arveluttaa ja testiluiskat ja puikot polttelee kaapissa... en muuten menny enää dyykkaamaan olisko ollut roskishaamua!! Ja pussinkii kiikutin kiiruusti pois!!!

Viel sen verran:
Hommia piisaisi vaikka kuinka mut tää käsi vaatis lepoa. Tossa mies vihjaisi keittiön ikkunoiden pesusta jotta hän verhotangot saisi laitettua... olin sit vaan että kun pitäis levätä jne. Mies siihen että hän voi pyytää yhen tutun naisen pientä korvausta vastaan pesemään!! Joo voi v....u että mulla taas kilahti!! Ja mitä vielä? Miksei herra itse niitä pese jos kerta niin häirittee? Ja yleensä se on meistä se joka vähät välittää jo ikkunat likaiset. Nyt tietty kyseessä remonttipesut! Joo en sit mitään sanonu vaan tulin maaten jottei taas ala riita nostaa päätään, hillitsin siis itteni kerrankii! En tiedä nyt soittaako mies sille naiselle vai mitä, äitiään lähti kaupassa käyttämän... että mua joskus jurppii että jos mä joskus oon vajaakuntoinen niin just silloin pitäis hommia saada tehtyä...
Mut noi miehet on tollaisia!
Ei kai tässä auta muu kuin kaivaa ikkunanpesuvehkeet esille... jos se nainen tulee tänne niin käsken sen painumaan suolle, osaan kai minäkii ne ikkunat pestä! Helkkari sentäs!!!

Juu päivänjatkot ihunat!!!:heart:
 
Zillian - hieno taisteluarsenaali siulla!:wave:
..kyllä Luget auttaa sitä kohdun limakalvoa kasvamaan muhevammaksi ja siihen on alkion parempi kiinnittyä(jos epäily esim. progesteronin vajauksesta)

Ne tosiaan saavat aikaan tosilla vahvathin R-oireet:|
..miulla eka kierto näin ja sitten jatkossa vain ihan jotahin pientä(vatsa tuntemuksia pikkasen, lämmöt hieman korkeammalla, kuin Lugettomalla kierrolla)

Jospa siullahin se plussa pian testiin pärähtäisi - näin me täällä toivotaan!:heart:
 
Voihan Minttunen - o s a a t h a n sie ne ikkunais pestä, vaan kannattaisiko nyt reuhtoa sillä kipiällä käpälällä?: /
..tuolla menolla se ei kyllä parane, pitkittyy vain kipuinen..tekemätöntä työtä löytyy nimittäin AINA.

Miehen ITSE olisi kyllä ne kuulunut pesaista JOS vaivaa..vaan..jospa hän ihan sinua ajatellen noin sanoi - siun työmäärää helpottaen..mitäpä luulet?=)
..ei kait uhalla sinua ärsyttääkseen sanonut palkkaavansa pesijä naisen?:O
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: minttu2011
Ottis
mur-mur Mä katoin ton 'sopivan ikäinen äidiksi'-dokkarin. Oli ihan hyvä. Tosin pompin välillä kanavalta toiselle ja jäi vähän auki, miten se 40:sen äidin kävikään ku joutuivat ottamaan hänet osastolle rv 28 :confused:.

Mafinka Olen niin pahoillani :hug:.

Minttu2011 Juu, tutulta kuulostaa, varsinkin toi eri mökiessä nukkuminen, sillä toissakesänä mies karkas kiukuten mökiltä saunan jälkeen toimistolle, kun olin lämmittänyt mukamas tuvan liian kuumaksi. Ja mun mielestä se oli just soppeli =). Sen jälkeen olen kyllä osannut varoa, etten liikaa heitä puita takkaan, vaikka toisaalta se on tylsää, kurjaa ja epistä, että aina pitää kaikki tehdä just niinkuin toinen tahtioo ja tuskin koskaan niinkuin minä tahdon. Viime viikonloppunahan mä mökkielyä vähän boikotoin, kun en olis edes venetsialaisiltana saunoa kynttilän valossa, vaan mies vaatii kylmää sähkövaloa peräti pihalle, vaikka olin hirmusesti sytytellyt kynttilöitä. Viime vklnahan mä sit otin vahingon takas kotona ku olin täällä yksin ja pidin oikein kynttiläpartyn itsekseni :LOL:.

Meillä on mies se, joka huomauttelee joutavista ja on heikkohermoinen :). Se joskus loukkaa totisesti, kun toisella ei ole minkäänlaisia käytöstapoja ja varsinkin ku se toinenkin on väsynyt ja hän sitten päästelee suustaan sammakoita. Onhan meillä noista rapisteluista joskus kinattu, mutt mun täytyy itelleni nostaa hattua siitä, että vaikka moni asia päähän ottaisikin, harvemmin niistä sanon. Tai toisaalta pitäiski just oppia sanomaan.

Minä varmaankin mokasin sun päivät ku muistelisin, ett menin joku päivä päivittäessä sekaisin oliko se 10 vai 11, sori :hug:. Onko päivät nyt ok? Tulispa sulle nyt se plussa + jo ja saisit heittää vaipan wegs :heart:!

Valkeakuulas Suomen kotitesti ja Raskaustestit ja ovulaatiotestit edullisesti verkosta ovat ihan oivia paikkoja ovistestien tilaamiseen ja Verkkoapteekki.fi kans. Googleta oviulaatiotestillä ja saat paljon linkkejä, mutt sä varmaan testien suurkuluttajana tiedätkin sen =).

ON Päätin ottaa itteäni niskasta kiinni ja ainakin soittaa työterveyshuoltoon, sillä tämä jatkuva kakominen ja aivastelu ja nimenomaan uupumus alkaa syödä hermoja. Pitänee tarkistaa ainakin kilppariarvot ja mieluiten otattaa vaikka pvk, mutta tämä olotila ei ole tevettä, sen tiedän.
 
Ottis
Minttu2011 ja Zillian Kiitos tsempeistä :kiss:. En mä totaalisesti luovuta, vaikk vähän hellittäisinkin.

Minttu2011 Mä pesin eilen ikkunat ulkoa ku oli niin ihana sää, mutt kyllä se kahdella kädellä on helpompaa ja turvallisempaa kuin yhdellä touhuaminen. Enkä mä sit ehtinyt yhtään huilatakaan ku ukko jo tuli kotiin ja piti lähteä sedältään hakemaan meidän pihaan 2 jo isoa puuta. Siinäpä se ilta meni, ett saatiin ne ensin juurineen maasta ja kuskattua sit kotiin ja kaivettua lopulta paikoilleen maahan. Ilta kuitenkin meni ihan kivasti, mutt toisinaan varsinkin näin keskipäivällä tekis mieli raivota ja itkeä ku on ihan pakko pakottaa ittensä tekemään jotain, kun ei vain yksinkertaisesti jaksais. Vaikka.. jos jää vain paikoilleen olemaan, niin sitten se vasta väsyttää kin :'(.

Ymmärrän hyvin, että kilahdit miehes vihjailulle, ett palkkaa jonkun tutun naisen pesemään ikkunat. Voi pihkuran pahkura :headwall:. Joskus jos mä valitan jatkuvasta siivoamisesta tai siitä ku mies ei koskaan osallistu kotihommiin, sanoo tämä aina ensimmäisenä, ett "Palkkaa kotiapua, kyllä minä maksan" ja silloin tekis mieli upottaa mies kaulaa myöten saippuasankoon. Nuo on niitä ikuisuuskysymyksiä. Sit jos meillä mies tekeekin kotona jotain, pitäis hänen rinnallaan olla koko ajan jos ei muuta niin seurana ja mahdollisesti ojentamassa työvälineitä kuin paraskin assistentti. Ja meillä ainakin minä kilahdan silloin, sillä mies kuin vittuillakseen käyttää sit kaikenmaailman jakoavaimista sun muista jos vaikka mitä ääliömäisiä nimiä (ammattitermejä, jotka vain miehet tietää) ja äksyyntyy sitten jos en heti tiedä mitä hän tarkoittaa. Noista hommista olenkin sanonut itteni irti ja korostanut, etten ojenna hänelle koskaan yhtäkään avainta, jos ei sitä voi sanoa suomeks niinkuin se on. Mutt ku pitää aina vähän niinkuin korottaa ittensä askelta ylemmälle. En minäkään hänelle puhuessani käydä ammattisanastoa, vaikka voisin puhua kovinkin vaikeaselkoisesti jo haluaisin :stick:. Tämmöstä tämä elämä on.

Zillian Onnea hirmusesti tän oviksen hyödyntämiseen :heart:!
 
Ottis - se nainen sai n. 650g painavan vauvelin ja ohjelman lopussa vauva pääsi jo kotiinkin - onnellinen loppu siinä tapauksessa.:heart:

Voi pa**a kun miun masua särkee ja on arrrrrmoton ketutusvi**tus päällänsä!!!!!!!!!!!:kieh::vampire::mad:..:(
 
Minttu, Ottis..jos meillä mies lupautuisi maksamaan kotiavun - mie kyllä hyppien keikkuen hyväksyisin!:D
..sen verta ne koti hommat minnuu laiskottaapi..:p

Miun mies on vain niin ahkera,(nuuka(ko?) ettei se raski palkata - tekee itte jos mie en tee.
..mie hoitelen nyt esim. meilllä nämä koirulin pentuiseen liittyvät siivoilu hommat(lattiat pyyhitään 1-2krt päivittäin ja vahinko pisut&kakit..ja niitähän ON!:whistle:)
 
Viimeksi muokattu:
..en mie päässy siirtoon :(
Taas oli kohdussa nestettä! Aattelinki,et nii mojovat oviskivut oli pregnylin jälkeen,et pelkäsin pahinta. Just niinku viimeksi.
No huomenissa katotaan uudelleen. Toivottavasti kuurankukkaset olis vielä huomenna hengissä.

nöpsö :(
 
ail
Voi nöpsö :hug: toivotaan että kuurankukkaset olisi vielä huomenna kunnossa ja pääsisitte siirtoon.Kurjaa tuommonen.Mie tääl taustailen kun niiiiin toivon et saisin lukea plussauutisia.Itellä kun ei saa nyt tärpätä että voivat koepalan ottaa.mur-murin kipeä masu ja ketutusv####us pois ja parempaa oloa sinne.Plussatuulia kaikille!
 
Nöpsölle pahoittelut, mä en ole kuullutkaan ,että kohtuunkin voi kertyä nestettä..
Hmm....tänään siis ultrassa näkyi 20 mm munarakkula ja kuulemma kaikki ovulaation merkit, mutta minkähän hemmetin takia tuo hymynaama-aparaatti ei vieläkään näytä ovulaatiota? Varmuuden vuoksi vikittelin miehen pikaiselle, ennenkuin päästin iltavapaalle fudismatsiin ;)
Femarilla on näemmä ainakin sellainen vaikutus, että kierto lyhenee monta pvää, jos nyt siis ovis olis tässä parin pvän sisälä, niin kierto jää jonnekin 27 pvään.
Kohta saunaan kuopuksen kanssa, meillä on tyttöjen ilta:)
Mukavaa ilta kaikille,

*Zillian
 
HUOMENTA!:)
TÄTI TULI:mad: ELI MULLA NYT TAAS KERRAN KP1!
KIVUT MELKOISET MASSUSSA JA KÄSI MYÖS EILISESTÄ IKKUNANPESUSTA PIPI ELIKKÄ NYT ALKOI BURANAKUURI, VIIKON MEINASIN OTTAA AAMUIN ILLOIN 600MG JOTTA SAISI EHKÄ HELPOTETTUA TOTA KÄDEN TILANNETTA EENENKU TYÖT ALKAA.
OTTIS JA MUR MUR: JUU KYLHÄN SITTE PESIN NE IKKUNAT JA OLI KYL SITTE HYWÄINEN MIELIKII SEN JÄLKEEN JA AIKAA MENI REILU TUNTI... SIT JOUDUIN PENKOMAAN KAAPPEJA KUN EN LÖYTÄNYT VERHOJA MISTÄÄN...OSTIN VIMME VUONNA VERHOT TÄYSIN TIETÄMÄTTÄ MINKÄSÄVYINEN KEITTIÖSTÄ TULEE.. SIIS 2 PKT VALMISVERHOSETTIÄ, JA NE SOPII KUIN NENÄ NAAMAAN TÄHÄN SÄVYYN! MIESKII TOSSA KEHUSKELI ETTÄ MITEN OON ONNISTUNUT OSTAMAAN NOIN SOPIVAT VERHOT! :LOL:KIVA ETTEI TARTTENNU ALKAA OSTAMAAN HETI UUSIA.. SAMALLA SIIVOSIN TON HULLUNMYLLYSIIVOUSKAAPIN MISTÄ EI KOSKAA LÖYTÄNYT MITÄÄN! JOO SEMMOSTA
MUT NYT EN TAASKAAN EHDI ENEMPÄÄ KUN MENOA MUT PALATAAN IHUNAT NAISET JA IHUNAA JA AURINKOISTA PÄIVÄÄ KAIKILLE JA PLUSSAPUHUREITA JA SIMPPOJEN METÄSTYSONNEA IHUNILLE!!! JA TOIVOTTAVASTI NÖPSÖ PÄÄSET SIIRTOON TÄNÄÄN!!! :heart:
 
Minttu, no sinnekkö se akka pahalainen jo kerkesi, pahoitteluni:hug:
..tännehän sen piti..ja tulossa onhin, pikkasen vain pidempi(tänään26)kierto.

Kiva, jotta siun ikkunaiset nyt puhtaat ja verhothin passelit!=)

Salli miut aaamulla seiskalta herätti kun JUURI NYT olis saanu mammia:O miehellä vp.
..uloshan se oli koiraa vääntäydyttävä viemään..sitten olihin karvakorvalla virtaa!..hemmetti..
..ja kaiken huipux: löysin pari punkkia otsasta ja ne oli PAKKO sitten poistaa.

Sinne ne miun unet karkas:rolleyes:..jospa NYT hetkeksi kävis pituus asentoon, mies poikasta käyttämässä siellä hampilääkärillä ja miulla vasta klo: 14.00 meno(Sallin rokotus)

Mukavaista päivää ihunaiset..:p..minua tuo kuvanen niin naurattaa:D..kattokaas poikkien kinttuloita kun niin vipajaa - taitavat ihan stepata..:LOL:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43)........Kp1/27-29........yk12( 04/11)...3.
Ottis (44)..................Kp5/25-32........yk 2v( 08/09)...1.
putunen (42).............kp 8/25-26.......yk yli 1v..............3./1.yht.
Zillian (42).................kp12/27-35......yk 2v....................4./1.yht.
pikkutirri (42)............kp13/28-32.......yk9(06&8/11)..4./2.yht.
ail (35)......................kp16/29...........yk1.......................5.
Nöpsö (43)................kp16/29-32.......yk?........................2.
Ninni69 (42)..............kp17/23-30.......yk 3v.....................1.
Mahdotontako (46)....kp17/23-30.......yk15.......................1. yht.
anjamarita (42).........kp21/28-41.......yk0.......................2.
tattinen (41).............kp21/22-28.......Yk10(2km.)5/1.yht.
Euphonia (40)...........kp26/25-26.......yk21......................1.


Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72, AinoEmilia, Tringa, Pernilla

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky, Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, Iida-Karoliina, mur-mur







Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Voihan..p***a..poikasella oli 4reikää!!!(alkua)..:ashamed:

..mie t y h m ä olen luullut, että light mehut eivät ole haitallista hampahille - ovathan ne kun ovat happamia!:headwall:
..limujahan meidän poikanne ei ole juonut, kirpeää kuulemma on.

Poikasella on tapana pitää mehulasia yöllä sängyn vierellä ja siitä hörppiä kun jano tulee..NYT siirrytään kyllä pelkkään veteen!

..tuli kyllä paha mieli itselle tästä:(..ihan itse aiheutettua tuo(miun)..

To-sin..hampaiden harjaushin on ollut kesällä, sitä ja tätä..en ole jaksanut kesän aikaan oikein huolehtia, jotta poikanen ne harjaisi huolella: /..
Nyt otetaan taas tuo sähköhamasharja käyttöön, sillä hampaat puhdistuvat paremmin..ja kxylitolipurkat ja pastillit ruokailun jälkeen.

Meillähän poikasella ei ole vielä vaihtunut yhtäkään hammasta?..on kai sitten sehin yksilöllistä.
 
Ovista tikuttelin just.... mulla kahta erilaista tikkua sellainen vaaleanpunainen ja toinen vihreä.... vihreä näyttää ovista toinen viiva tummempi kuin kontrolli ja vaaleanpunaisessa toinen viiva ihan hailee ... mitähän tässä uskois???? Sanonko ukkelille et tänään vai vasta huomenna???

Mun tuo 3v tyty oli illalla 39 asteen kuumeessa, ei kyllä aamulla ollu mut varmaan illalla taas, et kotona tönötetään täällä :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä