40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Hei ja aluksi myöhästyneet Onnittelut pikkutirri :flower:
Ja halaus :hug: ja pahoittelut täteistä ja isosti,suuresti plussapuhureita:heart:
Itse soitin vielä gynelle ja olihan se kystä pirulainen 6cm että ihan komian kokoinen:( Toivottavasti kutistus ittekseen ettei tarvis leikata tai jos tärppi kävis vaavin suhteen niin sitten varmasti kystäkin tajuais lähtä veks :)
eilen tikutin ovista ja ihan haamusen haamu mutta tänään oli jo huomattavasti tummempi viivanen että huomenna vois olla kunnon kaks punaista viivaa=) Aina ajattelee että saispa katsoa raskaustestiäkin hymy perseessä kun siinä aina ja aina vaan YKSI viiva:mad: Noh päivä kerrallaan mennään ja ilman hirveempää ressiä. Olo on ollut jotenkin masentava ja ahistunut :'( Toivottavasti Sunnuntaihin mennessä paranee kun reissua pukkaa.
Muksua päivää kaikille!!

pikkutirri..kateellisuus ON kurjake tunne..se raastaa ja Ei voi vaan mitään:ashamed:
..vaikka kuinka olisi onnellinen toisen puolesta..halitus:hug:

Siulla on hyvin lämmöt ylhäällä ja tuntemuksiahin - IIIISOOOT peukutukset d=)b sen:heart:puolesta!!!!:kiss:

Ps. Kyllä se on niiiin pieni osa naisia, joilla näkyy jotain R-tetsissä JO dpo6 - monesti ovis/dpo päivät, vain kuviteltu/laskettu väärin!!!
..ja siinähin tapauksessa pitää olla oikia hormoonimyllerys siellä kropassa - HCG:n nousta toooosi nopsaan!:wave:

Viimeksi muokattu:
Ninnille leppoisaa lomaa sinne merenrantamökille - kuullostaapa ihunaiselta!!!:wave:

tattinen - miulla myös välistä on jotenhin niiiiiin ahdistunut/masis oloinen..sitten se siirtyy taasen taka alalle - onneksi näin:)
Hyväistä mieltä sylyllinen&plussatuulosia molempaisiin - O&R testihin!:kiss::heart:
..lomareissu varmasti tekee hyvää.=)

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........Kp2/??..............yk 10( 04/11)..3
Ninni69 (42)...............Kp11/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp14/28............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp15/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp16/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (42)............kp23/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp24/25-26........yk19..........1
mur-mur (45)............kp25/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.:)heart:dpo10)
oliivitar (40)..............kp25/27-30.........yk5 ((05/09)7.
Ottis (43)..................Kp27/27-32........yk 22( 08/09)..1
AinoEmilia (46)..........kp47/?..............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40)................kp?/28...............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

Mahdotontako (46)....dpo5
Oliivitar (40).............dpo8
pikkutirri(42).............dpo8
tetu68 (42)..............dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Ottis:wave::kiss:

Hei!! Kuka olikaan se ihunaisista, joka täytti vuosia ennen pikkutirriä ja pyysi listaan päivittelemään ikänsä oikein?..en mie enään muista:whistle::)

Minttu - laittelin siulle tälle päivää Kp1..onko Ok?..ajattelin jos vuoto alkoi myöhään(klo. 18.00 jälk.) ja kovin vähäistä, olisi Kp1 soppelimpi ehkä tälle päivää..
Voin kyllä muutella jos haluat!!:wave:

Tänne tätsy tuleekin sitten seuraavaksi - se on varma!

Illasta alkoi selkää/jalkoja kolottelemaan ja aamullahin tuntui, nyt hieman rauhoittui kun istuksin koneella..

Dipannut en ole..saatan ehkä illasta, kattellaan..

tetu - huomasin, jotta siulla dpo12..siehän voisit JO dipata!!!

D I P P A A D I P P A A D I P P A A!!!!:heart:...:)

Viimeksi muokattu:
Kiitos tattinen=) Ja peukutan et se kysta pirulainen:mad: surkastus sieltä ihtekseen...ja plussaa pukkais... b=)d

KIITOS mur-mur hyvästä mielestä=)...päivityksestä....ja peukutuksista!!!

Niimpä se on kateus kurja tunne ja mulle kyllä ihan uus...ja tosi kurja on tuntea tuollaista kun haluisi vaan tuntea onnellisuutta toisen puolesta...mut...tuo oli tosiaankin se ensi reaktio...kun tuli ikäänkuin puuntakaa(olin luullut heiden luopuneen haaveesta..kun viimeksi juteltiin..ja onkin jo melki puolvälissä raskautta...) Nyt jo paaaaaljon parempi mieli=) Ja tuossa tunteessakin se päälimmäinen ajatushan mulla oli et miksi se mun plussa ei voinu pysyä...ei suinkaan se ettei kaveri sais raskautua...

Mut nää on just näitä...kuuluu pelin luonteeseen ja tähän rankkaan lajiin..:ashamed:

Tais muuten olla ninni69 kuka munkans samoihin aikoihin ikäänty...

Päivän positiivinen=) vaaka näytti aamulla 55,3kg eli -7kg maaliskuun puolivälistä!!!! Jeeee!!! Nyt mä oon jo alle sen painon mikä mulla on ollu kaikista lapsista synnytyspaino laitoksella(56,7kg)!!!=)

Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur, ninni se tosiaanki oli ku täytti vuosia. Pikkutirri, :hug: siihen kateudenpuremaan ja onnittelut reippaasta painonpudotuksesta :flower:. ON Mulla on valkovuotoa reippaasti ja koko ajan sellanen olo, ett vuoto alkaa just. Tääl yxixeni istuskelen ja odotan mielenkiinnolla tuleeko mies mökille töistä vai ei. Illalla pistettiin tyttöjen kans ex tempore pirskeet pystyyn ja ny vähän morkkis. Miehelle jo tunnustin =).

Ottis - miksi tunnet morkkista?..sanoit, että miehelle tunnustit..
..EXTEMPORE pirskeet On aina mukavat ja siullahin sellaisiin täysi oikeus.=)
(varsinhin kun miettii, mitä viime aikoina olet kokenut/kuullut miehen puolelta..)

Et ole mitään pahaa tehnyt, vaikka halusithin omaa aikaa flikkojen kera!:kiss:

Viimeksi muokattu:
Ottis- samat ajatukset minulla kuin mur-murillakin. Ethän sinä pirskeisiin miehen lupaa tarvitse - kaikista vähiten nykyisessä tilanteessasi miehen kanssa, mutta et normaalitilanteessakaan. Toivotan sinulle voimaa ja omanarvontunteesi vahvenemista!! :hug: :kiss: halauksin putunen

No mitäs se täti täällä oikein meinaa :mad: Pahoitteluni Putunen ja Minttu :hug: Ja EI Ei vielä Mur-mur ja Ottis

Juuh... lupailee se masentaja täälläkin :'( Pari päivää sillai sievästi on juilinut masussa ja ajattelin, että siellä se pieni painautuu kiinni alkaa tekemään yhteyttä äitiinsä :heart: Tänäänpä juiliminen muuttui sitten kovemmaksi ja siirtyi selkäpuolelle :( Ajaminenkin oli yhtä tuskaa.... Joten täällä sitten tätiä odotellaan, häätyy nuo kiertopäivätkin sitten muutella, kun kierto on kerran selkeästi muuttumassa :headwall:

Pikkutirri Mie olen aina pitänyt vauvamasuista ja niitä on ollut kiva taputella, on se sitten ollut oma tahi toisen. Nyt olen huomannut, että paikassa (esim Ikea :eek:) missä vilisee pallomasuja, sitä jotenkin väsähtää ja haluaa juosta karkuun :ashamed: Uusi piirre ja kuuluu automaattisesti tähän kuumeiluun :$ Sitä kävelee niin nuoralla kun todennäköisyys pienenee koko ajan. Tosin poikkeus vahvistaa säännön.... Naapurin emäntä ilmoitti plussasta :heart: SE kyllä lämmitti sydäntä... Okei, hieman tunsin haikeutta :heart::D

Pikkutirri... :O Kuinkas pieni sie oikein oletkaan? =) Onnittelut maagisista luvuista :kiss:

Viimeksi muokattu:
Tuossapa pari kuvasta miun testeistä.

Ylempi dipattu 2.5h rakossa olleeseen pisuuun ja kuva otettu reilu tunti testiajan jälkeen(näin siinä jo testiajalla jotain ja yritin kameraanhin vangita - ei onnannu.:|

Alempi dipattu n. 45min rakossa olleeseen pisuun ja otettu n. 20min. testiajan jälkeen.

Ylemmässä selkeä viivanpaikka - varsinhin livenä.(tietty;))
((muoks)) en saanut kuvaa suuremmaksi, ei se viivanpaikka oikein näy tuossa kunnolla jos ei suurentele..

Seurailen vielä, miksi tuo tuoreempi dippaus muuttuu?
..jos ei näy mitään tunteroisen päästä, voisi tuo ylempi kertoa jostahin..woehan taassiisa..:rolleyes:

Huom! Kun kuvaa kattelee hieman alaviistosta, näkyy se ylemmän testin viivanpaikka.

Viimeksi muokattu:
Mie en hoksannutkaan tilatessani, että ne tilaamani pregcheckin testit, olivathin liuskoja..eli..
Miulla olikin sitten käytössä 12kpl testejä dippausralliin!:p
(paketissa aina 2kpl liskoja= 12pl= 15.66)

Huokeammallaihin liuskoja löytyis ja herkempiä esim. kotitestiltä 16kpl/16.60e

..mutta noita liuskoja ei ole niin vaikia tiirailla kuin puikkoja..puikoissa se ns. ikkuna peilaa/heijastelee monasti ja sitten olen testin joutunut purkamaan.: /

Ei miulla ole kyllä niin m i n k ä ä n m o i s i a oirehia, rinnathin kuin kärpäslätkät, ei kipiätkään:ashamed:..masulla, eikä seljässäkään ole nyt tuntunut mitään..saattaa taas illasta yltyä..lämmöt oli 2h heräämisestä 36.9 - nyt 37.4

:attn:Ihunaiset, kertoilkaas kokemuksianne noista Pregcheckin liuskoista: tuliko testiajan jälkeen(kuinka pian?)mitään harmaita viivasia näkyviin?

Viimeksi muokattu:
Mur-mur :kiss: Luojan kiitos Ukko ja lapset eivät ole samassa huoneessa kanssani, kun katselen ja suurentelen ja katson alaviistosta ja katson yläviistosta kuvia (seison ja heilun kuin heinämies tietokoneen edessä) :LOL:

Tiedätkö mitä.... Kun suurensin, olin näkeväni myös ylemmässä jotain, mitä alemmassa en nähnytkään ja se oli viivaa :heart:

...pesin näytönkin...

Viimeksi muokattu:
Oliivitar..
Luojan kiitos Ukko ja lapset eivät ole samassa huoneessa kanssani, kun katselen ja suurentelen ja katson alaviistosta ja katson yläviistosta kuvia (seison ja heilun kuin heinämies tietokoneen edessä)
..pesin näytönkin..
..:LOL:

Kyllä tämäkin täti näkee ylemmässä kuvassa mur-mur ihan selvästi viivan kun pyörittelin ja vääntelin,kääntelin näyttöä:LOL: Nyt vaan kaikki peukut ja varpaat ylös ja puhureita puhaltamaan että viiva sen kun vahvistuu:heart: Jännittää ihan satasella muakin:)

Kiitos jännäilystänne ihunaiset:kiss:

Tein täällä ihan tieteellistä koetta ja dippasin vielä kolmannen testin;)
.. pisu oli 1h ja 40 minsaa rakossa..siinä erotan myöskin viivanpaikkaa..

Ekassa dippauksessa näkyy iiiiihaaaan toooosi haaleasti enää jotain..
..toisessa ei mitään!(se joka dipattu 45min rakossa olleeseen pisuun)..

Nyt pitää jo rauhoittua ja jättää huomiselle, ylihuomiselle jne testejä..:D
..tosin, täti voi kurvata kyllä pian:(en mie viivanpaikkoihin usko en, pitäis tulla väriähin!

Silloinhan se täti on miullehin tullut kun oikein olen varustautunut testein..:ashamed:

Viimeksi muokattu:
Ai niin, huomenna olisi TOTT-päivä..

Löytyykö ihunaisista kaveriksi dippailemaan miun kera aamusta???:wave:
..miulla olis sitten dpo10

..kyllä miun naama puskee rasvaa ihan sikana!!!
(yleensä näin menkkojen alla..)

Viimeksi muokattu:
Nyt laitan siitä viimosesta dippauksestani kuvasen - ja huomenna sitten vasta lisää;)(jos enää tarvetta)

..kosteanahan nuo viivanpaikat tuntuvat näkyvän..en ole aiemmin saanut - kun parisen kertaa olen noita ostellut, mitään NOIN selkeitä.
..sellainen vaalea viivanpaikka näkynyt kun osannut oikiassa kulmassa/valossa kattoa - tuo näkyy ihan n. 40-50cm päästä kun kattoo, ei tartte väännellä, eikä käännellä.

Kuva otettu 45minsaa vaikutusajan jälkeen..

Ähhh, en mie kuvaan sitä saa vangittua..: /

Ps. Huomatkaas testin numerointi, jotta pysyypi pien immeinen kärryillä kun dipattuja testejä kohta vino pino jemmassa..:D

Viimeksi muokattu:
Ottis kirjoitellut Toukokuussa:

Minä näin toissa yönä unta, ett mur-mur päätti näyttää kesällä mallia miten plussataan . Oli mur-mur toisessakin unessa, mutt sitä en enää muista. Mitään ikävää se ei ollut.

..ja Minttu kommentoinut:

Juu. OTTIS; Jos se sun unesi olikii enne ja MUR MURille pamahtaa plussa joka sitte kestää loppuun saakka!!!

Voi ihunaiset:kiss:.. oispa se ihunaa:heart:

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä