40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Oliivitar Kippis ja kulaus sulle. Punaviini tekee pelkästään hyvää tuossa vaiheessa. Mua harmittaa ku jätin putelini mökille :'(.

Suklaaruutu, kiva nähdä suakin pitkästä aikaa. Astu vaan rohkeasti peremmälle tänne olkkariin :kiss:. Luomuvauvaa teille toivottelen jos ei Clomit nappaa :heart:. Ei ne herkkuja käytössä ole.

Suklaaruutu tuu vaikka taustailemaan - tänne olkkarimme nojatuoliin, siulle olisi siellähin passeli paikka:wave:(jos et sitten vielä rohkene ihan listalle asti..vai?..)
..ja kiva kun kirjoittelet, saa kirjoitella useimminhin.;)

:attn:Ottis - laita ihmeessä siitä testistä meitin tiirailtavaksi uutta kuvasta!!!!:wave:

Oliivitar
- hyvät on siulla oirehet ja punkku tekee tosiaanhin hyvää kohdun verenkierrolle!:)
..kiitti linkistä, oli kiva biisi!:D

Mahdotontako - minua taitavat vaan nuo Luget väsyttää..ja nostavatko sitten lämpöjä?..nyt lämmöt olleet taas 37.2
Illasta turvotteli masua ja tylppää tuntemusta vasemmalla munasarjoissa(keltis siellä vaan)..

Huomenna dippaan varmaanhin päiväpisusta, en taida sitä aamupisua viitsiä säilöä..huomenna siis vasta dpo8(kait)

Kakkosella käydessä munasarjat t u n t u u..:x:D

Viimeksi muokattu:
Hei kaikille :wave:

Kirjoittelin tänne viimeksi keväällä, en meinannut salasanaakaan enää muistaa (aloitin täällä Sointuna keväällä 2010).

Sen verran ehdin etusivulle vilkaista, että ihan tuoreita plussia ei taida olla, Pikkutirrillä ja Putusella on ollut jotain yritystä? Kovasti toivon pysyvää plussaa teille, ja tietysti kaikille palstalaisille :heart:

Meidän kevät oli raskas, ICSI:llä aikaan saatu raskaus keskeytyi 9. viikolla. Kokemus oli aika raju, vaikka tässä iässä keskenmenoon on kai jotenkin jo varautunut. Ehdin täyttää tässä palstatauon aikana 42 v.

Keskenmeno taisi tehdä aika kyyniseksi, päätin, että en jaksa enää yhtäkään hoitoa. Nyt ollaan lomalla :cool: ja palattiin viikko sitten pitkältä lomamatkalta. Yritettiin rentoutua ja nauttia raskaan kevään jälkeen. Se onnistuikin aika kivasti :rolleyes:

Sain lomatuliaisina luomuplussan :rolleyes: digitestiin tuli tänään Raskaana 3 +. Hoitojen aikana olin tosi tarkka: terveellistä ruokaa, ei alkoholia jne. Nyt lomamatkalla tein kaikki mahdolliset virheet, enkä tikuttanut, ei siis tietoa ovulaatiosta. Raskauduin keskenmenon jälkeisistä ekoista menkoista.

Noh, nyt otan rauhallisesti, kovasti en jaksa uskoa plussan pysyvyyteen. Ihan hirmusti toivon, että pieni jaksaa mukana. Tulen sitten kertomaan, jos pysyy loppuun asti.

Joko Mafinka ja Putunen ovat muuttaneet rakkaidensa luo? Jos näin, niin onnea valtavasti uuteen kotiin! Miten VHH-kuuri? Mä sain kevään aikana pois sen neljä kiloa, ja nyt ehdin matkan jälkeen päättää, että otan vielä kolme pois syksyyn mennessä. Häät suunnitteilla alkusyksyyn (tai sitten keväälle). Nyt kun lasken taaksepäin, taisi mies kosia kiinnittysmispäivänä ;)

Oikein ihanaa kesänjatkoa teille kaikille! Mä pysyn edelleen täällä taustalla :wave:

• Tykkää
Reactions: annekristiina
Ottis
Soili Onnittelut luomuplussasta :heart:! Ihanaa kuulla, että noinkin voi käydä :kiss:. Toivottavasti plussa pysyy ja saatte luomuvauvan :hug:. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!

Onnittelut myös tuoreelle morsiolle :kiss:!

Ps. Laitoin sut yrjöklubiin. Jos haluat joitakin kysymysmerkkien kohtia tarkentaa, niin kerro tiedot ja korjaan ne välittömästi =).

Soili - Mahtavat onnittelut ylläri pylläri tärpistä, ihunaa kerrassansa!!!!:flower:
Pikkiselle taimelle kovasti tarrasukkaa&liisteriä, jotta jaksaa tarrara tiukkaan!

..onnittelut myös tulevista häistä:heart:

Viimeksi muokattu:
Hei Soili! Tosi ihanaa kuulla sinusta ja noin hienoja kuulumisia!! :heart: Pahoittelut keväisestä keskenmenosta kuitenkin :hug:! Onnittelut luomuplussasta ja tulevista häistä!! Toivon todella, että plussasi nyt pysyisi. Nämä pysyvät plussat tuntuvat olevan vähän vaikeita saavuttaa, mutta toivotaan parasta kohdallasi =). Itselläni oli noin viikon kestänyt alkuraskaus toukokuussa, mutta rv 5 + jotain se meni kesken. Aavistin jo asian ennen vuotoa, kun plussat alkoivat haalistua testeissä. Ja muutin tosiaan yhteen rakkaani kanssa. Kiitos onnitteluista! :kiss: VHH-kuurin aloitin uudelleen. Keväällä lähti muutama kilo, mutta kaksi tuli takaisin. Nyt on taas kaksi lähtenyt ja vielä 2-3 tavoitteissa :). Toivottavasti sinulla plussan myötä keskeytyy tuo kuuri pitkäksi aikaa, ja jatkat sitä sitten reilun vuoden kuluttua :heart:.

Täällä dipattu ihan blanco.
Koetin taistella tuon uuden kameran kanssa, jotta olisin kuvan saanut(hyvän)ja sitä hieman suurennellut - p**ka!
..en vain saa salamaa esim. poijjes?..suuremmasta kohteesta saa t o d e l l a tarkan kuvan, mutta ei testitpuikosta-ärinäämurinaa!:kieh:

Juu..siis huomenia ihunaiset:)
..täällä ON kosteaa - ilman kosteus 76%!!!!!!|O

Nyt kaffelle(pääsen hikoilemaan sen sit pihalle:D)..Jokos Ottis dippasit?
..joudatkos laittelemaan sitä kuvasta siitä eilisestä dippailustasi..:)

Muita dippaajia?..diiiipatkaaaaas nyt reippahasti vaan!!!!:wave:

Ittelläni taitaa olla oihan se PMS ja kaiki muut herkut päällensä!!

Iltapäiväksi luvattu ukkosta. Eilen sateli puolenyön aikoihin - ei kovasti, mutta ilma kerkesi jo viiletä pikkasen..vaan nyt..tuolla jossain jo jyrisee hieman..tuletuletule vaan tänne!..satelee jo..

Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp9/23-30..........yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp12/28.............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)....kp13/27-30........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp14/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp21/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp22/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp23/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp23/27-30.........yk5 ((05/09)7.
Ottis (43)..................Kp25/27-32........yk 22( 08/09)..1
Minttu2011 (43).........Kp29/??.............yk 9( 04/11)..3
AinoEmilia (46)...........kp45/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28..............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

Mahdotontako (46)....dpo3
Oliivitar (40).............dpo6
pikkutirri(41).............dpo6
Minttu2011(43).........dpo11
tetu68 (42)..............dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Kauheesti on tullu tekstiä eilisestä (työ)päivästä...ja taas täällä kiirus ni nopeest vaa...

Soili..kiva kun annoit kuulua itsestäsi!!! Tosi ikävää se keskenmeno..pahoittelut:'(

mut ihanaa ku nyt oot plussannu:heart::heart::heart:

Soili: mulla joo pari päivää näytti plussaa ja digiinkin tuli ne maagiset sanat raskaana 1-2...mut sit se hiipu:( Nyt kumminkin uudessa kierrossa jännäämässä ja kuulostelemassa josko nyt sitten ehkä kumminkin!!!=) On kyllä sellanen fiilis mut fiilikset voi johtuu tosin siitä viimekierron toivoa antavasta plussauksesta...=)

Huomenta vaan kaikille :kiss: ! Mulla tänään kp 1. Olen nyt ollut kaksi kiertoa dippailematta ja on ollut jotenkin rennompaa enkä ole juurikaan vauvautumisasiaa edes ajatellut =). Silloin toukokuussa oli niin selkeät oireet tärpistä, ettei varmaan jatkossakaan tarvi dippailla, kun se näköjään tuntuu noin selvästi. Tässäkin kierrossa olin satavarma, ettei tärppiä tullut, vaikka joskus dpo 6 kohdalla hienoisia tuntemuksia olikin. Siihen ne sitten loppuivatkin tällä kiertoa...

Toivotan plussaonnea kaikille rktt- listalaisille sekä muillekin kuten mur-murille ja Ottikselle :heart:!! Otetaan mallia tuosta Soilin ihanasta ylläriplussasta kaikki =). Niin ja tervetuloa tattinen! Olet tainnut ilmaantua tänne mun lomailutaukoni aikana. Ovisonnea sinulle sekä muille alkukiertolaisille!!

Täällä mökkikyytiä odottelen, myöhästyy kuulemma tunnilla...

Kiitos ihanaiset mur-mur, putunen ja pikkutirri :kiss: Tosi ikävää nuo alkuraskauden keskenmenot, pahoittelut niistä :'( ja mur-murin ja ottiksen negat. Paljon, paljon parempaa onnea tulevaan kiertoon!!!

Ihanaa kuulla, putunen, että asut jo kullan luona :flower: uuteen kotiisi!

Mur-mur, joo, todellinen ylläripylläri, olin niin jo toivoni menettänyt. Eilen oli jo KP33 ja menkkoja ei kuulunut. En silti edes ajatellut, että olisin raskaana. Vaan olin ihan varma, että nyt alkoivat vaihdevuodet, eilenillalla vielä surffasin pari tuntia vaihdevuosioireita: kun kuukautiset eivät enää tule, tuleeko silloin vatsakipua jne. Mulla on pari viikkoa ollut alavatsatuntemuksia, eilenillalla pienenpientä kipua. Näitä tuntemuksia on ollut päivittäin, mutta kun rinnat ovat ihan normaalit, en ole voinut kuvitellakaan raskautta. Viime raskaudessa ei oikein muita oireita ollut kuin arat rinnat. Niin ja olen nyt tajuttoman väsynyt, senkin olen laittanut matkasta johtuvan aikaeron piikkiin. Kun ei vaan millään voi uskoa :)

Nyt yritän olla kuin en olisikaan raskaana (toki vältän tiettyjä ruokia ja alkoholia), viime kerta oli melko raskasta, kun joka päivä pelkäsin ihan kamalasti, että kesken menee, ja niinhän se meni.

Ihanaiset, oikein mukavaa kesänjatkoa!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Soili, Ihan hymyn veti suupieliin, kun luin kuinka olet googlettanut tietoa vaihdevuosioireista. Minä tein saman tasan tarkalleen 2 vuotta sitten, kun olin raskaana, vaan en sitä vielä varmaksi tiennyt, ihmettelin vain menkkojen puuttumista. Olin muuten samanikäinenkin kuin sinä silloin. Vauvaliimaa ja tarrasukkia :heart:!

Viimeksi muokattu:
Soili Pahoitteluni keskenmenosta :hug:
Mutta aivan Ihanaiset onnittelut luomuplussasta Paljon liimaa ja jarrusukkia pikkuiselle, ja tyyntä mieltä MORSIAMMELLE

Mur-mur ja Ottis :'( Pöh... Mutta vieläkin on aikaa ja kun on aikaa, on toivoa!

Mur-mur Olisikohan kamerassasi asetuksissa ongelmanratkaisu, jos ei löydy pikavalintana :confused: (Jos automaattisalama on siellä valittuna) Pähkäilee hän, joka haluaa saada kuvia tirkisteltäväksi :D

Ottis
mur-mur Luulin alkuyöstä jo sen kuvan laittaneeni, mutt ei sitä täällä sitten näkynytkään. Pätki yhteydet, vaan eipä tuossa olis paljoa ollut nähtävääkään, aamulla mun haamulaiseni oli kunnolla kuivunut harmahtava viivanpaikka :'(.

Olen pahoillani dippaamastasi blancosta, mutt kuten sanottu, vielä on aikaa =). Toivottavasti testiin toinenkin viiva vahvana vielä ilmaantuu :heart:.

Ja juu, dippasin aamulla sekä herkän testin että kasettitestin ja molemmat näytti negaa. En parhaallakaan mielikuvituksella saa väriä viivanpaikkoihin :LOL:.

sateleekos siellä tänään? Koko maahan luvattiin vesisadetta lähipäiville. Meillä alkoi sataa varhain aamulla ja vettä on tullut solkenaan siitä asti.

ON Mua alkoi taas yöllä yksikseni kalvaa miehen petollisuus. Ilkeän viestinkin jo keittiön pöydälle jätin, mutt onneksi heräsin aamulla sateen ropinaan ennen miestä ja ehdin viestin hävittää. Ei olis ollut kiva alku päivälle se.

Tänään kuitenkin sille toiselle naiselle laitoin txt, ett mun ukkoni tunnusti ja samantien hän narahti julkeasta valehtelusta. Vastausviestissä tuli litania paikoista, joissa hän on ukkoni kanssa sekstaillut. Mies sattui sopivasti välillä soittamaan ja kun vastauksesta kerroin, sanoi sen (mökillä??) olevan valhetta. Ja perään, että: "Etkö sinä ymmärrä, että se akka on hullu?". Miehelle sanoin, että jos hän ei voi vakuuttaa minua siitä, että kertoja oli vain yksi, hänen on muutettava täältä pois, koska en voi enää luottaa häneen. Se nainen tietty tarkoitti vuotta 2002, jolloin hänellä on ollut 'suhde' mun mieheni kanssa, mutta jolloin hän on pettänyt mun miehen kanssa tämän entistä naisystää useampaankin kertaan. Ja nyt mun pitäis sitten uskoa, ett mua hän on pettänyt vain kerran :ashamed: :headwall: :stick:. Ei mene läpi. Ja mies tietty perusteeni kuultuaan sanoi, että mitä kaivelen vanhoja. Sanoin jutun olevan MINULLE uusi ja mulla totisesti on oikeus kaivella vanhoja silloin :mad:.

Viimeksi muokattu:
Heippaus kaikille!=)

Ottis ja Mur-mur: Vielä ehtivät plussaksi muuttua molemmilla!!:heart:

Soili: Ihanaa luomuplussa siitä isot Onnittelut!! Ja Onnea tulevalle morsiammellekkin!! :flower:

Taattinen tai Tattinen : Onnea oviksenajan touhuiluihin!! =)

Oliivitar : Juu punaviini hyvää verenkierrolle ja kiinnittymisellekkin!! PlussaOnnea! :flower:

Pikkutirri: Onnea päivän testailuun!! =)

Suklaaruutu :
Tervetuloa minunkin puolestani! =)

Oma napa : Raskauskeijulta tälläistä viestiä: * * *
Raskauskeijun tilaukset postitamme seuraavan kerran heti torstaina 14.pvä! Kaikille testitilaajille kaupanpäälle 2kpl raskaustestiliuskoja muutaman päivän viiveen johdosta!
* * *
Eli tulevatkohan perjantaina jo, mitäs luulette?

Ihanaa päivää

mahdotontako

Voihan vitalis - siullapa nyt huono tuuri noiden tilausten kera Mahdotontako!:|
..mut sinänsä hywäinen - saat pari testiä ilmatteeksi!;)siullahan ei vielä kiirus niitä kait saadakkaan, on dpo päivät niin alhaiset(perjantain dpo6, eiköstä vaan?)

Miulle ei ole noin käynyt kertaakaan, vaikka usein sietä viime vuonna tilailinkin - aina tuli postia tilauksesta(päivällä) vuorokauden sisään kun OP:n kautta makselin.:)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä