Hei kaikille :wave:
Kirjoittelin tänne viimeksi keväällä, en meinannut salasanaakaan enää muistaa (aloitin täällä Sointuna keväällä 2010).
Sen verran ehdin etusivulle vilkaista, että ihan tuoreita plussia ei taida olla,
Pikkutirrillä ja
Putusella on ollut jotain yritystä? Kovasti toivon pysyvää plussaa teille, ja tietysti
kaikille palstalaisille :heart:
Meidän kevät oli raskas, ICSI:llä aikaan saatu raskaus keskeytyi 9. viikolla. Kokemus oli aika raju, vaikka tässä iässä keskenmenoon on kai jotenkin jo varautunut. Ehdin täyttää tässä palstatauon aikana 42 v.
Keskenmeno taisi tehdä aika kyyniseksi, päätin, että en jaksa enää yhtäkään hoitoa. Nyt ollaan lomalla
ja palattiin viikko sitten pitkältä lomamatkalta. Yritettiin rentoutua ja nauttia raskaan kevään jälkeen. Se onnistuikin aika kivasti
Sain lomatuliaisina luomuplussan
digitestiin tuli tänään Raskaana 3 +. Hoitojen aikana olin tosi tarkka: terveellistä ruokaa, ei alkoholia jne. Nyt lomamatkalla tein kaikki mahdolliset virheet, enkä tikuttanut, ei siis tietoa ovulaatiosta. Raskauduin keskenmenon jälkeisistä ekoista menkoista.
Noh, nyt otan rauhallisesti, kovasti en jaksa uskoa plussan pysyvyyteen. Ihan hirmusti toivon, että pieni jaksaa mukana. Tulen sitten kertomaan, jos pysyy loppuun asti.
Joko
Mafinka ja
Putunen ovat muuttaneet rakkaidensa luo? Jos näin, niin onnea valtavasti uuteen kotiin! Miten VHH-kuuri? Mä sain kevään aikana pois sen neljä kiloa, ja nyt ehdin matkan jälkeen päättää, että otan vielä kolme pois syksyyn mennessä. Häät suunnitteilla alkusyksyyn (tai sitten keväälle). Nyt kun lasken taaksepäin, taisi mies kosia kiinnittysmispäivänä
Oikein ihanaa kesänjatkoa teille kaikille! Mä pysyn edelleen täällä taustalla :wave: