40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heiipss!
Minä testasin perjantaina ja nega oli, siis herkkistesti! Juu pitää vaan uskoa etten oo raskaana! No ehkä ens kierto...???
Sitte, anteeks omaa, minä röntysin lauantaina koirien kanssa aamulla, tuo meidän hormoonihirviö osku nykäisi mutkassa ja siinä oli hiekkaa asfaltilla...leukaan tuli jäljet ja käsi ehkä murtunut?? Kun lääkärissä kävin eilen kuvauksessa ja tänään soitin omaan työterveyteen niin sanoivat että huomenna lääkäri soittaa mulle klo 11 onko murtumaa... Jos on niin kipsi laitetaan, toivottavasti ei oo. Meinaan en jaksa minkään kipsin kans tälläsellä helteellä!!!! Juu pakkohan se on jos tarvii!
No anteeks ihunaiset kun en jaksa naputella vastauksia. Sit kun on paremmassa kunnossa ja kättä ei särje. Iltapäivänjatkot!!!! Plussatuulia!!!!+++++++

Ottis
minttu2011 Voi surkeus :hug: niin negasta kuin kädestäkin :'(. Toivottavasti siinä ei ole murtumaa. Oletko sinä nyt saikulla vai miten :confused:?

Ja tuota, sullahan on vasta dpo10, joten voipi se hyvinkin vielä plussaksi muuttua :heart:. Älä heitä kirvestä kaivoon. Jaksuja helteiden kanssa :kiss:.

Ottis: Sinulla vasta niin pieni dpo, että nega muuttuu vielä kyllä plussaksi!:heart:

Mur-Mur :sinulle Onnea huomiseen testaamiseen, tosin dpo 8 aika pieni kyllä vielä, mutta toivotaan sinne haamulaista kurkkaamaan ja vahvistumaan sitten punaiseksi vahvaksi viivaksi!:heart:

Pikkutirri: Samoin Onnea huomiseen testaamiseen!!! Vaikka dpo 6 todella , todella pieni, mutta synttärin kunniaksi toki!! Onnea!:heart:

Oliivitar : Onnea kainalokivun suhteen, jospa se nyt enteilisikin Ihanaa Plussaa!!:heart:

Minttu : Toivottavasti kätesi ei ole murtunut ja uuteen testiin plussaa toivon!!:heart:

Putunen : Yllätysplussaa sinulle myös!:heart:

Toivottavasti en unohtanut montaa..kaikille joka tapuksessa Onnea kiertoon! Ja Tetu: Täti pysyköön poissa, Hus, Hus!! Voi olla muuta vuotoa vain tuossa vaiheessa, eikä ollenkaan merkki menkoista!

Mur-Mur: Kuinka monta vrk öaitat Lugeja?..Huomenna se alkaa sitten myös minulla se laittelu, illasta! :)

Oma napa : Tulipas sitten tilattua ovis- ja raskaustestejä raskauskeijulta :)) Kuinkakohan kauan menee , että tulevat, maksoin nimittäin sammon kautta?

Ovista olen edelleen joka aamu testannut, jos se oli joku väärä ovis niin aikaisin, mutta ei ole vielä ainakaan tulleet viivat uudelleen tasavahvoiksi :))

Ihanaa pvn jatkoa kaikille !!

mahdotontako

Voihan surkeus Minttu tuota kättäis, parantumis halitus:hug:
..ja kerkeää siihen seuraavaan dippaukseen vielä väriähin tulla:heart:
Perjantainahan siulla ollut vasta dpo7..eikösta vaan?..silloin ei kyllä vielä mitään näkyiskään!:wave:

Mahdotontako - yleensä laittelen Lugeja dpo12 asti..pari kertaa mennyt dpo13(en uskonut, ettei se plussa nyt sieltä tule..)

Mie olen maksellut Raskaukeijulle OP:n kautta ja testit tuleet vuorokaudessa.:)

Ottis
- selvä viivanpaikkahan se on.
Puhkunhin PuuuuH seuraavaan dippaukseen punaväriä vielä!:heart:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Kiitos puhkuista mahdotontako ja mur-mur :kiss:.

mahdotontako En enää muista kauanko menee ku raskauskeijulta posti tulee, mutt ei varmaan 2 päivää kauemmin. Plussapuhureita ovistestailuun :heart:!

Olen netistä ettiny Marc O' Polon t-paitoja. Laivalta ostin yhden ihqun, mutt siinä oli varmaankin valuvirhe ku tuli kamalia reikiä kankaaseen heti ekan pesun jälkeen. Tietääkö kukaan mistä niitä Suomesta saa :confused:? Saksass myövät vaikka mitä mutt ei näy olevan toimitusta ulkomaille :(. Ihania bikineitäkin siellä olis ollu :saint:.

Viimeksi muokattu:
Hellou:)
Kävin tänään lekurissa ja ultra kerto että oikealla munasarjoissa kystä kasvanut jotain 4,5 centtiseski..eli kasvua oli kun 2kk sitten oli 2,7 cm. otti niin pirusti aivotuksesta mutta toisaltaan pitää toivoa että kutistus tai puhkeais itestään. Toisella puolella muniksissa huomasi että ovis on ovella kun näky alle centin kokoinen varmaankin munasolu joka lähtenyt pyydystämään siittiöitä:D tai puhuko se jotain Fossiilista :) Nämä venäläiset on välillä vaikeita tulkittavia :LOL: Noh nyt on terolutit paussilla kun endo oli onneksi parantunut tai nyt on limakalvo normaali :) Kyllä tämä naisen roppa on monimutkainen "kapistus" ei muuta voi sanoa:D
OTTIS: kyllä tossa testissä ihan haamunen oli selvästi tulkittavissa että nyt puhisen kahdella keuhkolla kunnon plussapuhurit:heart::heart: Ja tietenki kaikille plussapuhureita :heart::heart:

Voihan harmitus tuo kystasi tattinen - toivon, että se puhkeaa/kutistuu pian, kivuliata ne pirulaiset vielä saattavat olla!:O

Siellä on lääkäri varmaanhin nähnyt 10mm follikkelin(munarakkulan/sisällä sitten se mahdollinen munasolu)..ei varmaankaan vielä puhjennut - sittenhän siihen tilalle kasvaa keltarauhanen.
Nyt vain talletteluja, niin on siimahäntäisiä sitten siellä kytiksellä kun munarakkula puhkiaa!:wave::heart:

Viimeksi muokattu:
Miusta tuo annostuksesi on hie-man alhainen jos käytät Lugeja keltarauhasen vajaatoimintaan..:)

Tässä lääkeinfo.fi sivustolta.

Keltarauhasen vajaatoiminta:

Annos on 300 mg päivässä jaettuna kahteen annokseen, joista toinen otetaan aamulla ja toinen, suurempi annos, illalla nukkumaan mennessä. Kerta-annoksen ei tulisi kuitenkaan olla suurempi kuin 200 mg. LUGESTERON®-valmistetta otetaan kolmannesta ovulaation jälkeisestä päivästä lähtien (määritetään esim. peruslämpökäyrän avulla, yleensä kierron 17. päivä) 9.–11. raskausviikolle mutta ei pitempään, tai kunnes vuoto alkaa.

Halutessasi, voit varmaanhin nostaa sitä 300mg= 1xaamu/2x ilta..

Vai, onko siulla noita 200mg kapseleita?

Viimeksi muokattu:
Juu 200mg kapseleita on vain :))

Tulikos Mur-mur : Mitään oireita tällä kerralla Lugeista? Huimausta , rintojen turvotusta, alavatsanippailuja?? Lämmön nousua? Odotan vaan, mitä taas tulee, kun olen niin herkkä niiden vaikutuksille.

mahdotontako:heart:

lämpö 37, 08 nyt :)

Viimeksi muokattu:
Ottis
Tattinen Kiitos :kiss: Ihana fossiili sulla siellä simppoja jahtaamassa :heart:! Plussapuuhkutuksia :kiss:.

mur-mur Kiitos linkeistä :kiss:. Minäpä kurkkaan heti. Meillä vähän ruuhkaa tällä tietsikkapöydällä ku ukko ettii autoon valoja.

ON Mä olen näkevinäni kuivunutta haamulaista siinä testissä nyt. Siis aavistus väriä :confused: Huih! Mietin jo uskallanko aamulla testatakaan.

Hei kaikki !
Minttu: Voi raasu ! toivottavasti ei ole murtumaa ! Kipsi ei ole kiva kaveri kesällä, eikä kyllä muulloinkaan, vaikkei mulla kokemusta olekaan...
Plussapuhureita kaikille :heart:
ON: Täälläkin akkasti taas tänään. Oikein räiskintäkesä ! Lähden huomenna sitten yksin reissuun. Tänään pitäis vielä saada tuo mies innostumaan peittoja heilutteleen... Saa nyt sitten nähdä millainen reissusta muodostuu ? HYVÄÄ YÖTÄ KAIKILLE ! Niin ja viittiskö päivittäjä korjata ton mun iän ? Vaikka niin ihanaa oliskin olla 41v...

Ottis
mur-mur Ihuna olet :kiss:. Sun linkkisi kautta pääsin ruotsinkielisille sivuille. Laitoin niille kyssärin saako tavaroita tilattua Suomeen. Haluisin ton yhden vaaleanpunaisen paidan ja yhdet biksut kans. Ja ukko ihmetteli jo, etteikö kaupungista paitaa löydy (ite on illan ettinyt autoonsa osia Saksasta asti). Ei, sanon minä :LOL:. Laivalta löytyis, mutt halvemmaks tulee tilata paita netistä ku lähteä sen vuoks risteilylle =).

Ottis
Ninni69 Hoidahan tallettelut kotipesään :heart:. Ihanaista reissua sulle minne ikinä menetkin.

Polttelee mullakin maa jalkojen alla jo taas niin, ett tiedä vaikka lähtisinkin risteilylle. Ja lähtisinkin jos olisin yhtään rikkaampi, mutt nyt saa jo venyttää penniä, ett on loppukuulle Rodokselle rahaa sitten :ashamed:.

tattinen voi Jehka =) sulla siellä Graalin Follikkeli tekee tuloaan! Mitä loistavia uutisia :heart: Nyt vain simppasia sitä kyttäämään ;) Toivottavasti toinen puoli kuihtuu kateuksissaan...

Ottis-Kattis Ihan selvästi nähtävää! Mulla ei ole r-testeissä näkynyt mitään ja ovis-testejä olen tehnyt lukuisia ja jossain oviksen alussa ja lopussa saan tuon näköisiä ja toivon aina, että edes joskus R-testissä miullakin näkyisi jotain :heart: Ihanaa Ottis ihanaa :heart:

Minttu :heart: Mie lähettelen parantavia puhalteluja siun käpälälle! Voiskohan tässä sanoa, että kiimaisista uroksista ei ole kuin haittaa :D

Miellä pojat kuuntelevat mielellään räppiä ja tänään pysähdyin kuin seinään, kun sieltä kuului mitä ihanin ääni :heart: Ja yllätykseksi se oli Kari Tapio :O Ihanaa hyrinää, nimenomaan se Karin osuus :)

YouTube - ‪Felix Zenger feat. Asa ja Kari Tapio - Pitkät päivät täällä‬‏

Ninni69 täällä olkkarissa on ollut helteiden aiheuttamaa "kuumaa" keskustelua :LOL: Sieltä vain vinkkejä ja jopa peitot heiluu =)

Mahdotontako Se kainolon nippaus (Kuin salamannopea sähköisku) jäi siihen... Kunnes saunaan puita kantaessa tuli toiseen kainaloonkin =) Ajattelinkin jos tuossa saunan jälkeen ottaisi lasin punaviiniä, eikös sillä ollutkin verisuonia vilkastuttava vaikutus ;)

Viimeksi muokattu:
Heipat taas pitkästä aikaa! Wau Ottis, laita kuvaa tuosta haamulaisesta :)? Noita on aina kivaa tiirailla.

Itse en vieläkään uskalla liittyä virallisesti teidän olkkariin. Vauvakuume on vähän on/off. Ikää minulla siis 40v ja vajaa vuoden ikäinen tyttönen nukkuu makuuhuoneessaan. Olisihan se toinekin lapsonen ihana, mutta clomifen ruljanssiin ei millään jaksaisi ryhtyä. Ainahan tietysti on pieni mahdollisuus, että tärppi kävisi luomustikin. Noo, katsellaan :)....

Yhteistyössä