tetu68 Kuulehan ystäväni, se ruskea juttu ei välttämättä ole merkki tädistä =). Puhkun sitä punanuttua suksimaan suolle paarmoja kiusaamaan ja sulle plussaa kehiin, kunhan maltat testailla :heart:!
Oliivitar Ihana, ett taas tuli esiin yksin sun lupaavista oireistasi
. Plussapuuhkurja
:heart:!
Mun pitikin siitä aamuisesta herkästä testistä kertoilla, ett mä mokasin sen tekemisessä. Ohjeessa nimittäin on, että pisun pitää antaa jäähtyä huoneenlämpöiseksi 10-20 minsaa, mutt minä hoopo dippasin sen unenpörrörössä heti :'(. Ja eilen aamuna kävi niin, ett pissasin purkkiin aamusta, mutt menin sen jälkeen nukkumaan ja porskutin vielä 2-2,5 tuntia ennen dippaamista. Ei siis kovin luotettavaa testailua
.
Kyllähän minä kovasti toivon, ett tämä olisi se kierto :heart:, mutt nähtäväksi jää. Tietty plussausmahis päivien suhteen vielä on. Hetki sitten pissasin purkkiin taas noin 1,5 tuntia rakossa olleen pissan ja dippaan siihen, kun olen hakenut veljen vaimon hamppilääkäristä.
Ja sit vielä
on. Mulla melkein kasvoi kiikarit päähän eilen, kun toissayönä järvellä mellastanut joutsenpari tuli päivällä rantakortteikoon viiden suloisen pikkujoutsenen kanssa =). Järvellekään ei lähdetty moottoriveneellä ku ei haluttu häiritä niitä, mutt soutuveneellä käytiin sit illemmalla samaisessa saaressa, jossa pesue oli käynyt aiemmin rantautumassa. Niin uskomattoman ihana näky oli ku vanhemmat pitivät pikkuisensa koko ajan välissään. Kun toinen vanhemmista nousi ensimmäisenä rantaan, kipittivät vaavit perässä ja sitten viimeisenä äiskä tai iskä. Voi lutusia :heart:! Ääneen jo toivoin, ett ollapa kunnon järjestelmäkamera, jolla sais kunnolla zoomailtua kauemmaksikin.