40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huoménet kaikille!:flower:

Ottis : plussaa puuhkun sinun testiisi!!:heart:

Pikkutirrille : Myös pikkuisen väriä tai viivaista tiistain synttäritestiin toivon, vaikka dpo 6 kyllä matala vielä.:heart:..kunnon plussaksi valmistukoon :)

Taitanee helle sekoittaa monen päät, kun useassa suunnassa seksi maistunut, hyvä niin, sama siis täällä päin. Ja ovishuippuni on sitten ohitettu, eli tänään dpo 1? Ovis ilmeisesti plussana perjantaina. Lämmöt nyt 37 astetta.......eli milloinkas niitä lugeja nyt laitetaan?? Mur-mur tai joku muukin tietänee.;)

Kaikille plussailuOnnea niin ovisten kuin rtestiplussienkin muodossa toivottelen!:heart:

Mindy : Täällä myös peukut pystyssä ja toiveet, että pikkuinen pysyy hyvin kiinni voimissaan, hyvä, että omistat doblerin!:heart:

mahdotontako

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp7/23-30..........yk n.3v............1
tattinen (41)..............kp10/28..............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako (46)......kp11/27-30.........yk13........1. yht.
Nöpsö (42)................kp12/29-32.........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp19/28-32.........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp20/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp21/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp21/27-30.........yk5 ((05/09)7.
Ottis (43)..................Kp23/27-32........yk 22( 08/09)..1
Minttu2011 (43).........Kp27/??.............yk 9( 04/11)..3
AinoEmilia (46)...........kp43/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28..............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

Mahdotontako (46)....dpo1
Oliivitar (40).............dpo4
pikkutirri(41).............dpo4
Minttu2011(43).........dpo9
tetu68 (42).............dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee[/QUOTE]

Viimeksi muokattu:
Jokohan Ottis on dipannut?..Puuuuuh++++++++

Mahdotontako
- kolmantena päivänä oviksesta mie olen Luget aloittanut - paketin ohjeiden mukaan.:wave:(eli näin siis keltarauhasen vajaukseen.)

Oliivitar
- täällä sade ei kuiteskaan ilmaa kuin hetken viilentänyt - nyt kauhea ukkospilvi päällänsä..ei van sada, eikä salamoi..:headwall:..ja hiki valuu!!!!!!!!!

((muoks)) taitaa se ukkonen(akkanen)sieltä sittenhin tulla - jyrisee jo, ihanaa!:D

Viimeksi muokattu:
Mie t a a s lankesin..tilain jo tiistaille muutaman R-testin verkkoapteekista....PAKKO!..:whistle::D
(tulevat siis tiistaina/dpo8)
..ne aiemmin tilailemani tulevat nimittäin maxi pakettina ja en pääsiskään sit keskiviikkona/torstaina JO aamusta dippaamaan(mies hakee kirjeen tuolta marketeilta postista vasta töistä tultuaan)

Kuuntelen täällä tuota ihunaa SADE-laulajaa, niin rentouttavaa musiikkia!
YouTube - ‪Sade - Feel No Pain‬‏
..vähän meinaa pinnaa taas kiristellä..:kieh:..vasemmalle munasarjoihin välistä jomottelee..

Taitaa vaan olla sitä normi PMS:sää taasen -kertaalleen jo rähjäsin!!!!..:LOL:
..ja mie vaan hirmu testiarsenaalia tänne tilailen..hullu, mikä hullu!

Vaan..minnekäs jäi akkanen - ei näy, ei kuulu???????..jyrinä kyllä kuuluu..: /

Viimeksi muokattu:
:heart: Kiitos Mur-mur, eli eiköhän se mene sitten niin, että tiistai illalla aloitan vai jo huomenna?:D..ehkä sitten tiistaina, minä kpnä sulla oli ovis tässä kierrossa ??:)

kauhea helle koko ajan ja jo toista päivää vaivaa migreeni sen takia, mutta lääkkeittä olen, menee ohi kun ukkonen ensin jyrähtelee.

Ottis : Testiin puuh plussaa!!:heart:

mahdotontako

Mahdotontako - tiistai olisi siun lugen aloitus päivä sitten.:)

Miulla oli ovis(oletettu)maanantaina(lämmöt nousi keskiviikkona) ja aloitin Luget torstaina.

ps. Laittelein Ticcerin oviksen mukaan - en kierron!
..oviksen mukaan siis kierto olisi 29(ei 24)

Viimeksi muokattu:
Juu Mahdotontako - 10kpl!;)
..meni taas rahua 21e:whistle:

Kiitos tärppitoivotuksesta - kuin myös siulle:kiss:
Milloinhan sitä oppis, että testais vasta kun kierto mennyt umpeen?:headwall:
.. -09 tärpissä oli näin..

Viimeksi muokattu:
Juu en oo teitä unohtannu mut tää v....un kone reistaa, kerron sitte ku on paremmassa mallissa...sen vert ett kä'vin tänään käden rtg:ssä kun toi hullu koira veti minut nurin eilen aamulla, on kiima pahimmillaan! Käsi turvoksissa ja ei tuu mitään oikeella kädellä tekemisestä, oon oikeekätinen....
No palataan, tääl on ihan sika kuuma!!!! Viime yö meni melkein valvoessa kun kylvettiin hiessä!!!!

Moikkis!!!!!

Onpa harmitus kun koneesi temputtelee Minttu!:(
..toivottavasti saat ensi yön paremmin nukuttua:)

Eipä tuo sade täälläkään ilmaa juurikan raikastanut - kosteus on kova..

Ottis-Kattis - mihin sie olet kadonna?
..taidat vielä mökkeillä mitä ilmeisemmin..

Onkos meillä huomiselle dippaajia? :wave:
tetu ja Minttu kenties?..:heart:
..mie rohkelikko sit tiistaina(dpo8) ekan=)

Viimeksi muokattu:
Moiks vaan kotoonta pikasesti!!!

Mahdotontakolle mahdottomasti onnea tähän kiertoon ja plussaa testiin!!!

Mintulle heipsut:wave:

Ja mur-mur...mistä mä saisin herkkiä testejä takuusti tiistaille? en voi testata aamupisusta..en vaan voi, kun aamuvuoro ja yhdessä miehen kanssa lähdetään töihin ja Lilja viedään eka päiväkotiin...mut! meinasin testata illasta niin että pidätän vaikka 6 tuntia...ja silloinhan vasta dpo6 mut mun on sen unen takia pakko:D..sellanen "henkinen" pakko testata synttäri päivänä, vaik tiedän et mitään ei voi näkyä:D mut silti...
Eli jos tilailen nyt tai huomen aamusta ni ehtiikö takuusti tiistain postin mukana???

pikkutirri - olen melkein 100% varma, että tuolta kerkeää tiistaille:
Erittäin Herkkä Raskaustesti | Testikauppa.fi
..miulle on tullut ainahin vuorokaudessa kirjeenä - eli: kun tilaat nyt, saat tiistaille.=)

Toinen olisi tuo Firs Singnalin testi tuolta Verkkoapteekista:
First Signal raskaustesti herkk
..monen mielestä vain antaa turhia haamuja(siis testiajan jälkeen)
uskon, että jos noudatat ohjetta - "lue testi 5min sisään" ja sitten et enää kurki, on testi oikein toimiva.=)

Sitten on tietenkin Raskauskeijun David liuskatesti(10MIu/ml)
Raskaustestit -liuska / Raskaustestit / Herk
..tuolta olen myös saanut postia AINA vuorokauden sisään!

..Ja sitten:attn: HUOM! Kannattaa maksaa pankkikortin/Visa Elektron puolelta - ei Visan, se viivyttää toimitusta!

Onhan Kotitestillä, Halpatestillä ja Mammaksillahin herkkiä liuskoja, en vain heidän postitus nopeudesta ole niin varma:confused:..muistaakseni Kotitestiltä meni se 2vrk kun viimeiks tilasin..Halpatestilläköhän sama juttu?..en enää muista: /
Mammaksilta en ole tilannut koskaan
Mammaksi.fi - <B>Raskaustesti Herkk

Sinuna tilaisin kahdesta paikasta(jos ei kirpase)saat varmasti jommasta kummasta tiistaille sitten testejä!

Suosittelisin itse: Testikauppaa, Raskauskeijua tai Verkkoapteekkia!:wave:

Viimeksi muokattu:
ON..KN roikuskelee alhaalla ja on aikas turpeinen,:p lämmöt 37.4..
..pikkasen tuntuu välillä vasemmalla jotain, nyt esim. koko alamasulla..rinnat ei juurikaan kipiät, hieman vain nännit..

Mietin noita lämpöjä..vaikka olen käyttänyt Lugeja jo muutamia kiertoja, ei lämmöt ole noin korkealle(nyt korkein mitattu 37.5)nousseet, kuin nyt..:confused:..toki tämä ilman ala on nyt tämmöinen painostava/kuuma, sekin vaikuttaa - varsinhin kun kainaloisesta mittailee..

Mie en ole noista Lugeista enää huomannu mitään varsinaisia oireita tulevan - eka kierto oli TOSI oireinen!
..nyt ainoa ehkä tuo väsy..

Ärsyttää vaan kun tunnen, miten toiveet taas alkaa nousta..en haluis enää niis tiiviisti kuumeilla:ashamed:..

Juu ja tässä illan kevennys:
Mie kävin suihkun jälkeen pitkäkseni miehen viekkuun vauvan talkkiputeli kourassa, nostin tisuja ekaks - "laitappa tuonne hieman"..sitten nostelin tuon mahan rellukan myöskin..seuraavaksi levitin jalat, jotta mies sai nivustaipeetkin talkittua - tää se on kuulkaas tytöt sitä elämää&erotiikkaa!!!!:LOL:
..mies teki mukisemati, niin kuin kehoitin..h y m y, tosin karehti suupielessä - itsen nauroin jo kovaan äänehen vieressä!!!

Selainen hassu juttu..:D

Tämä kuumuus&kosteus on saanu miun paikat hikoamaan niiiiiiiiiin, jotta iho hautuu rikki jos ei talkihe..kaikenlaista vaivaa, en paremmin sano:p

Viimeksi muokattu:
Kiitos mur-mur infosta..käyn koht tilailee:D

Mä luulen mur-mur, et mulla vähän sama homma tuon kuumeilun kanssa vuoden vaihteen jälkeen, jos ei tässä tärppi sitä ennen käy...varmaan on vaikee lopettaa kuumeilu ja TIEDÄN nyt omastakin kokemuksesta et jos jotain tuntee, ni kyllä toivo alkaa nousta...mullakin nyt kans juilinu oikeelta alakylestä ihan samoin ku viime kierrossakin:heart:...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä