40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Täällä tuli sitten vettä kuin Esterin..s i e l t ä..:D

Ukkonen jyrisi, vaan ohi pyyhälsi..nyt pikkasen ilma selkisi - onneksi.=)

Oliivitar
- juu, sain mie sen salaman sitten poijjes päältä - oli tosiaan AUTO-asento päällä.
..mutta salaman kera tuli oikiastaan parempia kuvasia, vaatii vain harjoittelua.
Niissä EI vain näy valitettavasti kuin yksi ainokainen viiva - ja siksi jäähin..:ashamed:

Sitten ihan vaan ON..

Kyllä miun kierto on nega ja se vain on uskottava..eilisestä lähtien nuo lämmöt vain laskivat - nyt 36.9..tää on miulla selvä peli, ei auta itkut,:'( eikä maamme laulut!:

Tokihan dpo8 ei vielä m i t ä ä n näkyiskään - siis todella harvalla näin..
..mutta kun nyt luulen, jotta sitä ovista ei ollunnakaan - vaik kovasti yriytti tulla:|(tuntemukset/lämmöt)
Lugeilla vuoto viivästyy, mikäli vielä jatkan - aamulla vielä laittelin..
Eihän siinä sit muuta kuin vuoto tulee vasta ensi viikolla.

huoks..lähdenpä tästä tuuuuupekille:whistle:..pitäis laitella lihoja uuniin&pottusia kiehumaan, saa poikanen ja mies evästä.:)

Viimeksi muokattu:
Putunen: Pahoittelut menkoista!! Onnea uuteen yhteiseen kotiin! Ja tulevaan kiertoonkin!:heart:

Mur-mur: Ei kiirettä pe tosiaan vasta dpo6 :)..taitaa olla tällä kerralla sama juttu kaikilla, että viivästyvät, mutta tuleepahan useampi testi :)

Mahdotontako - mie en ole vuodellut Lugejen läpi..kohtahan tuon näkee, huomenna olis kierron viiminen päivä.
Miulla menee se 3vrk viimesen Lugen laitosta kun tätsy saapuu.

pikkutirri eikös siulla tänään ne synttärit?:wave:
..entäpä dippaus?

Onnea ihunaiselle paljon!!!:kiss:

Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri, perkkules, sun synttärit olin unohtaa :ashamed:, hirmusesti onnea aikuistumisen johdosta :flower::kiss::hug:!

mahdotontako Voi hitsi niitä testejä ku viipyvät :(. Mutt kaupastahan niitä saa ja halvalla, ihan luotettaviakin. Toivottavasti nyt on se kierto :heart:.

ON Miehen oletetun panon kanssa olen jatkanut keskustelua ja hän vannoo, ettei vuonna 2007 eikä sen jälkeen ole ollut ensimmäistäkään panoa. Miksi olen taipuvainen uskomaan toista naista :confused:? Joku pano miehellä on kuitenkin ollut ja ehkä tämä pankkikortti-Pirkko helppo syyllistää. En kuitenkaan aio jäädä jäädä tänne ihmettelemään, vaan pyydän mun kakkosta nakkaamaan mut mökille, ett autot jää tänne ja huomenis ehkä muutan toiselle, mun kaiffarini mökille, maanpakoon. Mies saa kuitenkin jäädä todella miettimään mitä on tehnyt.

Ottis
Oliivitar ja mur-mur Kiitos :kiss:. Tuo mun ukkoni vaan on niin jäärä, ett tarvitaan tradikaaleja liikkuja, jotta hän ymmärtäisi, että olen tosissani. Mulla on nyt tukena mun kaksosveli ja kautta-aikojen paras ystävä, joihin voin luottaa. He 'piilottavat' minut ja varmistavat selustani, joten ei huolta. Facebookissa vaihdoin parisuhdetilanteen 'vaikeasti selitettävästä' 'sinkkuun' ja sinne on jo tullut hersyviä kommentteja =). Tänne kuitenkin tilannettani päivitän ja aamusta testaan taas. On jotenkin vaan sellanen olo, ett jos olisinkin raskaana, niin tämä tilanne on selvitettävä ensin.

Moikka ihunaiset!
Ei oo onneks murtumaa mutta saikulla oon tän viikon, turvoksissa käsi vielkii eikä toimi normaalisti. Koitan ma töihin! V...uttaa kun ei voi oikein mitään tehdä kotona kun oon oikeekätinen... Ruuankin mies lupas myöhemmin ku meil olis marinetteja grillattavaksi. Että on tylsää! Yölläkään en saanut nukutuksi paljo mitään kun niin sairaan kuuma! Ukkonenkii jyrisi aamulla ja satoi kauheesti mut ei se ilmaa viilentänny paljo mitään! Ilmastointilaitekin on mut kun se ei toimi!!! Jee!!

Pahoittelut negan testanneille ja palataan taas, nyt pakko lopettaa ku kättä alkaa koskea... Moikat!!!+++++++++++++++++puuuhhhh!!!!!!!!

Mie makasin ihan tainnoksissa, syyyyyvässä unessa olkkarin soffalla taas pari tuntia - hauuuukotus!|O
..on kyllä painostava keli täällä sisällä, vaikka ulkona tuuleksii ja lämpötila laski jo 19c..

Näkyihän nuo miun lämmöt vielä kipuvan hetkeksi 37.3 päivällä..masulla oli myös tuntemuksia tädistä, selkää ei vielä kolota.

Huomasin, jotta tässä koneella ollessa miulle tulee enämpi kuuma..vaikka näyttökään ei lämmin?

pikkutirri, dippaaatkos sie vielä tänään?=)
..äläkä huoli jos ei mitään näy v i e l ä..ei dpo6 kellään näy!:)

Viimeksi muokattu:
Mie tässä välissä - kun odottelen pikkutirrin dippausta, tilailin poikaselle hieman syksyyn kouluvaatetusta.=)
..hyvin sain rahua taas palamaan:whistle:

Taidan käväistä suihkussa pesemässä iholta nihkeyden poijjes, yäks kun omnhin nihkulainen olo!
..ja jos sitten jotain pikku purtavaa vaikka..:popcorn:..EIIIIIIII herkkuja, ihan vain vaikka jugua ja leipää.:)

..nyt sitä taasen kukutaan sitten ens yö kun menin mammimaan alkuillasta:D

Viimeksi muokattu:
Moiikss!!!
Mullakii kp1 eli täti tuli. Tosin viel pientä vuotoa mut niinhän se aina alkaa!! Juu mietin tota olen tissuttelua niin oikeestaan ansaitsin sen ettei tärppi käynyt!!:ashamed:perjantaina olimme paikallisessa ja aikas tillin tallin olin!! Aamulla sit kävi se kaatuminen koirien kanssa, että sillai!!
No kohti uutta kiertoa! Nytkin väsyttää ihan kauheesti|Omies saa pienentää toosaa ihan kohta!

Meiän pentukoiralta lähti kulkuset tänään ja on kyl ollu kuin maansa myynyt koko päivän! Juomaan sain sen vähän mut ei kelpaa ruoka ollenkaan. Ei onneks tarvii kauluria. pitää vahtia ettei se revi tikkejä auki. mahdotonta yöllä...
Pahoittelut myös Mur Mur negasta!! Ynnä Putunen ja keitä vielä!!
Parempaa ensi kiertoa kaikille!!

Hyv Yöy Minttu - pahoitteluni tädin hyökkäyksestä:|halitus täältä:hug:
..ja nenu kohti uutta kiertoa - sitä tärppi!:kiss:

ON.. tutun oloiset selkä&jalka jomottelut alkoikin sitten illasta(juuri kun kerkesin kehua, ettei ole ollut:ashamed:)
..taitaa miun huomiset, Posti Paten tuomat testit, jäädä jemma nimiseen paikkaan..

Hyv Yöt kaikille..:kiss:

Aurinkoista huomenta kaikille ihanaisille!!!=)

Ja ihan ekaks suur kiitokset kaikille synttäri onnitteluista!!! Ihanaa kun olitte muistaneet:heart:...

Harmitukset tädin yllättämille:(..(ainakin Minttu ja Putunen) ja myös negan testanneille (Ottis ja mur-mur)jos nyt kuitenkin vielä ylläri pylläriä:heart:...mur-murilla ainakin oli lämmöt vielä ylhäällä...=)

Ottikselle iso halaus:hug: ei oikeen keksi ees mitä sanois...:(

Ja Mintun kädelle paranemista!!!:flower:

Mahdotontako ja Oliivitar...iso plussapuuhku teille!!! ja kaikille muillekin!!! PUUUUHHHH:whistle:

on:Teinhän mä sen synttäri testauksen eilen illalla..yli 6h pidätin pissiä enkä juonu juurikaan mitään=)
Mut niinku nyt arvata saattoi, ni ei siihen mitään tullu(en millään muotoa ollu pettyny, mut pakko oli vaan sen unen takia testata..ja hei oon kyllä täältä keskusteluista lukenu et jotkut on haamua saanu jo 3+0)..eikä edes aamullakaan viivanpaikkaa eikä mitään näy, vaikka kuin kääntelee ja vääntelee ja koittaa mielikuvitusta käyttää.:LOL: Mulla on huomenna vapaa päivä ja sit alkaa yöt ja siitä seuraava vapaa(nukutun yön jälkeinen aamu) vasta ens viikon keskiviikkona, joka onkin jo dpo14 ja silloin voisin testata mikäli lämmöt pysyy ylhäällä...(ja mikäli maltan sinne asti!!!). Kassellaan=) Lämmöt ainakin hyvin ylhäällä (37,3 jo pari iltaa...) ja alavatsalla jotain tuntemuksia..(mielikuvitustako???)=)

Viimeksi muokattu:
Pakko purkautuu!!! Luin just ystävästäni joka raskaana...ensi reaktio KATEELLINEN..möykky kurkussa ja miks mulla se plussa ei voinu pysyy????:':)'(
Voi miks mä tunnen näin??? Oon kyllä onnellinen heiden puolesta...ehkä siks...et tää tuli nyt ihan "puuntakaa"...

Oliivitar::LOL:
Suklaaruutu: Heipä hei sulle !
Ottis: Kyllä se nyt vaan on niin, että mun täytyy odotella uutta kiertoa... Mä siirryin eilen Suomen eteläisimpään kaupunkiin, ja kohta vaihdan päiväksi vähän toiseen suuntaan meren rannalle siskon mökille. Otan kaiken irti tästä lomareissusta ! :LOL:

Yhteistyössä