mur-mur Vietä sinä ihanainen ihana loma, minä päivittelen =). Jos tässä olisi sellainen 'käsi sydämellä'- kuva niin laittaisin sen tähän. On miehellä varmasti seksi mielessä ollutkin sen naisen kanssa, sitä en epäilekään, niin herttasesti se sunnuntai-iltana punastu ku puhuin yrityksestä päästä pukille
.
mahdotontako Eilen jäi omassa tunnekuohussa sun tilanne kommentoimatta. Olen pahoillani, tosi pahoillani, ettei sitä plussaa tullutkaan, vaikka me kaikki sitä niin odotettiin :hug:.
minttu2011 Selvä ovisplussahan tuo, nyt vaan peittojen heilutukset kuntoon, niin tapahtuu jatkossakin :heart:. Sullahan on tänään sitten dpo0, eikös vaan? Eilen oli dpo-1. Plussatuulosia :heart:! Jos asuttas naapureina, voitais ottaa kimpassa 'pieleen' mennyt juhannus uusiksi
. Olen tosissani miettinyt, ett mun pitäis lähteä jonnekin, tehdä jotain totaalisen erilaista. Repäistä, mutta olen niin sippi ja väsynyt ja katkipoikki, etten jaksa :ashamed:. Mä tarttsin jonkun vetämään mutt tästä epätoivon suosta. Iltayöstä, kun taas hoksasin yhden jutun, syke nousi ainakin 120:iin ja tuntui, ett pää halkeaa. Iski raivo päälle satasella ja pakkasin jo tärkeimmät, ett lähden mökille. Ukon kävin herättämässä ja sanoin, että menen, mutt ensin käskin kuunnella mun sydäntäni, kuinka epätoivoisesti se jyskytti. En kuitenkaan lähtenyt, koska oli oikeasti odotettava, ett syke tasaantuu ennenkuin lähden ajamaan ja koska halusin kuitenkin herätä kotona, en voinut kuin jäädä odottamaan, ett uni lopulta armahtaisi.
Salme71 Ihana, että teillä on ollut ihana juhannus ja ihana lomakin edessä
. Niin sulonen toi sun poikapötkyläs, ett varmasti hänen kanssaan kesäpäivät leppeästi kuluvatkin :kiss:.
Oliivitar Wautsi, olet ollut oikein mattopyykillä. Mä olen sen suhteen toivoton tapaus ja nytkin pyöritän koneessa mökiltä pesuun tuomaani 120 x 200 mattoa. Uskomaton tuo kone kyllä ku on lähemmäs 20 v. pestä jyskyttänyt ja mulla ollessaan kaikki mun matotkin, paitsi tietty sellaset mitkä vaatii laakapesun. Ja ne jääkin sitten pesemättä ja siirtyy ullakon kautta polttoon. Ihania kesäpäiviä teille.
Eipä tuosta ukosta pidemmälläkään tähtäimellä ole tosiaankaan ollut muuta kuin harmia, kun nyt ajattelen. En varsinaisesti osaa olla mustasukkainen, mutta kun muistelen tän loman kolmea ensimmäistä viikkoa, miten mies oli mulla ilkeä ja inhottava kotona käydessään, teki kaikkensa saadakseen mut suuttumaan jne., niin se ottaa päähän, se totisesti vituttaa, niin että tekis mieli hiuksia repiä, ihan vaikka omiakin paremman puutteessa
.
Niinku eilen kirjoittelin, niin mies ei ole asiasta suostunut selvinpäin puhumaan, ja eilenkin kun taas yritin totuutta kiskoa, alkoi hän voida pahoin ja muuten matelee kuin koira. Ihan selvät syyllisyyden merkit siis. Kun jussina oli puhetta siitäkin kuinka hän ei nyt suostu matkalle eikä pitämään lomaakaan kesällä, kun lomalla olin keväällä siskon kanssa, laittoi hän eilen töistä viestiäkin ja sanoi asiasta taas kotona, ett on tilannut matkalahjakortit meille. Lepyttelyä/ lahjontaa = syyllisyyttä. Minä olen muka hänen ykkösensä, mutt täytyy tunnustaa, että jos jonossa on perässä 2 uutta naista ja 1 exä (joka ei varmaankaan vastaa miehen viesteihin, mutt jonka perään hän edelleen haikailee), niin ei sais paljon naurattaa
.
ON Ai niin, ukolle illalla, kun yritin ajoissa nukkumaan, sanoin, että olis pitänyt jörnästä. Siihen hän, että
"Oot taas ollu koko illan liesussa", heh
, minä?? Ukolla on varaa naputtaa minulle liesuamisesta, jos käytän veljeni tyttöjä mökillä uimassa
. Vierähtihän meillä siellä aikaa: uitiin, naposteltiin rannalla isolla kivellä istuen sipsejä ja limsaa, uitiin, käytiin soutelemassa ja uitiin taas jne., mutt silti oltiin ennen yhdeksää illalla takas kotona.
Niin mutta juu, sit mä vain pyrähdin kotona ja lähdin pyörällä kakkosen luo ku niillä oli grilli kuumana (näin tyttöjä palauttaessa =)) ja mulla tietty hirmunen nälkä. Olin ehtinyt mieheltä kysyä, ett grillataanko ennenkuin näin veljen puhelut ja kun mies ei kysymykseeni mitenkään reagoinut, en jäänyt odottelemaan, vaan hyppäsin pyörän selkään ja lähdin veljelle. Tulihan ukko ovelle sit perään huutelemaan, ett minne menen. Teki mieli letkauttaa, ett
:"Naapurisuhteita hoitelemaan!", mutt en mä nyt sentäs ihan julman julma ole ja vastasin ihan asiallisesti, ett
"kysymään mitä asiaa kakkosella on ollut, ku on soittanut 4 kertaa eikä nyt vastaa" No, oli miten oli, mutt mieshän tietty odotteli pukille pääsyä heti ruoan jäljestä, ku heittäytyi ruokaperäisille, sillä olin pupuilutarpeesta häntä päivällä tekstarilla informoinut ja aika oli tietty ollut hurjan pitkä, minkä hän
joutui täällä yksin olla :ashamed:. Mutt ihan kuttia hänelle, kärsiköön nyt!! Tulee huomaamaan, ett jos tosissaan haluaa minut pitää, ei se tule olemaan helppoa.
Ja sit siihen
asiaan viimein
. En pupuilua sen kummemmin sitten vaatinut enkä surrutkaan, vaan käänsin ukolle selkäni ja yritin edes silmiäni lepuuttaa, kun hän alkaa sitten kiehnätä ja vinkkaa, ett taitaa sittenkin jöpsöttää. Eipä siitä sit yksityiskohtaisemmin, mutt ajatelkaahan :attn:, että minä olin saada O:n jo toisen kerran kolmeen kuukauteen
, mutt ukko häsli sen hätäilemällä. Teki mieli sanoa lopuksi, että
"Ja vitut!", mutt pidinpä suuni taas. Ts. simppaset tältä erää talletettu ja suht' koht' hyvällä ajoituksellakin. Tämä on tottatotisesti viimeinen yrityskierto tällä tytöllä, mutt en siitä suuria odota, enkä aio kovasti piinaillakaan. Tämä tulee ja menee ja sitten se on elettyä elämään.
Ottis, kp12