40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Heippaus kaikille taasen !:flower:

Minulla siis kp 29 menossa..eli ilmeisestikin yritystä oli, kun menkat ei ole alkaneet, lugeja en ole laittanut enää. Tilasin eilen jo 14kpl ovistestejä, tänään jo tulivatkin, nopea toimuts :)))..mutta tulis ensin menkat, sitten vasta oviksen odottelua:)

Pikkutirri: Sinä olet mahtava ompelija, tutustun blogiisi paremminkin ajan kanssa! Luulin, että tei on 1 lapsi, mutta 3 onkin jo..Toivotaan, että tässä kierrossa saat pysyvän plussan, minulle käynyt joskus niin, kun ekaksi haamuttanut seuraavassa kierrosaa olen oikeasti plussannut, toivotaan näin sinulle käyvän!

Ottis : Sinulla ollut vauhdikas Juhannus, toivotaan sen kuitenkin tuovan plussatuloksen testiin 2vkn päästä:))

Mur-Mur: Kyllä sitä useammin pitää lempiä..mikä sen ihanampaa :))

Kaikille PlussaOnnea Ninni ja Tattinen TestailuOnnea teille molemmille!!:heart:

mahdotontako:heart:

Tattinen : Pahoittelut Negasta, kyllä sen näkeminen aina harmittaa!:hug:
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaista päivää kaikille!:flower:


Mie kipaisin jo aamusta kampaajalla ja olen väkertänyt sitä pikkistä suihkulähdettä..tulihan siitä - jonkinmoinen.=)..desing mur-mur;)


Voi Ottis..miusta jotenhin vaan tuntuu, että jos miehelläsi Ei VIELÄ ole ollut sexi suhdetta siihen sinkkunaiseen..voi olla ihan viittä vaille..varsinkin kun teidän suhde tuntuu olevan niin tulehtunut..:|

Jaksuja:kiss:

Jäi ne lemmiskelyt illasta..ei vaan maistunut ei..: /
(lääke jota käytän, vaikuttaa libidoon)
..jospa siellä mökillä maistuis - ihan läheisyydenkin vuoksi...ollaan omalla porukalla eka yö:)

Mahdotontako - miulla alkoi vuoto yleensä n. 3-5vrk:n päästä viimosesta Lugen laitosta.
Onnekasta tulevaa kiertoa:heart:

tattinen - voihan surku:'(..uskon että pettymys kova, lämmin halitus täältä:hug:
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (41)............kp7/28-32..........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp8/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp9/24..............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp9/27-30..........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp14/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp19/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp22/29-32.......yk?................2.
tattinen (41)..............26/28...............Yk7(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp29/27............yk12.........1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp31/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





tattinen
(41).......dpo13

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
:attn:Tuosta listan päivityksestä..

Jospa löytyisi joku teistä ihunaisista sitä nyt tuolle - 30.6-5.7 välille päivittelemään:wave:

Torstaina(30.6) en taida konetta enää availla, seuraavan kerran sitten 6.7..koetetaan päästä lähtemään mökille ihan aamupäivästä.
(huomenna voin vielä päivitellä)
 
Viimeksi muokattu:
MOIKKA!
Täs mun tän iltanen ovistesti... otettu noin 18.45. Tuo ylempi on Davidin testi ja alempi sit prsegcheckin. Jotenka eiköhän mulla oo ovis ihan käsillä??? Kun on nyt kp 14 niin olis sit kiertokin niinku ennen... Ja siis nyt ois dpo mitä? Miinus yksi jos on tuohon listan tekstiin uskominen... en minä tiedä mut katotaan huomen ku testaan suunnilleen samaan aikaan... et onko viiva haalistunnu vai vahvistunnu... Eli en viel rktt listalle, toivottavast joku ihunainen jaksais päivittää noita sillä aikaa kun mur mur lomailee!!!
Minä en viel oo lukenu tän päivän kuulumisia mut kerkeen myöhemmin ja kommentoidakin kun huomen vapaapäivä!
Pitää koittaa houkutella tuota miestä jos vaikka illalla peitto heiluis:heart:mut en tiedä kun tänään on niinkuin meillä vuosi onnettomuudesta:(:'(... eilen oltiin jo sit vähän alamaissa. En tiedä tuleeko pupuilusta mitään tänään mut mennään ainakin kohta yhessä hautuumaalla käymään kun mies tulee koirien kanssa lenkiltä. Onhan sit huomenna aikaa??? Joo pitää laittaa herätyskello soimaan aamulla kun huomenna koko päivä ohjelmaa!!
No Palataan myöhemmin!!!:)
 
Tervehdys ihanaisille palstalaisille!:heart::heart:

Kahlasin nyt tekstejä läpi ja onpa ollutkin vaiherikasta elämää täällä.

Ensiksi pikkutirrille pahoittelut negasta! Jaksamista toivon sekä paljon plussaonnea jatkossa! Ihana tuo sinun blogisi! Liljan vaatteet ovat aivan hurmaavia. Itsekin kaupassa mielelläni hypistelen tyttöjen kledjuja ihan vaan sen vuoksi, kun ovat niin suloisia hörsöjä. Pojille ei ole ollenkaan niin ihunaista tarjolla! :)

Mahdottomalle myös plussatuulia! Toivotaan parasta, kun kerran ne menkatkaan ei ole vielä alkaneet!


Tattiselle pahoittelut negasta! :( Varmasti harmittaa! Jaksamista sinulle! :hug:

Mur-murille ihanaa mökkilomaa! Mikäs sen ihanampaa kuin peilityyni järvenpinta, sauna ja kuikan huuto. Siinä sitä sielu ja ruumis lepää!! :heart::flower:

Ninni69:lle plussakkaita tuulia ja jaksamista!


Ottikselle tsempitykset! Onpas sinulla ollut tunnepitoinen juhannus! Ei kiva ollenkaan tuollainen petturimainen käytös ukoltasi! :mad: Jaksamista ja toivotukset, että asiat selkeytyisivät parempaan päin. :hug:

Mintulle plussaonnea! Toivotaan, että ehditte ja tärppi olisi käynyt!! =) :heart:

Kaikille muillekin, joita tässä nyt en maininnut, tasapuolisesti lähetän paljon +++++plussatuulia! :heart:=)

Meillä vietettiin aivan ihana juhannus! :heart::heart: Normisti ollaan oltu liikenteessä aina isolla porukalla, niin nyt vaihteeksi oli tosi kivaa olla vain oman perheen kesken. Käytiin vanhoissa kunnon juhannusjuhlissa, lavatanssia, makkaraa ja haitarinsoittoa ja tietysti kokko. Poika jaksoi tosi hyvin koko illan. Simahti vasta ihan loppumetreillä, kun oltiin tulossa jo kotiin.

Odotan ihan hirveästi, että miehellä alkaa nyt kuuden viikon kesäloma ja voidaan olla yhdessä ja tehdä kaikkea kivaa. Tarkoitus olisi lähteä miehen sukulaisia tapaamaan tuonne keski-Suomeen näin aluksi.

Ollaan vietetty tosi kivoja kesäpäiviä pojan kanssa. Hän osaa melkein jo kävellä itse ja kovasti on innostunut hiekkalaatikkoleikeistä. Hiekkaa jaksaisi mättää kiposta toiseen vaikka kuinka kauan. :) Mistä ihmeestä sitä tarmoa ja energiaa piisaakin noin pienellä??!! =):):heart:

Lähetän kaikille hauskoja kesäntoivotuksia sekä tietysti niitä plussapuhureita!Voikaatten hyvin! Minä tästä pakkaan kimpsut ja kampsut ja suunnistan miehen kera lomalle. Mielelläni teidän kuulumisia aina lueskelen!
 
Iltaa Ihunaiset!

Onkin ollut ikävä tänne olkkariin ja ihan pikaisesti ovelta huutelen =) Saimme yllätysvieraaksemme siskoni :heart: ja aika onkin mennyt siivillä. Olemme kolunneet maakuntaa ja viettäneet laatuaikaa lasten kanssa. Aivan ihanaa, kun on koko perheenä ollut lystiä... Tänään tosin tuloksen punaiset rusketusraidat matonpesusta, mutta hällä väliä :D Palan joka vuosi :headwall:

Pahoittelut negoista ja valtavat tsempit kaikille oilin metsästykseen ja etenkin PLUSSAA raskaustesteihin!!!!

Täällä täti hääräsi sen kuusi päivää ja nyt alkanut ovislimotella :eek: Tikutinkin jo hätäiseen ja erittäin hailakkaa pukkaa... Täytyy löytää hiljainen hetki ja rikkoa sekin :LOL:

Tulen kurkkimaan ainakin ikkunoista! Isot halit kaikille :heart:

Mur-mur :heart: Ihanaa, laadukasta, rentouttavaa, rakkautta pullollaan olevaa lomaa siulle :kiss:

Ottis Eikö siitä sun miehestä ole kuin harmia :mad: Toivottavasti sait kunnon simppasia :heart: Ja tolkkua siihen miehen päähän :kiss:

Oliivitar kesäfiiliksissä :flower:
 
OTTIS KATTIS!=)
Juu enpä minä oikein juhannusta juhlinut ku töissä piti olla la-su. Kattelin yhen leffan netistä ja nukuin jotenkuten. Se naapurin häirikkö lähti sit onneks poikansa kanssa nukkumaan jo klo 23 aikaan mutta pihalla vain miehen kavereita joten en menny sinne enää.
Voi että miehesi järjestää sulle harmaita hiuksia!! :kieh:Koittaakohan se tehdä sut mustasukkaiseksi??? Koita jaksaa ja huili välillä! Vietä tyttöjen ilta taas tai shoppailukierros naisporukassa ja rentoudu! Muuten oot ihan loppu kohta henkisesti!:heart:
(Paraskin neuvoja, möllötän kotona kaiken liikenevän ajan eikä oo haluja mennä kyläänkään)
 
mur mur ihunainen
minä en oikein osaa tota päivitysjuttua, ja en aina joka pv ehdi koneelle, joten jos ois taitavampia yksilöitä muita???;)
nyt kummiskin toivottelen hyvät yöt ja kaunihit unoset ihan jokaiselle ihunaiselle!!!
plussatuulia kaikille`!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Puuuuhhhh+++++++++++++++
 
Salme, Oliivitar - kiitos kaunis mökkiloman toivotuksista.=)

Salmelle& teitin pikku pesueelle mukavaista lomailua suomen suvessa&miehen sukulaisissa!:kiss::flower:

Oliivitar
- täällähän me ollaan:wave:..vaan onpa kiva, jotta siskosi sait vierahille!:heart:


Nukkukaatte makiaisesti ihunaiset:heart:.. huomisiin!
 
Viimeksi muokattu:
OLIIVITAR IHUNAINEN!!=)
ON SULLA OLLUT PUUHAA PERHEESI KANSSA!!!:heart:IHANAA ELAMANTAYTEISTA KESAA SULLE JA PLUSSA/JA OVISONNEA!!!!!!! SORI NO AAAT MUT PAKKO KUN EI TOIMI PILKUT JOSTAIN SYYST HEITTAA VAAN HEITTOMERKKII!!!!!KUN PITAIS SE A PILKUILLA TULLA!!!
NO TUUHAN IKKUNOISTA KURKSTELEE!!!!:D:heart:
MINTTU
 
kp 23=kp1..TAAAs lyhyt kierto hoidon jälkeen..nooh! Reseptit tuli postissa ja uutta syksyllä.
Siskoni kertoi odottavansa vauvaa..pillerit pois ja naps* raskaana oli heti eka kierrosta..
Tuntui aika raadolliselta,mutta olen silti onnellinen hänen puolestaan.Sen tunnustan,että katkera ja kateellinen olen,mutta tasan ei käy onnen lahjat..meillähän on tän mun murusen ja hänen ed.lapsensa kanssa kaks 11pv ikäeroo ja nytkin jos hoito olisi onnistunut olisi tullut jotakuinkin sama ikäero..mutta nyt ei ollut mun aikani..

pikkutirri aiiivaan ihanaisia vaatteita olet taikonut!!
Blogisi on suloinen..tulit paljon todemmaksi,kun kurkkasin blogiisi :) Suloisia lapsukaisia sulla <3

Kivaa "pikkulauantaita" teille kaikille <3
 
Ottis
mur-mur Vietä sinä ihanainen ihana loma, minä päivittelen =). Jos tässä olisi sellainen 'käsi sydämellä'- kuva niin laittaisin sen tähän. On miehellä varmasti seksi mielessä ollutkin sen naisen kanssa, sitä en epäilekään, niin herttasesti se sunnuntai-iltana punastu ku puhuin yrityksestä päästä pukille :LOL:.

mahdotontako Eilen jäi omassa tunnekuohussa sun tilanne kommentoimatta. Olen pahoillani, tosi pahoillani, ettei sitä plussaa tullutkaan, vaikka me kaikki sitä niin odotettiin :hug:.

minttu2011 Selvä ovisplussahan tuo, nyt vaan peittojen heilutukset kuntoon, niin tapahtuu jatkossakin :heart:. Sullahan on tänään sitten dpo0, eikös vaan? Eilen oli dpo-1. Plussatuulosia :heart:! Jos asuttas naapureina, voitais ottaa kimpassa 'pieleen' mennyt juhannus uusiksi :LOL:. Olen tosissani miettinyt, ett mun pitäis lähteä jonnekin, tehdä jotain totaalisen erilaista. Repäistä, mutta olen niin sippi ja väsynyt ja katkipoikki, etten jaksa :ashamed:. Mä tarttsin jonkun vetämään mutt tästä epätoivon suosta. Iltayöstä, kun taas hoksasin yhden jutun, syke nousi ainakin 120:iin ja tuntui, ett pää halkeaa. Iski raivo päälle satasella ja pakkasin jo tärkeimmät, ett lähden mökille. Ukon kävin herättämässä ja sanoin, että menen, mutt ensin käskin kuunnella mun sydäntäni, kuinka epätoivoisesti se jyskytti. En kuitenkaan lähtenyt, koska oli oikeasti odotettava, ett syke tasaantuu ennenkuin lähden ajamaan ja koska halusin kuitenkin herätä kotona, en voinut kuin jäädä odottamaan, ett uni lopulta armahtaisi.

Salme71 Ihana, että teillä on ollut ihana juhannus ja ihana lomakin edessä :). Niin sulonen toi sun poikapötkyläs, ett varmasti hänen kanssaan kesäpäivät leppeästi kuluvatkin :kiss:.

Oliivitar Wautsi, olet ollut oikein mattopyykillä. Mä olen sen suhteen toivoton tapaus ja nytkin pyöritän koneessa mökiltä pesuun tuomaani 120 x 200 mattoa. Uskomaton tuo kone kyllä ku on lähemmäs 20 v. pestä jyskyttänyt ja mulla ollessaan kaikki mun matotkin, paitsi tietty sellaset mitkä vaatii laakapesun. Ja ne jääkin sitten pesemättä ja siirtyy ullakon kautta polttoon. Ihania kesäpäiviä teille.

Eipä tuosta ukosta pidemmälläkään tähtäimellä ole tosiaankaan ollut muuta kuin harmia, kun nyt ajattelen. En varsinaisesti osaa olla mustasukkainen, mutta kun muistelen tän loman kolmea ensimmäistä viikkoa, miten mies oli mulla ilkeä ja inhottava kotona käydessään, teki kaikkensa saadakseen mut suuttumaan jne., niin se ottaa päähän, se totisesti vituttaa, niin että tekis mieli hiuksia repiä, ihan vaikka omiakin paremman puutteessa :LOL:.

Niinku eilen kirjoittelin, niin mies ei ole asiasta suostunut selvinpäin puhumaan, ja eilenkin kun taas yritin totuutta kiskoa, alkoi hän voida pahoin ja muuten matelee kuin koira. Ihan selvät syyllisyyden merkit siis. Kun jussina oli puhetta siitäkin kuinka hän ei nyt suostu matkalle eikä pitämään lomaakaan kesällä, kun lomalla olin keväällä siskon kanssa, laittoi hän eilen töistä viestiäkin ja sanoi asiasta taas kotona, ett on tilannut matkalahjakortit meille. Lepyttelyä/ lahjontaa = syyllisyyttä. Minä olen muka hänen ykkösensä, mutt täytyy tunnustaa, että jos jonossa on perässä 2 uutta naista ja 1 exä (joka ei varmaankaan vastaa miehen viesteihin, mutt jonka perään hän edelleen haikailee), niin ei sais paljon naurattaa :LOL:.

ON Ai niin, ukolle illalla, kun yritin ajoissa nukkumaan, sanoin, että olis pitänyt jörnästä. Siihen hän, että "Oot taas ollu koko illan liesussa", heh :LOL:, minä?? Ukolla on varaa naputtaa minulle liesuamisesta, jos käytän veljeni tyttöjä mökillä uimassa :confused:. Vierähtihän meillä siellä aikaa: uitiin, naposteltiin rannalla isolla kivellä istuen sipsejä ja limsaa, uitiin, käytiin soutelemassa ja uitiin taas jne., mutt silti oltiin ennen yhdeksää illalla takas kotona.

Niin mutta juu, sit mä vain pyrähdin kotona ja lähdin pyörällä kakkosen luo ku niillä oli grilli kuumana (näin tyttöjä palauttaessa =)) ja mulla tietty hirmunen nälkä. Olin ehtinyt mieheltä kysyä, ett grillataanko ennenkuin näin veljen puhelut ja kun mies ei kysymykseeni mitenkään reagoinut, en jäänyt odottelemaan, vaan hyppäsin pyörän selkään ja lähdin veljelle. Tulihan ukko ovelle sit perään huutelemaan, ett minne menen. Teki mieli letkauttaa, ett:"Naapurisuhteita hoitelemaan!", mutt en mä nyt sentäs ihan julman julma ole ja vastasin ihan asiallisesti, ett "kysymään mitä asiaa kakkosella on ollut, ku on soittanut 4 kertaa eikä nyt vastaa" No, oli miten oli, mutt mieshän tietty odotteli pukille pääsyä heti ruoan jäljestä, ku heittäytyi ruokaperäisille, sillä olin pupuilutarpeesta häntä päivällä tekstarilla informoinut ja aika oli tietty ollut hurjan pitkä, minkä hän joutui täällä yksin olla :ashamed:. Mutt ihan kuttia hänelle, kärsiköön nyt!! Tulee huomaamaan, ett jos tosissaan haluaa minut pitää, ei se tule olemaan helppoa.

Ja sit siihen asiaan viimein :LOL:. En pupuilua sen kummemmin sitten vaatinut enkä surrutkaan, vaan käänsin ukolle selkäni ja yritin edes silmiäni lepuuttaa, kun hän alkaa sitten kiehnätä ja vinkkaa, ett taitaa sittenkin jöpsöttää. Eipä siitä sit yksityiskohtaisemmin, mutt ajatelkaahan :attn:, että minä olin saada O:n jo toisen kerran kolmeen kuukauteen :LOL:, mutt ukko häsli sen hätäilemällä. Teki mieli sanoa lopuksi, että "Ja vitut!", mutt pidinpä suuni taas. Ts. simppaset tältä erää talletettu ja suht' koht' hyvällä ajoituksellakin. Tämä on tottatotisesti viimeinen yrityskierto tällä tytöllä, mutt en siitä suuria odota, enkä aio kovasti piinaillakaan. Tämä tulee ja menee ja sitten se on elettyä elämään.

Ottis, kp12
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
tattinen Oletkos testaillut jo :heart:! Plussatuulosia!!

nöpsö :hug:. Olen niin pahoillani, että täti tuli sinnekin. Tietenkin olet onnellinen siskosi puolesta, mutt on ihan luonnollista olla ainakin pikkasen kade ja katkerakin. Niin mäkin olin ku sain tietää tän yhden kaiffarin odottavan lasta. Me ollaan vain ihmisiä ja kaikenlaisille tunteille on lupa. Tsemppiä odotuksen odotukseen ja hurjasti onnea jo nyt syksyn koitokseen :heart:!
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Nöpsö (42)................kp1/29-32..........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp8/28-32..........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp9/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp10/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp10/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp15/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp20/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............27/28...............Yk7(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp29/27............yk12.........1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp32/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





tattinen
(41).......dpo14

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Nöpsö:hug:..
Syksylle Onnen pipanoita!

Ottis
- Huh, kun oli paljon siulla juttua!(enkä olleskaan pahalla tätä kirjoita)
..kuiteshin..toivon siemennöksen tuottavan hedelmää:heart:

..jospa koettaisit repäistä ja yllättää itteishin(ja mieheis!) - lähde johonhin sieltä kotoa muutamaksi päiväksi?!:kiss:
 
Ottis
mur-mur Juu, par'aikaa yritän kehitellä minne sinkoaisin. Alanyaan olis Oulusta äkkilähtö 2 viikkoa alle 400, ei paha ollenkaan, mutta kun en vielä näe paljonko tulee lomarahoja, en oikein osaa päättää. Varsinainen tili jo käytetty ku maksoin mm. vakuutusmaksut koko vuodelta.
 

Yhteistyössä