40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Mur-mur:sitä ihmettelinkin, että miten voi olla noin selkeä, mutta vain yläosassa:)
Tuskin siis jatkan turhaan lugejenkaan laittoa..Oli kuitenkin mukava kokea tälläinenkin juttu, ilm jotain ensin oli tapahtumassa? :)

Mukavaa iltaa kaikille!:flower:

mahdotontako(Auringossa lekotellut miltein koko päivän):cool:
 
Moi taas! Nyt oon kotona ja dippasin 2 ovistestiä, ekeks davidin mikä oli ihan blanco. Sit kokeilin samasta pisusta pregcheckin liuskaa ja se antoi haalean viivasen. Että on niissä eroja, taidan ostaa niitä jälkimmäisiä kun oon niillä tottunut dippaamaan...
Harmitus Mahdotontako!! Jospa se tulis vielä! Toivotaan! :hug::heart:

Väsy painaa, meen maate keinuun hetkeks ku on vielä lämmin!
Illanjatkot ihunaisille!:heart:
 
Minttu - limainen vaaleanpunertava vuoto, saattaisi olla ovisvuotoa..
..jos Oili jo pyrähtänyt eilen, ei testi tänään - ovulaatiopäivänä, enää välttämäti näytä, kuin hailukkaa viivasta.=)

Keskeytyneen raskauden jälkeen, saattaa kierto olla hieman sekaisin - kierron, parin verran.
 
Viimeksi muokattu:
Mukavaista iltaa ihunaisille!
..miulla ovis lähestyy ja syötättää ihan hirmusti..:p(näin myös menkkojen alla)

Ihunaa, enää 4 yötä ja me lähdetään viikoksi mökkilomalle - olen mie sitä odotelluthin!

..ja vaikka te olettekin ihunia kaikki:kiss:..miulle tekee hywää olla poijjes koneen ääreltä "kuumeilemasta" muutamä päivä..
 
Viimeksi muokattu:
Juu kiitosta vaan MUR MUR oot ihuna kun jaksat aina kommentoida ja sulla tuota tietoa k.o. aiheesta ihan kivasti... en koskaan osaa/malta ettiä tuollasta nippelitietoa kun hermostun siihen että tulee hirmuinen määrä tekstiä ja linkkejä niin sattumaa on jos jotakin löydän!!!

MUT HYVÄÄ YÖTÄ NINNI, MUR MUR JA KAIKKI MUUTKIN OLKKARILAISET!|O=)
Oot mur mur varmasti oottanu tuota lomaa, toivottavasti teillä on hyvät ilmat ja kaikki sujuu hyvin muutenkin! Ciao!:heart:
 
Minttu - nati nati:heart:(ja muuthin ihunaiset)

Juu, lomaa olen vailla näistä arkisista ympyröistä..ja kivaa nähdä siskoahin pitkästä aikaa.
Viikon aikana sitten kerkeää taas mitta tulla täyteen rakasta systeriä;)vaikka ei mitenkään riideltäiskään.

Ihuna myös päästä uimaan, saunaan, uimaan, saunaan ja t a a s kerran uimaan..kattokaas, sinnehän mie JO pulahdinhin - Molskis ja Polskis!..:D
 
Viimeksi muokattu:
Näitä usvaisia yön tunteja..e t t ä mie odotan, jotta pääsen istuksimaan, hiljentymään ja kuuntelemaan luontoa..kuikkako siellä?..vaiko joutsen pariskunta laskeutui järvenpintaan kaunihisti..ja ne tuoksut aamun..hmmmm..silloin ihunaiset, miun mieli ja henki lepää..:)


Hyv Yöt..

:heart:mur-mur
 
Viimeksi muokattu:

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

pikkutirri (41)............kp6/28-32..........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp7/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp8/24..............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp8/27-30..........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp13/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp18/23-30.......yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp21/29-32.......yk?................2.
tattinen (41)..............25/28...............Yk7(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp28/27............yk12.........1. yht.
AinoEmilia (46)...........kp30/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





tattinen
(41).......dpo12

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
AinoEmilia - mitä siulle kuuluu?:wave:

tattinen - joko tänään uudemman kerran dipaat?=)
..nyt siellä saattais haamulainen jo vaikka kurkistella!:heart:

Täällä sadetta ripsauttelee..vaan on t o d e l l a lämmintä - oikia kesäsade!
 
Viimeksi muokattu:
Jotenhin tuntuu, että tällä kierrolla Oili saattaa jäädä tulemati - ei mitään tuntemuksia ole enää ollut kierron alkupäivien jälkeen..Pöh!: /
..olis vaan niin kiva jos olisi soppelisti sattunut ennen mökkille lähtöä, siellä kun ei oikein omaa rauhaa lemmiskellä..

Nyt onkin jo mennyt yli 3vko kun viimeiks oltu - iho lähellä ihoa..ei jotenhin ole maistunut, mikä lie..
..jos tänään koettais saada himonsa heräteltyä sillä saralla:p..
 
Huikkasen tännekin pikaisesti tervehdykset! Loma lopuillaan ja työt kutsuvat... Tänään oli eka neuvola, paljon paperia ja labralähetteitä. Hemppa oli 159, joten ainakaan siitä väsymykseni ei johdu :D Ultra olisi sitten elokuun ekalla viikolla. Mukavia tulevia helteitä kaikille ja plussatuulia, totta kai :heart:
 
Heips kaikille :)
Huomenna vasta dippailen kun oottelen testejä postin kautta niin ei kannata apteekiin juosta=)
Alaselkä pirulainen puutuilee istuessa ja kipuilee niin heti kyllä tulee mieleen,pieneen että tätikö siellä ovella kolkuttelee:mad: Vimppa terolut tabusen iltasella otan ja sitten kaks,kolme päivää ja täti pitäs olla jo perillä jos aikoo tälle kuukaudelle keretä:LOL:
Mutta tulen huuteleemaan joskus päivällä miten käypi ja toivotaan parasta ja pelätään pahinta..PLUSSATUULIA kaikille:heart:
 
Heippa vaan taas
Nyt tulee ON-tekstiä, mutta kun jutututtaa... Selkää kuumottelee alavatsaa nippailee silleen jännästi eikä pitäis tädin nyt sentään vielä paikalle porhaltaa. Tai sitten mulla on taas semmoinen minimini kierto... EIKÄ ! Sanon mä...
 
tattinen - jään jännityksellä odottelemaan dippauksesi tulosta!:wave:
..olispa PLUSSAA!!!:heart:

Ninni
- eeeeeeei se tätsy NYT tuu..se ON jotahin muuta..ihunampaa:rolleyes:
..Oi, olispa niin!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Morjens!! :heart:
Mulla oli varmaan ovis sunnuntaina kuten MUR MUR kaikkitietäiväinen (heh! ei oo pahalla sanottu!) tiesi... ja sitte me harrastettiin seksiä la illalla... Joo en nyt sit tiedä kerkeskö mut katotaan,,, josko tossa parin viikon? sisällä jotakii tapahtuisi taas! Pelottaa vaan kun jäi kammo tohon keskenmenoon.. Mutta se ei pelaa joka pelkää! Eli kyl toivon onnistumista vielä!! :D

Mulla huomen taas iltavuoro 11-19 ja sit 1 vapaa ja heti to aamuun. Viikonloppu töitä taas. Ei tässä oo paljo jaksanu matonpesua yms ajatella ja ikkunatkin suurin osa pesemättä!:ashamed:
Mut en oo jaksnu ottaa stressiä, siivoon sit ku siltä tuntuu!! En jaksas koko aikaa tehdä hommia.

Sit vielä anoppi kävi kysymässä jeesiä mökin siivoukseen! En kehdannu kieltäytyä kun mekin siellä ollaan joka vuosi ja täytyy ne joskus kunnolla siivotakin!
Noh siihen menee seuraava vapaapäivä ellei 2...

Mutta TATTINEN!!! PLUSSA>TUULET SINNE PUHALLAN NYT ++++++++++++PUUUHHH!!!!

Kiva kun käyt moikkaamassa meitä välillä Whisky Beat!!:heart: Toivon sulle sydämeni pohjasta onnea ekaan ultraan!!! Etkö mene varhaisultraan?

Mahdotontako: Dippatko vielä tähän kiertoon? PUUUUUUHHHH+++++++++++++++++

No hyvät yöt taassen ja makeet unet!!!!!!!:heart::hug:
 
Ottis
Minttu2011 Mullahan oli edellisessä kierrossa oviksen aikaa veristä limaista (ällöä!!) vuotoa. Se on varmaankin ovisvuotoa :confused:. Toivottavasti olette soppelisti pupuilleet :heart:. Toivottavasti pääsit sinäkin sitten viimein juhannusta oikein kunnolla viettämään. Surulliselta kuulosta kertomuksesi siitä naapurin pojasta, joka jätettiin juhannukseksi juopuneen isänsä huostaan :'(. Ihan epistä.

pikkutirri Suurhalitus sulle :hug:. Surulliset ovat olleet sun fiilikset :'(. Kiitos linkistä. Kurkkailen sinne ihan kohta =).
 
Ottis
Minttu2011 =), jeps! Näytettekin saaneen simppaset hyvään aikaan liikenteeseen :heart:. Toivottavasti tämä on se kierto!

Tattinen ja Ninni69 Hyvältä kuulostaa noi teidän oireet. Toivotan teille molemmille sitä parasta mahdollista tulosta tästä kierrosta :heart:+:heart:.

mur-mur Näinkö aika lopultakin kiitää, että sun mökkiloma on oikeasti alkamassa :). Se tekee varmasti gutaa, mutt ikävä sua tulee. Sulle mitä parhainta lomaa toivottelen. Pitänee meidän muiden yrittää sitten päivitelä listaa, ett pysytään päivistä kärryillä.

ON Olipahan jussi!!, sanon minä. Juhannusyönä meillä oli megalomaaninen riita, enkä ukkoa päästänyt edes mökkiin nukkumaan, sillä löysin hänen kännystään (kurkkasin ku oli taas niin machoa!!) kolme hyvän juhannuksen toivotusviestiä kolmelle eri naiselle ja siitäkös kimpaannuin, sillä mullehan ukko ei ollut kolmeen viikkoon muuta tehnyt kuin kiusaa ja vittuillut. Kaikista hauskin juttu oli tietty tämä yksi mökkinaapurin sinkkunainen, jolta löytyi sitten muitakin viestejä. Eikä siinä vielä kaikki, vaan kun lähdettiin yhden toisen pariskunnan kanssa baariin lauantai-iltana, oli mun ukkoni ja tän naisen kohtaaminen niin hellä ja sydämellinen, ett vastaavasti en ole kuullut ukkoni puhuttevan tai halivan kuin mun kummityttöäni (3v.).

Mies ei tunnusta tietenkään mitään enkä minä toisaalta ihan oikeasti usko siinä mitään seksuaalista olleenkaan, mutt silti vituttaa, ett mun raataessa täällä kotona yksin, on toinen pitänyt mökillä kesäheiliä ja helluntainakin kulkenut hänen luonaan selkäänsä rasvauttamassa veneillessään (kun minä en ole ollut siellä). Nyt sitten ukko yrittää lepytellä ja tekee kaikkensa saadakseen mut leppymään, mutt oikeastikaan tiedä haluankokaan. Minähän olen pitkään odottanut ja melkein toivonut, ett saisin hänet rysän päältä kiinni ja siitä 'luvan' viimeiseen ja lopulliseen siirtoon. Toisaalta uskon miehellä huonon omatunnon olevan, sillä tänä aamunakin, kun sanoin, etten saanut yöllä nukuttua (taaskaan), kun aina silmät sulkiessani näen vain hänet ja tuon naisen hihkuvan toistensa nimiä ja juoksevan toisiaan kohti ja lopulla halaten, ei hän osannut sanoa mitään, vaan otti mut vaan tiukkaan haliin. Ylipäätäänkään nyt selvinpäin mies ei ole suostunut asiasta paljon puhumaankaan, mutt lauantaina käytin humalaansa hyväkseni ja tenttasin aikalailla.

ONON Sunnuntaina irtosi ns. ovislimatulppa eli onko se nyt sit niin, ett ovis on sitten melkopian sen jälkeen vai ei :confused:? Ken tietää?? mur-mur :). Sunnuntai-iltana suostuin miehen kanssa pupuilemaan, mutt vain ja ainoastaan lähestyvän oviksen vuoksi melkein hammasta purren ja ainakin tehden temppuni niin, ett hän laukes mahdollisimman pian.

Niin juu ja jussin aattona mies vannotti veljelleen, ettei mene ikinä kanssani kihloihin (eikä tietty naimisiinkaan) ja siitäpä sain minä hyvän syyn kyseenalaistaa, miksi minun pitäisi antaa hänen rakentaa autotalli minun tontilleni samoin kuin sen miksi meidän pitäisi olla yhdessä, kun ei minkäänlaista tulevaisuutta yhdessä kuitenkaan ole. Senkin tein selväksi, että tämä ovis mikä joko nyt on vielä tuloillaan tai mennyt jo (tiedän sen kun juon ison lasillisen greippimehua), on viimeinen mahdollisuus hänen osallistua mun vauvahaaveeseeni mitenkään.

Sen poikii ja sieltä asti :), mutt ei jussi kokonaan hukkaan mennyt, sain kaksi kontaktia pian luovutettaviin kissavauvoihin.
 
Ottis
mur-mur Toivottavasti sait himot heräteltyä :heart:.

Minä laskin just eilen, ett meillä tuli tasan 6 viikoa väliä pupusteluilla. Vähän huonot shaanssit lapsen tekoon ja sen miehelle aamulla sanoinkin.

Ottis kp11
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Wautsi, sä olet olet todellinen taiteilija noiden pikkusten vaatteiden kanssa. Ihanan retrotakin olet Liljalle väsännyt ja onpa kissassakin näköä =). Ihania molemmat :heart:!

ON Tässä greippimehua lipittelen. Mun kakkonen pyörähti pihassa ja sain puhua eka kerran moneen päivään oikein kunnolla jonkun ihmisen kanssa.
 
hellou :)
teinpä testin kaksi kertaa mutta puhas nega kumpikin ja voi tätä v..utuksen määrää:mad:
Siis niin ajattelin että vois tärpätä mutta ei taaaaaaaaskaaaaaan!!! Noh nyt on kp12 varmaankin et toivoa on vielä...ehkä...Voi kakka että sitä aina putoaa ja korkealta ja joka kuukausi ajattelen että nyt loppuu haaveilut vaavista just nyt kun ottaa fysiikan päälle niin kovasti:'(
Pitää taas koota itsensä ja odottaa kiltisti punasta päivää..Toivotan kuitenkin täydestä sydämmestä kaikille PLUSSATUULIA:heart:
 
Ottis
tattinen Voi pahus sitä negaa :'(, olen pahoillani :hug:. Niin tuttuja on nuo tunteet haaveilun lopettamisesta oitis ja välittömästi :kiss:. Tsemppiä piinaaviin päiviin. Sehän ei näet kuitenkaan ole varmaa, etteikö sieltä parin päivän päästä vielä plussa testiin napsahtaisi :heart:!
 

Yhteistyössä