Minttu2011 =), jeps! Näytettekin saaneen simppaset hyvään aikaan liikenteeseen :heart:. Toivottavasti tämä on se kierto!
Tattinen ja
Ninni69 Hyvältä kuulostaa noi teidän oireet. Toivotan teille molemmille sitä parasta mahdollista tulosta tästä kierrosta :heart:+:heart:.
mur-mur Näinkö aika lopultakin kiitää, että sun mökkiloma on oikeasti alkamassa
. Se tekee varmasti gutaa, mutt ikävä sua tulee. Sulle mitä parhainta lomaa toivottelen. Pitänee meidän muiden yrittää sitten päivitelä listaa, ett pysytään päivistä kärryillä.
ON Olipahan jussi!!, sanon minä. Juhannusyönä meillä oli megalomaaninen riita, enkä ukkoa päästänyt edes mökkiin nukkumaan, sillä löysin hänen kännystään (kurkkasin ku oli taas niin machoa!!) kolme hyvän juhannuksen toivotusviestiä kolmelle eri naiselle ja siitäkös kimpaannuin, sillä mullehan ukko ei ollut kolmeen viikkoon muuta tehnyt kuin kiusaa ja vittuillut. Kaikista hauskin juttu oli tietty tämä yksi mökkinaapurin sinkkunainen, jolta löytyi sitten muitakin viestejä. Eikä siinä vielä kaikki, vaan kun lähdettiin yhden toisen pariskunnan kanssa baariin lauantai-iltana, oli mun ukkoni ja tän naisen kohtaaminen niin hellä ja sydämellinen, ett vastaavasti en ole kuullut ukkoni puhuttevan tai halivan kuin mun kummityttöäni (3v.).
Mies ei tunnusta tietenkään mitään enkä minä toisaalta ihan oikeasti usko siinä mitään seksuaalista olleenkaan, mutt silti vituttaa, ett mun raataessa täällä kotona yksin, on toinen pitänyt mökillä kesäheiliä ja helluntainakin kulkenut hänen luonaan selkäänsä rasvauttamassa veneillessään (kun minä en ole ollut siellä). Nyt sitten ukko yrittää lepytellä ja tekee kaikkensa saadakseen mut leppymään, mutt oikeastikaan tiedä haluankokaan. Minähän olen pitkään odottanut ja melkein toivonut, ett saisin hänet rysän päältä kiinni ja siitä 'luvan' viimeiseen ja lopulliseen siirtoon. Toisaalta uskon miehellä huonon omatunnon olevan, sillä tänä aamunakin, kun sanoin, etten saanut yöllä nukuttua (taaskaan), kun aina silmät sulkiessani näen vain hänet ja tuon naisen hihkuvan toistensa nimiä ja juoksevan toisiaan kohti ja lopulla halaten, ei hän osannut sanoa mitään, vaan otti mut vaan tiukkaan haliin. Ylipäätäänkään nyt selvinpäin mies ei ole suostunut asiasta paljon puhumaankaan, mutt lauantaina käytin humalaansa hyväkseni ja tenttasin aikalailla.
ONON Sunnuntaina irtosi ns. ovislimatulppa eli onko se nyt sit niin, ett ovis on sitten melkopian sen jälkeen vai ei
? Ken tietää??
mur-mur . Sunnuntai-iltana suostuin miehen kanssa pupuilemaan, mutt vain ja ainoastaan lähestyvän oviksen vuoksi melkein hammasta purren ja ainakin tehden temppuni niin, ett hän laukes mahdollisimman pian.
Niin juu ja jussin aattona mies vannotti veljelleen, ettei mene ikinä kanssani kihloihin (eikä tietty naimisiinkaan) ja siitäpä sain minä hyvän syyn kyseenalaistaa, miksi minun pitäisi antaa hänen rakentaa autotalli minun tontilleni samoin kuin sen miksi meidän pitäisi olla yhdessä, kun ei minkäänlaista tulevaisuutta yhdessä kuitenkaan ole. Senkin tein selväksi, että tämä ovis mikä joko nyt on vielä tuloillaan tai mennyt jo (tiedän sen kun juon ison lasillisen greippimehua), on viimeinen mahdollisuus hänen osallistua mun vauvahaaveeseeni mitenkään.
Sen poikii ja sieltä asti
, mutt ei jussi kokonaan hukkaan mennyt, sain kaksi kontaktia pian luovutettaviin kissavauvoihin.