40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
mur-mur Juu, niin on kuuma. Minä, joka yleensä palvon aurinkoa, en nyt viiti edes nokkaani ulos pistää, niin on mieli musta. Eilen, vaikkei ollut ku 23 astetta lämmintä varjossa, meinas itseensä tukehtua.
 
ON..nyt pikkasen tuntuis siltä, että ainahin yrittää Ovista pukata.. vätystää, jomottelee masulla(munasarjat)..nyt on kyllä tykättävä miehestä ihan kunnolla illasta!

..t o s i n..ovatkohan miehen kassiloissa jo simppaset nuutuneet..kun aikaa jo viime kerrasta tulee melkein 1kk....
 
Viimeksi muokattu:
Hei ihunaiset!

Miepä hiljenen täältä viikoksi, huomenna suuntaan sinne mökkilomalle!:wave:


Nauttikaahan lämpimistä keleistä ja käykää uida polskimassa järvessä - se tekee gutaa!!!
(tässä mie menossa järveen:D)


..Juu ja kovasti kaikille niitä+++++++++++tuulia!

..miulle tulee teitä ikävä jo nyt..
 
Viimeksi muokattu:
MOIKKA IHUNAISET!!!!:DTestasin tossa 19.30 ja kummassakin o-testeissä oli nyt vahvempi viivanen. Eli nyt eletään sen mukaan että tänään DPO -1, testaan sit huomen taas uudestaan. Viime kerraallahan oli kans tosi pitkään se vahva viiva ja se siit viel vahvistui vahvemmaks ku kontrolliviivanen niin katotaan huomenna!
MUR MUR HYVÄÄ MÖKKILOMAA!!!! Vaikket enää ookkaan linjoilla, mut kummiskii!:heart::hug:

OTTIS IHUNAINEN; oot kiltti kun viitit päivittää... minä riehunut aamusta asti, nyt vasta tulin koneelle ja luin jutut. Hyvä että ootte talletelleet. Mekin tänä aamuna =)mut pitänee huomisiltana varmaankin ottaa uusiksi kun tuo oili viivytteleepi!
Huomen mentävä 7ksi töihin:kieh:Että mua ärsyttää tällaiset yhen päivän vapaat, ja viel illasta vapaalle ja vapaalta aamuun!!! Tuntuu ettei ois vapaata olleskaan! Joo onneks lista normalisoituu kun ei oo enää ylimääräisiä vapaita... paitti voin mä vapaat ottaa, kun olis fiksut vuorot muuten, joo sori jonnijoutavaa höpinää ja napinaa!!!
 
No jopas nyt!
Eikö täällä ole ketään muita linjoilla????
Joo en mäkään kauaa kun on mentävä yöpuulle kohta ku aamuks duuniin!!!

OTTIS!!
Kyl sun miehes on sit hankala!:mad: Ota ihmeessä joku vaikka risteily tms. Eihän se sitä tarkoita ettei miehes haluu mennä niin et sinäkään saisi!! Helpottais vähäks aikaa kun ei koko aikaa oo samoissa ympyröissä!! :D
Joo olis kiva jos asuttaisi naapurissa niin kyl otettais korjaus juhannukseen!!:LOL:

No minä taas huomisis ilmoittelen josko olis oili pyrähtänyt, nyt näyttää että vielä tekee tuloaan. Eilen töissä oikein vihlaisi monta kertaa alamasusta, mietin oisko ollu ovis??? Jotain muuta varmaan... Nyt IHUNAISET KULLANMURUT: HYVÄÄ YÖTÄ JA KAUNIITA UNIHIA JOKAHISELLE PALSTALAISELLE!!!!!:heart::)PLUSSAKASTA KESÄÄ KAIKILLE!!!!+++++++++
 
Heipsan taas täältä(töis taas):wave: pari päivää menikin kotona ettei taas koneella ehtinyt juurikaan olla...täällä onneks taas ihan rauhallinen yö jotta kerkiää lueskella...

Voi Ottis...sä oot kyllä mainio=) ihana lukea sun värikästä ja elämän makuista tekstiä...vaikka...aina ei ihan niin kivoista asioista, mutta kerrontasi on kyllä sujuvaa ja jutun pystyy ikäänkuin maalaamaan silmiensä eteen=), kiitos myös lohtuhalituksesta ja ompelu kehuista...ompelu on se mun "juttu", voi että ois niin ihana päästä vielä tekemään pienen pieniä vaatteita...Liljalle mä en vielä ihan pienenä niitä tehny, paitsi silloin kun hän oli sairaalassa kasvamassa ja halusin omia vaatteita käyttää ja kaupasta ei niin pieniä saanut...oon muuten säästäny ne vaatteet Liljan nuken vaatteiksi=) mahtuu baby bornille nippa nappa=)
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Mahdotontako(46)......kp1/27-30............yk13.........1. yht.
Nöpsö (42)................kp2/29-32..........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp9/28-32..........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp10/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp11/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp11/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp16/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp21/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............28/28...............Yk7(2km.)5/1 yht.
AinoEmilia (46)...........kp33/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis





tetu68 (42)............dpo0
minttu2011(43).....dpo0
tattinen(41)...........dpo15


Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011 Mä sut jo tonne RKTT-listalle nappasin ihan sillä, että jos ja kun mennään mökille, saan sieltä helposti päivitettyä sulle sitten sen oikein DPOn, okke?

Me mennään nyt sit melkolailla samoilla päivillä, sillä mä luulen, että mulla ovis oli eilen. Muniksissa follikipuja tuntui viikonloppuna ja ovislimatulppa irtosi sunnuntai-iltana. Siitä mulla on yleensä mennyt se pari vrk ovikseen itseensä. Nythän mä en ole edes testaillut, mutt mm. eilen illalla oli vielä veskireissulla pyyhkiessä ovislimoja havaittavissa. Tai sit ne oli 'palautuksia' toissaillan pupuilusta :). Minähän en ole nyt testaillut. R-testejä on kaksi digisellaista ja jos oletetaan, ett täti ei ole tullut 14.7. aamulla, voisin ekan sellaisen dipata. Sellainen on suunnitelma =). 2 vuotta sitten mä nimittäin plussasin 14.7., ja se oli tiistai.

Pikkutirri Kyllä Lilja onkin ollut pienen pieni syntyessään. Olis muuten jotenkin kiva jos ton sun linkin sais ikäänkuin 'juoksemaan' täällä mukana. Meinaan, että sitä on sitten hankala lähteä jostain selaamaan ja ettimään, kun haluais kurkata. Sitä vaan mietin, ett oisko ronski juttu jos laittasin sen roikkumaan tuohon kp-listan alareunaan, silleen pienesti ja huomaamattomasti ;)?

Juups, pikkutirri ja minttu2011 Tämä on vähän kinkkinen tilanne tämä meidän jutska nyt, sillä mies vannoo ja vakuuttaa syyttömyyttään (tietty seksiin ja sen uskonkin, ettei sitä ole ollut) mökkiheilan pitämiseen ja kun olen nyt 4 vrk funtsinu joitakin juttuja, niin tuntuis hullulta, ett mies olis tietyistä asioista puhunut mulle jos hänellä olis sen naisen kanssa ollut oikeasta sutinaa, mutta.. sitten toi ääretön kiltteys ja säyseys, se panee epäilemään :confused:. Ei ollut nimittäin mun miehen luonteen mukaista köllötellä nöyrästi kotona eiliselläkään säällä, vaan normaalistihan hän hinkuaa heti järvelle jos aurinko pikkusenkaan pilkahtaa. Eilen illalla uskalsi vasta ysin aikaan sanoa, ett: "Nyt olis ollut mahtava järvisää". Ja minä tietty letkautin, ett: "Näillä säillähän minunkin oli täällä pärjättävä helluntaina kun sinä heilastelit mökillä ja se oli sentäs ilta jolloin mun teki mieli mökille uimaan". Hän ei ole kuulema kieltänyt tulemasta, vaan eipä myöskään pyytänyt mukaan tai edes sanonut menevänsä mökille ja se ilta mistä varsinaisesti kimpaannuin jussina oli, ett lähti jotain tekemään mökille ja hänelle saunankin jo kotona lämmitin ja kun soitin ihmetelläkseni missä viipyy, ilmoitti lämmittäneensä saunan ja sittenhän siellä oli tekstarit liikkuneet noiden mökkinaapureiden välillä ja mun mies käynyt sillä naisella kattomassa myrskyn aiheuttamia tuhoja saunan jälkeen. Kyllähän siellä myrsky riehui ja ko. mökkitontilta oli puita kaatunut valtavasti, mutt en siltikään vaan ymmärrä, ett miks mun miehen, joka yleensä makaa jo yöpuulla ysin jäljestä, piti lähteä niitä puita ihmettelemään kymmenen jälkeen illalla?? Ensinnäkin miksi just minun minun mies ja jos hän, niin miksi siihen aikaan :confused:??

Joka tapauksessa, sunnuntai-iltana en miestä sit petiin päästänytkään ennen kymmentä, vaan sanoin, ett jos hän on jaksanut joku ilta naapuriin vielä siihen aikaan, jaksaa hän nyt maata sohvalla valveilla tasan siihen samaan kellon lyömään jolloin ko. iltana soitti minulle. Tännekin ihmettelin soittoaikaansa ja kerroin kuinka hän yleensä silloin nukkuu. Musta on tullut siis varsinainen Justiina (Justiina, sori :LOL: ), eikä mies uskalla kunnolla henkästäkään jos katon pahasti.

Nyt sit ajattelin, että kun sää on oikeasti näin ihana, alan pikkuhiljaa pakata ja roudaan itteni vaihteeksi mökille. Siellä mä pääsen lilluttelemaan järvelle. Ajattelin matkalla ostaa oikein uimapatjan ja ihan itelle. Aamusta soittelin myös veljen vaimolle, että kun lasten tekee mieli uimaan, voisivat tulla käymään mökilä uimassa ja niin mun ei tarvi olla yksin ton ukon kanssa kaiken aikaa. Toisaalta mä alan häntä jo vähän sääliäkin ja on mulla silleen oma lehmä ojassa, ett jos saan miehen järvelle, heittää hän siellä paidan ja farkut pois päältä ja pääsee vähän ruskettumaankin. Ja niin ilkeä olen, ett ihan nimikkorasvan otan miehelle mukaan, ettei hänen tarvitse käydä naapurissa selkäänsä rasvauttamassa. Oli nimittäin silloin ed. hellelauantaina käynyt tällä mökkiheilallaan rasvauttamassa selkäänsä, mikä sinänsä fiksu juttu, sillä silloin ajattelinkin, ett mies polttaa selkänsä ku mökillä ei ole minkäänlaista aurinkorasvaa. Semmottii. Kyllä tämä tästä vielä selviää. Ainoa asia mikä mua oikeasti huolettaa on, että mä en tunne oikeastaan mitään. Kun pahin raivo miehen alkukesän käyttäytymisestä mua kohtaan meni ohi, en tunne mitään. En ole varma edes rakkaudesta, onko sitä :confused:.

minttu2011 Mä muuten otin eilen vähän takas pieleen mennyttä jussia. Kävin kaupasta kipasemassa 6-packin Mojitoa ja lipittelin ne iltakahdeksan ja aamukolmen välillä. Grillailin pihalla ruokaa itelleni ja miehelle kans vähän ja elin just niinkuin sinkkuna elin eikä mies uskaltanut sanoa mitään. Yleensä urahtas jos näkis mulla sidukkatölkin arkena kädessä. Nurtsiakaan en muuten leikannut eilen, vaan mies sai tehdä sen, nyt sentäs osaski :LOL:.
 
Ottis:Mä aina luen noita sun tekstejä mieli kuohuksissa ja oma mennyt elämä vaan yrittää puskea jostain ajatusten sopukoista kaikkee mitä mun ja exän elämä silloin oli... Isosti jaksamista sulle !
mur-mur: oot täällä kyllä semmoinen ilopilleri !:)
Mä vaan odottelen menkkoja, kun jotenkin on vaan semmoiset fiilikset ettei taaskaan tärpännyt...:( Toivottavasti kumminkin ens viikonlopun vielä täti pysyy poissa kun reissussa ollaan. Tänään on taas mulittu järvessä niin että taidan mennä miehen viekkuun päikkäreillle.
 
Viimeksi muokattu:
Hei kaikille :)
Testailin aamulla ja puhdas nega taas :( Eli tätiä saa odotella ihan varmasti tänään tai huomenna..Nuo terolut tabuset tekee sen ettei tiedä millloin alkaa menkat kun vimppa tabun nakkaa naamaan..eli nyt oli viimeiset tabut maanantaina eli vuotoa saapi odottaa ihan just,kohta.
Noh näin mennää ja minkäs teet. Poijaa huutaa jo kovasti ulkoileen ja itellä niin pirun kipee pää ettei jaksais lähtä ja muutenkin matalapainetta ilmassa ettei vois vähempää kiinnostaa leikkipuisto ja muutama muukin lapsi kun oma:LOL: Mutta toivotan hurrrrrrjasti pluusssatuulia ja ihania kesäpäiviä. Tulen kertomaan sitten kp 1 kun ja jos ne menkat alkasivat.
 
Kolmatta viikkoa lomalla ja matkalla(miehen tykönä).. ja matkan aikan piipahdettiin viikko"etelän lämmössä" ja kyllä sitä tuli levättyä. Mitään ei tehty paitsi uitiin ja syötiin :D

Tää on mun eka kierto Clomeilla sitten. Mitään kummempaa sivuoiretta en huomannut pillereistä, ehkä vähän tavallista vasyneempi jos mahdollista |O . Nyt on kp 12 ja O-testejä kulunut 3 kpl. Taitavat mokomat punertavat pillerit auttaa. Eilen jo tasavahvaa pukkasi (KP 11)ja tänään vielä vahvempaa kun kontrolli! Ei ole miulle sattunut koskaa. Nyt tietysti vähän jänskättää kun otin tän riskin ja alottelin clomit vaikka tiesin, että en ole Suomessa siihen aikaan kun olis pitänny se kontrolli ultra olla ..tiedä sitten monta sietä olisi kypsymässä mutta toivotaan edes yhtä kunnollista :D . Sitähän se minun lääkäri painotti, että se laatu on vähän niin ja näin tällä iällä mutta että pitäisi niitä kunnollisiakin tilastojen mukaan vielä löytyä.. Talleteltiin eilen ja tänään.. jos vielä huomenna aamulla varmistaisi kun se tän päivänen testi niin vahvaa vielä näytti.

Laitanpas kuvan siitä eilisestä kun on kerran käsillä(jos tää onnistuu siis ) :

Aijaa.com - 8257789.jpg

Nyt kun on aikaa täytyy tätä ketjua käydä läpi ihan ajan kanssa, että pääsee ajan tasalle mutta noi Ottiksen kuulumiset on aika rankkoja näin ihan ekalta kuulemalta :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
tattinen Mulla Terolut sekoitti viimeksi vielä seuraavankin kierron ja siitä tuli megalomaalisen pitkä. Toivottavasti täti odottelee pahimpien helteiden yli sulla, ettei tarvitse uimisiakaan sen vuoksi jättää. Mullahan viime helteillä oli just niin 'hyvä' tuuri, ett täti viipyili niiden yli ja ohi.

Ninni69 Kiitos jaksuista :kiss:. Sen ku tosiaankin tietäisi mikä on paras ratkaisu, niin tekisin heti. Nyt kun mies taas muistaa, että mua ei voi kohdellakaan miten sattuu, on hän nöyrää poikaa ja suloinen ittensä niinku ennen vanhaan, mutta kun tiedän, että se ei välttämättä jatku pitkään, niin ei siitä osaa nauttiakaan kuin pienellä varauksella. Nyt kuitenkin puheyhteys pelaa mikä on jo edistystä entiseen. Viimeisen kaksi vuotta meillä on kuitenkin mennyt huonommin. Kuin silloinen keskenmeno ja kaikki tämä yritys saada vauvaa, olis tehnyt kaiken ylitsepääsemättöman vaikeaksi. Viime viikonloppuna miehelle sanoin, että mun puoleltani yritys loppuu. Tiedän, ettei tämä ole ratkaisu, mistä hän olisi iloinen, mutt suht tyynesti hän sen otti. Sanoi vain, että eihän kaikkea voi saada ja niinhän se on.

ON Mulla on tänään ollut ns. hyvä päivä. Nukuin yllättävän hyvin koko yön heräämättä kertaakaan, enkä miestäkään suotta murehtinut. Kiitos siitä kuulunee Mojito-packille, jonka illalla kiskasin kuonooni =), mutt hyvä alku kuitenkin. Uskon tänään nukahtavani suuremmitta ongelmitta. Mikään ei ole sen kamalampaa kuin huonounisuus, sen voin nyt todeta. Yleensä kukun myöhään ylhäällä, mutt ei mulla sitten ole ongelmia saada unta, kun viimein maltan sänkyyn. Tämä piina on ollut toista ja sitä en totisesti soisi kenellekään.

Kun koneelta viimeksi lähdin, menin toisel puolel jokkee kaveria moikkaamaan synttäriensä kunniaksi ja sainpa lainauikkarit niskaani ja niin pulikoitiin joessa ja istuskeltiin laiturilla. Mikäs sen ihanempaa, siihen ei totisesti muuta tarvinnutkaan kuin enää tuvan varjoissa kunnon pannukahvit :p.

Nyt alan roudaamaan kamoja autoon, ett menen mökille. Mies tulee sinne kun töistä pääsee. On yllättäen tällä viikolla vapautunut töistäkin aikaisemmin kuin ennen jussia. Hyvä näin. Aurinkorasvoja jo varasin isompaankin tarpeeseen, sillä veli tulee perheineen illalla pulikoimaan. Mökin rantaan aurinko paistaa ihan laskuun asti.

Päivittelen kännyllä mitä voin, mutt pieni pyyntö minulla olisi. Älkää laittako isoja kuvia, sillä niihin pamahtaa hyvin nopeasti kuukauden käyttöbitit. Juhannusaattona sivun aukaisuun 'paloi' yli kolme megaa ja menin viel hoopo laittamaan samaisen sivun aloitussivuksi, ett nielaisee saman, kun seuraavan kerran kännyllä surffailen.

Toivottavasti kaikilla on mahdollisuus nauttia näistä ihanista kesäpäivistä. Minä olen suorastaan onnellinen, ettei olla Kreikassa nyt. Aina ollaan siellä oltu tähän aikaan vuodesta ja meillä on jäänyt Suomen suloisin suvi kokematta.

Mutt nyt menen :wave: Plussailkaa :heart:!
 
Ottis
tetu68 Kiitos halista :hug:. Kyllä niille on näinä päivinä ollut käyttöä, mutt kuten huomaat, olen ottanut elämän omiin käsiini ja toivon voivani pitää tästä kiinni, siis, etten anna miehen pompottaa minua.

Mun gyne oli aikoinaan niin hoopo, ettei edes puhunut kontrolliultrasta Clomifenin aikaan, mutt kai hän ajatteli, ettei tällä iällä kuitenkin monta kunnollista follia kasvaisikaan, vaikka kuinka lääkitsee. Viimein Clomifen-annokseni söin Portugalissa, eikä mullakaan ollut kontrolliultraa, vaan eipä tullut vauvaakaan.

Sulla on nyt mahtava ovis päällänsä, joten nyt sitä kannattaa hyödyntää. Onnea siihen ja ihan kaikkeen muuhunkin :heart:. Haluatko RKTT-listalle? Se onnistuu kyllä =).
 
Hyvä Ottis! Asenne on kohdallaan :) .
Mie popsin 2/päivä eli sillä annostuksella toi resepti jonka sain olis 8 kiertoon.. no niin kauan en aio odotella vaan jos ei ala mitään tapahtua ni sitten takasin tohtorille ja jotain muuta troppia. Semmosia hän itekkin haasteli juu. Täytyy sitten seuraavasta käydä siellä ultrassa niin tietää ainaskin josko sieltä oikeesti jotain irtoaa vai onko vaan yritystä siihen suuntaan.

Toiskohan se hyvää onne jos sinne listalle :) . Vaikka aika paljon aikanaan täällä roikuin en koskaan uskaltautunu...
 
Ottis
Tetu68 Listalle vaan =), Nakkaan sut sinne heti. Onhan se dpo0 tänään jos tuo kuva oli eiliseltä :confused:.

mahdotontako Okke, päivitetään. Olen pahoillani, että tässä kierrossa kävi sittenkin näin :hug:. Varovainenhan sinä sen testaamisen kanssa kyllä olit eli varmaankin itse tiesit mitä tuleman pitää. Ei ole helppoa tämä homma ei :'(.
 
VOI OTTIS!:)
Sä oot menossa oikeeseen suuntaan, jatka samaan malliin, kyllä se vanha koirakin OPPII haukkumaan kun tarpeeks kauan kouluttaa!!:LOL: Hieno homma!!!:D
Hyvä että sait jussia korvattua! Mulla ei nyt oo edes vapaata ennen ens maanantaita ja en nyt kauheesti hinkuakaan kun tietty toivon sitä plussaa!! Elikkä 2 viikkoa ja rapiat... no oireistakin voi EHKÄ jotain päätellä varsinkin jos on samanlaiset kuin viimeks, tosi voimakkaat, väsymystä, masukipuja, jatkuva pissahätä jne. No se on sit sen ajan ongelma tulee tai ei, ootan sinne tädin tuloon ainakin. Onhan mulla sitte 3 viikon loma alkaen elokuun 29.... eli piitkällä. Ja nyt kaikenlaista keittiöremonttia ja muuta niin en viiti oikein nyt kaljotella kun toi mies huomautti siitä viimeks kun meni useempi kalja per päivä viikon lomalla! Ja kun en osaa sit ottaa sitä yhtä useinkaan vaan käy niin että alkaa tekemään mieli lisää...:ashamed: niin parempi olla ilman. Ja nou alkoholittomat oluet on ihan hyvänmakuisia eikä niihin tuu himoa... Vaan janoon juon välillä.

tetu68: Oot saman ikäinen mun kanssa, ja kuten varmaan oot lukenut, minä raskauduin maaliskuussa ja oltiin puoli vuotta yritetty. Kesken meni kumminkin heti huhtikuussa:(
Että kyllä se mahdollista on, mutten sit tiedä että onko niin vahvoja folleja jotka jaksais loppuun asti!!! Mut yritystä ei viel lopeteta, mitään pillereitä en oo hakenu, eli luomuna mennään!
Onnekkaita tallettelupäiviä:heart:

ON: tein tänäänkin molemmat O-testit ja nyt näyttää viivat haalistuvan eli varmaan se ovis oli tänään. Mun pitäis varmaan houkutella tuo väsynyt mies sänkyyn tänään, mut en tiedä tuleeks siitä mitään kun olen itekkin yhtä väsynyt!|O
Talleteltiin eilen aamulla valmiiksi joten voi olla että niillä mennään...

Mutta HYVÄÄ MÖKKEILYÄ OTTIS JA PLUSSATUULOSIA SINNE IHAN KAIKILLE JA HYVÄT YÖT IHUNAISET!!!! +++++++++++++PUUUUHHHH!!!!!!!
 
Ottis
Minttu2011 Yes, sulla on siis toi dpo0 ihan oikein tuolla RKTT-listalla? Kiva, koitahan kammeta sitä miestä vielä petiin niin on simpat varmistettu. Heh! Minäkin paras sanoja, sillä mökiltä lähtiessä ajattelin, ett oikeastaan pitäis jäädä, jos yrittäsin viel simppoja talletella vamuuden vuoksi, mutt oli niin nihkee ilta ukkokullan kanssa kahdestaan, kun ei vieraita tullutkaan, ett päätin tulla kotiin ja käyttää ajan ja yösähkön hyväkseni ja pesettää koneella mattoja ku ne on nyt niin hyvä kuivata tällä säällä. Mökilta otin yhden pikkumaton ja yhden pitkän maton pesuun ja sit olis vielä yksi satsi tavallista pyykkiä, joten saan ihan huoleti töllötellä tonne kahteen asti yöllä, ett saan kaiken kuivumaan.

Ymmärrän ton puolen 'kaljottelusta'. Meinaa olla mullakin nykyään niin, että jos yhden ottaa tekee toistakin mieli ja sillä on parempi olla ottamatta sitä yhtäkään, eikä se muutenkaan yksikseen kovin kivaa ole.
 
Heippa taasen Ihanaiset Naiset :kiss: Uusiakin on tullut, tervetuloa Teille kaikille ihanille :D Useampi on jäänyt taka-alalle kuten minäkin ja moni kesälomalle, toivottavasti minäkin :)

mur-mur suloinen on myös lähtenyt lomailemaan, toivotaan antoisaa (heh) ja rakastavaa lomaa ;) kaikin puolin ... näin sen ihanan utuisen laiturikuvan ja luin kuvauksen kuikasta ja aaaaahhh.... mikä mielenrauha tuli mieleeni ...ja ihania muistoja menneistä kesistä edesmenneen rakkaani kanssa ..... huoh ...

Ottis hmmm... minusta tuntuu että ... Teidän paineet liitossa johtuvat yksinomaan vauvan puutteesta, ymmärtänet mitä tarkoitan ... äksyilyt, nimittelyt, kiukuttelut ... kuulostavat niin siltä ... uskon että Teiltä kuitenkin sitä rakkautta löytyy... kaipaus tuntuu olevan kuitenkin kummallakin niin suuri ... pysähtykää miettimään asiaa ... iso hali!!!

Te Ihunaiset joille on vielä annettu "mahdollisuus ymmärtää että onni voisi tulla luokse" kaikkea onnea ja iloa Teille ... ja sitä suurinta kuitenkin :) :heart:

ON: Itse en enää jaksa uskoa Siihen Suureen Ihmeeseen... en jaksa uhrata edes ajatusta sille ... Onni on kuitenkin edessäni ... tulevaisuus ihanan ihmisen rinnalla ... kaikki muukin muutos elämässäni ... onhan täällä niin paljon paljon muutakin ...

Ihanaa kesää kaikille ja plussatuulia :heart::heart::heart:
 
Ottis
Mafinka Ihana kuulla sinusta pitkästä aikaa :kiss:. Surullista on ajatella, ettet haluamaasi vauvaa saisikaan rakastamasi miehen kanssa, mutt aivan kuten kirjoitit, elämässä on muutakin ja paljon ihania asioita, jos vain osaa katsoa niitä. Mulla on yhdessä tyynyssä teksti: Jos itket yöllä auringon perään, et voi nähdä tähtiä. Se on niin totta. Pitäisi osata elää käsillä olevassa hetkessä ja noukkia siitä niitä pieniä onnen sirpaleita. Elämään tarvitaan siivet ja juuret, ilot, unelmat, pienet ja suuret =).

Ja mitä noihin pieniin iloihin tulee, niin mun pihassa kukkii par'aikaa pionit, aivan mahtavina ja isoina ja kuulinpa edellisen kerran terassilla käydessäni kyyhkysten pesästä kujerrusta =).

ON Mä oon nyt ihan hukassa. Kävin pisulla ja olin näkevinäni paperissa ovislimaa :confused:. Voisko siis olla, että mulla ei ovis oliskaan vielä ollut? No, tietty vois ku en ole sitä varsinaisesti tuntenut, mutt tänä iltana kuitenkin, kun tein lähtöä mökiltä, mun maha meni yht'äkkiä ihan sekaisin ja jouduin käydä 2 kertaa ripulikakalla, ennenkuin uskalsin lähteä ajamaan. Silloin ajattelin, että tämä on nyt niitä hormonimyrskyjä taas. Jos voisin olla varma, ett aamusta piliä saisin, voisin vaikka lähteä heti pyykit kuivumaan saatuani mökille ja yllättää miehen aamulla vähän toisella tavalla :). Kandeiskohan? Tiistai-iltana pupuiltiin edellisen kerran eli vois olettaa simppasten ns. riittävän jos pysyvät hengissä 2-3 vrk. Pahus :mad: ku ajattelin päivällä, ett tänään pitäis pupuilla, mutt se ajatus vaan pääsi jotenkin luiskahtamaan päästä :'(. Ja sit toiseks, jo mökillä huomasin veskissä käydessä ovislimoja, en vaan uskonut, ett niin vois olla ku mulla yleensä Clomien jälkeen on viime aikoina kierto palannut aika äkkiä lyhyemmäksi. Ottis kp13
 
Viimeksi muokattu:
Moi vaan täältä taas...:wave:

Mulla tulikin viime yönä sit hoppu täällä töissä ja oikeen harmitti kun en ehtinytkään ajan kanssa teille muille kommentoimaan...tuntu et ois ollu paljonkin asiaa ja hätäpäissä koitin just ennen vuoron loppua kirjotella ja kun painoin lähetä...ni kone ilmottikin et en ollu kirjautunu!!! Eli siis oli mut "heittäny ulos" järjestelmästä jossainvaiheessa yötä kun en ollu kerenny aiemmin käymään...ai että harmitti..mut kello oli sit jo niin paljon ja aamuvuorolainenkin tuli et oli vaan pakko sulkee kone...

Tosi tyhmältä tuntuu nyt enää näin hurjasti jälkikäteenkään noita vanhoja juttuja kommentoida mut Mindylle kumminkin haluun ihan hurjasti onnea toivottaa tähän raskauteen...muistelenko nyt oikeeta henkilöä et sulla oli aiemmissa raskauksissa niitä ongelmia ja kohdunsuu mahdollisesti ommellaan jossain vaiheessa...totisesti toivon sinulle hyvää ja levollista raskaus aikaa vaikka tiedänkin että sitä varmaan mielessä pyörii vaikka mitä pelkoja..niin mulla ainakin jos nyt odottamaan jäisin, niin väkisinkin sitä ajattelisi että käy samoin kun edellisessä raskaudessa ja pelkäisi että kävisi vielä huonommin...(vaikka hyvinhän Liljan kanssa loppujen lopuksi kävi..nyt terve pieni kohta 4v tyttö)...ONNEA TULEVIIN KUUKAUSIIN ROPPAKAUPALLA!!!
Nii...ja kiitos Mindy sanoistasi blogini suhteen ja Liljan..nii-i..on mulla kyllä sellanen aarre että:heart:

Ja Mahdottomalleko myös kiitos sanoistasi ja suuret pahoittelut tädin tulosta ja negasta...:( vaikka niin hyvin lupaili...myös sinulle toivon että tää kierto ois sitten oikeesti se tärppi kierto:heart:

Salme...ihanaa että kävit täällä kuulumisiasi kertoilemassa...susta välittyy niin hyvä ja rauhallinen olo..hyvää ja onnekasta TJOTtailua teille ja kiitos myös sinulle sanoistasi blogini suhteen=)

Kiitos myös kaikille muillekin blogi kommenteista ja kehuista:ashamed: ja joo Ottis...mietin tuota ehdotustasi laittaa se linkki pysyvästi jonnee...joo..saa sen laittaa..sehän on ns.julkinen avoin blogi ja on mulle vähän niinkun harrastus ompelemisen ohessa..onhan se ihan kiva näyttää muillekin mitä on tehny ja samoin itsekin saa paljon ideoita muista ompelu blogeista...mä oon pitäny sitä blogia kohta 2v ja silloin kun olin Liljan kanssa kotona oli se merkittävässä "harrastus" asemassa...retroilu nimikin viittasi mun innostukseen kaikesta retrosta ja silloin enemmin kiertelin kirppareita ja niitä ihan retro juttujakin siellä oli enemmin...nykyään se melkeen on menny vallan ompelujuttujen esittelyyn vaan aina välillä muutakin...itselle tykkään sitä pitää päiväkirjana ja valokuva albuminakin...Ja lapseni ei oikeasti ole etunimeltään Lilja, Minttu ja Tapani vaan käytän heistä siellä heiden toisia nimiään...en ees muista mistä se ihan silloin aluksi lähti mut tuntui kivemmalta niin..samoin kun en siellä oikeen toitottele missä asutaan...yksityisyyteenhän se pitkälti liittyy...mutta kyllä sitä blogia suku ja tutut lukevat, joten näistä vauva haaveita en siellä halua kertoa...

Nyt pakko lähtä tekee taas vähäbn töitä...toivottavasti ehin palailla myöhemmin yöllä...
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä