JOO vähän myöhässä tulee mutta
OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA IHAN KAIKILLE PALSTALAISILLE JA TALLETELKAAHAN SIMPPASIA!!!!
Mulla vielkii se v...un tuhrujuttu... outoa,,, onkohan vaihdevuodet??? Joo sit on ainakaan enää turha vauvasta haaveilla!
No ei mennä asioiden edelle! Ei niitä vauvoja voi saada jos ei koskaan oo aikaa/voimia sekstailla! Meinasin hoitaa nää hampaat kondikseen kun varmaan tarkastuksestakii 4 vuotta... sitte pitää ne kilppariarvot kinuta samalla ku mulla on työterveystarkastus. Varmaan menee syksyyn ku lomat ja kaikki....
VIELÄ ON: Tää päivä mennyt ok, kävin aamusta shoppailemassa vähän vaatteita kun ovat piru kutistuneet
tän painonnousun myötä! Sitte kyläilin siskojeni luona kun olivat lähdössä bailaamaan saareen... mun siis mentävä töihin huomenna
klo 10... Tulin sit kotiin ja aloin komenta ukkoa lämmittää saunaa vaikka kello oli vasta puol neljä... sit pistin tulet grilliin ja potut kiehumaan... sit saunottiin viiden maissa ja syötiin tossa puol kuus ja miehen kaverit (2kpl) oli kans ja mieheni ja meidän poika... kyllä olin ähky täys. Sit nopeesti astiat koneeseen ja häivyin rantaan onkimaan kissoille muutaman ahvenen, ei tullu kuin 3 kpl mut olis tullu roskakalaa vaikka kuin paljon... en huoli niitä haisevia kaloja tänne! Tulipahan kissoille iltapalla ja koht perkaan ne ja pilkon. Tulin kotiin noin 20.30. Sitten oli toi naapurin mies tullu tänne jota inhoon yli kaiken kun se tulee aina silloin meille kun se on kännissä ja viel nupiks sillä on 6 v poika, ja tää mies juo yleensä votkaa. Ja kännissähän se vaan tänne tulee, selvinpäin sitä ei näy vilausta lukuunottamatta... Sit tää mies on eronnu naisystävästään jonka kanssa tää lapsi on, ja heillä yhteishuoltajuus! Ja nainen tuo lapsen tänne vaikka tietää että tää mies on yleensä täydessä kännissä jos on lomalla tai saissulla(niinkuin nyt on ollut ja 2 viikkoa ja koko ajan tenuttaa.)
Mies lupailee pojalle aina kännissö kaikkee huvipuistokeikkaa ja mönkijäajelua ja onkireissuja jne. Mut mikään niistä ei oo toteutunut tänä kesänä ainakaan!! Kun ei voi kännissä lähteä... ja sitte tänäänkin niiden olis pitäny lähtee saareen ja olis ollut kyytikin (siellä olis ollut tän miehen äitikin joka olis pojasta huolehtinut varmasti mutta kun siellä mökillä oli porukkaa joten olisvat joutuneet nukkumaan teltassa poikansa kanssa niin jäi sekin toteutumatta!!! Voi JESSUS!!!
Niin että on meitä moneen junaan. Nytkin se mies hilluu muun porukan mukana ulkona meidän pihalla tukka täys, ja poika mukana. Mä en jaksa puuttua koska ei oo mun asia mut ei mulla oo sydäntä mennä käskemään niitä omalle puolelle sen pojan takia. Isänsä on vielä kännissä sellasta sorttia että ei jaksa kuunnella kun hän on tietävinään kaikesta kaiken ja suureen ääneen huutaa jos joku on eri mieltä ja aloittaa sellasen maratonväittelyn että sitä ei jaksa viittä minuuttia kauempaa!!! Ja suu käy koko ajan ja puuttuu jokaiseen keskusteluun! Joten mä päätin tulla tänne sisälle koneellle kun muut ulkona... Siel ei varmaan oo muita kuin miespuolisia tällä hetkellä. Kohta meen kurkkaa josko ihana naapurimme olis lähteny mut taitaa olla toive ajattelua. Ite oon täs selvinpäin, aattelin kohta lämmittää letun mansikkasurvoksella ja juoda kupin kahvia!!
Sit käytän koirat lenkillä ja meen makkariin kattomaa leffaa koneelta...
Että löytyy meilläkin näitä sarjassa
häirikkönaapuritBugsy muistaakseni kirjoitteli kans vähän toisenlaisesta tapauksesta!!!!
Jeps, sori maratooniteksti ja omanapainen tilitys! HYVÄÄ YÖTÄ IHUNAISET JA NUKKUKAA HYVIN!!!
:hug:=)
Mutta palataan taas palstoille
IHUNAISET RAKKAAT KANSSASISARET!!!!:heart:
:hug:
OOTTE PARHAITA!!!!!!