40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ottis
Pikkutirri Kiitos, linkin laitoin tohon kp-listan alalaitaan. Siitä sitä on nyt helppo poiketa lukemaan :).

ON Mulla on kone pian pessyt pyykit ja kun saan ne kuivumaan, lähden mökille. En kuitenkaan sais nukuttua, sillä päässä on taas ihan liikaa ajatuksia :stick:. Mua nimittäin oikeasti jurppii, ett mies ei ole suostunut vastaamaan niihin muutamaan perustavanlaatuiseen kysymykseen, joita olen esittänyt ja nyt aion laittaa hänet ahtaalle. En siis tänä yönä, sillä pitäähän hänen saada nukkua yönsä rauhassa, ett jaksaa töihin, mutta huomenna kuitenkin. Käyn viemässä mökille mitä mun piti viedä ja jätän viestin, ett menin enkä takas tule ennenkuin olen saanut vastaukset kysymyksiini. Ärsyttää ku nytkin illalla, kun yritin asioita puhua oli kuin ei olisi kuullutkaan, vaan puhui omia juttujaan. Ts. ignooraa minut täysin eikä se ole kivaa. Olen työpostiinsa kirjoittanut tässä välillä pitkän pitkän kirjeen ja vaadin häntä lukemaan sen. Voi näet olla hyvinkin, ett hyppää viestieni yli. Harmi ku ei töllöstäkään tullut mitään hyvää, ett olisin saanut ajatukseni muualle. Perkkules jos tässä pitää alkaa joka ilta ryyppäämään, ett saa ukon mielestään :headwall:. Ei olis reilua ollenkaan :(.

Ottis!!! Mars matkaan miehesi luokse!! matot oot varmaan saanu jo kuivumaan...kaikki keinot on tässä "sodassa" sallittuja, vaikka sit joutuiskin ryömimään keskellä yötä pilin perässä=)(mikäs sen mukavampaa...=))
Nii...ja sitte huomenna töitten jälkeen alat vasta sen kovistelun...koitat nyt ajatella että kaikki sen tärkeimmän eteen!!!

Mafinka...kiva kun kävit moikkaamassa!!!

Viimeksi muokattu:
Ottis
Hih, pikkutirri. Just tunsin ns. ovislimoja ja muistin aiemman suunnitelman. Jotenkin musta tuntuu, ett se ei nyt toteudu, mutt katotaan. Ukolle on yöunet niin tärkeät, ett niiden edelle ei mene mikään. Tai en ainakaan minä, vaikka se mökkinaapuri pari viikkoa sitten menikin. Voipi olla, ett me vielä tässä yövuorossa tavataan. Eikä se kone ole muuten vielä viimeistä satsia pessyt. Jonkin aikaa menee, mutt mähän voin tällä välin vähän laittautua :). Ts. pukea vaatteet päälleni. Palataan :wave:!

:LOL:Ottis...hauska et säkin oot yövuorossa=)

Mitäs nyt jos laittautuisitkin ihan sillee...viehkoa hajuvettä korvantaakse ja rintojen väliin...ja kävisit oikeen kiehnäämään...herättelisit miehen et nyt on kuule ukko kulta MUN vuoro saada!!! Eikä mitään mutinoita tai vastaan sanomista..tää ON hyväksikäyttöä...saispahan samalla mitalla ja omalla kauhallisella!!!=)

Ottis
Pikkutirri Voi hitsi :LOL:! Mun olis pitänyt lukea toi sun edellinen viesti ennenkuin lähdin, sillä vinkki oli tosi hyvä. Pitää muistaa se joskus myöhemmin =). Kun lähdin ajelemaan mökille, nippaili aikalailla vasemmalla puolella muniksissa, joten kyllä siellä vielä elämää on. Simppoja en kuitenkaan hankkinut. Toimitin tavarat, mitkä olin luvannut, laitoin puhtaat varamatot lattioille ja keräsin omat kamani ja hipsin ovesta ulos. Ai niin, jätinhän minä miehelle viestin, jossa kehotin häntä lukemaan sähköpostinsa. Siinä olen kyllä kertonut simppojenhankinta-ajatuksenikin, joten hän tulee olemaan siitä tietoinen. Luulen, ett mies heräsi liikuskeluuni, mutt tuokin kertoo siitä miten välinpitämätön hän on minusta, kun ei vaivautunut edes kysymään, ett mitäs kuuhkaat. Ja sitten, nyt tulee se ns. rankin vaihe. Koska mies ei ole suostunut asioista keskustelemaan, jätin mökille myös omat avaimeni, mikä saa luvan toimia merkkinä, etten ole sinne ihan heti tulossa. Olen kertonut sen mailissakin eli nyt on pallo miehellä. Jos hän haluaa pitää minut, hän avaa sanaisen arkkunsa, eikä yritä vain olla niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Ja mulle tässä tapahtumista on nyt siinä, että jos viivyin juhannusaattoiltana vähän pidempään saunassa, ei hänen todellakaan tarvi alkaa sillävälin naputtelemaan viestejä muille naisille. Tänään muuten tsekkasin viestejäni ja on hän samaan syssyyn laittanut minullekin viestin:"Hei!" eli siitä piste hänelle :saint:.

Tämmöttii. Alkaa tää yövuoro ottaa voimille, sillä olen kuitenkin ihan ihmisten aikoihin noussut ylös tänään. Ts. Hyvää huomenta, Suomi! Hyvin pyyhkii jne. Mulla on muuten oikeasti melko rauhallinen olo. Olin jo varautunut vastaamaan miehelle, jos hän kysyy, mikä minua vaivaa, ett: "Ei mikään, just lakkas vaivaamasta kaikki ja olen viimein selvillä vesillä mitä teen ja mitä jätän tekemättä". Ja se mitä jätän tekemättä on just miehen pillin mukaan eläminen. Hän tietää, ett rakastan häntä ja luulee, ett se riittää. Toivottavasti ei riitä :).

Hyvää loppuvuoroa sulle, tirriseni :kiss:. Nukuhan aamusta pitkään ja hyvin. Kauniita unosia!

Hyviä ötysiä sinulle Ottis! Hyvä et sulla on rauhallinen olo...se kuvastaa sitä et oot tällä hetkellä päätöksesi asian suhteen tehnyt..loppuhan on miehestäsi kiinni...toivottavasti lukee sähköpostisi ja ottaa onkeensa...

Mullakin on mieletön väsy...heräsin aamulla Liljan kanssa klo11(onneksi nukkui niinkin pitkään)...korvat kipeenä pienellä, edellis yönä alkoi toinen korva vuotamaan ja oli valvottanu pitkin yötä...ei sitten päiväkotiin viety joten mun oli noutava silloin kun tyttökin heräsi...onneksi tosiaan nukkui niinkin pitkään..väsy hänelläkin ja yöllä annettu kipulääke varmaan avitti unta...
Nyt on kyllä ihana päästä kohta nukkumaan...tänään Lilja menee päiväkotiin ja mä taijan nukkuu tuonne 13 asti ainakin.

Plussaisia tuulia kaikille RKTT-listalaisille ja onnenpotku kaikille muillekin tähän kiertoon missä vaiheessa kukakin sitten onkin!!!

Huomenta kaikille :)
Eilinen kauhea pääkipu sitten oli enteilyä kuukautisista ja maha/selkä kivut päälle ja aamulla alkoi vuotaan :( Eli kp1 tänään ja taas ollaan pisteessä A. En tiedä mitä tekisin kun otan nämä menkat aina niin raskaasti että peffa kipeänä joka kuukausi kun putoaa niin korkialta:'( Olisinko yritämättä etten tikkuilis oviksia ja laskisi varmoja päiviä vaan menis sen enempää ressailematta. Olen sitä sorttia että sitten kaikki mahdolliset ja mahdottomat olot on just niitä RASKAUSOIREITA vaikka järki yrittää välistä huutaa ettei ole et herää PAHVI!!:LOL: Noh niin sainpa purkaa nyt omaa huonoa olo ja on ihku ihanaa että olette olemassa et saapi helpotusta kun ei vihti ukkoa aina vaivata samoilla asioilla kun huomaan jo tuskastumisen merkkejä välillä näihin mun raskaus odotuksiin... Nyt toivotan muksua päivää ja lämmintä,helteistä sellaista :) PLUSSATUULIA :heart:

Huomenta kaikille Ihanaisille Naisille :flower:

tattinen :hug: kurjaa että täti pyyhälsi paikalle :( ...itsekin tässä jokin aikaa sitten vielä kuumeilin - oikein tosissani kaikkien mahdollisten raskaustuntemusteni kera ja putosin pyllylleni todella kovasti niin että pakarat taitavat vieläkin olla mustelmilla :LOL: Toivon kuitenkin että uusi kierto tuo sinulle - ei vain toiveita -vaan todellista odotusta :heart:

pikkutirri Toivottavasti Lilja-pikkuisen korvat paranevat, hirvitti lukea siitä "vuotavasta" korvasta, onhan pikkuinen saanut siihen lääkeet? Halaus Teillekin :hug:

Ottis melkoinen "mörökölli" sinulla mieheksi ... toivotaan että hän saa avattua suullisen arkkunsa ja puhuttua kanssasi ... rakkautta, uskoa ja toivoa suhteeseenne :heart::heart::heart: ja pientä nyyttiä =)

ON: Kotona tämän pyhän... ja ikävä kultaa... no onneksi puhelin on keksitty :D Asunto on myynnissä mutta taitaa olla lomien takia huonoa aikaa... mutta eihän tässä tarvita kuin yksi asiakas ... se joka tämän itselleen haluaa ostaa :D Pistäydyn varmaankin täällä useampaan otteeseen nyt pyhänä kun olen yksin kotona ... Ihanaa viikonloppua kaikille!!!

Minä täällä vielä viserrän että päätettiin ukko kullan kanssa että tikkuilen yhden oviksen ja katsotaan peittoja pöllyyttäen ne varmat päivät ja sitten annettaan luojan suoda sen mitä suo ilman laskemisia ja tikkuiluita :) Mun fysiikan ja miehenkin kannalta kaikein järkevin tehdä niin. Mutta olen mukana täällä ja pysyn listoilla mutta varmaankin aika taustailemalla etten ressais itseäni ja tuo "ekat raskausoireet" sivun kyllä unohdan täysin kun olen sen lukenut sata ja seitsemaän kertaa ja kaikki oireet passaa just mulle:LOL: Nyt ulos lämpöön ja sullattelemaan läskejä..kivaa hommaa helteellä tämä rättien kanssa oleskelu :LOL:

Ottis
Pikkutirri Toivottavasti sinä olet tuutilullaamassa vielä. Mulla meni noin kuuteen ennenkuin sain unenpäästä kiinni. Lopulta meinasi alkaa vaivata kuiva kurkku ja yskä eikä niinkään tämä suhteen tila. Mies laittoi ekan viestin vähän ennen kymmentä. Ei meistä vaan ihan juoruja ja kun jokin aika sitten nousin ylös torkutettuani herätystä tunnin, laitoin miehelle viestin, ett nyt voi kuitata tän neljnnenkin lomaviikon menneen harakoille ja ettei tässä ole sielu levännyt, vastasi mies, että: "ei niin". Tästäköhän se keskustelu sitten aukeaisi :confused:?

Voi kurjuus pikku-Liljan korvaa :'(. Varmasti aivan kamalaa kattoa toisen kärsivän. Onneksi kipulääke kuitenkin auttoi. Paranemista pikkiriikkiselle :hug::kiss:.

tattinen Pahoittelut tädin tulosta :hug:. Mulla noita raskausoireita oli vauvahaaveilun ihan alkumetreillä, kun en ollut asiasta vielä kellekään hiiskahtanutkaan ja miehelle en uskaltanut niistä puhua. Sittenhän kuvioihin astuivat pikkuhiljaa r-testit ja se oli menoa se, meinaan terveen järjen menoa. Mulla nyt eka kierto pian kahteen vuoteen, etten ole ovista tikuttanut. En tikuttelua kaipaa, mutt kyllä sitä kummasti ovisoireita hakee ja kieltämättä olis kiva tietää oliko se vaiko ei. Sulla on kyllä valtavan ihana mies. Hienoa, ett voitte noin puhua ja sopia yhdessä mitä tehdään. Meillähän mies noin 5 vuotta sitten jussina ns. esitti toivomuksen, ett hän haluaisi isäksi (ei puhunut, ett haluaisi lapsen :)). No minähän ensin toppuuttelin ja kerroin muutamia ikään liittyviä faktoja ja myös omien sairauksieni ja lääkitysten tuomat faktat, kunnes sitten ns. suhteen kestosta ja vakavuudesta vakuutuksen saatuani, jätin pois lääkityksen, joka yksinkertaisesti myrkytti ja tuhosi kehoani koko ajan ja siitähän ei sitten mennytkään kuin 8-9 kk, kun huomasin olevani raskaana. Tuon lääkkeen varoaika oli puoli vuotta. Silloin oli jo toivosta luopunut ja ns. heittänyt rukkaset naulaan eli en enää edes uskonut tai ajatellut raskauden mahdollisuutta, kun se sitten tuli ns. nurkan takaa. Tuo raskaus päätyi kuitenkin keskeytyneen keskenmenon diagnoosiin ja kaavintaan rv8+4. Alkio oli kuollut rv6+3.

Oli kuin oli, mutta kun nyt mietin niin raskautumiseen vaikutti varmasti se, että olin laihtunut monien surujen myötä n. 5 kg. Veljeni kuoli tuona keväänä samoin kuin meidän 19v. kissaherra eikä suhde enää sen jälkeen oikein tuntunut toimivan miehen kanssa ja siksipä se vauvahaavekin oli kariutunut, mutta pointtina lienee, että en vauva-asiaa stressannut. Olin minimoinut tupakoinnin ja vaihtanut merkin miedoimpaan mahdolliseen ja kahvinjuonnin olin jättänyt myös vain 'pakolliseen' aamukahviin. Niin ja tietty pidin huolen välttämättömien vitamiinien saannista paitsi, etten tuollon vielä ymmärtänyt foolihapon merkityksestä mitään.

Toivottavasti teille se pikkuinen suodaan :heart:. Anna tädin nyt olla ja kun potkit sen pois, kerrot, ettei ole ainakaan noin vuoteen takaisin tulemista =). Ei muuten käy kateeksi rättipäivät näillä helteillä :'(. Tsemppiä sulle totisesti tädin peittoamiseksi.

Mulla on muuten ihan livesti takapuoli mustelmilla =). Vasen pakara. Veikkaan, ett johtuu veneen pompotuksesta juhannusaaton aallokoissa.

Mafinka Kiitos kauniista sanoistasi :kiss:. Minä toivon ihan samaa, ett saan mörököllini avautumaan, vaikka siihen vähän rankkoja keinoja joutuisikin käyttämään. Olen yrittänyt nyt samalla miettiä omat motiivini, ett miksi minun pitää vetää näinkin tiukille, mutt varmaan kaikki täällä mun juttujan lukeneet tietävät, etten tee tätä huvikseni. Mun ongelma on, ett alan ihan liian herkästi sääliä miestä. Mulla tulee surku ku ajattelen, ett hänen ei ole hyvä olla ja sitten olen jo pyörtämässä puheitani :(. Kai se on rakkautta se :heart:, mutt nyt yritän pysyä vahvana, sillä nämä jutut meidän välillä vaivaa mua kuitenkin jos ei niitä selvitetä ja niin kauan kuin minua jokin asia vaivaa, ei saa mieskään rauhaa, kun aina vain palaan samoihin asioihin. Siinähän palaa käämit molemmilla.

Hellettä taitaapi pukata taas. Olen viel yöpaikassa. Itseasiassa puin sen vasta sängystä noustuani, mutt on jo kangas liiskaantunut selkää vasten :(.

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41)..............1/28...............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp2/27-30............yk13.........1. yht.
Nöpsö (42)................kp3/29-32..........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp10/28-32..........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp11/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp12/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp12/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp17/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp22/23-30.......yk n.3v............1
AinoEmilia (46)...........kp34/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

tetu68 (42)............dpo1
minttu2011(43)......dpo1

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Ottis
Pitänee tästä joutua itseään grillaamaan, ett voi uskotella tehneensä jotain. Eiku minähän lähden mattoja kuivaamaan, ne nimittäin roikkuu terassin kaiteilla. Kivaa tätä päivää kaikille! t. Ottis kp14.

Minttu, mulla ei tikussa viiva tahtonut vahvistua yhtä vahvaksi kun kontrolliviiva pariin kiertoon. Sillon päätin, että kovat otteet käyttöön =) .. ja lääkäri oli asiallinen ja selväsanainen (prosentit, ja muut oleelliset asiat käytiin läpi) mutta silti sitä mieltä että toivoa ei kannata heittää..sano, että ottaa enemmän aikaa tässä iässä toi kunnollisen muniksen löytyminen. Sanoi, että 43 on se kaikken kriittisin ikä ton hedelmällisyyden laskun kanssa :headwall:

Ottis, kuva oli kp 12 (ei siis 11 niinkun kirjottelin) mutta joo tosiaan keskiviikolta. Nyt on vaan niin, että tän päivänenkin testi näyttää vahvempaa viivaa kun kontrolli ja mennään kp 14. Katotaan josko kuvan niistä kaikista saan aikaseksi. ...........Onkohan tää nyt normaalia ??

Moikkis IHUNAISET!!!:heart:
TETU68 Et sitte kuvaa laittanu... vai on kriittinen ikä!:eek:
Sitte olis hyvä jos nyt ennenku täyttää 44 niin raskautuis vielä!! No nähtäväks jää ja saako sen loppuun saakka vietyä??? Luulen että JOS tärppäis ja menis kesken( en nyt suinkaan missään nimessä haluais et niin kävis!) niin ehkä vois mennä viel lääkäriltä kysymään oisko mitään apukeinoa mikä ei olis kallista? Mut en usko ett viel parin vuoden jälkeen yritetään... vannomatta paras tietty... Täytyy vaan toivoa että se ihme tapahtuisi!!:heart:

OTTIS!!!!:heart::D IHUNAINEN!!! Sinähän laitat miehesi lujille!!! Onko edistystä tapahtunut???

MAFINKA: Kiva kuulla sustakin!!!!
On surullista kun joutuu luopumaan haaveesta, mutta olet oikeassa sanoessasi että elämässä on muutakin! Olemme vaan ehkäpä sokeita niille niin kauan kun haluamme jotain mitä välttämättä emme saa! Luopuminen on tuskaista mutta on asioita joille vain emme voi mitään, ja sen hyväksyminen voi viedä pitkään.
JAKSUJA SINULLE IHUNAINEN!!:heart:

TETULLE VIELÄ: Minulla on sama homma eli viiva on vahvempi tänään kuin eilen... en tiedä johtuuks se kun tikutin juuri enne kaheksaa illalla...toki niin tein eilenkin... talleteltiin aika kiiruulla aamulla kun oli menoa ja menin illaaks töihin... EN nyt taaskaan tiedä onks mun ovis ollu vaiko ei vai ovuloinkohan olleskaan!!! Että tää on ärsyttävää!! Joten OTTIS en voi vastata nyt mikä kiertoni pituus on ennenku täti tulee seuraavaks!! (TOIVOTTAVASTI EI TUU!!!)

TATTINEN!!!!:hug:
PAHOITTELUNI TÄDISTÄ!!!! Samaa minäkin oon ajatellut että oviksen tikuttelu alkaa kyllästyttää varsinkin ku ei sit kuiteskaan oo ihan varma milloin se tapahtuu jollei oo IHAN tasavahvat viivat. Ja sit viel nuo ajat! En aina muista ja ehdi juuri tietyllä aikaa tikuttaan. Voipi olla etten mäkään enää osta niitäliuskoja, rahaakin palaa ihan turhaan,... katon nyt mikä on kiertoni pituus ja sillä selvä!
Pupuilut vois hoidella joka toinen päivä silloin kun oviksen oletetaan oleva käsillä! Mieheni varmaan on samaa mieltä. Oon varma jos häneltä kysyn sanoo hän että turhaan tikuttelen!

WAUTSI PIKKUTIRRI minkälaisia ihania vaatteita oot värkänny!!!! Kyllä sul on taito hallussa ja tosi hyvä mielikuvitus!!!! Sustahan olis pitäny tulla vaatesuunnittelija!!
Teetkö viikonloppuisin töitä? Ajattelin vaan kun olet vuorotöissä niin varmaan on viikonloputkin... niinkuin mullakin. Mut mulla ei oo yövuoroja. Huomennakin klo 7 töihin , samoin sunnuntaina. Ja mulla on kolmasosa viikonlopuista vapaata.
Mut nyt toivotan hyvät yöt ja kauniit unet ihunaisille, huomenna aikainen herätys!!:wave=):heart:

Ottis
Moikkelis ihunaiset! Näyttäs siltä,ett RKTT-listalle pitäis tehdä jotain, mutt korjaan ne ku oon kotona. Ette uskois kaikkea mitä kerron,
mutt illan myötä selvis, ett mies on pettäny mua koko 5 v mitä on oltu yhdessä. Niin raivona olin mökille tulles, ett mies syöksy pusikkoon uhaten soittaa poliisin. Oon saunonu ja uinu, mutt pian uni kutsuu. Huomiseen :wave:!

Voi harmitus Tattinen tuosta tädin tulosta, pahoitteluni..niimpä se aina ottaa koville ja mitä enemmän toivoo sen korkeemmalta tipahtaa...mulla on jotenkin tää koko vuosi kohta menny kamppaillessa oman kropan ja sen toimivuuden suhteen, et pidän riemuvoittona jo yksistään sitä et oon ovuloinu..et edes jotain pietä mahollisuutta raskautumiseen ois...siks mulla ei varmaan peppu vielä oo mustelmilla ku ei jotenkin oo osannu ees toiveita kovin ylös laittaa...viime kierrossa tosin kirpasi ja kovaa kun ensin se plussa tuli ja sit hiipu pois..:(

Mafinka ja Ottis, juu..Lilja on oikein ongelma korva lapsi..kolmannet putket nyt menossa ja AINA kun vähänkin nuhaa ni salee on, et viikonpäästä käy vuotaa..ja siis hyvä et vuotaa ulospäin ni ei jää sinne tärykalvon taakse kerää painetta...eilen käytii imemässä terveyskeskuksessa niitä nesteitä ja samalla ottivat viljelyn..lääkäri anto antibiotti reseptinkin valmiiksi mut ei aloteta ennenku tulee viljelyn tulokset et onko bakteeri ja mikä bakteeri onkaan jotta saa just siihen passaavat lääkkeet...nyt siihen asti mennään oftan akvakol tipoilla ja kipulääkkeellä...tosin tilanne tuntu rauhottuvan sen imun jälkeen...katellaan nyt..tiistaina lääkärin soittoaika...

Minttu..kiitos sanoistasi!!!..oon juu myös viikonloppusin töissä..ihan jatkuvassa 3 vuorotyössä ja täällä tehtaassa on nimittäin nyt kuuma..täällä labrassa 28 astetta ja täällä on ihanan viileetä!!! Tuolla alhaalla mistä mä haen näytteet 3 kertaa vuorossa on oikeesti kuuma...puristinten vierestä miehet mittas just äsken 49 astetta...onneks mun ei tarvi kun käydä siellä ja kateeks ei yhtään käy niitä jotka joutuu siellä työskentelemään...

Vielä Ottis sinulle rutistus...paljon oon sua miettiny nyt yön aikana!!!

on: illalla blogiin laitoin postauksen uudesta kirppis retro löydöstä...käykääs kurkkaas...iiiikkkk kun ihana retro vauvan asu!!!! Nyt postasin sen nuken asuksi Liljalle(kun enhän mä voi kellee tunnustaa...:ashamed:), mut arvatkaa vaan toivoisinko mä sitä oikeeta vauvaa mille tuon ihanuuden vois pukee...

Ottis Ei saa***tana ? Voi hel***vetti! Ei voi olla totta! Siis en sanoja löydä... :hug: Unohda koko paketti! Apua! En oikeastaan tiedä mitä sinuna tekisin... ainakin laittaisin miehen "mieron tielle"... yöks! ja vielä kehtaa kaikkea moskaa heittää päällesi??? Voi Ottis kulta!!! :kiss:

pikkutirri hieman ihmettelen tuota teidän työskentelyä noin kovilla lämpötiloilla, toivottavasti työnantaja on tietoinen tauoista joita on saatava pitää tuollaisissa olosuhteissa??? varmaan onkin Teitä opastanut ...
oikein odottelen että pääsisin saumurin kimppuun ja ompelemaan... olenko muuten muistanut mainita että minulla on kankaita niin paljon että voisin perustaa kangaskaupan :) ?

minttu sinä olet myös sellainen ilopilleri että juttujasi on ihana lukea :) voimahalauksia kuitenkin ... vaikka tuskin niitä tarvitset :) mahtava olet!!!

... hyvää yötä Teille kaikille ... :saint:

:heart: Voi Ottis : Miten ikävää, tuollaista ei voi kyllä ymmärtää!!:hug:
Koita jaksaa, onneksi sinulla ihania veljiä ja siskoja muistaakseni ainakin!!

Kaikille tasapuolisesti, lämmintä-kuumaa kesäpäivää, uimassa paljon viihdytty, vähän viilentää oloa. Lähdemme maanantaina lomareissulle, kestosta niin ei tiedä, aika näyttää , kuinka viihdymme :) Kotona aina kuitenkin paras olla :heart:

Eilen olimme tanssimassa, ihanaa oli

Mahdotontako

Yhteistyössä