40+ so what wol.12

• Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
OTTIS KATTIS KULTA!:hug::heart::(
VOI MINKÄ MIEHES TEKI!:headwall: OON PAHOILLANI PUOLESTASI!! NYT VARMAAN SAAT VOIMIA TEHDÄ PÄÄTÖKSEN JOS ET HALUA TUON JÄLKEEN ENÄÄN JATKAA!! KUIN ON SINUA KOHDELLU JA SIT KEHTAA OLLA KUIN EI OLIS MITÄÄN TEHNYT!!! VOI HEMMETTI MIKÄ SIKA!!:mad:OON TOOOOSI VIHAINEN PUOLESTASI!!!!!

ONKO SE TALO IHAN KOKONAAN SUN NIMISSÄ VAI ONKO MIEHELLÄSI OSUUTTA SIIHEN? ENTÄ MÖKKI? HYVÄ KUN TEILLÄ ON MAHDOLLISTA PYSYÄ POIS TOISTENNE SILMISTÄ...
VOIMIA PÄÄTÖKSEESI!!!!! HUH HUH!!!!

KYL TÄÄLLÄ ON IHAN SAIRAAN KUUMA!! OON SISÄLLÄ JA KOHTAPUOLEEN LÄHDEMME ONGELLE JOS TULIS KISSOILLE AFFENIA, JA TIETTY JOS TULEE ISOJA MONTA NIIN TOKI ITEKKIN SYÖMME. VENEELLÄ MENNÄÄN EKAA KERTAA TÄNÄ KESÄNÄ! AAMUKS TAAS DUUNIIN JOTEN EI VOI PITKÄÄN VIIPYÄ!!

PALAAN MYÖHEMMIN MUT NYT MOI! HYVÄÄ ILLANJATKOA KAIKILLE, ERITOTEN OTTIKSELLE! ONKO SULLA JOKU JOLLE PUHUA NYT? TUU NYT KERTOMAAN SITTE MEILLE KUN JAKSAT JA PYSTYT.... TÄÄLLÄ TÄÄ NETTITERAPIA-OLKKARI AUTTAA JA TUKEE!!;)

Voi Ottis sinua..

..tällaisen halauksen olet ansainnut :'(

Olen monasti ihmetellyt miehesi käytöstä sua kohtaan ja tullut tulokseen et kynnysmattona hää on siuta pitänyt,mutta asia ei ole kuulunut miulle joten enpä oo sitten "suutani" avannut asiasta. Nyt en voi sanua muuta ku et toivottavasti saat voimia jostain isselleis :hug:

Lämpimin ajatuksin sinua ajatteleva
nöpsö

Ottis :heart: Miun sydän särkyi puolestasi :'( Saakeli mitä aikapommia olet mukanasi kuljettanut! Ei arvaakaan poika pieni, minkä Helmen sinussa onkaan menettänyt, kun ei sinulle täysin voinut antautua ja elämäänsä jakaa... :hug: Sylikaupalla voimia :heart:

Hei vaan kaikille taas:wave: Mulla vimppo yö menossa...

Kaiken vapaan ajan oon nyt lukenu sellasta blogia joka kertoo sellasesta 630g pikkukeskosesta joka syntyi raskausviikolla 25 (muistaakseni)...oon itkeny ja lukenu...tää on niin tätä...omat muistot viiltää rintaa ja kuitenkin nyt sillai hyvällä tavalla...on sellanen olo et mä oon oman traumani käyny henkisessä mielessä läpi ja vaikka ne jutut aina nostaa tunteet pintaan ja itkettää ni silti mä oon "valmis" uuteen raskauteen jos se vielä meille suotaisiin. Toivon..toivon todella että näin kävisi...joku eilen puhui että 43v ois joku "rajapyykki"jonkun lääkärin mielestä...mulla tulee reilun viikon päästä 42v täyteen ja taas oon askeleen lähempänä "vanhuutta" ...huoh...: /

Mafinka...niimpä..ihmetellä täytyy näitä lämpötiloja täällä, mutta jos ulkona on jo yli 30 astetta ja täällä kuitulevyä tehdään höyryllä puristamalla ja karkasu uunit täysillä, ni kuumaa puuhaa on vaan ei voi mitään...täällä talvi pakkasellakin on "trooppinen" ilmasto...kyllä täällä tiedetään ne lakipykälät jotka sanoo et joka tunnissa on oltava vähintään 10min. tauko näissä lämpötiloissa, mut noilla miehillä jotka tuolla linjalla pyörii, ni jos homma kokoajan vaan "ränää" ni eipä sitä vaan ehi niitä lakisääteisiä "ylimääräisiä" taukoja pitää, tauottajat sitten kyllä tauottaa ne ihan varsinaiset tauot...olipa tuo meijen laitosmies tänään päivällä esimiehelle soittanu ettei tule yöksi töihin jos eivät hommaa toistakin kaveria avuksi, nyt täällä on sit 2 miestä kun kokoajan linjat "kränää" eikä toimi kunnolla...
Minkälaisia kankaita sinulla Mafinka on??? Onko jotain ihania retrokankaita?=) Mitä sä itse ompelet?

Mahdotontako..hyvää lomareissua teille!!! Sä jotenkin suhtaudut tähän vauva haaveiluunkuumeiluun niin ihanasti että se välittyy sinusta...sillai leppeesti ja nauttien elostasi..käytte tanssimassa ja sulla oli muistaakseni paljon liikunta harrastuksiakin...ja ihanaa että olet mummo jo...oispa mustakin ihanaa tulla mummoksi=)ehkä siihen vielä muutama vuosi menee ja ehkä hyvä niin..onhan vanhin lapseni "vasta" 17v.

tetu68:lla oli hyvät ovis viivat...onnea talletteluihin ja plussaa testiin sitten 2 viikon päästä...kuin myös Mintulle!!!:heart:

Itsellä mulla huomenna(tänään) kp12 ja vielä en oo testaillu ollenkaan...jospa sitä huomenna alottais...mulla nykyään(clomikierroissa) ovikset ollu aika myöhään...
...täähän ihan luomukierto nyt joten saa nähdä milloin on:confused:...nyt viiminen yö kumminkin menossa ja totisesti nyt yövuorojen aikaan sitä piliä ei oo minkäänlaista mahdollisuutta saada joten jos ovis ois ollu ja menny ni sit tää kierto ois tässä:(...toivon kuitenkin sen olevan eessä päin(siis ovulaation) ja huomen illalla teen kyllä kaikkeni vokotellakseni mieheni "vaakamamboon":D

Kaikille ihanaisille hyviä huomisia huomiselle ja Ottikselle erityis hali terkut...oot mielessäni...

Ja joko se mur-mur tulee tänään sieltä mökiltä??? Hyvät loma ilmat teille sattu...paitsi sä et vissii tainnu näin kuumasta välittää...

:wave:heips...

Viimeksi muokattu:
Ottis
Moikkeleiksis! En päässyt kännyllä nettiin eilen. Toi koko 5 vuotta oli virheellistä tietoa (toivottavasti), sillä kun mies aamulla tuli mökille, otin hänen luokalle ja 2007 hän on pettänyt minua. En tiedä satavarmaksi voiko tuohon luottaa, mutt näin mies vannoi olevan. Illalla tuli saunassa itku ja vasta sen myötä mies ymmärsi pyytää anteeksi. Tässä sitä nyt sitten ollaan totisesti koeajalla.

Kiitos teille kaikille ajatuksista, haleista ja myötäelämisestä :kiss:. Just nyt en oikein osaa keskittyä mihinkään, mutt yritän päivittää listan, jos ei sitä kukaan ole tehnyt.

Ottis
Minttu2011 Talo on minun, mökki miehen :) eli sen puoleen päästään toisistamme eroon helposti. Tänään vielä grillaan miestä, kunhan jaksan. Eilen itki mies varmasti enemmän kuin minä, mutta mun pitää saada sataprosenttinen varmuus, ett hän on pettänyt vain tuon yhden kerran. Jos muita kertoja vielä tulee esiin, ei minun tarvitse enää miettiä mitä teen.

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

tattinen (41)..............3/28...............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp4/27-30............yk13.........1. yht.
Nöpsö (42)................kp5/29-32..........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp12/28-32..........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp13/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp14/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp14/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp19/??.............yk 9( 04/11)..3
Ninni69 (41)...............Kp24/23-30.......yk n.3v............1
AinoEmilia (46)...........kp36/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

tetu68 (42)............dpo3
minttu2011(43)......dpo3

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

pikkutirri:Toivottavasti pikkuisen korvakipu on jo hellittänyt otettaan...
Ottis: Oon sanaton....:hug: VOIMIA hurjasti...
Tänne oli taas viikonlopun aikana tullut niin hurjasti tekstiä ettei niitä lukiessa tahdo muistaa mitä kukin kirjoitti...
ON:Olo on semmoinen että täti on hurjaa kyytiä porhaltamassa tänne, paitsi ettei tisut oo silleen kipeet kuin yleensä. Kaikki muut tunnusmerkit löytyy kyllä:masua nippailee ja se on kuralla, turvottaa, väsyttää...jne... :snotty::attn::attn:Tosin toi väsymys voi johtua ressuvalvomisestakin... joten tässä ei nyt auta muuta kuin odotella... Kurkkukin on kipeä, toivottavasti tästä ei nyt ainakaan mikään kesälentsu tule.:snotty:...

Viimeksi muokattu:
Ottis
Pikkutirri Kiitos :kiss:. Te kaikki ootte olleet korvaamattoman tärkeitä tälläkin matkalla. Eilenhän juttu alkoi saunassa aueta, kun kerroin miehelle tuona syksynä 2007 jättäneeni reumalääkityksen pois, että voitaisiin yrittää saada lasta ja kun korostin, että olen terveytenikin uhrannut toteuttaakseni HÄNEN HAAVEENSA, kysyi mies ett eikö se olekaan ollut myös minun haave. Hetken olin hiljaa, mutta sitten sanoin, että "Kyllä, kyllä se oli" ja siitähän parku alkoikin. Mies kysyi sitten, että eikö se vois olla haave vieläkin, mutt vastas itse kysymykseensä muistellen mitä sanoin juhannuksena, ett yritys loppuu tähän kiertoon. Itkeskelin pitkään saunan rappusilla ja mies piteli mua sylissään, kun toisella kädellä huitoi itikoita pois kimpustani. Eilisen illan pitikin mua sitten kuin kalleinta aarretta. Kun hän pyysi anteeksi, en vastannut siihen mitään, mutta tänään sitten ruokapäydässä sanoin hänelle, että "Haluan uskoa sinua. Haluan antaa anteeksi tai ainakin yrittää antaa anteeksi". Ja nyt siltä tuntuukin, ett olen antanut anteeksi. Jos ei muuta niin olipahan tästä se hyöty ett nyt me ollaan kaivettu läpi kaikki menneiden vuosien paskat ja osataan puhua taas.

Eilen ajattelinkin, ett kai tällä on jokin tarkoituksensa ollut, ett pettämisestä sain tietää vasta nyt, sillä jos olisin tuolloin 2007 siitä tiennyt heti, en olisi varmaankaan antanut anteeksi ja me oltais erottu heti.

Tänään ihmettelin, ett miten miehellä on edes seissyt, sillä hänen on täytynyt olla todella humalassa mennäkseen sen naisen kanssa sänkyyn, myönsi sitä just olleensa ja syyttipä minuakin kun sanoi, että silloin hän oli niin paljon yksin mökillä. No joo, hänhän sinne on aina karkaillut, mutt mitä esim. eilen puhuttiin, niin mies on oikeasti ja todella pahoillaan ja nolo tempustaan.

Lähden kohta mökille ku sisko tulee sinne miehensä kanssa. Palataan!

Viimeksi muokattu:
Ottis Sun täytyy rakastaa todella paljon tota sun mörökölliäsi kun tuollaisen asian annat anteeksi, toivottavasti hän osaa antaa arvoa sille, iso hali Ottis sinulle :hug: Tuntuu kuitenkin myös siltä että miehesi rakastaa sinua, kaikesta huolimatta ... ehkäpä se piikittely onkin hänelllä johtunut huonosta omastatunnosta ...

Ninni69 Toivotaan ettei kesälentsu kuitenkaan iske, se kun saattaa joskus pitkittyä lämpimän sään takia... mulla keho ei ole muutamaan kiertoon ollenkaan antanut minkäänlaisia menkkatuntemuksia saati että tisut olis kipeytyneet aikoihin :( taitaa olla vaihdevuodet tulollaan ...

pikkutirri Mulla kankaita on sitten joka lähtöön ... rakastan niitä ja ompelemista ... valitettavasti en ole enää moneen vuoteen ehtinyt ompelukoneen ääreen .. yrittäjä kun olen ja nykyisin yksin kun mies menehtyi niin sitäkin vähemmän on "omaa aikaa" ... katsotaan miten käy kun olen päässyt kultani luokse.. huomenna olis taasen näyttö ... ompelin ennen vanhaan melkein kaikki vaatteeni itse, myös edesmenneelle kullalleni :)

minttu tulikos affenia kisuille :)

Mukavaa sunnuntaita kaikille ja toivotaan nyt että plussauutisiakin "ropisisi" tälle alkaneelle kuukaudelle :heart::heart::heart:

OTTIS!!!
EN TIEDÄ MITÄ SANOISIN!! NO SE ON ITSESTÄSI KIINNI MITÄ TEET ... MUN SISKO, JOKA LAITTOI NE EROPAPRUT MIEHEN PETTÄMISEN VUOKS NIIN EPÄRÖI... JA EPÄILE ETTÄ KOHTA NE VETÄÄ NE POIS KOSKA MIES TAAS SIELLÄ KUVIOISSA JA SISKO SANOO VAAN ETTEI VOI MITÄÄN KUN ONHAN SE SENKIN KOTI... NO KUKIN TYYLILLÄÄN MUTTA NYT JOS NIIN KÄY NIIN EN KYL JAKSA OTTAA SITÄ NIIN TODESTA KOSKA NIIIN MONTA KERTAA ON OLLUT TUOLLAISIA RIITOJA JA AINA SISKO OTTAA SEN TAKASIN. TEHKÖÖN MITÄ HALUAA, EN JAKSA ENÄÄ EDES ELÄYTYÄ SEN TILAAN KUN SEURAAVAN KERRAN ITKEE ETTÄ MIES ON ILKEE.

JOO ANTEEKS OTTIS, TUO EI MITENKÄÄN LIITY SINUUN! TOTTAKAI TOIVON ETTÄ MIEHESI VIHDOIN HERÄISI TÄHÄN MAAILMAAN JA TÄHÄN HETKEEN JA SIITÄ ALKAISI TEILLE UUSI ELÄMÄ!!!:heart:

MAFINKA: TULI KISSOILLE NOIN 20 AHVENTA MITKÄ SITTE ILLALLA PERKASIN JA PILKOIN... PUOLET MENI EILEN ILLALLA JA PUOLET VARMAAN TÄNÄÄN... VEIN NE ULKOETEISEEN,,, ILMA OLI TOSI LÄMMIN JA VAIKKEI OLTU KUIN VAJAA 2 TUNTIA NIIN TUNTUI ETTÄ AURINKOAKIN SAI IHAN KIVASTI.

NO MUUSTA ETTÄ OON TÄSSÄ HÖRPÖTELLY OLUTTA TOUHUILUN OHESSA JA MIEHET TULEE KUULEMMA NOIN 10 AIKAAN ETTÄ KERKEEN NUKKUUKUIN JOS UNI TULEE...KOHT MEEN YRITTÄÄ KUN TOI OLUT LOPPUU. MEINAAN UNET TOSI VÄHÄISIÄ TÄLLÄ VIIKOLLA!!!

VOIN VAAN KUVITELLA PIKKUTIRRI SUN ASEMAA KUN VUOROTÖISSÄ JA PIENI LAPSI... JA SIT KUN SE SAIRASTUU NIIN EI KYSY AIKAA TODELLAKAAN!!! VOIMIA JA KÄRSIVÄLLISYYTTÄ!! ONKO JO KORVA PAREMPI??

Öitä ihunaiset! Mie jo kertaalleen kirjoittelin, minne lie aiempi teksti hävinnyt?:-/..ihan ekaksi OTTIKSELLE lämmnin halitus täältä<3..jaksuja ihan hirmusti!..Kyllä on flikat ilimoja piisanna ja mie olen poikasen kera uida polskinut ja PALJON!( = Täällä mie teidän jutusteluja lueskellut olen yön kähmyröissä itteksein hieman % juomia nautiskellen( ; ..siskon mies kuorsaa tuossa yläpuolellani parvella aikas lahjakkaasti:-D..nyt väsy jo simmukkaa painaa, käyn vielä tupekilla ja menen miehen viekkuun:-*..Voikaa hyvin ihunaiset ja LEMMISKELKÄÄTTE!;-)(niin miekin täällä)..<3 mur-mur

Huomenta Olkkariin ja ihanaa alkavaa viikkoa!

Kesävieras on lähetetty turvallisesti kohti kotia toivottavasti masu ja mieli pullollaan hyvää :) Miehen nakkasin reissuhommiin :D Ja pysyköön siellä pari päivää! Alkoi aivan hermoille käymään... Tuntuu että kesä olisi herättänyt tissutteluhalut :kieh: vaikka tarjolla olisi paljon parempaa :p Tosin ajankohta ei ole mitä parhain sillä tikutus ei ole vielä tuottanut vahvaa viivaa ja toivottavasti EI pärähdä nyt : / Toisaaltaan tämän kehon luku on niin mennyt sekaisin, että kaikenlaiset viivat ovat tervetulleita :LOL:

Ottis Ihanaa että olette saaneet keskusteltua :heart: Rivien välistä tihkui rakkautta kun saunan rappusilla istuskelitte :hug: Toivottavasti pääsette ratkaisuun ja ennen kaikkea ylläri-pylläri plussaa sinulle toivon

Ninni69 Mikä ihan lista tuntemuksia :hug: toivottavasti ne kertoilisivat salamatkustajastaa =) Pieni flunssa on ollut minulla alkuraskausoireena.... ISO Plussapuuhkutus :heart:++++++++++++++:heart:

Minttu Halitus sinullekin Kun olkkariin kurkkaa, odottaa aivan näkevänsä siun tekstejä :heart:

Mafingan tavoin toivon paaaallljjooonn plussia tähän kuuhun

Ja täällä alkoi toinen aamupalakattaus. Isotkin heräsivät koloistaan

Ottis
Mafinka Uskon miehen poteneen huonoa omatuntoa, koska hänhän väitti vielä perjantaina, ett minä olisin sen naapurin miehen kanssa pettänyt häntä, kun silloin syksyllä roudasin sen tänne nukkumaan baari-illan jälkeen. Mies tuli itse kotiin vasta aamusta, joten ei olis pitänyt olla valittamista. Tuntuu, ett vasta eilen, kun hän uskoi, etten minä ole pettänyt, alkoi puhua vapaammin. Ts. Uskon, että tämä koko episodi oli meille hyväksi.

Ja se nainen kenen kanssa mies silloin 2007 oli, on todellakin sitä luokkaa, etten osaa mustis olla, vaan pikemminkin ihmettelen, miten mies on saattanut olla sen kanssa, hyi yäk :(. Uskomatonta, ett se nainen oli kylillä hehkutellut saaneensa mun mieheltä. Tai ei siis oikeastikaan uskomatonta, mutt kertoo jotain jo naisesta itsestään ja nyt kun mun mies puhuu hänestä, hänen äänestä melkein tihkuu viha. Ja samalla karisi multa viimeinenkin usko miehen puheisiin ns. naistenmiehenä :LOL:. Jos rima on noin alhaalla, ei ole mikään ihme, vaikka naisia saisikin ja sitähän mies on aina humalassa höpötellyt.

Oliivitar Kiitos :kiss:. Toivottavasti se ovis nyt sitten odottelee miehen paluuseen, ett pääsette sitä hyödyntämään. Me ollaan yllättäen pupusteltu lauantaina ja sunnuntaina, herran jee!! Ensin ukon tempauksesta kuultuani ajattelin, ett 'tikkuunsa' ilkeäis enää koskaan koskea ja siitä hänelle sanoinkin, mutt kummasti sitten isojen itkujen jälkeen alkoi tuntua, ett haluttaakin ja eilen raivarin jäljestä myös :ashamed:.

Minttu2011 Ymmärrän näkökantasi ja miltä susta tuntuu siskos puolesta ja vähän myös ku mun tilannettani ajattelet. Mun siskolla oli ihan samanlainen tilanne, mutt hän otti viimein järjen käteen ja erosi miehestään ja olipa mun kanssani just eilen illalla mökillä uuden miehensä kanssa. Oli niin ihana nähdä ne niin onnellisina. Kun 'suuri rakastaja' oli mennyt nukkumaan, istuttiin saunakamarissa yömyöhään juttelemassa ja sisko oli ihan nauruun tikahtua, kun kerroin miten miestä 'pöllyytin'. Kieltämättä mulla on aika värikäs tapa puhua ja mielikuvituksella ei ole rajoja kun suutun.

mur-mur Kiitos halituksesta :kiss:.Kiva kuulla sinustakin. Hienoa, ett teillä on ollut siellä kivat polskuttelukelit. Kun meilläpäin riehui oikein kova ukkonen, ajattelin sua ja toivoin, ettei myrsky teille asti yltäisi.

Nyt on vähän sellanen irtonainen olo, varmaankin lähinnä morkkista siitä, ett illalla tuli juotua viiniä eli jo kolmantena iltana peräkkäin :ashamed:. Mutt harvoinpa me ollaan systerin kanssa mökillä. Eilen olin päivän ja alkuillan ihan sippi, niin fyysisesti ku henkisestikin. Ihme, että siitä kuitenkin lähti fiilikset nousuun. Ja mitä tuohon mun ukkooni vielä tulee, niin hän suorastaan hämmästyi, kun eilen ennen lähtöä kipasin yläkertaan halaamaan häntä.

Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp1/23-30.......yk n.3v............1
tattinen (41)..............4/28...............Yk8(2km.)5/1 yht.
Mahdotontako(46)......kp5/27-30............yk13.........1. yht.
Nöpsö (42)................kp6/29-32..........yk?................2.
pikkutirri (41)............kp13/28-32..........yk706/11)4./2yht.
Euphonia (39)............kp14/25-26.........yk19..........1
mur-mur (45)............kp15/24.............yk2v.(02&08&11/10)3.
oliivitar (40)..............kp15/27-30.........yk5 (05/09)7.
Minttu2011 (43).........Kp20/??.............yk 9( 04/11)..3
AinoEmilia (46)...........kp37/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
Tringa (40).................kp?/28.............yk1.................2

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina, Salme71, Ottis

tetu68 (42)............dpo4
minttu2011(43)......dpo4

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä

:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/

linkki pikkuriikin sivuille: pikkupikkuriikki retroilee

Viimeksi muokattu:
Päivittäjälle tiedoksi KP 1 Näillä mennään. Pitää varmaan lakata laskemasta ja jatkaa TJOT-meiningillä... Listalle haluan silti jäädä...

Oliivitar:Eipä ole mulla salamatkustajaa...:( vuoto kun alkoi mutta tosi niukkaa on vielä.

Viimeksi muokattu:
Ottis:Sekavin tuntein olen... nyt kun on muutaman kk:n saanut miehenkin innostumaan sopivina päivinä, niin on ollut jo kaikenlaisia suunnitelmia mielessä. Kirppareilla ym tulee hiplattua kaikenlaisia vauvajuttuja ja netistä kateltua tarvikkeita, vaikkei ollut edes varmuutta masuasukista...Ostanut en sentään mitään ole ja kun ostan, ne tulee ihanalle pikkumiehelle :heart:

Ottis
Ninni69 Niinpä :hug:. Toivottavasti teitä kuitenkin pian onnistaa ja masuasukki tarraa lujaa kiinni :heart:.

Mulla sekavat fiilikset myös. Päivällä olin aamun morkkiksesta toinnuttuani suorastaan energinen ja tuntui askelkin keveyemmältä. Siis suorastaan hyvä olo oli ja miestäkin ikävä :LOL:. Ja nyt sitten alkas taas väsy painaa ja masentaakin. Mutt tuumaan tässä illan jos lähtisin huomenna vähän kaupunkiin ja viettämään päivää yhden siskon kanssa. Pakko tehdä jotain, ettei vain haudo ajatuksiaan kaiken aikaa. Mies on kotona, raivaa pusikoita par'aikaa. Voi ku minäkin jaksasin touhuta jotain :ashamed:.

Minttu2011 ja tetu68 Oletteko miten ajatelleet tässä kierrossa testailla?

Luulin, että niitä oireita niistä clomeista tulisi sillon kun niitä popsii mutta mulla ainakin tossa oviksen aikaan ja vielä nytkin on niin outo olo..olisko se niistä ? Kuumia aaltoja ja sellasta vetämmättömyyttä. Vois nukkua kellon ympäri ihan kevyesti. Tiiä sitä.

Ottis, mulla on testejä kotona ja ollaan vasta viikonloppuna sinne palailemassa ..no dpo 9 ja 10 on liian aikasin anyway eli jos sitte jättäis sinne seuraalle viikolle. Jos pystyn .. yleensä ei hermo kestä sinne saakka :D

Yhteistyössä