40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moi vaan kaikille ja hyvää huomenta!!!:wave:

Mulla on jotenkin ollu tosi rankka yö vaikka onkin töiden puolesta ollu helppo...jotenkin vaan oon niin väsyny ja 17v tytön kanssa on todella vaikeita aikoja...illalla ihan kunnolla ja kybällä "keskusteltiin" ja todellakin on totta se sanonta että pienenä pienet murheet ja isona isot:'( silloin kun lapset on pieniä ni niitten kanssa ongelmat on niin konkreettisia...tyyliin jos maitolasi kaatuu ni pyyhitään ja jos kaatuu ja tulee polveen pipi ni laitetaan laastari...mitenhän se laastari sinne teinin mieleen laitettais??? Kun elämä on niin kurjaa ja kukaan ei ymmärrä eikä varsinkaan omat vanhemmat:'( Mä oon itkeny illalla kun vesiputous mulla on ihan älyttömän paha mieli!!! "Tosikiva" oli tulla töihin...onneks tää päivä(yö) on ihan kohta pulkassa ja pääsee nukkumaan...

Hirmusti oli tullu päivän aikana tekstiä ja enhän mä muista mitään...Hystikselle ja kaikille muillekin voin kyllä sanoo et jos tää porukka järkkäis tapaamista johonkin ni mä oisin kyllä ihan varppina mukana...ja ihan missäpäin Suomea vaan...

Kiitos Putunen plussa puuhkuista=) näitten tuntemusten voimalla mä oonkin tän yön "eläny" ja haaveillu...ja sen johdosta mä en haluukkaan testata(kun mä en haluu sitä negaa tietää) ennen ku vasta sitte joskus jos menkat on oikeesti myöhässä ja muitakin oireita tullu kun "paine" alavatsassa....

Ihana koira vauva on Oliivitaron teille ehkä tulossa=) mäkin oon lapsuudessa tuntenu yhen Cow Cown(kirjotettiinkohan tuollee??) ja se oli kyllä niin nallekarhu...ihana.

Mintulle harmitukset negan testaamisesta ja sulle ja Ottikselle silti vielä sitä ylläri pylläriä peukuttelen b=)d

Kiva oli kuulla Putusen ja Mafingan kuulumisia...sitä yllätystä teillekin toivotan=)

Heips..nyt on lähtävä viel sotkut siivoo ja sit kotii nukkuu...HUOMENTA TEILLE!!!
 
HUOMENTA OLKKARIIN!!!!=)
Mulla tänään alkoi menkat niinkuin illalla vähän uumoilinkii! Eli tänään kp1 ja mut voi nyt sit poistaa sekä taustailijoista että rktt-listalta! Eli oon nyt mukana ihan normi kiertolistalla... Ymmärsiköhän joku mitä tarkoitin?? |O
Masu pipi ja vuoto ei niin runsasta viel mut toivon että suurimmat vuotais ennen perjantaita kun reissuun menemme...:)
Eilen viimeinen viesti katos johonkii ja sit ei enää päässyt edes kaksplussan sivuille... nukkumaan kävin sit ja heräsin vasta tos puol 9 aikoihin kun oli tautinen hiki päällä...
Pitää kohta ottaa buranaa ja lähteä viemään kukat mummoni ja isomummoni haudoille kera äitini (on muuten suht hyvin toipunut lonkkaleikkauksesta ja kävelee jo ilman keppiä...)

Joo palataan, ihanaa päivää ihunaisille!!! Ja plussia testeihin kutka testaavat???:heart:+++++
 
Minttu - onnittelut tädin tulosta!:flower:(kun ei sitä plussaa..)

Ymmärsin ihan hyvin: haluat tavan päälistalle - pois RKKT-listalta ja taustailijoista..eiköstä?;)

Voi pikkutirri..et uskokkaan, kunka tunnen suurta empatiaa sinua kohtaan:hug:
Hyvä, että olette jutelleet kunnolla..koskapa, aina sitä keskusteluyhteyttä ei vaan kovasta haluamisesta(vanhemman) huolimati löydy.:|

pikkutirri..jos hyvinkin vaikiaa ja tuntuu, ettei omat voimat riitä, ota yhteys ammattiauttajaan - se miun neuvoni.

Miulla oli TODELLA vaikiaa esikkoni kanssa noihin aikoihin - aiemminhin.
..nyt kun miettii jälkeenpäin - aivan k a u h e i t a aikoja:ashamed:

Lapsella oli itsetuhoisuutta, sairaalakierrettä jne..enempää en voi kertoilla..mutta hel**tin vaikiaa oli molemmilla - lapsella, sekä Äidillä.

Hänen elonsa on onneksi asettunut uomiinsa vaikka isoja asioita vielä nyt tapahtuukin tulevaisuudessa.
Mie vain toivoisin, että hän olisi omissa nahoissaan - ONNELLINEN:heart:
..sitähän ne Äidit lapsilleen toivovat:)
 
Viimeksi muokattu:
ON vielä..oireet on poissa..ihan poissa, pientä turvotusta lukuunottamatta masulla..:(
..en siis tiedä, dippaanko tänään, huomenna..vai odotanko vain kierron loppua..

..meinaa taas masis iskeä..en haluaaaaaaaaaaa!!!!!|O
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011 Mä jotenkin osasin ajatella, että sun miehestäs löytyisi samaa temperamenttia kuin tuosta omasta jäärästäni, mutta kun nuo temput on niin lapsellisia, ettei niitä aina jaksais eikä varsinkaan silloin kun tuntuu, ett on muutenkin ite kilahtamassa. Vai on teilläkin aina joku projekti menossa? Eilen illalla laitoin ukolleni viestin, ett vois hankkia apua siihen neuroottiseen vouhkaamiseensa, sillä pitäähän ihmisen oikeastikin osata vain olla toisinaan. Mun mies nimittäin sit juo, jos vain on ja silloinkin jos mahdollista, häslää jotain. Sinunkin pitäis nyt vain uskaltaa antaa olla ja ottaa rennosti, sillä lomahan on lomaa eikä työlomaa (niinku tuppaa mulla olemaan :)).

Hystis Juu, se hulluus hiipii jo oven takaa :), mutt mä pistän oven säppiin. Eiku oikeasti, miehelle illalla ilmoittelin sitäkin, että jos ei yhteiselo maita, niin voi alkaa ihan tosissaan harkita pesäeroa, sillä hullun hommaahan tämä on, me ei olla yli viiden vuoden aikana päästy eteen- eikä taaksepäin missään asiassa, vaan junnataan samassa tilassa aina vain. Mutt ongelmana on se, että kun ukko on liesussa mua vi*uttaa se ja sitten kun se tulee kotiin, mua vi*uttaa sekin. Mun pitäis siis osata ehkä ottaa mies vähän lämpimemmin vastaan kun kotiin tulee. Meinaan, ett jos olisin miehen housuissa, en takuulla olis näin pitkään tälleen elänyt. Sehän on ku mustalainen ku joutuu olla alvariinsa menossa. Toisaalta.. se tuskin ukkokultaa häiritsee, sillä hänhän ajaa esim. autolla aivan turhia matkoja, ku vois oikeasti vähän järkeistää niitä liikkujaan.

Ja mitä siihen gyneaikaan tulee, niin koneelle tullessa tarkoitus olis tsekata saako aikoja vielä vaikka huomiseksi, mutt kurkkasin tänne ensin =).

mur-mur No voi pöh :confused:, miks sä sitten mittailet lämpöjä jos ei niistä mitään voi arvioida =)? Mulla tuli ekana mieleen tosta normaalia korkeammasta lämmöstä, ett jos mulla kierto heittikin häränpyllyä ja menkat pyllähti oviksen aikaan ja päinvastoin. Niinkin on nimittäin joillekin käynyt joskus. Se selittäisi tän tädin viipyilyn ja olis kiva ajatella, ett mulla oliskin vain ollut ovis ja nyt vois huoleti odotella tätiä sen pari viikkoa. Sitten hetken verran, kun noita helevatan tuntemuksia tuolla alamahalla on, ajattelin, ett jos sittenkin olen raskaana, ku eihän testit välttämättä mitään näytä vaikka raskaana olisikin. Nooh, sitten eilen illalla, kun alkoi niin kovin olla noita tuntemuksia, mutta ei menkkamaisia, aloin jo maalailla vaikka minkälaisia kauhukuvia joko ku:sta tai tulehduksista, sillä kyllähän lämmön nousu jotain merkkaa kuitenkin :(.
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Testiä kehiin =), eiku mä jo ihan kuvittelin, ett tällä sivulla näkyisi sun viesti haamulaisesta tai jotain. Ja nyt, jos et aamupisuun dipannut, et dippaa päiväsellaiseenkaan, vaan säästät sen tikkusen huomiselle TOTT-päivälle :heart:, jookosta ku ei noin varhaisilla päivillä päiväpisusta kuitenkaan näy mitään.
 
Ottis
Minttu2011 onnittelut tädin saapumisesta, sillä niinhän voi varmaankin sanoa ku pääsit viimein normaaliin kiertoon!! Ovistestejä paloi tässä kierrossa, mutt nyt voit ottaa vähän lunkimmin. Toivottavasti täti ehtii lähteä matkoihinsa ennen teidän reissua, tai jos ei, niin hukuta se Itämereen ;).

ON Perkkules ku meinaa yskää pukata :( ja alamasuun sattuu joka kerta. Seistessä saa oikein temputa, ett löytää oikein asennon yskiä.
 
Ottis..mittaan lämpöjä siksi, että ne kertovat miulle - kävikö Oili-neiti, vaiko ei.

Usiampana päivänä tulee siksi mittailtua, koska miulla nuo lämmöt harvoin nousevat heti oviksesta, sitä 0.02-0.05 astetta, enemmänhin silleen p o r r a s m a i s e s t i - nyt uskon kyllä oviksen oleen.=)

Lämmöt nousi neljäntenä-viidentenä päivänä oletetusta oviksesta ja siis sillä tapaa, että pysyvät ylhäällä, eivätkä sahaa yös/ales - ole siis suuria vaihteluita vuorokauden ajasta riippumati.

Kun usiampana päivänä mittailen, ne kertovat miulle paljon - vähän niin kuin seuraisi sitä lämpökäyrätaulukkoa..olko se nyt Fertility Friend?

Aivan sata varmahan ei tämäkään ole..lämmöt voi nousta ja pysyä ylhäällä pelkästä keltarauhasen toiminnastahin..vaatii ehkä pidemmän seurailun.
Mie kun en noita kieliä taida, että voisin noita lämpökäyriä tutkailla taulukoista, toimin näin: mittailen lämpöjä hyvin samoihin aikoihin päivästä.
Otan nämä myös huomioon: väsymyksen/vasta heräillyt/saunonut tai jos helle ilma jne..

Ottis kattis loukkasinko sinua kun sanoin, että raskautta ei oikein voi arvella lämmöistä?
..se ei olut tarkoitukseni:|:kiss:
Lämmöt kertovat ehkä jokiselle naiselle omaa tarinaansa, mutta raskautta on niistä vaikia mennä arpomaan - ollakko, vaiko ei olla?!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oukkidoukki, uusi aika varattu ensiviikon keskiviikolle. Mä muistelin kyllä, ett tässä lähempänä olis sama lekuri visiteerannut torstaina, mutt näyttää ne ajat menneen. No, pääsenpähän shoppailemaan samalla ja sit toisekseen, jos jussia aikoo laittaa, niin taitaa torstai olla muutenkin vähän kiirus päivä.
 
Ottis
Höpsis töpsis, ku just tuota ovista tarkoitin, mur-mur, ku sillähän niitä lämpöjä on mittailtu, ett tietää kävikö Oili vai ei. Mä tosin en ole pitkään pitkään aikaan mittaillut. Toissailtana ihan sillä, ku vilutus oli suhteeton ilman lämpötilaan verrattuna ja olen keksinyt jo kolme vaihtoehtoa mistä se voi johtua :LOL:. Mutt just nyt tärkeintä, ett saan suljettua pois mahdollisuuden jostain ikävemmästä ku käyn lääkärissä.
 
Ottis
Mutt kyllähän, mur-mur, lämmöt pysyy ylempänä sinne menkkojen alkuun asti, niin sulla (-kiko?) kuin mullakin ainakin silloin kun niitä mittailin. En siis tarkoita, ett siitä voisi arvioida onko raskautunut vaiko ei vaan pikemminkin, milloin tätsykkä saapuu ku alkaa lämmöt laskemaan. Jostain luin sitäkin joskus että 18 normaalia korkeamman lämmön päivää on selvä merkki raskaudesta, siis siitä, että täti ei tule. Hih, hitsi ku en alkanut aiemmin mittailemaan ;).
 
Ottis - Juuu, kyllä miulla pikkanen lämmön dippaus muutama päivä ennen vuotoa on alespäin..ja sitten kuitenhin vielä nousevat, MUTTA ei aivan takaisin niihin samoihin lukemiin.

Esim. Lämmöt päivällä yleensä 37.2-37.3..dippi alespäin--> 36.7..nousee sitten taas tuonne 36.9 ja sielläpä korkeimillaan pysyvät - eivät siis enää nouse tuonne 37.2-37.3C lukemiin.

Tämä tapahtuu yleensä siinä 2-4vrk ennen vuodon alkua.
 
Jostain luin sitäkin joskus että 18 normaalia korkeamman lämmön päivää on selvä merkki raskaudesta, siis siitä, että täti ei tule.

Ottis - johan sitä ennen 18 päivän täyttymistä, tulee dippailtua jo R-testejähin - montakin.;)
..kyllä se on parempi mittari kertomaan, kuin nuo lämmöt.

Kyllä toiset naiset osaavat lukea lämmöistään ja niiden käyttäytymisestä, alkavan raskauden..mutta vaatii varmaan paneutumista kunnolla.

Miehän ihmettelin-09 tärpissä niitä korkeita lämöjä kovastikkin..sittenhän se syykin selvisi.=)

Näin kirjoittelin, ennen kuin olin plussannut:

Lämmöt pompsahti tosi ylös, ovat olleet välillä 36.8C-37.4C..ihan aamulla herättyä 36.4C(norm. jopa alle 36C)..että tämmöttii.. .ei ole pahaa oloa, väsymystä kyllä..vaan näitä oireita kun on yleensä ennen kuukautisia ja niitä en välttämäti r-oireeksi lue..ainoa on tuo lämpö, mikä on ollut tällä kertaa korkea-nousi aivan yllättäin siitä ovis+ noususta vielä lisää n. 0.03-0.05C..
Nyt lämpö esim. on 37.1C(25.12)

 
Viimeksi muokattu:
Ottis, miullahan aamupisu ei näyttänyt herkällä testillä(David liuska) kuin harmaan viivan..sitten seuraavasta pisusta(1h:n päästä) EI niin herkällä testillä( David puikko 25mIU/ml) haamuisen.

TOSIN..silloin olihin dpo12 - ei dpo9, niin kuin nyt..

Miulla ei aamupisu kuitenkaan niin tujua kun valvon myöhään ja pissa saattaa olla rakossa hyvässä lykyssä saman aikaa, kuin päivällähin.:p

..nytpä se Posti Patehin(Posti Paula, nainen jakajana;)) tuli..
Edellisestä lirityksestä aikaa vasta 2h ja olen juonut kaffea ison kupin..odotellaan ja mietiskellään..:whistle:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur =), arvasinhan minä, ettet sinä malttaisi olla dippailematta. Peukutuksia :heart:! Juu, ymmärrän tuon dippausajankohdan, sillä jos mä tekisin testin aamupisuun, ei se olis ehtinyt olla rakossa kuin ab. neljä tuntia, sillä valvon vähintään 2 ja käyn pisulla ennen nukkumaan menoa. Jos siitä aamukuudesta nukun taas kymmeneen tai yli, on pisu ollut rakossa ainakin saman aikaa, mutt en ole juonut, toisin kuin yömyöhällä lipitän vettä vähän väliä.

Minä en noista lämmöistä ja tärpeistä tiedä kuin sen, että pari vuotta sitten ollessani raskaana ihan aikuisten oikeasti, ihmettelin vaan kun aina vilutti ja jos mittarin laitoin kainaloon, oli lämpö normaalia korkeampi. Silloin en vaan ollut lukenut mokomista ovis- ja raskauslämmöistä enkä osannut niitä sen kummemmin analysoidakaan.

Hupsistakeikkaa ku alko väsyttää ku olen tässä lueskellut juttuja |O. Sais jo noi pyykit kuivumaan, niin pääsisin käymään puutarhalla. Tuumasin hakea kotiin kukat joka tapauksessa laatikoihin, vaikkei ukko mökin kukkiin kommentoinutkaan.
 
Dippasin mutta en saanut katteltua tulosta testiajan sisään(5min.) kun mies hääräilee veskissä, voihan:headwall:
..paikkailee kamoja kun menevät mummulaan yhdeksi yöksi.

..vaan, eipä siinä n. 2-3minsan sisään mitään näkynyt..eikä taida myöhemminkään näkyä..taitaa olla vaan niin takaraivoon jo iskostunut miulla tämä dippailu:saint:..dippaan varmaan vanhana mummunahin, jossain vuodeosastolla, perskules!:kieh:..:D

Nämä Testikaupan testin, ei miulla ole kyllä mitään turhia viivasia(roskis sellaisia) näyttäneet aimmin..kunhan mies tuosta lähtee vouhottamasta jonnekin,(nostaa miun pyörän ohjaustankoa?) kurkkaan miltä testi näyttää;)

Ottis
, miullahin väsy painaa simmua, saatanpa ottaa päikkärit, ennen kuin esikko tulee kyläilemmään.
Hyvä muuten kun se Gynen varailit uudemman kerran..jospa se täti nyt tulishin..jos ei sit ylläriä..:)..yllärit on ihunia!!!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Itseasiassa mua alko väsyttää niin, ett päätin antaa kukkien olla, sillä ne kuivuu ja kuihtuu kuitenkin joskus :). Taidan olla vähän masentunutkin, sillä ei tämä elo ton ukon kanssa hääviltä tunnu ku saa**na, vaikka äänensä käheäksi huutaisi, niin ei reagoi mitenkään. Välillä tuntuu, ett se on jollain tavalla psyykkisesti sairas toi mies ja mä sairastun tässä ohessa. Mittasin muuten lämmön, kun niistä oli puhetta ja edelleen 37.0. Mahassa nippailee, muttei tätitavalla. Pirulauta, ellen toisin tietäisi niin voisin kuvitella olevani raskaana :headwall:.

Lähtisin justiinsa tästä talosta jonnekin tuulettumaan, jossei illalla olis tulossa viime syksynä talon maalannut ukkeli putsaamaan ikkunan pienoja. Maalasivat nimittäin ne umpeen, enkä ole sen koommin saanut ikkunoita avattua sisältä enkä yläkerrasta pestyä ulkoa. Jospa mä siitä sitten piristyisin, kun pääsisin huomenna tositoimiin. Alan tehdä juhannussiivousta kotona jos tällanen sää.

Pikkutirri Tsemppihalitus sulle :hug:. Murkut ei ole helppoja, tiedän sen, vaikkei mulla niitä itsellä olekaan =). Joku kysyikin joku päivä, ett minkäikäisten lasten kanssa työskentelen. 9-12/13, kehitysvammaiset ovat sitten osa vanhempia, mutt niin ihquja :saint:.
 
Näettekö tuossa mitään?..pitää kyllä suurentaa paljon(jos olet netissä explolerin kautta, löytyy kohdasta "näytä" ja sitten "zoomaus"..ja 400%)..muuten ei livenä näy mitään..paitti jos kuvittelee

..mie sain hailukaisen vaaleanpunertavan viivasen näkyviin..huoks, tarpeeksi kun uskoo sen kait näkee vasta sitten:ashamed:

Itse asissa..tuolla zoomauksella 400% näkyy se punertava viivanen huonomin, kyuin omista kuvatiedostoista..

Ottis..voisitkos kopsata tuon kuvasen ittelles kansioosi ja suurenteleppa sitä kautta - mitä näkyy?
(kuvan alareunassa olevaa numero litaniaa kun napauttaa kasoisnäpäytyksellä, saa suurennettua +/- aika paljon(niin mie olen tehnyt siun dippailuille:))
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur - minä olen kyllä näkevinäni siinä haalean vaaleanpunaista viivasta. Kyllä kyllä se näkyy - voi kun ihanaa - ja voi kunpa se siitä vahvistuisi päivien myötä :heart:. Hirmusti plussapuuhkua nyt sinulle mur-mur!!!! PUUUUUUHHHH +++++++++++
 
Ottis
mur-mur Tallensin kuvan näytölle ja kun avasin Paintissa, niin kyllä siinä näkyy testiviivan kohdalla samanlainen vaaleanpunainen viiva kuin kontrolliviivan molemmin puolin. Ilman painttia en olisi nähnyt mitään, mutt tää onkin työkone, jolla ei todellakaan näe niinkuin vaikka mun omalla koneella näkyi :(. Mutt yhteenvetona siis, että kyllä siellä suurennettuna punaista näkyy =). Toivottavasti saa pysyäkin :heart:. Koitahan nyt sitten malttaa antaa seuraavan dipin olla huomisaamuun :LOL:.
 
Ottis

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Minttu2011 (43).........Kp1/??.............yk ??............3
Ninni69 (41)...............Kp6/23-30.........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp10/29-32.........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp16/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp16/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp18/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp18/27-30.......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp19/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp20/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp28/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp34/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp36/24-30......yk21( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





pikkutirri (41)............dpo9
Tringa (40)................pp18

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011 Sut taustailijoista poistin ja RKTT-listalta myös, mutt laitetaanko sulle enkulin siivet (jos niin mur-mur saa väsätä ku ymmärtää niiden päälle) km:n vuoksi? Entä monesko lapsi yrityksessä, 3.? Ja alkaako yrityskertojen lasku keskenmenosta uudelleen vai jatkuuko siitä mihin jäi?? Hirmusesti kyssäreitä, mutt helpottais saamaan kp-listan ajan tasalle, kiitos :flower:.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Mur-mur :heart: Jotain siinä minäkin näin, kun vaan isommaksi klikkasin. Siis bongasin sen paikan missä viivan tulisi olla, ja jotain siinä sitten erottui. Minähän sain hailun hailua viivaa Davidin testiin kp 33, kp 34 jo hieman vahvemman, kp 35 tein apteekin oman ja sitten kp 36 sen digitestin. Niiden jälkeen en oo sitten testaillut :saint:

Nukuin tänään päikkärit ja olin saada sydärin kun lapset kuorossa "huusivat" vieressä: "laitatko sä sen leffan meille". Hitto ku kilahdin, harmittaa. Mutta olin tosi syvässä unessa, ihan totaalisesti säikähdin unesta hereille :( Väsymys pahenee päivä päivältä, iltaisin ei sitten oo niin paha... Onneks oon nyt lomalla, toivotaan ettei pahoinvointia ainakaan tule tuota ällötystä enempää. Tisut alkaa myös kipeytymään, niitä pistelee. Ja pää on kuin Haminan kaupunki, vähän kuin ois pikkasen kännissä koko ajan :rolleyes:

Mutta pääosin siis kaikki vallan mainiosti, nautin peiton alla tästä Suomen kesästä ja +15 asteesta :)
 
Heissulivei!

Kiitokset Ottis, Minttu, Maginka, Hystis ja muutkin :kiss: Puhalten terveisiä tytöllemme tuonne Sateenkaaren taakse :heart: Eihän uusi koira vanhaa korvaa, vanhalla on aina paikka perheemme elämässä. Olen huomannut matkan varrella, vaikka kissoja olenkin renkottanut aina mukanani, taidan olla myös koiraimmeinen. Lapsuudenkodissa aina oli koiria, hurjina nuoruus/varhaisaikuisiässä matkatessani ympäri Suomea ystäviltäni löytyi aina koira.. Suurihan on päivittäinen kaipuu... Siivotessani pöytääkin odotan selkäni takanani näkeväni ruskeat nappisilmät, jotka janosivat lasten herkkupaloja. Ne saadessaan neiti syöksyi aina ulos ne piilottamaan, milloin hiekkalaatikkoon, milloin metsänreunaan. Hänellä oli tapoja, joita ihmettelimme; oli oppinut ne edellisissä perheissään. Me olimme hänelle se kolmas ja oikea koti :heart: Vielä illalla automaattisesti, tulee laskettua lasten, kissojen ja koirankin pääluku :'(
Olette ihunia, täällä kun voi huojentua :hug:

Mur-mur :heart::heart::heart::heart::heart: Ma siis näen myös!!! Voi kun se vahvistuisi ja pikkuinen tarrautuisi kaikilla voimillaan kiinni!

Pikkutirri Lähettelen voimia sinulle nuorison kanssa :kiss: Meillä vasta varhaismurrosikä nostaa päätään ja olen helisemässä... Odotan vain kun pojat kasvavat, täällä onkin sitten testesteronimyrskyä :O Syvästi kumarran kyllä murrosikäisten vanhemmille:heart:
 
Mur-mur:
taitaa olla vaan niin takaraivoon jo iskostunut miulla tämä dippailu..dippaan varmaan vanhana mummunahin, jossain vuodeosastolla, perskules!..
Haluan sitten samaan vanhainkotiin kanssasi, voimme käkättää sängynreunalla ja vertailla viivoja :D ihan vain hoitajien kiusaksi... toisilta kätketään pullot ja meiltä tikut...

Whisky Peat:
vähän kuin ois pikkasen kännissä koko ajan
Halutaan tilaukseen sama känni :LOL: Jaksuja lasten ja väsymyksen kanssa :heart:

Ottis Eikö se pirulainen tullutkaan:confused: Musta tuli ihan neuroottinen pikkuhousujen tuijottelija tädin viivästyessä :( Voikun se sinulla olisi sellainen myöhästynyt plussa :heart:, minäkin luin niitä samoja toiveita herättäviä juttuja. Toivottavasti sait sen uuden ajan gynelle!

Oma tikutus tänään tuotti: ei mitään...

Mafinka... Olen viimeksi nähnyt Chow Chow'n lapsena ja nyt vaikka satunnaisesti olemme käyneet näyttelyissä, ei ole vastaan tullut yhtään... Voisitkohan sinä vaikka ihan pikkuisen kysellä jotain ihan ominaisempia juttuja ystävältäsi =) Vaikka jotain ihan hassua :heart: ;)

Minttu Palasit listoille eli kehään! :flower:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä