Hei
Putunen ja halaus :hug:. Joo, sekoilin teissä, mutta nyt muistan. Onnea onnea vaan yhteiseen tupaanne ja eloonne. Ja plussa sen kruunatkoon!
Mafinka, sinä toinen muuttolintunen, onnea sulle ja iloa, rakkautta ja positiivisia säteitä :kiss:!
Voi
Oliivitar, oon NIIIIIIIN pahoillani teidän koiran kuolemasta. Tiedän kuinka se koskee ja sattuu. Se ikävä. Sillä koirallahan on kaikki ihan ok, ei
sillä mitään hätää ole, se suuri ikävä ja hätä on niillä jotka jää. Halaus :hug: ! Tuo tuleva karvapallonne täyttää sitä koira-aukkoa, joka jäi. Eihän mikään koira täytä sitä samalla tavalla, mutta koiraihmisen on vaikea (mun ihan mahdotonta) olla koiratonna. Koiria on mahtunut munkin elämään jo kolme, ja
siltikin sydämessä on tilaa vielä koiralle
. Toivotaan, että saatte pian karvapallonne
.
Mur-mur Niin taisi olla se kirja just. Sä oot kyllä aivan ihmeellinen tietopankki ja etsivä! Perusta tietävä etsivätoimisto tai etsivä tietotoimisto
!
Minttu2011 Voimahalaus sulle mentyksestäs ja positiivisia voimasäteitä sulle kauhakuormaajakaupalla!! Kiitos tervetulotoivotuksista :heart:! En ollut koskaan ollut vastaavanlaisissa hommissa. Tarhoissa niillä koirilla oli kuitenkin paljon paremmat oltavat kuin kaduilla tai kuolematarhoilla. Noilla tarhoilla ne sai suojan, ruokaa, juomaa, puhtautta, mutta kotia niillä ei syystä tai toisesta ollut ja sitä ne odotti. Jotkut niiden tarinat oli niin järkyttäviä, että häpeän kuulua ihmisrotuun. Joo, olen eläinihminen, erityisesti koiraihminen koko sielultani ja luulen että olenkin oikeasti koira enkä ihminen. En löytänyt sieltä itselleni The Koiraa, mutta autoin kaks koteihinsa. Ootan sitä mun The Koiraa ihan hirmuisesti ja tää odottaminen meinaa tehdä musta ihan pöpin. Olen tosin jo!
Ottis Ei susta alkkista tuu, mut hullu toisaan voi oikeesti tulla jos ukkelis ei rupee olemaan ihmisiks. Voimaa ja viisautta sulle Ottis ystävä, upea nainen, joka ansaitsee arvoisensa kumppanin eikä tyyppiä joka vittuilee naiselle, jonka kanssa elää ja jakaa elämäänsä! Voimaa Ottis! Voimaa tehdä niin kuin susta oikeelta tuntuu, koska jotain radikaaliahan on pian tehtävä! :hug: ja :kiss: sulle! Ja koita saada se torstain gyneaika takas, tai ainakin mahdollisimman pian alkoi menkat tai ei.