40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Huomenta kaikille ihanaisille :) !

Ja erityistervehdys sinulle Hysteria! :kiss: Tosi mukava lukea taas kuulumisiasi ja tekstiäsi :) ja toivottavasti tyttökoiravauvelin pian saat iloksesi ja riesaksesi. Mafinka ja minä taidamme olla niitä, jotka ovat nyt saman katon alla rakkaansa kanssa (tai en tiedä onko Mafinka ihan vielä?). Oliivitar lienee asunut jo jonkun tovin miehensä kanssa ja saanut jo isohkon pesueenkin aikaan :). Näin olen ymmärtänyt...

Paljon plussapuhkuja nyt mur-murille ja pikkutirrille!!! Voi kunpa teidän tuntemukset olisivat juuri sitä ja olisi tärppi käynyt :heart:!!

Onnea taas kerran Mindylle ja WP:lle jatkoon !!! :heart:

ON: mulla on oikeastaan vauvakuume haihtunut taivaan tuuliin :rolleyes: :eek: En tiedä mikä sen vei mennessään -- taisi kai olla se toukokuinen viikon mittainen raskaana oleminen ja sen loppuminen.... Nyt kun siitä on selvinnyt, niin on aivan ihana olotila olla vain näin. Ajattelematta mitään oviksia ja testejä sun muita. Ja ihan kamala huoli tulee aina jos r-testiin saa sen plussan. Huh huh. No, jos sellainen joskus sitten tupsahtaisi, niin ihan mukavaa se olisi, mutta juuri nyt jos päättää saisin, niin en tiedä haluaisinko enää vauvaa... ja kaikkea sitä elämänmuutosta mitä se toisi tullessaan. Tämä elo on niin mukavaa näinkin, kun on jo aika isot ja omatoimiset lapset. On tämä naisen mieli muuttuvainen , vai lieneekö osittain itsesuojelua?? : / Mies kyllä vauvahaaveilee edelleen, ja hänen toiveensa vuoksi itsekin annan vielä ajatukselle mahdollisuuden - sillä tavalla tjottailu-meiningillä. Tämä nyt on tällainen vaihe - saa sitten nähdä mitä on taas mieleen tulossa esim. myöhemmin kesällä tai syksyllä.

Plussakasta kesänalkua kaikille!! :heart:
 

Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Ninni69 (41)...............Kp5/23-30.........yk n.3v............1
Nöpsö (42).................kp9/29-32.........yk?................2.
Mahdotontako(46)......kp15/27............yk12....................1. yht.
Salme71 (39)..............kp15/27-29.......yk3........2
AinoEmilia (46)...........kp17/?.............yk n.3v( 08/10)4./2yht.
oliivitar (40)...............kp17/27-30.......yk4 ( 05/09)7.
mur-mur (45).............kp18/24...........yk2v.(02&08&11/10)3.
Euphonia (39).............kp19/25-26......yk18..........1
pikkutirri (41).............kp27/28-30.......yk6........4./2yht.
Tringa (40).................kp33/28...........yk1.................2
Ottis (43)...................kp35/24-30......yk21( 08/09)1.

Kadonneet lampaat:
Ulla4, Mother Mary?, Raputar, velmuliina, Mynteli, Bismil, Mimmi68, tetu68, Muumimamma-72

Taustailijat/Taukoilijat:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73, Hysteria, Mafinka, minttu2011, sarppav, Mami41, *Justiina*, putunen, Iida-Karoliina





pikkutirri (41)............dpo9
Minttu2011 (43)........dpo12
Tringa (40)................pp18

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Voimia ottis sinulle miehesi kanssa ja toivotan oikein mukavaa kesää! :hug:

Mintulle myös plussapuhurit ja toivotan mukavampaa eloa miehesi kanssa! :hug:

Oliivittarelle tsemppiä oviksen metsästykseen!! Jotenkin minusta nuo sinun ovisviivasi näyttävät siltä, että jospa se ovis olikin jo silloin kp 10 paikkeilla, ja testi olisi näyttänyt vahvinta esim. kp 9 kohdalla? voisiko olla näin? Joskushan se ovis tupsahtaa tosi aikaisin, esim. edellisen ylipitkän kierron jälkeen. Mullakin ilmeisesti tässä kierrossa oli ovis joskus kp 9-10 paikkeilla toukokuisen kesken menneen raskauden jälkeen. En kyllä varmasti tiedä oliko, kun en testaillut.

Ninni69: lle tsemppiä ja jaksamista vauvakuumeilun kanssa :kiss:! Mullakin oli jossain vaiheessa jotenkin vaikeaa tuo kuumeilu ja ahdistikin yms. mutta nyt on vaan jotenkin helpottanut - onneksi. Onnea tulevaan ovisaikaan ja plussapuuhku!!

Plussapuhallus myös mahdotontakolle!! :heart:
 
Hystis - jeps, kyllä niihin lämpöihin ei l i i k a a pidä luottaa..mutta jotain ne kertoo ja juurikin siitä Oilin vierailusta.;)
..ja miehän tiedän vain parhaiten omista lämmöistäni, miten käyttäytyvät kierrollansa sitten..juuu ja neuvon miuluusti jos osaan.:)

Hystis
..minähin jäin ihan muistelemaan sitä Ottiksen lähettämää kirjasta siulle -mikä olikaan nimi sillä????:confused:
..ihan on laho piä, en muista en..:p
Kiitos plussa toivotuksistasi :kiss:..olishan se..ihunata:rolleyes:

Ai niiin..se taisi olla Mafinka, joka silloin kun sie vielä kuumeilit, oli muuttamassa piakoin oman kullan luo - nyt jo hänen kainaloisessaan kovastikkin.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
putunen - kiitos kaunis päivityksestä!:flower:

Mie kuule ihmettelen..että miksi miun kuume ei meinaa haihtua?
..selkeästi yritystä olllut, mutta ei enää onnaa..ja s i l t i k i n vain haaveksin..:|

Jäisikin vaan silleen taustalle se haaveilu..mutta miulla se vaan on ja pysyy niin tuossa iiiiiiihan hollilla, mielessä..ja p ä i v i t t ä i n.:ashamed:

Oliskohan lobotomian paikka jo..ei tuntis mitään, saatikka muistais!:D

putunen, se on hyvä jos olet sinut tuon ajatuksen kanssa: vaikka meille ei vaavia enää tuliskaan, siltikin elämä ON IHUNAAA!!!!

Lepposia kesätuulia sille suuntaan!:heart:

(täällä satelee ja on kylmän, kosteaa)
 
Viimeksi muokattu:
Arvatkaas mitä mie kohta saan?..noooo, en S I T Ä:p
..vaan uuden(siistin käytetyn)pyörän!

Tällaisen..(kuva ei miun pyörästä)

..nouseepi mur-murin jalkahin tuon rungon yli kun on niin matala - pyörä on 7-vaihteinen.
Mie tykkään miulummin polkea pyörää kun kävellä - pääsee paaaaaaljon nopsempaan paikasta A - paikkaan B.;)
 
Viimeksi muokattu:
Päivityksiä :wave:



Pikkutirri ja Hystis ja muutkin ihunaiset Tälläiseen koiraan olemme ihastuneet :heart: Pari vuotta olemme suunnitelleet ja aina päätyneet tämän nallekarhun sivustoille. Luonnekuvauskin vei jalat alta, osa siitä:

Isäntäperheen uskollinen vahti. Se haukkuu vain vahtitilanteissa ja silloinkin sen kumea rintaääni muistuttaa enemmän ukkosen jyrähdystä kuin koiran haukuntaa. Tämä itsenäinen lattiakoira (sänkyyn et sitä kaveriksi saa vaikka yrittäisit, ainakaan kovin pitkäksi aikaa!) myötäelää kaiken ilon ja surun ja kaiken mitä sen väliin jää, siirtyen huoneesta toiseen perässäsi, mutta harvoin pyytää erityishuomiota. Joskus tuntuu, että joudut itse kerjäämään sen huomionosoituksia. Hän ei ole tyhmä eikä oikeastaan edes hidas oppimaan, vaan päinvastoin. Se ei yksinkertaisesti ymmärrä minkä takia pitää tehdä niin monta turhaa mutkaa, kun suoraankin pääsee. Sille onkin ominaisempaa verkkainen tahti ja tunnollinen ruohonkorsien nuuhkiminen ja tarkkaileminen kuin kirmailu supervauhtia ympä-riinsä. Paitsi silloin kun se saa hepulin. Silloin ei ilolle ja vauhdille löydy rajoja. Se laukkaa itsensä ja isäntänsä pään pyörryksiin. Tämä olotila kestää luonnollisesti vain hetken ja sen jälkeen taas pitkät päiväunet maistuvat makoisilta.

Pentueet ovat harvassa, mutta jos oikeanvärinen (Värejä löytyy kermasta punaiseen ja mustaan) tyttö syntyy olemme valmiit heti ottamaan uuden ystävän :heart: Nyt jo oikein mahanpohjassa kutittelee ja jänskättää :)

Alunperin suunnittelimme tätä ihanaista sekarotuisen tyttökoiramme ystäväksi, mutta luonto päätti toisin :'( Jätimme hyvästi miltei kuukausi sitten ystävällemme :kiss: Hän oli nukahtanut ikiuneen leikkiessään metsänreunassa. Kiedoimme hänet omaan vilttiinsä, mihin hänellä oli tapana pyyhkiä kuononsa ja tehdä pesänsä. Lasten kanssa saatoimme hänet viimeiselle matkalle :':)heart: Meidän perheessämme oli surujen kuukausi, kun jokapuolella oli vain vastoinkäymisiä... Ei voinut uskoa olevan totta... Tätä surua olen vaalinut sydämessäni ihan vain hiljaa ollen lasten tukena.
 
Hystis Juu.. Minähän se olen pesinyt jo ukkoseini kanssa kaiketi 13 vuotta =) Ja kuusi lastahan miulla ympärillä pyörii... Ja täällä vain haaveillaan lisää :heart: Avattaressa on kuopukseni, pikkumieheni, täytti vasta vuoden ja mikä hurmuri :heart:

Putunen tuota samaa mietiskelin itsekin :confused: Tämän päivän tikutuksessa ei testiajalla näkynyt mitään. Mietinkin kun kierto on muutenkin sekaisin, että olisisiko Ovis voinut olla jo NIIN varhain... niin miksei? Vielä muutaman päivän seurailen, tapahtuuko tuolla mitään... Senkin kurja keho, kun temppuilee :kieh: Tai jos meän pupustelut osuisivat silti kohilleen, niin mikä ihana keho ...hmmm...:saint: Aina toivoa täynnä!

Putunen Toivottelen Ihanaa Tjottailua teille :heart: Jospa se tuottaisikin tulosta. ;) Minusta tuntuu, vaikka olen koukuttunut tikutteluun :ashamed: niin odotan uutta koiraamme enemmän kuin muuta :heart: Se on niin todellista...

Wau mikä Fiuke Mur-mur!
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Kiitos! On lohdullista saada muistutus siitä, että muillakin on kierto joskus venähtänyt maximaaliseksi ja silti elämä jatkuu :). Toivottavasti sä sen Oilin pian bongaat ja pääset kunnolla jännäämiseen kiinni :heart:.

mur-mur Älä nolostele testien tilaamista ollenkaan. Minä ainakin olen ihan samanlainen. Toisaalta pahempikin, kun ns. oireetta testailen vimmatusti. Jään odottamaan TOTT-päivää kuin kuuta nousevaa. Toivottavasti sulla silloin jo plussa häämöttää :heart:.

Mä aloin muuten illalla ajatella sellaista, että jos se parin viikon takainen tuhruttelu olikin ns. menkkavuotoa ja nyt olisi ovisajat käsillä :confused:. En tiedä mistä se ajatus tuli, mutt tulipahan vaan =). Nooh, torstaina olen paljon viisaampi siitä mihin mun tätini on jäänyt, kun menen sinne gynelle. Hetken jo ajattelin, ett jos perun sittenkin ajan, mutt enhän minä sielunrauhaa saa ennenkuin tilanne vähän selvkiytyy.

Hysteria Sinua tänäänkin mökiltä kotiin ajellessa ajattelin :kiss:. Ihana tietää, että tykkäät sukista edelleenkin ja ett ne ovat pysyneet koko sun reissun tallessa. Kiitos lähettämistäsi lämpimistä ajatuksista :hug:. Mun pitää nyt hetken aikaa sitä kirjaa kelata :confused:. Oisko ollut Cecelia Ahernin joku kirja?? Lahja? Tsekkaan kohta netistä sen =). Joka tapauksessa muistan minäkin yhä sen hervottoman naurukohtauksen, jonka se isän toikkarointi lähtöselvityksessä ja muutenkin matkaan lähdössä sai. Ihan tulee hyvä mieli muistellessa :saint:.

ON Minä lähdin illalla ex tempore mökille, kun en enää yksinkertaisesti jaksanut kestää tän talon ilmapiiriä. Tuntui, ett tulen hulluksi justiinsa. Ukko töllötteli yläkerrassa ja huokaili. Minä yritin lukea alakerrassa ja huokailin. Kaikki yrityksen puhua tavallisistakaan asioista karahtivat kiville. Ukon ei kelvannut edes maistaa mun herkullisia sieniäni, vaikka hänelle puolet säästin. Ovat kuulema liian rasvaisia ja samaan aikaan kantoi kainalossaan jäätelöpakettia pakastimeen. Kaupasta pikaseen hain eilen maitoa ja piimää eikä ole piimäkään herralle kelvannut. Ei siis mikään minä tuon tai laitan, kaikki menee kankkulan kaivoon :ashamed:.

Mökillä oli edelleen näkyvissä myrskyn raivo. Mökin terassi näytti siltä kuin joku jättiläinen olisi siinä saunoa ropsautellut ja vihtonut oikein kovasti, sillä ikkunat ja seinät olivat puiden lehtiä täynnä. Puol yhteentoista asti siivosin terasseja ja sitten olikin pakko lähteä saunaan, kun en viitsinyt vesisateessa lähteä lisää puita hakemaan. Yksi pikkunen koivu oli päässyt lehdistään kokonaan. Ts. tuulen suunta oli edelleen luettavissa niin kenollaan olevasta antennista kuin kaatuneista puistakin. Onni onnettomuudessa, ett mies oli just sen myräkän ajan kotona. Mutta... se mua ihmetyttää :confused:, että kun hän kävi mökillä niin sunnuntaina ip kuin eilen illallakin, ett miksi herralle ei tullut pieneen mieleenkään mm. nostaa likaista ja litimärkää mattoa terassilta kuivumaan, badenia sisälle jne. Ts. hän todellakin vain kävi siellä, sanojensa mukaan katsomassa, miten kaatuneita puita pitää alkaa korjata talteen, mutt ei ole tikkua ristiin laittanut yleisen hävityksen korjaamiseksi :mad:. Vähän alkoi ajatteluttaa, ett missä mun muruseni ajatukset oikein vaeltavat.

Eihän tämä tällainen tilanne ole herkullinen kummallekaan. Molempia tämä tilanne syö sisältä ihan hirmusesti. Ja musta tulee alkoholisti tätä menoa, sillä eilen illallakin sitten kun vi*utti nähdä mm. ett herra ei ollut vaivautunut helteiden aikaan mökille laittamiani terassikukkia kastelemaan, menin kaapille ja otin loput herralta jääneestä jallusta. Siinä oli tuskin edes yhtä ravintola-annosta, mutt silti. Ei ole mun tapaistani ottaa alkoholia vi*utukseen :ashamed:.
 
Voi Oliivitar:hug:..olen pahoillani oman karvakorvanne pois nukkumisesta:'(..
Hän siellä koirulaisten taivahassa nyt on ja hyväinen on olla:heart:
..ikävä ja kaipaus toki teille jää.

Tuo Chow Chow(Kiinanpystykorva) on kyllä ihunainen karvapallo!
..mitä väriä halajatte?
 
:heart:Mur- mur Karvapallosta haluaisin kerman värisen, mies punaisen ja lapset mustan :LOL: Mutta minullaps taitaa olla valttikortit, koska olen valtuutettu hovihankkija :D Ma tosin luulen, kun ensimmäinen pentue tulee vastaan, valitsemme sieltä yhden, sukupuoleen tahi väriin katsomatta....

Ja kiitos :hug:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Voi Oliivitar kuinka surullista teillä onkaan ollut :hug:. Otan osaa. Tuollainen nallukka veisi varmasti murheet mennessään, aivan ihana karvakasa =). Vaikka en varsinaisesti koiraihmisiä olekaan, niin olen aina ajatellut, ett jos joskus koiran ottaisin, se olisi iso ja muhkea, ehkä Nova Scotian noutaja tms.

mur-mur Meillä on sitten melkein samanlaiset pyörät. Mun pyöräni on varmaankin 30 v. vanha, mutt uskollisesti palvellut 7-vaihteinen myös, mutt kippurasarvinen.

Sun kirjoituksesi lämmöistä sen mun mieleeni palauttikin miksi aloin ajatella, ett ehkä mulla olikin ovis sunnuntaina tai lauantaina, kun niin nippaili. Eilen illalla nimittäin, kun alkoi niin viluttaa, laitoin mittarin kainaloon ja se näytti 37,1. Tosin eilen taisi viluttaa ainakin puolta suomalaisista, niin rankka toi lämpötilan lasku oli ;).

Putunen Kiitos päivityksestä :kiss.. Kiva lukea, ett sun mieli on seesteinen, vaikka tavallaan olet jo vauvahaaveesta luopunut. Tottahan tuon, että jos plussan saisi, ensimmäisenä iskisi kauhu ja pelko ja sitäpä olen minäkin nyt alkanut ihan tosissani ajatella, ett jospa heittäisi tikut wegs ja alkaisi vaan elää elämäänsä piinailematta. Mutta.. en usko ett se niin vain onnistuu, sillä jos ei ota käyttöön ehkäisyä, sitä kuitenkin koko ajan laskee kiertoa ja miettii sen eri vaiheita ja mm. raskauden mahdollisuutta. Tuossapa mulle jutun aihetta ukon kanssa ennen torstain gynen keikkaa.

Oliivitar Kyllä ovis tosiaan voi tulla hyvinkin varhain. Varhaisin mistä on raskaus alkanut on mun tiedossani kp5, mutt se taitaa olla enemmän poikkeus kuin sääntö, mutta mm. minulla on ollut pariinkin kertaa ovis kp10 ja voimakkaasti on oireillutkin. Ja usko pois, ett molemmat kerrat ovat jääneet hyödyntämättä :ashamed:. Meillä kun tuo seksi ei ole viime aikoina kovin spontaania ollut :(.
 
Ottis
Juu, mur-mur Tuo se oli :hug:.Sä oot ihan ihqu ja valtavan nopeekin =) :kiss:. Kiitos ku kallasit ton tiedon esiin.

Toivotaan, ettei musta tosiaankaan alkkista tule, mutt teki mieli jo eilen raivota miehelle, ett minä en jaksa ollenkaan juoda niin paljon mitä pitäis, ett pääsis vitutuksesta hetkeks eroon. Ja tottahan se on, ettei alkoholi ongelmia paranna, suurentaa ja pahentaa vain.
 
Viimeksi muokattu:
Voi Ottis sinun ukkoasi :'( Nuo ukkelit sortuvat pitämään meitä ihanaisia itsestäänselvyytenä ja silloin katoaa huomaavaisuus ja kunniotus. Ja tasa-arvoinen työjako! Minun ukkoa täytyy aina välillä ravistella ja muistuttaa, etten ole hänen Äiti... tosin näkee jo ilmeestä ja aika kaukaakin :saint: Iso halitus Sinulle :kiss:

Nyt kun muistelen, kun aloittelin tikuttaa, oli minulla välhämöinnin jälkeisenä päivänä masukipuiluja. Ajattelin vain olevani allerginen miehen simppasille :kieh: Mutta jospa... Täytyy tarkastella todennäköisyyksiä tarkemmin...

Jeps.. Kp10 aloin tikuttaa ja sinä päivänä myös välhämöintiin. Kp11 kramppaili masu. Kiitoksia tälle palstalle, että tietää kiertonsa ja miltei pupustelutkinsa :LOL: Voi mahoton, pääseeköhän sitä jännäilee =)
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Oliivitar Kiitos :kiss:. Just äsken nakkasin miestä viestillä, jossa kysyin haenko minä nyt uusia kukkia puutarhalta vai haetaanko ne yhdessä. Ei vastausta. Työaikana en viiti sille edes soitella ku lyö kuitenkin luurin korvaan. Samoin käy, jos on muita miehiä lähellä, ett on olevinaan niin machoa, ett musta ei tarvi välittää pätkääkään, vaikka päälläni seisoisin. Minähän olen vain nainen. Tosin tuli viestiin lisättyä pitkä litania asioista, joita olen puolestaan tehnyt hänen mökkeillessään ja joista ei ole kiittänyt :LOL: Ei edes siitä, että isänsä haudalle ostin kukat ja veinkin ne sinne yksin. Tuskin on käynyt edes katsomassa. Jotenkin tosiaankin tuntuu, ett mua pidetään välillä liiankin itsestäänselvänä asiana.

mutta.. tämä itsestäänselvyys alkaa nyt pikkasen elätellä toiveita, että täti ehkä sittenkin tulee. Tai sit tämä mahakipu on ylettömästä kahvin lipittämisestä ja punainen veskipaperissa kohdalle osunut kukkanen :LOL:.
 
Minähin kavin kurkkimassa Vau laskurilla, jotta milloin olisi LA JOS pikkinen olisi matkassa..
..se olisi 27.2.2012:rolleyes:
Hitsi kun pakkaa jännittämään liikaa taas kerran!:eek:
..ja pettyykö sitä t a a s kerran..huoks
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
mur-mur Peukkuja, ettet pettyisi tällä kertaa :heart:.

ON Musta tuntuu, ett toi mun ukko on päättänyt jääräpäisyydellään ajaa minut hulluuden partaalle. Ei stna vastaa :mad: ja mä istun täällä tyhjän panttina. Mun pitää varmaan hankkia oma elämä.
 
Ottis..mitä jos annat miehesi möksöttää - iiiiiihan rauhassa..
..vai onko hän sen tyypinen, että jaksaa sitä pidemmänhin aikaa?

En voi muuta kuin toivoa, että jotain tolkkua tuohon suhdesoppaan saisitte..ei tuollaista jaksa pitemmän päälle:ashamed:
..sie ainahin kärsit:hug:..ja sen oman elämän hankkiminen..hmmmm..eipä yhtään hullumpi ajatus!:)
..ja hyvällä mie näin sanon:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Pakko kommentoida, kun kirjoittelitte testien shoppaamisesta, ja siitä miten "älytöntä" se on... Mutta arvatkaas... Sillä hetkellä, kun multa läks kierukka, minä tyttö aloin shoppaamaan kestovaippoja :ashamed: Ikinä milloinkaan aiemmin en oo edes uskaltanut miettiä minkään tavaran hommaamista ennen kuin vauva on lähes sylissä, ja nyt homma lähti lapasesta jo ennen plussaa... Jotenkin sitä vain nyt ajattelee, että jos jotain sattuu, sille ei sitten mitään voi. Josko yrittäisi vain nauttia, eikä pelätä aina kaikkea mahdollista ja mahdotonta :)

Minulla on kokemusta ystävän kohtukuolemasta (vauva oli täysiaikainen) sekä toisen ystävän vauvan kätkyt-kuolemasta (vauva oli 8kk). Kummassakaan tapauksessa vauvoissa ei ollut vikaa, se vain meni niin :( Äärimmäisen surullista.

Mur-mur.. tulehan messiin :)
 
Viimeksi muokattu:
Mur-mur Voi kun siellä kupeissasi pieni painaituisi tiukasti kiinni :kiss: Se olisi niin hieno päätös tälle kilpajuoksulle :heart:
Miekin kävin jo laskureissa :ashamed: Varhaisen oviksen mukaan LA olisi aika likellä Sinua Mur-mur 29.02.2012. Toivo nostaa päätään, hymyilen ja ja miltein silittelen jo vatsaani... huoh... Ajatus olisi mitä ihanin. Mutta jäitä hattuun ja tikutukset jatkukoon kohdallani. Oireita ei nääs ole minkäänlaisia : /

Hei oliko se Sinulla pikkutirri myös mitä ihanimpia nippailuja, nappailuja? Plussapuuhkutus suuri täältä :heart:++++++++++++++++:heart:

Ottis:
Tai sit tämä mahakipu on ylettömästä kahvin lipittämisestä ja punainen veskipaperissa kohdalle osunut kukkanen .
voikohan tädistä kauniimmin sanoa? Toivottavasti kukkanen on muuttunut jo ruusumereksi :kiss:
Ja potku multa täältä ukkosi persuuksiin :mad:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä