Minttu2011 Voi pahus, tiedän miltä tuo syyttely tuntuu. Meillä se päinvastoin on niin, että mä lipittelen ja ukko ei voi sietää sitä ku mun pitäis juoda ku miehet, kai
ja totta on ett otan useammin kuin mies, mutt en todellakaan vedä lärvejä joka kerta, jos otan. Lärvejä siis tuskin koskaan =).
Miehes saattaa olla sulle vähän mustis sun siskostasi ku huomaa, ett tuet häntä. Sit toisekseen, miehet tuntee itsensä uhatuksi just tuossa tilanteessa. Tiedä vaikka ajattelis, ett siinä nyt sitten yhdessä juonitte, että sinäkin eroaisit miehestäs, kun siitä toisesta miehestä on jo eroon päästy :kieh:. Toi mun ukkokultani ei ainakaan kevään korvalla ja talvella tykännyt, ett edes puhelimessa puhuin sen siskon kanssa, joka oli miehestään eroamassa ja se, ett lähdin saman siskon kanssa ulkomaille, oli melkonen paukku, josta ei oikeasti olla selvitty vieläkään. Mies ei ole siitä selvinpäin urputtanut, mutt tulipa asia toissalauantaina hänen rähistessään esille. Samaisesta syystä me ei nyt tavalliseen tapaan voida lähteä kesällä ulkomaille, kun mulla on lomaa, vaan pitää odottaa syksyyn, ett joudun olla palkattomalla. Sairasta, tiedän, mutt olen sanonut, ett voin lähteä kesällä yksinkin ja siksi en syksyllä matkaan kanssaan lähde, ett tekee sen vain vittuillakseen. Sit toiseks, jos on koko kesän ollut lomalla, niin tekeekö heti syyskuussa mieli ottaa palkatonta vapaata, ku työt parhaassa nousussa eli muksut vielä kilttejä ja just päästy alkuhäslingeistä kiinni tositoimiin.
Pikkutirri Kyllähän minä eilenaamunakin testasin ja siitä täällä negana kerroinkin. Sitä ekan 2 minsaa katoin ja sit unohdin koko jutun, ku menin uusiksi nukkumaan ja illalla säikähdinkin, kun testin muistettuani sitä katoin ja olin siinä haamulaista näkevinäni. Mutt kyllä se tarkemmassa tarkastelussa osoittautui viivan paikaksi, jonka toisessa päästä ehkä jotain väriin viittaavaa, mutt siitä siis toi
säikähdys, että jos vasta tässä vaiheessa alkaisi jotain näkyä, en olisi innoissani ollenkaan, koska a) ensinnäkin otin alkoholia lauantai-iltana, b) kaikki ei totisesti voisi olla hyvin jos vasta nyt näkyisi.
Ihanaa, että olet saanut ja osannut nauttia auringosta. Hassua, ett kirjoitit nauttineesi auringosta
viimeiseen tappiin asti, sillä lauantai-iltana ku yksi sisko yritti mua sääliä, ku olin yksin kotona, kerroin nauttivani auringosta viimeiseen tappiin asti ja sen totisesti tein. Itse asiassa, varmaan eka kerta tän talon terassilla, ett oikein odotan (sinnillä), ett se aurinko viimein katoaisi metsän taa
. Olin kuitenkin yhdestä asti kärventänyt itseäni ja se totisesti on työtä.
Semmottii. Näyttää siis koko maahan saapuneen viilea ilmarintama
. Se ei tee pahaa ollenkaan, mutt ei sen pitäis kuitenkaan ihan pakkasellekaan vetää. Nukuin ullakolla ja heräsin siihen, kun ukko lähti autolla pihasta. Lämmintä oli sisäulkotilassa 16 astetta ja ulkona 5, hrrhh.. Nyt ku lähden nurtsia leikkaamaan, saa laittaa oikein kunnolla vaatetta päälle.