mur-mur Kiitos :hug::kiss:.
Minttu2011 Älä huoli, en mä teitä voi noin vain jättää. Niin oli eläväinen toi sun tarinas ukostasi, ett ihan virneen veti huulille. Niinhän munkin ukko väitti tässä yks vkl, ett olisin noi kissojen haudat trimmannut kieroon ku huseeraan humalassa
. Mutt siinä sattui pilkka omaan nilkkaan, sillä ikuna koskaan milloinkaan en ota drinksua päivällä ja jos ottaisinkin niinku tänään (toisen kerran elämässäni), niin silloin en vissinä tee mitään, vaan nautin täysillä siitä pehmeestä ja rentoutuneesta olotilasta, kun humala hiipii päähän.
Vähän samalta kuitenkin kuulostaa toi teidän elämä kuin meidänkin paitsi, ett sun mies ottaa kupposta harvoin, eikä vissinä juo varkain, kun mun ukkoni taas tekee sitä, että juo varkain ja mun mielestä se on suurin ongelma alkoholin käytössä, paitsi tietty se, ett sitä otetaan alvariinsa, mutt se ei kuulu tähän tarinaan
.
Ukkoani en siis todellakaan ole kunnolla nähnyt sitten viime lauantain eli pian viikko sitten, joten en tod. voi sanoa miten meillä menee. Minä olen yllättäen kuitenkin löytänyt taas yksin ollessani kaverini ja tiedän nyt tasan tarkalleen mitä paitsi olen jäänyt ton ukon kanssa eläissäni, sillä hänellehän ei mun kaverit eikä kaikki sukulaisetkaan kelpaa. Haluaisin kutsua porukkaa kylään ja istua iltaa, mutt eihän se meillä luonaa, kun mies on niin hyvä, että kaikki muut ovat rupusakkia hänen rinnallaan :stick:. Sen sijaan mies palvoo ihmisiä, jotka tekevät rahaa, ja joitten kautta hänkin tietty leipänsä tienaa ku mä taas olen sellainen, etten välitä rahasta paskan vertaa
. Kunhan toimeen tulee. Ja minähän tuun =), jos en muuten niin pihtaamalla.
Mä muuten pyöräytin itselleni ehtoolla yhdet elämäni ihanimmista letuista. Kaikki muut puuttui paitsi kermahillo, muuten olis ollut täydellistä, mansikoita ja vaahterasiirappia jam
. Tosin jouduin yhdeltä kaverilta kananmunan hakea ku ei meillä niitä ollutkaan ja kun toinen soitteli, hän lupasi, ett sieltä sais kermavaahtoa. Kolmas kaiffari soitti viel puoli tuntia sitten, ett tulenko saunomaan ja uimaan, mutt täytyi tunnustaa, ett olen niin sippi etten jaksa. Olen nyt loppuillasta ollut vesilinjalla, mutt just kippasin itselleni lasillisen viiniä, ett nautiskelen sen ennen nukkumaan menoa. Tosin täytyy jonkun aikaa odotella, ett ullakko jäähtyy, sillä siellä vielä 29 astetta lämmintä.
Niin juu, soitteli mulle illalla se vast'ikään raskaaksi tullut kaiffarinkin, mutt hänelle en vastannut. a) otti päähän edelleenkin, ett hän ei yritäkään maksaa velkaansa ja sekin b), ett hän tietty kuvitteli, ett minäkin olisin mökillä ja pääsis sinne saunomaan ja iltaa istumaan. En vain jaksanut ajatustakaan, ett kuuntelisin juttujaan. Ja paskat, että musta on epistä sekin, ett hän tuskin oli uuden miehn löytänytkään, kun on heti raskaana ja se ei ole reilua :headwall:. Sit kananmunanhakureissulla oli näkevinäni, ett tän toisen kamun masu oli pyöristynyt. En uskaltanut pyytää häntä drinkerolle, ku ajattelin, etten jaksa kuulla vastausta, ettei hän voi kun on raskaana.
Nyt siis mussa pistää esiin tämä kammottava tunne, katkeruus ja kateus ja se ei ole kivaa :'(. Tuntuu ett mun koko elämä on ollut jotain tois'sijaista. Muut saa vakkarityöpaikat, kunnon miehet, lapsia ja mä en mitään
. Tuntuu kuin elämä olis eletty jo vaikka täytyy myöntää, ett parhaani mä olen tehnyt, etten olisi surrut liikaa ja turhia. Joskus vaan mitta tulee täyteen ja se taitaa olla nyt :ashamed:.
Kauniita unosia kaikille :wave:!