Aurinkoista aamupäivää mimmit
Minttu Täällä peukut, varpaat ja ihokarvat pystyssä, että pikkuisen syke sieltä löytyy :heart: Ja voimia piinaaviin päiviin, itse olen ollut 07 samassa tilanteessa, mulla se päättyi ikävästi, mutta rukoillaan, ettei sun käy samoin :kiss:
Mami Onnea ultraan ja toivottavasti sielläkin kaikki on hyvin..vaikka tuplana :kiss:
Putunen Mieletön viivanvahvistumis-puuhku täältä
Kyllä se nyt siitä vahvistuu :kiss:
Lämpöjen mittailusta..juu en minäkään miten oikeaoppisesti koskaan oo niitä mitannut..oikeestaan vuorotyössä oleva ei niin voi edes tehdä..siis mittaan kun herään (en samaan aikaan siis), en aina vuoteessa ja ihan kainalosta..mutta kyllä mullä on lämpökäyrissä siis aivan selvä lasku-nousu oviksen aikaan..mulla siis useimmiten niillä clomikierroilla kun oon ovuloinut homma menee näin... tässä viime kierto:
ovisplussa lämmöt 36,7..
ovispäivä lämmöt 36.0 ja
dpo1 lämmöt 37.0 Eli ovis näkyy FF:n käyrällä ihan selvästi ns. dippinä, vaikken oikeaoppisesti mittailekkaan
Mulla on vapaapäivä...piiitkäästä aikaa ja aion vaan relata
Tilasin henkkamaukasta kasan vaatteita koko perheelle, ihanaa kun kesä tulee..tilailin oikeen hellevaatteita, koska
se hellekesähän tulee =) Nyt aattelin keittää kaffet ja ruveta kattomaan jotain leffaa fintv:ltä ennenkuin naperot tulee koulusta..
Hieman mulla on ajatuksissa, että mahdankohan ovuloida tällä kierrolla ollenkaan, kun en taaskaan päässyt gynelle folliultraan omien kiireiden takia..enkä haluu kellekkään vieraalle gynelle mennä..no onhan tässä nyt vielä aikaa sen plussan ja oilin tulla, mutta jotenkin on vaan taas semmonen
fiilis :|
No mutta, palaan myöhemmin asiaan, mukavaa päivää kaikille