40+ so what wol.12

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Moikat!
Minä ilmoittelen tässä sellasta kun tänään neuvolan täti soitti, oli soittanut äitiyspolille ja sieltä lääkäri sanonut olevan vielä liian varhaista tehdä johtopäätöksiä,, joten jatketaan kärvistelyä!!:kieh:
Ja saan sit jossain kohtaa naistentautien polille ajan jossa ultrataan ja sit jatkotoimenpiteet jos ei raskaus jatkukaan!!?? Voi että tätä tuskailua!
Ja sit menin vielä perumaan se yksityisen ultran ku ajattelin sen olevan turha jos meen tonne samalla viikolla! No kärvistellään sit kunnolla ja ollaan olevinaan raskaana vaikkei sitä sikiöö siel oiskaan, meineen tuntuu tosiaan ettei noita oireita oo nimekskään, tisut oli aamulla vähän arat mut muuten ei mitään...

Toki 2 edellistäkin raskautta oli lähes oireettomat mut ihmetyttää nuo oireiden katoaminen??
Ihan outoa! Joo kateltu yks 2-osainen elokuva fintv:ltä. Oli ihan hyvä, olikohan se 'Last three days' vai hours en muista nyt...

On ollut aika alavireistä nyt olohuoneessa.... mut huomenna on päivä uus jne:D
Ja ei tää elämä tähän lopu vaikka tää raskaus ei onnistuisikaan, sitten koitetaan uudelleen ja jos ei tuu niin ei tuu, ja sen asian kanssa täytyy vaan oppia elämään, surutyö tietysti tehtävä ensin.
Mutta jos ei tuota sikiötä ole niin ei sitä osaa surra sillai, se luonto vaan on niin ihmeellinen että hoitaa pois sellaisen jonka ei ole tarkoitus syhtyäkään...
Toki toivon sydämestäni että se sikiö on ja elää siellä:heart:ja jaksaa loppuun asti mut pahimpaankin oon kyl varautunut! Sit jos käy niin että tää päättyy onnellisesti niin siitä on sitte helpompi iloita!!!=)

No niin ihanaiset: eikun PÄÄ PYSTYYN JA uutta päivää kohti, minä meen kohta laittaa huomisen ruuan tulemaan ja sitten lenkille tuulettamaan päätä kun koko päivän ollut melkein sisällä vaikka nytkin viel paistaa aurinko!!
Tsempit jaksut ja plussatuulet sinne ihan kaikille!!!!!++++++++++++++++++++++
 
Voi kun täällä tosiaankin ollaan tänään melankoolisia, johtuisikohan oikkuilevasta säästä tms. :)

Minttu Nyt sitten peukut, varpaat, karvat, niin omat kuin myös elukoitten (4 kissaa ja koiruuden), että siellä pikkuinen on matkassa mukana ja varppina näin onkin :D Haleja sinulle kovasti ja uskoa suurta!

Marja-Leenalle tervetuloa joukkoon hurjaan :LOL: tämä on olohuone jossa on todella ihana olla Ihanaisten Naisten joukossa :kiss: täällä kun saa iloita, olla surullinen ja kertoa elämäänsä liittyviä asioita, uskon että viihdyt, toivottavasti kuitenkin tulet (HUOM NAISET) TULET laivaan joka on lastattu raskautuneilla naisilla :D

Kittyblue Onnea raskautumisellesi koko sydämmestäni :heart: todella ihana kuulla että joku raskautuu noinkin helposti kuten itse kerroit :kiss:

putunen Tosiaankin kiitos päivityksestä ihanuus :)

Ottis Ehkä jo huomasit että saatiin "terveen paperit" koiruuden silmiä ajatellen mutta tässä on kuitenkin säännöllisesti käytävä kontrollissa niin ja onneksi tuon voi laserilla hoitaa kuntoon, täytyy koiruuden vain ensin sokeutua :( no ei niin tarvitse edes koskaan tapahtua :)
Ja kiitos kannustuksesta ihanainen :kiss:

liiza Kannustusta elämääsi, olet kokenut jotain aivan kamalaa, haleja ja iloa elämääsi, jonain päivänä huomaat eläväsi elämäsi parasta aikaa kuitenkin :hug: tähän asti on tikutettu tätiä nyt miestäsi :stick:

Justis On sulla vaan ihana mies :heart: Peukutan ja puuhkutan että sinäkin vielä se vaavin saat kuten toivon sitä meille kaikille muillekin...

mur-mur Sinä aina jaksat valaa uskoa muihin, niin toivon sinulle myös kaikkea hyvää ja sitä suurinta ihmettä vielä tulevaksi, olet oikea ilon ja valon pilkku... :saint::kiss:
Ja teille joita täti on kiusannut (se paholainen on käynyt liian monen luona) :stick::stick: tädille super hyper kyytiä ja hittoon ajetaan mokoma ... haleja Teille :hug::kiss:

ON Olen taas niin onnellinen kun lähden tulevan mieheni luokse huomenna ... :heart::heart:

Ihmettelen kun munasarjoissa "kuplii" eli paineen tunnetta... kuitenkin vasta kp13 ja oviksen olis tikutuksen mukaan pitänyt jo olla. Aamulla mittasin lämmön makuulta ennen "ylösnousua" niin oli 36.5 no ei se mitään kerro kun en tiedä muutenkaan normilämpöjäni... :ashamed:

Valoa ja iloa kaikille ehkä palaan vielä astialle :kiss:
 
Iltaa toivottomaan torstaihin.... Ja tämän jälkeen palaammekin sitten takaisin Toivoon jookosta?

Tuleehan sitä mietittyä tätä vauvakuumetta nelikymppisenä useaan otteeseen.... Ensin kaksikymppisenä ajatteli, että lapset on tehty kolmikymppisenä. Sitten kun lapsia alkoi tekemään kolmikymppisenä, mietti takarajaksi neljääkymmentä... Ja nyt nelikymppisenä sitä toivoo täydestä sydämestä :heart:, että kukin nainen kohdallansa saisi kokea yhden elämän kauneimmista asioista silloin kun pienenpientä toivoo :'(

Mutta nyt olohuoneessa ei ole kuin tie ylöspäin. Se kurja täti on kiivennyt perskele kyöpelivuorelle meitä noitumaan :stick: Pudotetaan alas se!

Mami41 Toivotaan parasta :kiss:

Marja-Leena71 Tervetuloa joukkoon :wave:

Minttusykettä sykettä ihanaa sinulle toivon

Plussasäteitä kaikille ihanaisille! Olohuoneessa niin paljon porinaa, ettei kaikkea tämä pää muista....
 
Viimeksi muokattu:
Tervetuloa Marja-Leena71, laittelin sut jo listoille, mutta ilmoitapa vielä montako yrityskertaa on takana (siis kiertoa) ja mikä on kierronpituus. Toivottavasti sinulla tärppää pian ja saatte sen yhteisen. Samaa tilanne meilläkin, kaksi kummallakin ja yhtä yhteistä yritellään.

Mukavaa viikonloppua Mafinkalle!! :heart:

Minttu - sehän on oikeastaan hyvä, että johtopäätöksiä ei voi vielä tehdä huonoonkaan suuntaan. Ikävää toki ettei tilanne ole selventynyt, mutta viisaasti sanot, että luonto hoitaa pois sellaisen jonka ei ole tarkoitus syntyäkään... Toivottavasti käy kuitenkin hyvin nyt. :heart:
 
Iltoja ihunaiset!:)

Kylläpä mie olinhin taasen väsy, vetäisin "pikku" unukat klo. n. 17.30-19.30!!!;)

Sain vihdoin ne O-testit ja dippasin kasilta..sellainen, selkeästi näkyvä viivanen tuli.
Jotenhin en ole kauhean suruinen(enää)vaikka tämä kierto - mitä suuremmalla todennäköisyydellä, meni mettään..mitä turhia jäädä pitkäksi aikaa surkuttelemaan sellaista, mille EI mahda mitään.


Miehestähin näin, ettei lemmenleikkilöistä ollut tip-paa-kaan innostunut, kipiä kun on vielä.
..meni saunan päälle heti ysiltä nukkumaan, kotona kun oli puol seiska vasta.

Jospa kevät pikkasen häntähin piristäisi ja saisi "mahlat" virtaamaan:p

Mukavaista ilataa kaikille:heart:

Ps. Vielä mie ne loput O-testit dippaan..varuilta:D
..vaikka kyllä se Oili oli ja mäni, tisuthin on taasen kipiät:x

Mafinka:):heart:
 
Viimeksi muokattu:
oliivitar Niin tulee vauvakuume etenkin kun se on ollut olemassa koko elämän mutta kun mies ei halunnut :( rakastin häntä kuitenkin niin paljon että saatoin antaa asian olla sillä rakkautta ja kunnioitusta sain senkin edestä häneltä joten en valita ... rakastan häntä edelleen ...
Löysin uuden suuren rakkauden ja hän otti yhteisen lapsen puheeksi, no tiedetään että olisi todella IHMEIDEN IHME että sellainen onni kohtaisi ja vielä terveen muodossa joten en suuria odota, vain sitä pientä ihmettä jota rakastaisin ja rakastaisin ja rakastaisin :heart::heart: Hankkisin sellaisen "pumpulikaapin" :D no heh! Ollaan me naiset sitten ihmeellisiä kapistuksia :)
putunen Sinulle myös ihanaa viikonloppua :heart::heart: Minä myös omalta osaltani odotan kuin "kuuta taivaalta" kun pääsen muuttamaan tänä kesänä tulevan mieheni luokse, IHKUA! :heart::heart: Meistä tuleekin suurperhe, mies, minä, hänen pojat (2), minun koiruus ja 4 kisua :D
mur-mur Suloinen .... :kiss:
Öitä Ihanaiset Naiset, ööööks! koiruus pieree lattialla nenukun alla, apua mentävä äkkiä nukkumaan ennekuin tulee okse :D :wave:
 
Alkaa aika olla jäähyväisten!!! Olen päässyt tämän viimeisen pikkuisen odotuksen loppusuoralle ja hänen syntymänsä myötä jättäydyn lähestulkoon kokonaan pois palstalta.
Haluankin kiittää yhteisistä ihanista hetkistä kanssanne rakkaat palstailijat. Täältä olen saanut tukea ja kauniita sanoja teiltä ihanaiset ystäväiset. Vietimme yhdessä ihania aikoja ja teitä jää ikävä.
Toivon hartaasti koko sydämestäni että myös te saatte kokea tämän raskauden tunnemyllerryksen, vielä kerran tai ihan ensimmäisen kerran. Vietän viimeisiä hetkiä myös tuolla odottajissa ja kun Lahja - eli RoRo on saatu maailmaan jättäydyn hiljalleen taka-alalle.

Hyvää jatkoa ja kaikkea hyvää elämäänne.

Rakkaudella Mamastella - MrsBree ja Lahja - RoRo 39+2 (39+4) :heart::heart::heart::heart:
 
MrsBree juuri tuonne masunkasvattajien puolelle kirjoittelin siulle..

Oikein ihunaa loppusuoraa masun kera, kohta pieni "RoRo" onhin jo sylissäsi:heart:
..ja muutoinhin ihunaa, vauvatuoksuista eloa sinne siulle ja perheellesi:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta taas Ihanaiset Naiset :flower:

Täällä aivan ihana auringonpaiste ja olen tästä lähdössä lenkille koiruuden kanssa...

Ihkua viikonloppua kaikille Teille, lähden tänään kullan luo :heart: Nauttikaa pyhästä ja läheisistänne :heart::kiss:

Palaillaan ja ollaan kuulolla :wave:

Kävin lukemassa lämmöistä perhesuunnittelun sivuilla kiitos linkistä mur-mur täytynee ottaa asioista joskus opiksi :D
 
Viimeksi muokattu:
Hyvää huomenta ihan jokaiselle ja kiitokset tervetulotoivotuksista:flower:
putunen: 4 yritystä takana ja kierto 28.
Mies ottaa tilanteen rennosti ja on IHAN VARMA, että mä raskaudun|O Kaksi edellistä raskautta mulla alkanut ekalla yrittämättä, mutta olinhan mä silloin "ihan vähän" nuorempikin ( lapset 15 ja 8).
On kyllä ihanaa löytää tällainen palsta ja näin mahtavia naisia palsta täynnä :wave:
 
Huomenta Ihanaiset!

Aurinko tosiaankin paistelee kirkkaasti ja eihän sitä voinut olla hymyilemättä tänä aamuna; lapset heräsivät pesistään heti kuuden jälkeen ja simmut olivat niin sikkurassa, että osa käveli pahki seiniä ja ovia :LOL: Pakkasmittari silti näytti -17 :O Päivällä mennään onneksi jo plussa puolelle!

Mafingalle toivon ihanaa viikonloppua oman kullan kainalossa :heart: Suosittelen varmistelemaan talletuksia, jospa siellä oili olisikin uudelleen tuloillaan Ja sehän on vain mukaavaa toi tallettelu... ja toivon sen ihanan ihmeen kohdallesi osuvan.

Ajattelin aloittaa oviksen jahtaamisen aikaisemmin... Jos toi kierto lyhenee, niin voisikohan se oviskin tulla aikaisemmin :confused: Tai sitten mulla vain luteaaliaika vähenee... Tikkuja tilasin lisää, joten ei ne ainakaan heti lopu :LOL:

MrsBree Aivan viime metreillä olet =) Pian saat tuoksuta pienen vauvan poskennukkaa :heart: Ihanaa. Tsempit viimeiseen puserrukseen!
 
Viimeksi muokattu:
Morjens vaan tännekkin ja aurinkoista viikonloppua!:cool:Täälläkin vaan niin pirun kylmä ettei tarkene ilman pipoa ja talvitakkia ulkona...

Oikein hyvät jatkot ja onnea synnytykseen MRSBREE, tuuhan joskus moikkaamaan!=)

Mafinkalle hyvää reissua, toivottavast saatte peittoja heilutettua ja nauttikaa toisistanne!:heart:

Mamille hyviä uutisia ja toivotaan ihmeen sunkin kohdallesi osuvan!!:D

Liizalle hyviä jatkoja ja pää pystyyn kyllä sinä sen elämäsi suuren rakkauden löydät! Usko vaan huomiseen!:hug::heart:

Oliivitar olet oikeessa! Tästä ei ole kuin tie ylöspäin!!=) Malja sille! Mä en nyt muuta toivokkaan kuin että tulisi se sama onnen tunne kuin oli ollut tiistaihinkin asti. Miehen kanssa riitaa ja onneks pääsen pois mököttämästä töihin ettei tuu isompaa härkästä.... Kun vitutuskäyrä menee täl hetkel jossaa 90 pros. No elämä koittelee... on tää niin vaikeeta välilllä!:kieh:

Marja-Leenalle tervetuloa! Sen takia en oo nyt enää/vielä tässä listoilla kun mulla menossa rv 7+3 ja kävin tossa varh. raskauden ultrassa tiistaina ja tuli diagnoosi h6 tuulimuna? Että tässä nyt ootellaan ja kärvistellään niinkauan ku tulee kutsu sinne naistentautien polille ultraan... varmaan 2 viikkoa mennee??? No odottavan aika on pitkä, sanotaan!

Minkähän takia ei muuten ultrata äitiyspolilla? Ja siirrettiin tuonne?? No jos ne jo valmistautuu siihen että tarvii jotain tyhjennyshoitoa niin saa sitten samasta paikasta?? Juu, että hyvin on pullat uunihissa!! :kieh:

Jep, minä toivotan kaikille hyvää viikonloppua, oon menossa duuniin taas, koko viikonloppu... menee ainakin aika nopeemmin?? Palaillaan ja jaksut ja talletelkaahan simppasia!:heart::D
Kiitos kannustuksesta!!!!!!
MINTTU JA MASSU RV 7+3
 
Minttu :hug: Voi että kun voisin nopeuttaa jollakin tavalla aikaa!!! Sietämätöntä on odottelu! Näin kevään korvilla yritä keksiä jotain oheistekemistä....Vaikka "Ah niin ihanaa" siivousta :kieh: Meillä ainakin ikkunat karjuu luutua ja hyllyt huiskaa... Itseäni vaivaa jokin väsypöpö, joten siirrän sitä jonnekin hamaan tulevaisuuten tai sitten odottelen, että lapset kasvaa tarpeeksi ja hoitavat hommat :LOL:

Marja-Leena71 Toivottavasti miehesi on oikeassa ja plussaat pian :) Meilläkin mies on varma, että nappaa nopeasti... itse olen skeptisempi.. Täytyisikin kutsua nuo ukkelit tänne olkkariin piipahtaamaan ja nostamaan mielialaa :LOL: Jessus, kaikkea sitä ajattelee...
 
Tervehdys vielä Ihanaiset :) Kiva nähdä että mieliala on noussut, se on tämä ihana aurinkoinen joka enteilee tulevaa kesää ja ehkä vielä monta pyöristyvää vatsaa :D :LOL:

oliivitar ja Minttu Tiedä vaikka oliskin toinen ovis tulollaan :) ja olen satavarma että peitto heiluu koska mulla on niiiin suuuret himot tällä hetkellä että :LOL::LOL: ukko jo kehtasi kiusata että jos olisin aamulla hänen vierestään herännyt niin oltais satavarmasti pupusteltu :D

oliivitar Tuosta oviksen aikaistumisesta ja kierron lyhenemisestä sen verran että itselläni venyi tooooodella pitkiksi pari väliä ja kun sitten menin gynelle, kun oli ollut tosi niukat kuukautiset kuitenkin, niin mulla sittten olikin yhtäkkiä kierto 28 (juuri kun kävin gynellä) ja silloin kp13 todettiin ovulaatio, tai siis puhkeamassa oleva johtofollikkeli. Nyt sitten viimeksi kp olikin vain 22 pv ja nyt sitten tikutin oviksen kp11 eli näin siinä saattaa käydä. Mutta jos olen oikein ymmärtänyt se muutenkin saattaa vaihdella kuukausittain jos ja kun ovistelee...

MrsBree Iloa ja valoa elämäänne, saat pian nuuhkia :LOL: ihanaisen vaavin tuoksua :heart::heart:

Marja-Leena Miehellesi nostan peukun pystyyn :D eikä tuo oliivittaren ajatus ole ollenkaan hassumpi :LOL: tosin uskoisin että me kaikki Ihanaiset halutaa pitää tämä olkkari kuitenkin omanamme :LOL:

Mutta kuten jo sanoin, nauttikaa tulevasta viikonlopusta :wave::kiss:
 
pp0
2kpl 4-soluista siirretty,yksi top ja toinen non-top..
Oli tehty icsi,koska sperman pakastus oli tuhonnu spermaa..
En henk.kohtasesti tykkää icsistä,koska kerran tehty se olosuhteitten pakosta ja tulos oli huono kuten nytkin.Pakkaseen ei jäänyt kuin yksi solu :((

Mieli matalana,mutta pitää olla onnellinen,että siirtoon päästiin..
nöpsö ja pp0
 
Aurinkoinen heippaus täältähin!!
..kylläpä tuo tooooodella kirkahasti taivahalla mölötteleehin=)

Nöpsö mie laittelen siut RKKT listalle kun päivittelen - Ihan hurrrrrjan paljon onnenpipanoita matkaan, että se + kestäisi n. 9kk

Mafinkalle
lemmekkäitä hetkiä kullan kera.

Mintulle edelleen jaksuja,:kiss: voi kun tosiaan päivät kiiiiitäisi etiäpäin!!
..oletko kokeilut pästä ultraan perhesuunnitteluneuvolan puolelle?..siellä mie kävin ensin ja sitten vasta olisin jatkanut Äippäpolin asiakkaana jos raskaus olisi jatkunut.

Oliivitar jep, kyllä kannattaa sitä Oili neitoa alkaa mettästelemän pikkasen niin kuin etuajassa reippaamin!..ei käy sitten niin kuin miulle..:ashamed:
..dippaan kuiteshin tänään kolmen pintaan O-testin varuilta..

Toivottelen kaikille ihanaisille mitä parhainta&rentoisinta viikoloppua!!
 
Viimeksi muokattu:



Nimi/ikä.........Kiertopvä./kierronpit...yrityskerta...Km/monesko haaveissa

Marja-Leena71(39)......kp5/?............yk?.......3./1.yht.
muumimamma-72 (38) kp8/25-30.....yk10......4./2.yht.
pikkutirri (41)..............kp8/28...........yk4........4./2yht.
Ottis (43)....................kp8/27...........yk20( 08/09)1.
Mami-41 (41)..............kp8/25...........yk34.......2.
oliivitar (40)................kp9/27-30.......yk2 ( 05/09)7.
Velmuliina74 (36)........kp11/26...........yk19..........2
mur-mur (45)..............kp11/25-28......yk24(02&08&11/10) 3.
Mahdotontako (46)......kp13/27..........yk9....................1. yht.
Mafinka (49)................kp14/26..........yk4................1.
Nöpsö (42)..................kp15/29-32.....yk?................2.
*Justiina* (38)............kp15/30-32......yk3(Tm7/07&Km1/08)3.
Mynteli (39)................kp15/28-29......yk2.................1.
sarppav (40)...............kp16/27-29 .....yk8(07/10) 2.
putunen (41)...............kp23/24-26......yk14....................3./1.yht.
tetu68 (42).................kp24/27...........yk12..................3/1.yht.
Hysteria (42)..............kp26/24-29......yk11 (kkm.11/10) 1.
Mimmi68 (42).............kp27/28...........yk2(?&12/10)......1.
Mindy<3 (40)..............Kp?/28-30........yk1............4
Bismil (39)...................kp?/?.............yk2.............6./1yht.
Iida-Karoliina (46).......kp44/23-29......yk20...................5./1.yht.
Soili (41).....................kp48/23-29......yk20..............1.
Raputar (40)................kp?/27............yk?......................2.

Kadonneet lampaat: Ulla4, Mother Mary?


Taustalla:
Räystäspääsky,Onlydream, Ballerina Bolero, Haave2010, Elysee, Piitu73






Nöpsö
(42).................pp0
Mafinka (49).............. dpo3
Mindy<3 (40) ............dpo10

Ovulaatiotestissä tasavahva viiva= dpo-1
ovulaatio (myös oletettu ilman testailua) =dpo0
päivät ovulaation jälkeen = dpo1..dpo2..jne..
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
pp = piinapäivä


:heart:Kaikki plussanneet löytyvät pinon ensimmäiseltä sivulta!:heart:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
I-K ja Soili mitä teille kuuluupi??:wave:
..Kp:t suuret jo molemmilla, onko ylläreitä?:)..tai tätiä nurkillä näkynyt..

I-K sorry kun mie utelen..miten teillä oli niiden hoitojen kanssa, siirtyikö myöhemmäksi?..muistelin, että alkuun olisi ollut maaliskuussa..
..sama pää kesät talvet, ei muista.:whistle:

Bismil Huhuuuuuu!!..mitä kuuluu siulle sinne!!?:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Minttu2011 Tässä vaiheessa ei siis voi muuta kuin toivotella sulle rautaisia hermoja, että jaksat odottaa tilanteen selkiytymistä. Peukkuja!

Mafinka Kivaa viikonloppua ja lemmekkäitä hetkiä sulle tulevan miehesi kanssa :heart:.

mur-mur Vois tauko piinailussa tehdä gutaa itse kullekin. Mulla nyt just sellainen olo, ett jaksaako sitä taas tikutella oilia ja hermoilla simppojen saantia ja taas kuunnella tuntemuksiaan seuraavat kaksi viikkoa jne. Rankka laji tämä vauvapuuhastelu. Toivotaan kevään tuovan valoa ja iloa meidän kaikkien mieliin ja sieluihin. Mahlat virtaamaan vaan :LOL:. Osuvasti sanottu.

Mrs Bree Onpa aika rientänyt hurjaa vauhtia, kun sulla jo H-hetki häämöttää. Käythän kuitenkin pikkuisen syntymästä meille kertomassa sitten?
 
Ottis
Oliivitar Käsittääkseni luteaaliajan pituus on vakiompi kuin follikkelivaihe eli aika menkoista ovikseen. Ts. ovis siirtyy herkemmin mm. stressin vaikutuksesta joko etiäpäin tai tulee sitten aikaisemmin. Iän myötä luteaalivaihekin voi käsittääkseni lyhentyä, mutt syytä huoleen on vasta, jos se lyhenee enemmän kuin yhden päivän. Saa tarkentaa. Mä en jaksa nyt oikein ajatella ;).

mur-mur Onks sulla varasuunnitelma miehen kellistämiseen jos sattuisitkin oilin bongaamaan =)? Peukutuksia :heart:!

Nöpsö Parempi icsikin kuin ei mitään, eikös niin? Peukutuksia hurjasti, että nyt saisi uusi elämä jatkaa kasvuaan sun kohdussasi :heart:.

ON Mulla ollut runsaita ovislimoja havaittavissa jo kahtena päivänä, kiitos greippimehun. Alkaa taas vähän ahdistaa ajatus simppajahdista, vaikka siinä ei mitään suurempi ongelmia nyt pitäisi ollakaan. Mutt muuten vaan siis tää piinailu alkaa ottaa voimille ja mielen päälle. Olis ihana päästä kiinni sellaiseen normaaliin elämään, jossa ei tarvis miettiä kierron vaihetta ja menkkojen oletettua alkamispäivääkin joutuisi laskeskella vain aurinkolomaa suunnitellessa :ashamed:.
 
O-testi dipattu ja kyllä se viivanen vaan oli jo haaleampi.
No, seuraavalle kiertoa sitten uudet haaveet ja onhan täällä muita ihunaisia tsempattavia kohta paaaaaljon!!!:heart:

Ottis
vastailinhin jo kysymykseesi varasuunnitelmasta..sitä ei tartte nyt(olihan miulla sellainen:))..mies juuri puhelimessa kertoili, että pukkaa huonoa oloista ja vatta kuralla:$..sanoi, että varovaisesti pitää nenää niistää, ettei kakki tuu pöksyyn..:LOL:..ehkä miullahin tuo tautipöpöinen aikaisti ovista.

Ota sie vaan simot talteen jos se tuntuu hywäiseltä!!;)
..mie piinailen siun kanssa/tukena sitten:kiss:
 
Viimeksi muokattu:
Ottis
Okke mur-mur :kiss:. Osasinkin luottaa, että sä korjaat jos kirjoittelin väärin. Tai enhän mä väärin sinällään kirjoitellut, mutt vähän epätarkasti kuitenkin :ashamed:. Harmin paikka, että miehes edelleenkin sairastaa ja aina vain uutta tautia pukkaa :'(. Ihanan positiivinen olet. Nyt ainakin sitten tiedät testin perusteella oviksen todellakin olleet eikä enää tarvitse tuskailla sen kanssa onko se tuloillaan vaiko ei. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon. Olis jo aika saada sun se pysyvä plussa. Tulisin kernaasti perässä :heart:.

Kiitos piinailutsempeistä :kiss:.

Mulla on niska ollut nyt jo 4 päivää kipeä. Alaspäin kun päätä taivuttaa, sattuu niin perhanasti. Heti niinkuin olis joku tökännyt 10-tuumasen naulan mun niskaani :headwall:. Ei kiva tunne ollenkaan. Olen varmaan saanut kylmää parina iltana, kun olen käynyt lenkillä pelkkä fleece-takki päällä. Pitäis muistaa suojata niska hyvin näillä keleillä, vaikka lämpimältä tuntuisikin. Niin juu ja toissailtana loin tosiaankin lumia vähän liian vähissä vaatteissa. Se ei tilannetta varmaankaan parantanut :ashamed:.

Mun laihis ei ole oikein edennyt mihinkään, sillä tänä aamuna kun kävin puntarissa, oli painoa tullut 100g lisää. Tiedän, ett se voi hyvinkin olla pelkkää nestettä, mutt silti jurppii ku yleensä jos olen alkanut liikkua enemmän ja vähänkään kattonut mitä syön, olen saanut helposti kilon lähtemään viikossa. Tänään töissä yksi pikkasen mua vanhempi nainen sanoikin, että ikä tekee tepposiaan eikä kilot sitten enää 'vanhemmiten' niin helposti karisekaan. Tähänkö siis on tultu :'(? Puuttuu enää että löydän harmaita karvoja alapäästä ja alan itkemään :':)laugh::mad::whistle::headwall::ashamed:;):)=).
 

Yhteistyössä