Huomenta!
Pahoittelut mimmi68 ja putunen!:heart::hug:
Ei se niin helppoa ookkaan! Mullakin on vahva epäily että kaikki ei oo hyvin, oottelen sekä gynen soittoa (kysyn mielipidettä jos voitais ultrata jo aiemmin) ja sit neuvolan soittoa, josko pääsisin julkisen puolen ultraan jottei tartteis maksaa... Hän eilen lupas kysyy äitiyspolilta asiaa...
Minusta mulla ei kummiskaan toi kierto heitä kuin muutamalla päivällä korkeintaan... Eli ens viikolla pitäis jo jotain näkyä jos on näkyäkseen! En jaksa montaa viikkoa kärvistellä kun mietin onko tuolla masussa elämää vai onko se jo loppunut alkuunsa!!
Ei osaa keskittyä mihinkään kun asia koko ajan mielessä mieskin on hepulin partaalla kun oon ku viulunkieli! Jopa röökin poltin tossa aiemmin ja eilen samoiten.... Nyt makaan sängyssä ja alan kohta kattoo filmii kun ei kiinnosta mikään touhuaminen tai kauppaanlähtökään. Pakko siel kaupas kumminkin käydä ja tehdä jotain ruokaakin tänään ennenku poika tulee koulusta jottei ihan läskiks heitä koko touhua!
Tsempit Mafinkalle verikokeiden tuloksiin! Toivotaan että sulla edes kävis tuuri! Itellä oireet vähentyneet
Juuri paljonkaan ei oo lukuunottamatta tissien arkuutta,ja minust ne ei eilenkään enää vaikuttaneet niin turvonneilta kuin aiemmin.... Se voimakas väsymyksen tunnekin jonnekin kadonnut... En toki sitä kaipaakaan nyt tilalla tavallinen uupumus kun en sanut nukutuksi kuin ton 5 tuntia ja risat.... Asiat pyöri mielessä..... MIKS TOI HITON PUHELIN EI SOI???????
Meinasin lähteä tänään uimahalliin mut en voi kun kyttään puhelinta! Eilinen jumppakin jäi väliin ku ei vaan huvittanu! Joo tässä tätä kiukutteluaa kerrakseen! Sorry!:ashamed:
Nyt on kaukana se positiivisuus, eli kyl minäkii osaan olla alamaissa!
Tota huonoa tuuria on täällä muillakin, joten onneks en oo yksin! Pois negatiivisuus nyt heti!!!!!
Täällä kans on meininki 'Mulle heti kaikki tänne nyt!!!!!'
En tiedä jos seuraavat 10 päivää on tällasta epätietoisuutta niin meidän perhe-elämä kyl kärsii... ja kaikki tulee hulluiksi!!!
No alan nyt valituksineni kattelee sitä leffaa, jos sais ajatukset hetkeks johkin muualle!!!
Päivänjatkoja kaikille ja plussatuulia!!!!!++++++++++++++++:heart: