heippatirallaa pitkasta aikaa! :flower:
Sori ma oon pitanyt vahan hiljaiseloa, mutta oon kaynyt aina kurkkimassa taala valilla. Nyt jannataan josko
Ottiksen haamu tulisi esiin ihan reippaasti vaan, ujostelematta
Kovasti peukkuja! :heart: :heart:
Jaarikselle viela kerran onnen toivotukset plussasta! :flower:
Ja muillekin toivon paljon kaikkea hyvaa nyt nimelta mainitsematta :heart: anteeksi lyhykaisyyteni ja tylsyyteni :$
Mulla on ollu vahan mieli maassa taalla, tai no se oli aika maassa sillon edellisten menkkojen alettua ja siitahan se sitten parani, mutta nyt mun veli on pistany oman elamansa ihan sapaleiksi ja se on aiheuttanut sellasta huolta ja harmaita hiuksia viime paivina ettei tassa oo ehtiny/jaksanut/kiinnostanut paljon naita asioita mietiskella.
Mutta asken tossa kun kuorin perunoita ajattelin etta teenpas ovistestin kun niin vaantaa tosta oik. puolelta ja ovisplussahan se heti parahti ruutuun eli
PAIVITTAJA mulla ois tanaan dpo-1. En ma usko etta tasta kierrosta yhtaan mitaan tulee, kun pupuilut on jaanyt ja ei kiinnosta yhtaan ne hommat, mutta jos tanaan sais niin paljon revittya etta 'jörnäsis' vahan :kieh:
..ettei ihan harakoille kuitenkaan.
Mieli on vahan ankea joten varmaan pysyttelen tuolla taustalla viela muutaman paivan...mutta kayn kylla teita taalla kurkkimassa :wave:
Paljon paljon +++++++++++++++ toivottelen!
Ai niin,
paivittaja mun ika on tanaan 38 v.
käääääääääääääääääääääk!!!