40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
IkanderinMilja Kiitos toivon pilkahduksesta :flower: Katoitko tota kuvaani digitestin liuskoista? Näkyikö sulla viivat samoin siinä 'raskaana'-testissä, mutt vain vahvempina? Puritko myös eka ei raskaana'-testin. Tiedoista kiitollisena Ottis :).

Jääris Älä edes ajattele, ett sun viiva enää haalistuisi. Tsemppiä sulle piinailuun!!
 
Ottis
Sariella09 Kiva ku ilmoittauduit. Sut ihan normisti kp-listalle palautin. Harmillista jo se täti nyt noin pitkään kuuruaa eikä plussaa sit kuitenkaan ole tullut. Toivottavasti tilanne pian selviää. Kivaa lomaa sulle ja sakilles!!

Vauvatoive10 Päivän olen pissaa pantannut ja edelleen panttaan, ett o-testin tänään teen ku kotiin menen. Toisaalta en ymmärrä mikä vimma mulla on just nyt saada tietää ollako R vai ei :ashamed:.

Terri Kun oikeasti olin raskaana kesällä, plussasin dpo16 (vahva plussa), mutt syystä että en osannut ajatellakaan, ett olisin raskaana ennenkuin täti todella oli myöhässä sen pari päivää. Sit km:n jälkeen eka haamun plussasin dpo14 ja toisella kertaa vahvemman haamun, testiohjeen mukaan ihan puhtaan plussan dpo13.
 
ON..mie olen täällä niin down, niin down.. :( :ashamed:..

..testailin ittelleni vain pahan mielen-negan..hölmö olinkin kun testailin mutta vielä eilen elättelin toiveita pikkiriikkisen kun olossa muutoksia..nyt ihan selkeää täti tuntemusta vatsan seutuvilla, helvetisti kuumia aaltoja :kieh: tooooosiiii ärsytävää..ja ärtynyt, hermo olotila päällänsä koko ajan..poikasen laittelin jo ajoissa ulos leikkimään, ei tatte äidin petolinnun persaus naamaa katella.. :$

Tämä ei olisi niin masentavaa jos tuo simojen saanti olisi helpompaa..SE tässä juuri rassaa jo edeltä käsin :( ..mutta, tämä tästä..taidankin vetäistä sen punkku putelin tänään illasta, eilen join lasillisen!! :p


Ulkona niin kaunis keli..jospa tämä taas tästä.. =)

Mukavaa päivää kaikille ja testailu onnea-Plussia kaikkiin testeihin!!!!:heart::heart::heart:
 
Sariella09 tervehdys täätä siulle:wave:..täti huis hiiteen sieltä siun nurkiltais, huh hus!!!:eek:..Plussaa toivottelen:heart:..


Ps. En kyllä usko siulle vielä menopaussia pukkaavan..mutta vääjäämättä ne vuosi vuodelta lähenee..eli oireita alkaa hiljakseen tulemaan..toisilla kierto pitenee, toisilla lyhenee..

Miulla esim.tulikin ovis jo 2-3vrk aiemmin ja follikulaarivaihe jää näin ollen liian lyhykäiseksi-ei siis kunnon munarakkulaa pääse kasvamaan..puhkiavat liian aikeiseen :/ ..ikävää mutta totta
Toivottavasti oli vain hetken heitto km:n jälkeen ja palaa vielä tuohon entiseen rytmiin..

Älä vielä masenu jos kiertosi on loppupäästä pitkä, hyvin on vielä lapsilykky mahdollinen!!!:):heart:..minkäs ikäinen siulla oli se nuorin?..
 
Nyt on apeet tunnelmat aika monella täällä :hug: itsekin oon varmaan sitä apeutta lisännyt :ashamed: . Mutta ootteko huomanneet että ulkona on niin keväistä että lumen alta paljastunut ruoho ja maa tuoksuu ihan mahtavalta!!!! Ja Joutsenet lensi jo yli järvelle :D . Asun sellaisessa paikassa jossa öisin ei aina saa nukuttua näin keväisin kun joutsenet krääkyvät niin kovasti yli lentäessään :D . meidän kuopus on kärpäsistä ihan haltioissaan :LOL: .
 
Et sinä sitä apeaa tunnelmaa luo Jääris :)

Tulee ihan kun on tullakseen, kelle vaan..nyt miulla päällänsä aika voimallisena..kävin suihkussa tuossa äskettäin, jotta kireys hieman lientyisi..olokin on koko ajan ihan likainen, vaikka kunka peseytyisi-tyypillistä ennen tätiä miulla.

Olo sellainen vihainen..mutta samalla surullinen :'( tämän tilanteen vuoksi kun tietää, jotta eipä ollutkaan ihanaa pääsiäis ylläri pylläriä tulossa..persaus vaan alkaa vuotelemaan.. :ashamed:..

Nyt tuntuu, että en millään taas jaksaisi aloittaa sitä samaa kytistelyä ja vääntöä ovisaikaan-onko mies halukas/onko hän väsynyt? jne..ei jaksas millään..

..sitten eilen mies vielä kertoili, jotta kesäloma alkaa hällä vasta 28.8!!..voi v**ttu sanon mie, kesä jo ohi silloin..hänen työpaikkansa on kyllä ihan.. ärrinmurrin ..sieltä.. :kieh:
 
Jääris, miekin voisin syödä nyt ranskiksia&kalapuikkoja-Namis!!:p

..pitäisi vaan jaksaa alkaa vääntämään broileripaistosta uuniin..no, se on helppo kuiteskin kun kaikki ainekset vain vuokaan ja uuni hoitaa loput =)..nyt vaan-kuten huomatte, mie olen ihan niin NEGA..niin kuin tuo aamuinen testikin!!..sorry..
 
Ottis : Purin sen Ei Raskaana testin myös ja siinä näkyi juuri ja juuri haalea haamu. Mietinkin välillä että kuvittelenko omassa päässäni sen haamun siihen mutta oli siinä kyllä. Samanlainen kun sulla kuvassa. Joka tapauksessa kahden vuorokauden testitauon maltoin pitää ja sittenhän se väittikin jo että Raskaana. Liekö sitten hitaasti hcg arvot mulla nousseet tms. Sullahan on hyvät päivät käsillä nyt testailla vielä ja toivotaan ettei tätiä tuu ollenkaan!
 
Ehtikö se nega sinne mur-murillekin, plääh sentään. Ja vaikka se voi hyvinkin vielä muuttua plussaksi, niin toki nuo tätituntemukset kyllä masentaa. Kuumat aallot on kyllä ihan P:stä, vaikka tuntuvatkin muualla. Niin ja kyllä sitä saa tuntea olonsakin negaksi aina välillä. Sitten se hyvä olokin taas tuntuu paremmalta, kun on sen aika.

Mihin on Sariellan täti kadonnut? Toivottavasti pysyy sitten oikeasta syystä poissa, eikä änkeä turhaan. Onko sinulla koskaan aikaisemmin ollut menkkojen kanssa tällaisia ongelmia?

Nyt sitten kotitesti.fi petti minut eli ei tullutkaan päivässä tilaamani ovistestit. Menee tiistaille, jolloin on jo kp 12. Pitä vissiin käydä apoteekissa ostamassa alkupakkaus. Ja niin kuin minä jo päätin, etten enää koskaan enkä milloinkaan yhtään ovistestiä osta.
 
Ottis
Jääris Minä puolestani ihmettelin aamulla, ett mikä taika siinä onkaan, että kun on saanut ikkunat pestyä, niin eiköhän heti eka kärpänenkin ilmesty. Tosin yläkerrassa eilen yksi pörräsi, mutt aamusta löytyi toinen jo keittiössä.

Mur-mur Noista tuntemuksista. Mulla tuntui tänään oikean muniksen paikkeille taas kävellessä niin, ett vois sanoa sen jo sattuneen. Aikalailla on tappiomieliala. Parempi se on vain uskoa, ett kiinnittymisyritystä oli, mutt peli on tältä kierrolta pelattu. No, onpahan selvemmät sävelet sit ens kierrossa ku aloitan hormoonit ja ukko macan maistelun :). Meillä onneksi alkanut pikkuhiljaa miehen tajuntaan upota, ett jos lasta haluaa, niin pitää myös pupustella silloin, kun minä sanon. Jotain positiivista sentäs.

Aamuinen nega saa mielen negatiiviseksi, muistan hyvin kuinka down olin maanantaina ku blancoa testi näytti.
 
Ottis
Alkuperäinen kirjoittaja IkanderinMilja:
Ottis : Purin sen Ei Raskaana testin myös ja siinä näkyi juuri ja juuri haalea haamu. Mietinkin välillä että kuvittelenko omassa päässäni sen haamun siihen mutta oli siinä kyllä. Samanlainen kun sulla kuvassa. Joka tapauksessa kahden vuorokauden testitauon maltoin pitää ja sittenhän se väittikin jo että Raskaana. Liekö sitten hitaasti hcg arvot mulla nousseet tms. Sullahan on hyvät päivät käsillä nyt testailla vielä ja toivotaan ettei tätiä tuu ollenkaan!
Kiitos IkanderinMilja Tuon just halusin tietää. Tuntemuksia masulla edelleen on ja tisutkin jotenkin tukevammat kuin normaalisti, joten sen puoleen toivoa on. Vähän on sellainen mieliala, etten huomenaamuna haluakaan testailla, vaan testaan seuraavan kerran vasta la-aamuna. Tänä aamuna tosin ajattelin, ett vasta jos täti on myöhässä, mutt toi sun viestis sen verran antaa toivoa, ett jospa sittenkin lauantaina katottas. Ja kyllähän sen silloin joka tapauksessa tietää, ku tädin pitäisi tulla silloin.

Psst. Miten se sun Plussa voi :)?

 
Ottis
On Lämpö 37.1 eli jotain positiivista sentäs. Mies soitti, ett on tulossa kotiin. Lähdetään käymään vähän shoppailemassa. Täältä Jumalan selän takaa tosiaankin pitää aina lähteä kauemmaksi jos ei aio tyytyä kahden lähikaupan tarjontaan. Kivaa päivänjatkoa kaikille! Palaan ruutuun :wave:.

Mur-mur :hug: sulle vielä siitä negasta, vaikka sullakin vielä toivoa on kyllä. Auringonpaistetta päivääsi!!
 
Tervetuloa uusille :wave:

voima :hug: sitä tarvitseville

Aurinkoista pääsiäisen aikaa B) B) ja jos ei nyt kellä tärppi käynyt niin hyvin muna rikasta pääsiäistä ja sen mukana mukava pääsiäisyllätys 9kk päähän :heart:


on: ovis oli olevinaan jo päiviä sitten vaan tänään on niin maan pe.....sti nippaillut muniksia :/
asiat tasaantuneet ja kovasti toivon että tämä uusi työ projekti lähtisi vauhtiin.
 
Mun täytyy kyllä todeta että meilläsattuu ja tapahtuu joka päivä! Eli huolesta toiseen...tänään esikoinen nahisteli kuuopuksen kanssa ja tönäisi kuopusta joka puolestaan lensi suoraan mahaani päin niin että hänellä oli kädet edessä ja ne oikein upposivat mahaani tuohon kohdun alueelle ja se jopa vähän sattrui minuun ja jäi sillai kihelmöimään mahaan että tuntui nipistelyä vielä jonkin aikaa sen jälkeen. Mitä olette mieltä oliko tuo kohtalokas juttu??? Onko teille tapahtunut mitään tuollaista???
 
Digitestejä purkaville: mulle selvis viime viikolla, että siihen digitestiin tulee lähes sataprosenttisesti se "haamu", sillä se testi reagoi myös "ovishormoniin", jota on elimistössä miltei aina. Samaa liuskaa käytetään myös ovistesteissä. Testin ohjelma sitten "lukee" siitä värisävystä, onko kyseessä ovis vai raskaus. Eli ei siis ole mitään hyötyä tuijotella niitä viivoja!

).( kp 1.
 
happis:hug: ..jaksuja kovasti:wave:


..miunkin napainen kertoo, jotta kohta tulee täti-niin repii jalkoja, sekä mahaa juilii :x ..palelee ja väsy on mahdoton..olinkin tuossa peiton alla pitkään pötkölläni, nousin vain juomaan kaffet ja takaisin taas mentävä lämpimään..potemaan surkua oloista.. :ashamed:..


 
heippatirallaa pitkasta aikaa! :flower:

Sori ma oon pitanyt vahan hiljaiseloa, mutta oon kaynyt aina kurkkimassa taala valilla. Nyt jannataan josko Ottiksen haamu tulisi esiin ihan reippaasti vaan, ujostelematta :) Kovasti peukkuja! :heart: :heart:

Jaarikselle viela kerran onnen toivotukset plussasta! :flower:

Ja muillekin toivon paljon kaikkea hyvaa nyt nimelta mainitsematta :heart: anteeksi lyhykaisyyteni ja tylsyyteni :$

Mulla on ollu vahan mieli maassa taalla, tai no se oli aika maassa sillon edellisten menkkojen alettua ja siitahan se sitten parani, mutta nyt mun veli on pistany oman elamansa ihan sapaleiksi ja se on aiheuttanut sellasta huolta ja harmaita hiuksia viime paivina ettei tassa oo ehtiny/jaksanut/kiinnostanut paljon naita asioita mietiskella.

Mutta asken tossa kun kuorin perunoita ajattelin etta teenpas ovistestin kun niin vaantaa tosta oik. puolelta ja ovisplussahan se heti parahti ruutuun eli PAIVITTAJA mulla ois tanaan dpo-1. En ma usko etta tasta kierrosta yhtaan mitaan tulee, kun pupuilut on jaanyt ja ei kiinnosta yhtaan ne hommat, mutta jos tanaan sais niin paljon revittya etta 'jörnäsis' vahan :kieh:
..ettei ihan harakoille kuitenkaan.

Mieli on vahan ankea joten varmaan pysyttelen tuolla taustalla viela muutaman paivan...mutta kayn kylla teita taalla kurkkimassa :wave:
Paljon paljon +++++++++++++++ toivottelen!

Ai niin, paivittaja mun ika on tanaan 38 v.
käääääääääääääääääääääk!!!
 
Ottis
Little Bear Synttärionnittelut :flower:! Ja onnea myös oviksen hyödyntämiseen + :heart:!

ON Mulla alkaa olla sellainen olo, etten yhtään ihmettelis jos vaikka täti tulla tupsahtas tupaan. Henkisesti olen jo siihen varustaunut, joten eiku täysillä uutta kiertoa päin. Positiivista on, ett hedelmöittyminen tapahtui, joten toiveet uuden kierron suhteen ovat melko korkealla, kun vain saan hommattua ne lääkkeet apteekista itselleni ja saan miehen syömään macaa :).
 
Hei pikku karhunen, voi harmitus kun surua ja murhetta siulla ollunna noin paljon-lämmin halitus&voimia:hug:

LÄMPÖISET SYNTTÄRI ONNITTELUT!!!

..jos vain jaksat ja haluja edes pik-ki-riik-ki-sen keräile siimahäntäisiä..ihan varuiks..koskaan ei voi tietää ;)
 

Yhteistyössä