40+ "So what"!! (vol.9) =)

Nautiskelin tuossa lasillisen punaista viiniä :p ..ja jos jotain suolaista(pizzaa) välillä ja sitten taas toinen lasi..helpottaa hieman kurjaa ja surkiaa oloani :( ..voi kun saisi taas jostain voimia.. huoks..tänään oli vain super p**ka oloinen :snotty: ..helpottaa se jossain vaiheessa taasen..

..miulla ei ole digimittaria kun meni naapurille lainaan..vaan mitäpä sillä väliä enää, kyllä NÄMÄ oireet on niiiiiin monasti koettu&nähty..

..vaan nyt rasvainen/suolainen pizza uunihin ja lasillinen viinukkata, kyl se siittä elo taas :D..
Jospa tämä mieli piristyypi seuraavaan ovikseen mennessä.. ja vasitenkin, että siimahäntäiset saisin seuraavalla kiertoa ilman itkua&hampaiden kiristelyä keräiltyä..silloin olisi tammivaavia paljon mielekkäämpi yrittää:heart: ..yksi tammi lapsonenhan miulla jo on :)
 
Ensin omaa napaa. Sain tänään lääkäriltä pyytämäni lausunnon kelan hakemusta varten ja siinnä oli virheitä ja epätarkuuksia :kieh: mua ärsyttää |O ( ja varmaan rankan vko takia ehkä turhankin herkästi ), mutta nyt joudun sen palauttamaan korjattavaksi. Olisi se mukavaa, että saisi kerralla sellaisen lausunnon joka voisi lähettää eteenpäin, kun siitä lausunnosta joutuu vielä erikseen lääkärille makasmaan.

Ninni voisiko sitä lääkäriä vaihtaa? Minulla on väistämättä vähän vaihtuntkin matkan varrella ja kyllä niissä on eroja, juurikin tuossa tyylissä puhua asioista, mutta ärsyttävää, jos on tökerö lääkäri puheissaan.

Ottis HARMI ei raskaanan testituloksesta :headwall: :headwall: |O . En ole hormoonien kanssa käyttänyt maca, jos on kasvatettu muniksia. Nyt vain kasvatetaan estrogenillä limistä ja macaa syö normaalisti sen pienen määrän aamulla. Onko miehesi käynnyt, jossain testeissä, kun ajattelit sille sitä maca syöttää?? Sori, jos en muista.

Mur-Mur negasta :headwall: kuumista-aalloista ja matalasta mielialasta |O äää...

Happis täti sentään :headwall: . Paljon parempaa onnea uuteen kiertoon.

Harmi kun tuossa yllä ei ole sellasita kunnon kiukku kuvaa sellaista "huutaa ja hyppii kiukusta" kuvaa sopisi täysin minun mielialaan nyt
 
Ottis
Oivikki Kiitos harmituksesta. Miehen spermaa ei ole tutkittu eikä gyneni mukaan ole tarpeen tutkiakaan, kun kuitenkin olen raskaaksi kerran tullut eikä siitä edes ole niin kamalan kauaakaan. Paitsi, ett sit varmisti, etten tällä välin ole miestä vaihtanut :LOL:.

Vähän samaa mietin kuin sinäkin, mutten uskaltanut siitä kirjoittaa, ett ehkä ninni-70:n kantsis vaihtaa inhimillisempään lääkäriin. Ei lääkäriä saa suututtaa, jos potilas / asiakas kyselee. Parempihan se on kuin jos potilas kertois mitä pitää tehdä, niinkuin mulla tuppaa olemaan tapana ;).

Rominas Äläs nyt kuule uskalla ajatellakaan masentuvas, mä en anna sulle siihen lupaa. Nokka pystyyn nyt just!!

mur- mur Minä nautiskelin saunoessa lonkeron ja sen verran vi*uttaa, ett nyt sitten kittaan sellasta Alkon minisalmaria ihan tarkoituksena tulla humalaan, p**kele! Kuitenkin jurppii kun annetaan (kuka antaa?) ensin uskoa, ett olisikin käynyt tärppi ja sitten ei olekaan. En ole helposti katkeroituva ihminen, mutt kieltämättä vähän ottaa luonnon päälle. Toisaalta alan olla ihan valmis luopumaan koko touhusta, maho mikä maho, mitä tuota enää oikomaan. Ja jos ei miehelle elo mun rinnalla maita, niin menköön muille maille vierahille. Huom! Just vasta sen salmarin korkkasin, joten en vielä ole humalassa ja sillä tätä nyt naputtelenkin, ett loppuillan istun terassilla talvihaalarit niskassa polttamassa tupakkaa ihan ketjussa. Tasan tarkalleen olen nyt päättänyt harjoittaa kaikkia mahdollisia paheita joista olen joko kokonaan tai suurimmaksi osaksi tän haaveilun aikana luopunut. Kauniita unosia teille kaikille toivon :). t. Ottispottis
 
Ottis
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Digitestejä purkaville: mulle selvis viime viikolla, että siihen digitestiin tulee lähes sataprosenttisesti se "haamu", sillä se testi reagoi myös "ovishormoniin", jota on elimistössä miltei aina. Samaa liuskaa käytetään myös ovistesteissä. Testin ohjelma sitten "lukee" siitä värisävystä, onko kyseessä ovis vai raskaus. Eli ei siis ole mitään hyötyä tuijotella niitä viivoja!

).( kp 1.
Minä muuten tein ovistestin tänään töistä tullessa ja siihen tuli niin haalea haamu, ettei koskaan silloin, kun olen alkanut ovista tikuttaan. Illemmalla ku kurkkasin niin tuskin haamuakaan näkyi, vaikka yleensä sen seuraavana päivänä vielä näkee. Eli ei mulla ainakaan LH ole korkella :(. Mites se sit tulkitaan muuten kuin, että en ole raskaana. mutt.. Vit.... (heh!) vi*utusta kylläkin on, vaikkei LH- hCG-hormonit kohoiskaan :LOL:.
 
Mur-mur ja Ottis Halitukset teille kans!! Kyllähän tää taas tästä jahka ens viikkoon päästään...

Tosin mullakin pyörii mielessä, kuten Ottiksellakin, että pitäiskö jättää koko puuha pois... Mahtaisko homma onnistua paremmin niin että viis veisais päivistä, limoista, viivoista jne? Onko se tosiaan niin, että tekemällä sitä vauvaa ei vaan saa aikaiseksi?

 
Ladyt, Ottis&Rominas ..intoudunpa miekin korteni tuomaan kekohon ;)

Olen ihan vakavissani miettinyt selkeää taukoa..ja nimen omaan palstailusta ja noista tikutteluista :/ ..luottaisin vain enämpi omiin tuntemuksiini..voi kun se olis yhtä helppoa myös toteutuksen tasollahin..ajatuksena oikein hyvältä kuulostaa..

..koko ajan ollunna tässä vuoden päivät sellaista ittensä kyttäämistä ja sitten "ahdistella"(no miten tuonkin nyt ajatteleepi..)miestä määrättynä aikana kuukaudesta sextailuun..ei s**tana jaksaisi joka kuukausi vääntää ja kääntää samaa asiaa.. :kieh:
 
Ottis
Just noin mur-mur. Kävin tossa tupskulla ja mietiskelin syntyjä syviä. Tänä iltana ku olin tullut saunasta, tuvassa pyörähti mun kamu entisestä työpaikasta. Hän on mua 14 v. nuorempi, eronnut, yksi lapsi. Kun kuuntelin hänen haaveitaan koulutuspaikan saamisesta yms. miten pääsee miehestä ja veloista eroon, suorastaan näin siinä itseni n. 14 vuotta sitten kun olin täynnä haaveita. Iän kaiken, sinkkuna ja vanhapiikanakin eläissänä olen aina haaveillut lapsista. Nyt näen itseni keski-ikäisenä kulahtaneena akkana, jolla ei ole edes haaveita, vaan kaikki pyörii sen ympärillä, kun ei ole lasta!! Se on jotenkin väärin, sillä sinkkuna kuitenkin olin onnellinen ja tyytyväinen siihen mitä mulla on. Vaikka nyt mulla on kaikki materia mitä voin toivoa, en siltikään ole onnellinen :(. Täytyy siis todella miettiä mitä loppuelämältään haluaa, ettei pilaa sitäkin mitä on jäljellä.
 
Ottis
Oivikki Sulle mun pitikin kertoa, ett miehelle sitä macaa just sillä suunnittelin, ett saisin hänen libidoonsa vähän eloa. Siis ihan sillä, ettei se 'jörniminen' olisi aina niin kovan työn ja vonkaamisen takana.
 
Oivikki: Lämpöinen halaus sinullekkin!! :hug:

Mur-mur: Niinpä! Mutta pystyiskö sitä heittään kaikki "rutiinit" romukoppaan??? Stressaisko sitä kuitenki siinä vaiheessa kiertoa yhtä paljon kuin palstaillessa?? Tai vielä kauheempi ajatus, että menkkojen jälkeen koko seuraavat kolme vkoa???? Siis tulisi ahdisteltua miestä seksiin ja stressattua jos ei toista kiinnostakkaan, kun ei satasella voi sanoa milloin se ovis onkaan ..mä kun en kyllä vielä pysty sitä omista tuntemuksista jne sitä tulkitsemaan.
 
On siinä sellainenhin "vaara" Rominas..jotta sil-ti siellä takaraivossa se vanha tottumus ja stressiä sitten pukkaisi.. :(

Ottis mie kuule sinnuu kuitenkin kuvittelen ymmärtäväni, ainahin pikkasen..VAIKKA miulla 2 lasta jo onhin..

En tiedä, olenko miekin vain jääny junnaamaan tähän vaavi haaveeseeni?..ja elämä lipuu--poikanen kasvaa--parisuhde..aika sieltä "syvältä"..mitäs vielä.. :eek:
 
Miulla oli niin selvät sävelet ENNEN tätä viimeisintä plussaa: Jos ei tärpi käy vuoden loppuun -09 mennessä-luovun koko haaveesta..ja nyt se tuntuu p a l j o n vaikiammalta..

..vähän kuin lapselle olisi tikkari hetkeksi annettu ja otettu sitten poijjes-JUURI kun alkoi maistumaan hyvältä.. :ashamed:.siltä miusta on esim. tänään tuntunut kun olen miettinyt keskeytynyttä raskauttani.. :'(
 
Ottis
Suuria kysymyksiä mur-mur! Älä silleen ajattele, ett sua onnekkaampana pitäisin, kun sulla jo on ne kaksi poikasta. Nyt eletään tätä hetkeä ja meillä on sama haave. Mä vaan olen lähtenyt nollapisteestä. Uskon siis täysin, ett voit ymmärtää mitä ajattelen.
 
Ottis
Mur-mur Tuo tunne on mullekin tuttu. Just km:n jälkeen palo oli kaikkein hurjin. Oli vimma päästä pian takaisin siihen 'raskaana'-tilaan , koska se oli ominta, minkä saattoi sillä hetkellä kuvitella. Se oli toiveiden täyttymys.

Mulla on nyt sen verran selvät sävelet, ett hormoneja haen sen 4 kk:n satsin mitä gyne kirjoitti ja jos ei tärppää, niin sit ei tärppää. Jos mies vaatimalla vaatii päästä hoitoihin se tietty tilannetta muuttaa, mutt muuten on sit edessä vaikka siviilisäädyn muutos, mutt näin se ei voi kauaa jatkua. Joillakin ehkä, mutt ei mulla, kun suhde kuitenkin sen verran 'työstettävä' = ei helppo.
 
Ottis
Mutt nyt rakkaat, tän raakin on pakko painua petiin... Ja tietty juotava toi minisalmari loppuun sitä ennen. Ihanaa, ett huomenna kirkollinen pyhä, ei ole pakko mennä minnekään, ei pakko tehdä mitään. Ja jos mies meinaiskin, ett pitäis, niin voin vedota lapsuuskotini vanhoillisuuteen, ett pitkäperjantaina ei saa tehdä mitään :LOL:.
 

Yhteistyössä