Oivikki Kiitos harmituksesta. Miehen spermaa ei ole tutkittu eikä gyneni mukaan ole tarpeen tutkiakaan, kun kuitenkin olen raskaaksi kerran tullut eikä siitä edes ole niin kamalan kauaakaan. Paitsi, ett sit varmisti, etten tällä välin ole miestä vaihtanut
.
Vähän samaa mietin kuin sinäkin, mutten uskaltanut siitä kirjoittaa, ett ehkä
ninni-70:n kantsis vaihtaa inhimillisempään lääkäriin. Ei lääkäriä saa suututtaa, jos potilas / asiakas kyselee. Parempihan se on kuin jos potilas kertois mitä pitää tehdä, niinkuin mulla tuppaa olemaan tapana
.
Rominas Äläs nyt kuule uskalla ajatellakaan masentuvas, mä en anna sulle siihen lupaa. Nokka pystyyn nyt just!!
mur- mur Minä nautiskelin saunoessa lonkeron ja sen verran vi*uttaa, ett nyt sitten kittaan sellasta Alkon minisalmaria ihan tarkoituksena tulla humalaan, p**kele! Kuitenkin jurppii kun annetaan (kuka antaa?) ensin uskoa, ett olisikin käynyt tärppi ja sitten ei olekaan. En ole helposti katkeroituva ihminen, mutt kieltämättä vähän ottaa luonnon päälle. Toisaalta alan olla ihan valmis luopumaan koko touhusta, maho mikä maho, mitä tuota enää oikomaan. Ja jos ei miehelle elo mun rinnalla maita, niin menköön muille maille vierahille. Huom! Just vasta sen salmarin korkkasin, joten en vielä ole humalassa ja sillä tätä nyt naputtelenkin, ett loppuillan istun terassilla talvihaalarit niskassa polttamassa tupakkaa ihan ketjussa. Tasan tarkalleen olen nyt päättänyt harjoittaa kaikkia mahdollisia paheita joista olen joko kokonaan tai suurimmaksi osaksi tän haaveilun aikana luopunut. Kauniita unosia teille kaikille toivon
. t. Ottispottis