40+ "So what"!! (vol.9) =)

Onnea haave 2010 :flower: :heart:

Jääräpää hyvä että olet saanut ajan gynelle ja toivotaan että siellä masussa kaikki ok ja matka jatkuu :hug: olet mielessäni.

Taavi ymmärrän harmistumisesi oikein hyvin,meillä kans mies vuoden aikana on useaan otteeseen ikäänkuin vetäytynyt projektista pois,pahin oli viime talvena kun oli jo siemenet sisässä siitä muutaman päivän päästä ilmoitti että ei per..le : meille enää lapsia headwall:juu on miehillä todellakin kumma tuo mielen liikehdintä... jaksuja sulle :hug:

on:täällä mennään samoilla raiteilla hitaasti eteenpäin eli ei asiat ole mennet eteen ei taakse..
pahinta tässä on se että pääsiäsenä kuppilassa käydessä näin lyhyt kestoisen ex:n ja hitto vie sydän heitti voltin.... :headwall: :headwall: kovin harmitteli kun minut aikoinaan oli jättänyt..
Taitaa tämä kevät tehdä mielelle tepposia....
Tätiä odottelen ensi viikolla saapuvaksi.

Pahoittelut kaikille tädin kynsiin joutuineille :hug: ja ++ onnea toivottelen :heart:
 
Hehkutan nyt vielä kun voin...eli sillä oli hyvä vaikutus minuun kun varasin sen gyneajan koska heti puhelun jälkeen alkoi tuntua jonkinasteisia raskausoireita, tosin lieviä mutta kuitenkin :D . mut miten tuo maha ei oo niin turvoksissa kuin oli muutama päivä sitten :whistle: .??? Se aika tosiaan on puol viideltä että neljän ruuhkaan pääsen törttöilemään (maalainen kun olen) autollani vieraaseen kaupunkiin...saa nähdä mistä sen parkkipaikankin löytää..eli varmaan parin tunnin reissu.
 
Ottis
Taavi166 Ymmärrän harmistuksesi ihan täysin. Ei todellakaan ole oikea aika miettiä haluaako lasta sittenkään, kun toisella oikein hyvät limat päällä. Sitähän silloin jo suorastaan kiehuu omassa liemessään ja simppojen tarve käy kaiken muun edelle. Tsemppiä sulle! Yritä se mies nyt kuitenkin vielä tänään kaataa, myöhäistä se ei ole.

Jääris Ennenvanhaanhan ihmiset eivät raskaudesta vielä noilla viikoilla mitään tienneet, joten oireet tuskin ovat vielä kovin selviä. Hienoa, ett niitä kuitenkin taas tunnet. Uskon, ett masuasukillasi on kaikki hyvin :heart:. Tsemppiä matkalle ja siihen p-paikan löytämiseen myös.

Mahdotontako Vai janotti sulla hetken aikaa vanhasuola ;)? Mitähän kevät tuokaan tullessaan :p?

Haave2010 Täältäkin tulee sinulle plussanvahvistumistoivotukset :heart:!
Plussasätehiä!!
 


..lämmöt laskivat sillä tapaa, jotta aamulla 36.2 nyt 36.7C, kolme päivää vuodon alettua..tänään vuotoa ei enää olekkaan..en ymmärrä noita lämpöjä? :/ ..miun normilämmöt ovat kyllä tuossa 36.3-36.4C..jostain syystä ovat vain korkeammalla..väsy, stressi, siinäpä niitä jo syitähin..


Meillä poikanen räkätaudissa, onneksi ei lämpöä. sisällä tämän päivän poikanen lepäilee ja tuossa juuri katselee lasten leffoja =)

Illasta kun isi peitteli poikasta sanoi hän: "huomenna jos et pyörällä ajelisi kun olet noin räkäinen, lepäilet"..poikanen vastaili: "Isi, en minä voi..koska r a k a s ta n uutta pyörääni niin paljon"!!..ihanasti sanoi :)
 
Ottis
Rominas Mites sun Oili-testaukset, joko on viiva vahvistunut?

ON Kyllä tuntuu taas olevan niin pitkä aika ennenkuin pääsee tässä kierrossa todella eteenpäin. Illalla myöhään vasemmalla puolella muniksissa muutamaan kertaan nappasi oikein lupaavasti. Pitänee alkaa sotasuunnitelmaa simppajahtiin laatimaan. Mietin, että jos viimeks todellakin hedelmöittyminen tapahtui, nyt voitais pupustella eka kerran sunnuntaina (kp9) ja sit seuraavan kerran keskiviikkona (kp12), jolloin n. 2 vrk ennen Oilia olisi tehokkaita simppoja tallissa jo odottelemassa ja sit varmistelua torstaina (kp13/dpo-1) ja perjantaina (kp14/dpo0). Siis jos ovis on perjantaina. Egg meets Sperm-planin mukaanhan pitäisi pupustella kp 8,10,12 ja Oilin bongauksesta eteenpäin joka päivä. Näin antaisin miehelle yhden huilipäivän enemmän.

Viimeksihän luulin ensin Oilin tulevan perjantaina ja silloin pupusteltiin tiistaina (kp10) ja torstaina (kp12), mutt kun puikkotesti melkein tasavahvaa näytti myös perjantaina (kp13) varmisteltiin silloin ja lauantaina jäikin simpat hankkimatta, kun mies vietti synttäreitään ja otti kuppia. Ts. ton systeemin, ett ensin pahat simpat ulos ja siitä 2.-3. päivän päästä itse asiaan näyttäis meillä jotain tulosta tuottavan. Miehelle aikalailla paineita kasautuu jos joutuu 2-3:na päivänä peräkkäin pupuilla Oilin aikaan, mutt ei voi mitään. Näillä nyt mennään :). Taidanpa miehelle Post it-lappuselle noi aikataulut rustata ja saapi ihan itse päättää kumman mukaan pelataan. Tämä siis tietty oletuksena, ett Oili perjantaina tulee...
 
Ottis..ihanat suunnitelmat :D toivottavasti toteutuvat ja kiva nuo "lappuset" miehelle, hyvä idea!!! =)

..mie koetan vain ottaa jotenkin lunkimmin nyt tällä kierrolla..niinpä.. k o e t a n.. :D

Odottelen kyllä Oilia nytkin jo kp10-12 välillä..jos siimahäntäisiä saisin parisen kertaa ennen sitä ja ovispäivänä(munasolun irrotessa), yhteensä 3xkierto..voi kun olisin tyytyväinen!:saint:

..ja oma etunsa on siinähin, jos Olili tulisi kylään viikonlopulla ;) ..
 
Ottis katsoppas tällä kiertoa vain se eka vahva ovisviiva ja sitten jätät O-testeillä testailut..onnistuisiko?! :whistle: ;)

..koska se taitaa olla ihan turhaa..testailet noilla R-testeillä siitähin edestä sitten!!:wave::heart:..

..toki teet niin kuin haluat..mie vain tässä höpäjän näin :) ..itse kun todella harvoin enää kattelen viivan vahvuutta ekan jälkeen..tiedän, jotta 2vrk se vahvaa näyttää ja thats it - miulle se riittää! :)
 
Ottis
Mur-mur Mullon nyt tossa miehen koneen vierellä komeilemassa keltaisia Post it-lappusia, joissa vaihtoehdot jtp-meingillä sen mukaan onko ovis torstaina vai perjantaina. Nyt jotenkin pelkään, ett ovis aikaistuu, kun munasarjoja stimuloidaan.

"Klomifeenin vaikutus perustuu sen antiestrogeenisuuteen, minkä vuoksi munasolun irtoamista estävä vaikutus poistuu ja estrogeenieritys lisääntyy. Tämä johtaa osaltaan munasolun irtoamiseen. Klomifeenilla on ilmeisesti myös suora stimuloiva vaikutus munasarjoihin, mutta munasolun irtoamisen aikaansaaminen edellyttää yleensä kohtalaista omaa estrogeenieritystä."
 
Ottis
Mur-mur Viimeksihän mulla puikkotesti oli sinänsä tarkempi kuin Cb:n digitaalinen testi, mutt täytynee muistaa, ett Cb:n ohjeessakin sanotaan, ett suurin todennäköisyys on raskautua, kun rakastelee ovishuipun havaittuaan 48:n tunnin aikana. Se saattanee siis sittenkin vähän pidemmällä aikavälillä sen huipun havaita, mutt voi olla, että kun mulla noita o-testejä niin mahdoton tuolla varastossa on, ett ainakin yhdellä testillä testaan oletetun huipun havaittuani oliko se siinä vai näyttääkö sitä pidemmällekin.
 
Ottis
Niin mur-mur Voipi olla, ettei Oili kuitenkaan kovin aikaistu, sillä muistelisin mm. Terrin kertoneen, ett ekalla kerralla ei paljoa vaikuttanut. Siihen nyt luotan. Pääasia, ett pallukat pääsee tarpeeksi kypsymään ennen poksahtamista :whistle:.
 
Ottis O-testihän havaitsee sen huipun ja se VOI olla sen 2 päivääkin..ovulaatiohan tapahtuu välillä 24-36h siitä EKA plussasta..eli MOLEMMAT päivät ovat sitä "hedelmällistä" aikaa..tuosta ekasta vahvasta viivasta(ovis+) voit sitten alkaa laskemaan noita "tunteja" ;)
..vaan testaillahan voi ihan testailun ilosta!! :D

Miula esim. ovis+ iltapäivällä klo. 14.00 ja seuraavana päivänä, alku illasta karmeat kipuiset - munarakkula puhkesi(uskoisin näin)..siis hieman yli vuorokausi meni..joskus voi mennä vain 12h!!..siksi dippailenkin mieluusti 2xvrk: eka testin aamupäivällä ja toisen iltapäivällä/alkuillasta.

Ovulaatio tapahtuu yleensä 24-36 tunnin kuluessa LH-huipusta, minkä vuoksi LH:n määrä ennustaa hyvin kierron hedelmällisimmän ajankohdan.

..tämä CB:n sivustolta ja siellähin puhutaan juuri kahdesta hedelmällisestä päivästä..itselläni tuli CB:n digiin aina 2vrk sarvi täyteen!
..ja näin esim. iltapäivällä ovis+ ja sitten seuraavana aamuna EKA virtsasta..CB:han ilmoittaa, jotta aamuvirtsakin käy..itse en kyllä enää aamupisuun testaille MILLÄÄN TESTILLÄ!!..epäilen, jotta se digin toinen plussa tuli juuri siksi kun tesailin sen aamupisuun!!..nooooh, R-testillä kyllä vielä aamupisuun sitten ;) ..

Pitääkin nyt tällä kertaa kopaista, miten käyttäytyvät nuo herkät liuskat..olenkohan mie niillähin saanut ovis+ kahtena päivänä näkyviin?..ei muistaa..lahopiä kun olen:headwall:

Kyllä siihen joka tapauksessa vahva viiva tulee seuraavanakin päivänä..onko sitten "yhtä vahva" kun eka ovis+ testissä..testaanpas tällä kierrolla!! =)
 
Ottis
Totta turajat mur-mur! Mä jouduin tähän viereeni ihan minikalenterin hakea, ett pysyin laskuissani kärryillä, mutt nyt voisin sanoa, ett hyvin suunniteltu on puoliksi tehty eli loppu on miehestä kiinni ja kun hänelle tänään lappuset kauniisti ojennan, on hänelläkin aikaa orientoitua. Sitä en vaan tule lempeästi kattelemaan, jos nyt sit valittelee puhdin vähyyttä. Se olisi varmaankin edes pikkasen parantunut maca-jauheen vaikutuksesta. Vaan enpäs nyt vielä piruja kovin seinille maalaile ;).
 
Hyvät on naisilla suunnitelmat Oviksen hyödyntämiseen. Toivottavasti tepsii ja miksi ei tepsisi.

Heipat Sariellalle, tuli se tätipahus sittenkin kylään. Parempaa onnea tähän kiertoon.

Hyvä, että sait ultran täksi päiväksi, jääräpää. Varmasti ainakin vähän helpottaa viikonloppua, kun raskauden alku löydetään. Toivotaan, että sykekin näkyy, vaikka kyllä siihen aikaisessa olet.

Onlydreamille on kevät saanut kimurantteja ajatuksia päähän :)

Taavin mies on sitten osannut ajoittaa pohdintansa sopivaan kohtaan :headwall:
Toivotaan, että tulee nopsaan oikeaan johtopäätökseen.

Ottis, mulle lekuri sanoi vaan, että kierrot voivat olla niin erilaisia, kun ekassa Menopur-kierrossa ovis tuli vasta kp 15 ja toisessa kp 11. Mullahan on kierron normaalivaihteluvälikin 27-32, joten riittäähän siinä päiviä ovikselle.

Mur-murille tsemppiä rennompaan kiertoon. Voi kun jostain saisi sen on-off nappulan käsiinsä ja sillä voisi säädellä omia tunteitaan, mutta kun ei. Minä en osaa ottaa tässä vauvakuumeilussa sitten yhtikäs mitään rennosti.

Meillä esikko kuumeilee edelleen. Sitkeää on tauti. Lapsi ei ole tarpeeksi kipeä rauhoittuakseen, mutta on kärttyinen ja haluaisi tietysti ulos, Hoploppiin, uimahalliin jne. jne. Siinä on äidin mielikuvitus kovilla, kun yrittää saada ajankulua elohopealle.
 
Terri niinpä, olisi SE nappula kiva kun sellaisen omistaisi =)
..ja nuo suunnitelmani ovat hyvin yksinkertaiset - 3x vaan "jörnimistä"..eihän ole liikaa..eihän??.. :LOL:

Pikaista paranemista lapsoselle:heart: ..minä laittelen miehen hakemaan pari filmiä vuokraamosta ja vähän jotain "herkkuja" ;) ..niin menee ilta kivasti..nyt katsellaaan "Viirun&pesosen joulupuuhat" filmiä..voi kun se on iiiiihuna, mie niiiiin tykkevän!!:D
 
Ottis
Terri Tsemppiä sulle elohopean viihdyttämiseen :). Keskustelupalstoilta luinkin kokemuksia Clomeista ja melkolailla tavallista näyttää olevan, ett ovis on siirtynyt päivän parin eteenpäin. Aika yllättävää sinänsä, mutt tässähän ei totisesti auta kuin odotella.

Mutt täytyy tunnustaa, ett hormonit jo vähän hyrrää, kun tuolla alakerrassa alkanut lupaavasti oireita ovislimoista tuntua. Meillähän niin on käynyt ilman mitään testailujakin, että toisena limoittelupäivänä miehen yksinkertaisesti vain vedän kanveesiin, kun siltä tuntuu. Kai se sitä on, ett luonto tikanpojan puuhun ajaa ;). Ja ennen keskenmenoa kun eleltiin pelkkien tuntemusten varassa uskonkin käyneen niin, ett aina oltiin liian aikaisin asialla. Siitä nimittäin olen melko varma, ett mun miehen simppaset eivät kovin pitkäikäisiä ole, 3 päivää on maximi, enkä uskaltasi luottaa niiden kauempaa elelevän.
 
Ottis mie kyllä luulen, jotta miun mieheni(38v.) simppaset EI kyllä elele kuin max.24h.. :/ ..ja siksipä pitääkin kovasti tähdätä se simppasten keruu ihan tuohon munsasolun lähtö hetken molemmin puolin!! ;)

..taitaa miulle olla sama tauti tulossa kun poikaselle :| ..lämmöt 36.8C..ja olo sellainen kuin MENKAT OLISI TULOSSA!!.. joka paikkaa kolottaa, vasitenkin alavattaan ja olo väsy..auttaisikohan--punainen viinukka?. :p
 
Ottis
Mur-mur Mä taisin vähän tohon omaani laittaa hyvänmiehen lisää :LOL:. Miehelle itselleen olen puhunut 1,5-2 vuorokaudesta :).

Parempaa vointia sinulle ja pikaista paranemista poikasellekin :flower:! Nyt mä lopetan tän kokopäivätoimisen haaveilun ja laitettuani pyykit kuivumaan vetäydyn huovan alle päikkäreille |O.
 
Hyviä päikkäreitä:wave: ..näe unia pienestä:heart:

..poikanen täällä reippahana kattelee miun kanssa filmiä =) ..laiteltiin nenätippoja ja otettiin särkylääkettähin..mehua, jätskiä, suklaakeksiä myös ;) ..
 

Yhteistyössä