40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Oops! Mur-mur En unta ehtinyt nähdä ku kävin vanhanaikaisesti eli just ku olin nukahtamassa, miehen veli soitti ja heräsin siihen. Täss nyt silmät sikkurassa koneella istuksin ja ihmettelen missä mies kuuruaa. Ei niin, ett erityinen ikävä olis, mutt kuitenkin ;). Ihana toi sun kukkanen :saint:.
 
Tulin just ultrasta ja siellä se pieni sydän sykki toivottavasti tällä kertaa se jaksaa sykkiä ainakin 100 vuotta . Ja rv 6+0. :heart: Oli kyllä maineensa veroiset laitteet, kuulemma paremmat kuin ko. lääkärillä sairaalassa. Sain kuvankin. Vauvanalku oli n. 5mm.
 
Onnea Mama Stella :flower:
Onnea jääris hyvästä ultrareissusta. :heart:
Kaikille terkkuja ja tsemppejä.
Mulla vointi ihan hyvä. Toivon mukaan jatkuu. Hiukan on välillä kuvotusta, mikä mun mielestäni hyvä asia. Eilen kuulin sydänääniä neuvolassa. Vaaveli laskutavasta riippuen 9 tai lähelle 10 viikkoa, tai siis raskausviikkoa.
Plusssaaaaaa teille.............................tulkaa pian tuonne odottajien puolelle! Kaipailen jo seuraanne!
 
Ottis
Rinja Kiva kuulla sinustakin ja että pikkuisella kaikki hyvin. Kyllä aika menee hurjaa vauhtia, kun sinäkin jo noin pitkällä. Mä kyllä laskeskelisin, ett sulla olis rv9 menossa pikemminkin ku meillähän oli ovikset yht'aikaa ja siitä ku plussasit on yksi mun 1 kierto + 6 pv :saint: ja sun plussaoviksesta on siis mun 2 kiertoa + 6 pv ;).

Thihi.. Hassu olen, ihan piti vanhoista pinoista kallata sun ovispäivä (18.2.) esiin ja vau:n r-laskurissa laskea kuin pitkällä olet. Sen mukaan rv 9+1. Kyllä ne lääkärit näemmä tietää :LOL:.
 
Ottis
Juu, mur-mur Kyllä mä yleensä sen tiedän, mutt nyt sekosin sormissani ku toi aika todellakin tuntuu rientävän ;). Rinjallahan plussauksesta (2.3.) on todellakin aikaa jo sen 5 viikkoa kulunut.
 
Haave lämpimät onnitelut plussasta. :flower: :heart:

Jääris ihanaa, että kaikki hyvin ultrassa. :flower:

MamaStella synttärionnittelut. :flower: :flower:

Kaikille oikein plussasumaa toivon ++++++++++++ =) :wave:
 
Heipsan :flower:

Ottis: Minua ei ole vanha suola janottanut, mutta olikohan se LIttlebear, kun asiasta mainitsi?? :D

Jääräpää: Onnittelut hyvistä ultrakuulumisistasi!! :heart:

MamaStella: Hyvää 40-v päivää huomiselle toivottelen :flower:

Rinja:Kiva, että alkuraskaus sujunut sinulla hyvin ja on etovaa oloakin!:flower:

Kaikile tasapuolisesti Onnea kiertoonne! :heart: :flower:

mahdotontako :heart:
 
Täällä odottelen pizzaa, siidukkaa ja kivaa filmiä, mies läksi hakemaan =) ..poikanen kattelee omansa sitten huomenissa, nukkumaan ihan koht siltään menossa..vielä hetki kattellaan hauskoja kotivideoita ;)

..sitkeästi tautia yrittää minuunhin pukata, lämpö 36.8C vaan EN haluaaaaa!!!! |O
 
Onnea MamaStellalle synttäreiden johdosta :flower: :flower: :flower:

Ja kiitos kaikille onnitteluista, onnea tässä tarvitaankin rutkasti että kaikki menee hyvin. :heart:
Onneksi tuttu lääkäri otti vain 72 euroo kelakorvauksen jälkeen kun olis voinut laskuttaa tuplasti. Olin kuulemma päivän paras asiakas :D . Kysyin että miten niin ja hän tokas että no kun oot viiminen tällä viikolla :LOL: . Juu vähän erikoinen huumorintaju, joku olis voinut loukkaantuakin :D . Hän vielä totes että työ kuin työ... Mutta niinhän se on että aika moni perjantaina odottaa jo viikonloppua.
 
Ottis
Jees! Rominas Onnittelut oviksen bongaamisesta :heart:. Perästä taas tullaan, sillä vaikka mulla vasta kp7, niin *ÄLLÖVAROITUS* bongasinpa suihkussa mitä mahtavimmat limat. Ensin pisuja pyyhkiessä totisesti tuntui limoja ja suihkussa yllätyin pahemmin, kun sain kn:aa tunnustellessa sormiini 3-4 cm pitkän pehmeän kirkkaan liman..

Sori Mahdotontako Mulla on sit sun ja Pikku Karhun jutut sekoittuneet :ashamed:. Eihän vanhan suolan janottamisessa kuitenkin mitään pahaa ole, se on vain merkki elämästä :).
 
Ottis
Mur-mur Kivaa ööli-, pizza- ja sidukkailtaa sulle :p!

Mä pidin omalle ukkokullalleni lievän saarnan kun tuli saunaan konjakilta haisten. Sanoin, ett jos lasta tosiaan haluaa, ei todellakaan tarvi nyt simppasia pilata juomalla liikaa. Sanoi vain vähän ottaneensa, jos se auttais mahaansa. Nyt kun mies sit oli kaapistaan tuonut myös sen pienen snapsilasinsa pesuun, kun moitin ett se on merkki alkoholiongelmasta, alkoi jo tuntua, ett ihan liian jyrkkä ja kurja olin. Mutt jos ei tässä tiukkana ole, niin oikeastikin mies pian olettaa, ett minä kyllä joudan kaikesta kivasta luopua, mutt hän voi jatkaa elmäänsä kuin ei millään olisi väliä. Meillä saa mies nyt siis harjoitella raskaana oloa siinä missä minäkin :).

Ei sen puoleen, kyll mä vähän jo ajattelin, ett jos sit oviksen kunniaksi voisi ensi viikonloppuna sidukan tai pari maistella, mutt sen näkee sitten. Perjantaina mulla ei ainakaan ole mitään hormonilääkitystä päällä, joten silloin voisi harkitakin pientä napanderia :p.

Kauniita unosia kaikille!!
 
Ottis: Miten te tuon kn tunnustelette? Itse en ole koskaan edes moista ajatellut mutta nyt kun täällä asiasta puhuttu... Missä asennossa sen nipukan pitäis olla?? Anteeksi, varmasti tyhmä kysymys mutta pakko silti??
 
Ottis: Sun pelkosi oli aiheellinen; vieras kylässä ja vkonlopun muut stressit... Ei ainakaan tänään simppoja... ja tuskinpa huomennakaan.., joten eiköhän täällä voi alkaa valmistautuun tätiin ja seuraavaan oiliin.

Voi v...u. Noh, sepäs juuri!! Tässä oikea pessimisti!! :headwall:
 

Yhteistyössä