40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis no 100 varma olen vain kuolemastani.. ;) ..mutta juu, olen varma etten ole raskahana!!..eilen kun tuli ne O-testit oli mukana 1 kaupantekijäis R-testi ja sen käytin..

..niiiiin puhtoinen nega kun olla voi..kyllä sen on pakko johtua jotenkin tuosta km:sta..vuoto aivan outoa, lämmöt ylhäällä ja saamarinmoinen väsy ja ärtymys :eek:
 
Ovis oli JO 21.3&pupustelua silloin..eiköhän se olisi testeissä jo näkynyt - nyt olisi dpo17 ja dpo16 testailin illalla..en mie pyhästä hengestäkään voi olla raskahana..vaikka ihana olisi jos voisin sillä tapaa.. :saint:
 
Terri paranemista esikolle.

Haave2010 onnea :heart: tarrasukkia ja liimaa, jotta jaksaa pikkuinen pitää kiinni.

Rominas hyvä, että olet jo tehnyt talletuksia oilin varalle.

Ottis sinulla on hyvä testi varasto odottelemassa. Minulla myös vielä edelliseltä yk:lta muutama liuska r-testi.

Taaville mukavaa rktt aikaa.

Mur- Mur voihan se vuoto tosiaan olla vielä vähän erilaista sen km jälkeen.

ON minulla näkyi ultrassa myös kysta, en sitä muistanutkaan kertoa eilen, kun sanoi lääkäri, että ei haittaa hoitoa. Miten se oli LB eikö sinulla pitänyt ensin päästä siitä kystasta eroon? Oliko sinulle suunnitteilla ivf, ehkä se kysta olisi siinnä tapauksessa esteenä.
 
Ottis
Haave2010 Ihanaa :)! Onnea matkaan! Pino tarrasukkia ja jumbotölkki vauvaliimaa pitelemään pikkuista kiinni + :heart:!

Oivikki Hienompi juttu, ettei kysta hoitoa estä. Hyviä limiksiä sulle maanantaille :heart:.

ON Toinen Clomifen-päivä kääntymässä iltaan. Ei pahempia oireita. Eilen meinasi päänsärky vaivata ja tänäänkin vähän, mutt systemaattisesti kieltäydyin huomaamasta sitä. Ehkä tavallista enemmän väsyttää.
 
Haave2010: hirveästi onnea plussasta :flower:

Pääsiäisenä olikin paljon enemmän touhotusta ja kyläilyä kun osasin aavistaakaan, joten enpä sitten ole ehtinyt kirjoittelemaan tai edes lukemaan mitä kaikkea täällä on tapahtunut. Paitsi tietysti Haaveen plussauutiset, joita on aina ihanaa lukea :)

Itellä sitten menkat alkoi kun alkoikin, ja oli vielä normaalia pidemmät ja melkoisen runsaat. Tänään on jo kuitenkin onneksi loppuneet. Päivittäjä, mulle voisi siis laittaa KP8, kiitos :)

Lomat on vietetty ja toinen päivä jo töissäkin menossa, mutta onneksi on perjantai ja viikonloppu edessä. Ja ihanan keväistä :) Kaikille toivottelen ihanaista viikonloppua ja tietysti paljon plussia :flower:
 
No niiin...sanokaa vaan mitä ajattelette ;) :ashamed: :headwall: , mutta oon niiiiiiiiiin levoton et oli ihan pakko varata aika gynelle TÄNÄÄÄÄÄÄN illansuussa naapurikaupunkiin. Tänään on 6+0. Hinta on päätähuimaava ym. kun nuo oireet vaan on taas lösähtäneet ja vaimenneet roimasti ja ihan tuntuu et mahan turvotuskin on poissa... :kieh: Eihän tätä kestä erkkikään!!!! Pakko saadaa jotain tietoa johonkin suuntaan. En oo koskaan ko. paikassa ollut mut lääkäri kokenut ja tuttu mumisija. Hän kehui viimeksi tuoon paikan laitteita että ovat parhaat mitä hänm tietää ja hän on monessa paikassa gynenä joten meen testaamaan laitteet ja kenties hermostumaan lisää :attn: Ja tiedän että on liian aikaista mutku mutku. Jospa siellä ei ookaan mitään ja turhaan odottelen mahan kasvavan joten meen kopeloitavaksi. Tää on niin tätä kun yksin päähkäilee näitä asioita pienessä päässään. Kysyin hcg-mittauksen hintaa yksityisellä ja se on 38 euroa mut mitä minä sillä lukemalla loppujenlopuksi teen kun tarttis sitten mennä toiseenkin mittaukseen että tietäis suuntaa. Miks tän täytyy olla näin raastavaa???? Oon niin pahalla päälläkin et oksat pois :kieh: .
 
Ottis
Sariella09 Pahoittelut siitä, että täti sinut löysi. Eilisen listaan sulle kp:n jo 7:ksi muutin. Tämä samalla tiedoksi tän päivän päivittäjälle :).

Jääräpää Et sä ihan kahjo ole. Kyllähän rv6+0 jo jotain näkyy jos on näkyäkseen. Saatpahan sitten mielenrauhan eikä tarvitse viikonlopun yli miettiä mitä masussa tapahtuu. Tsemppiä sulle iltaultraan. Toivottavasti syke löytyy + :heart:!

 
Ottis
Laitanpa tämän tänne, etten totuutta unohtaisi. Unta jo näin, ett olin ensinnäkin töistä myöhässä ja silti vaan vonkasin miestä 'jörnimään' ja tietty suutuin ihan hirmuisesti, kun hän ei suostunut :LOL:.
 
jääris Jos tuota ajan varaamistasi järjellä ajattelee, niin sehän on sikatyhmää ja turhaa rahan haaskausta. MUTTA tässä iässä kun kaikki on mahdollista ja oireesikin laantuneet, ymmärrän hyvin toimintasi. Sydämeni pohjasta toivon, että pikkuinen siellä edelleen on ja kaikki hyvin. :wave:

 
Omasta navasta. Ei sit ukon kanssa jörnitty eilen ei. :eek: Ukko on ruvennut uudestaan miettiin, että riittäiskö nuo kaksi lasta!!! Todella hyvä ajoitus oli moiselle pohdinnalle. Minä hypin pitkin seiniä limojeni kanssa :ashamed: Tuli niin puun takaa tuo pohdinta. H.....i kun nuo miehet ei puhu mitä niitten päässä liikkuu.
 
[/url]

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44).............kp4/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43).....................kp7/24-27.......yk24..............4.
Ottis (42)....................kp7/23-28.......yk10.................1.
Sariella09 (43)...........kp8/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp9/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp10/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp11/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp12/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp15/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp15/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp17/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp17/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp18/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp19/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp22/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp22/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)...........kp23/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41)..............kp23/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp24/29-35........yk11...............2.
haave3 (41).................kp27/28..............y.2v................3.
haave2010 (43)..........kp30/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp31/20-50........y?....................4.

[/url]

RKTT

ikiemo (45).....................dpo20
haave2010 (43).............dpo15 PLUSSA 7.4.2010 dpo 13 :heart: :heart: :heart:
Minnihiiri68 (41)............dpo9
LittleBear (38)................dpo6
ninni-70 (39)..................dpo5
mahdotontako (45)........dpo5
Iida-Karoliina (45).........dpo5
Terri (45)........................dpo2
Taavi166 (38)................dpo0
Rominas (40)..................dpo-1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
[/quote]

 

Yhteistyössä