40+ "So what"!! (vol.9) =)

Huomenta... Eilispäivänä on näköjään täällä huhuiltu ja vähän kaipailtu minua kertomaan kuulumisia... Olin eilispäivän reissun päällä, joten koneelle en ehtinyt ja jätin testailunkin tietoisesti eiliseltä. Tänä aamuna tein sitten jemmassa olleen Predictor-testin... Tällä joulukuussa testailin väärän haamun :ashamed: Siksipä en niin ole kuottanut koko testiin - mutta haamu oli tuolloin enemmänkin harmahtava...
Nyt tänä aaamuna tuo samainen testi näytti haamua - silmillä vaalenpunaiseksi erottavaa, mutta hyvin hailakkaa edelleen. Kiertopäivä on nyt 29. ja 14 dpo... Hajotin koko testin vielä säpäleiksi epäuskossani ja punertava, samanpaksuinen viiva kontrolliviivan kanssa siinä vain haamuilee... ;) Voiko tämä siis olla nyt sitä, mistä yli vuoden haaveiltu!!! ???... Olen vieläkin epäuskoinen, kun kaksi testiä haamulee. Mutta menkoista ei ole näkynyt merkkiäkään ja rintoja kummasti viileksii välillä sivuilta... Ehkä tuoksutkin nyt herkemmin tarttuu nenään... Eilispäivänä ajelimme tuonne Eteläiseen Karjalaan vierailulle ja pysähdyimme matkalla huoltoasemalla - tuntui munkinrasva tulevan vastaan jo huoltsikan ulko-ovella ja tuntui tosi ällöttävältä... Munkkikahvia ei tehnyt mieli :| Pitänen vielä matalaa profiilia asiasta - te saatte tietenkin tehdä omat johtopäätöksenne - raskaanako vai ei ? Hyvää päivänjatkoa kaikille!!! :heart: ....jospa Jääris ja muut plussanneet täältä perässä tullaan =)
 
Ihan aluksi pitää kyllä huomioida haave2010:n haamu. Voi kumpa se nyt sitten kunnon plussaksi muuttuisi. Hyvältä ainakin kuulostaa kun kaksi testiä samaa sanoo. JES, hyvä tästä tulee.

Ikiemolle halaukset. Kaitpa sitä lh:ta on läpi kierron jonkin verran kropassa, mutta mistä johtuu sitten tasavahva viiva kontrollin kanssa, siinäpä kysymys. Nyt en enää muista, miten pongasit oviksen. Testilläkö vai oireilla?

Rominas, jospa se ovis on sittenkin vasta tuloillaan. Mulle on käynyt joskus noin, että ensin tuntuu, että nyt se viiva tummenee päivä päivältä ja sitten vaan tyhjä näyttö. Sitten parin päivän päästä on tullutkin kunnon viiva. Eli jatka vaan testaamista, jos testejä riittää.

Iida-Karoliina, tuo on niin miesmäistä, että ottaa KUNNON annokset macaa, että varmasti tepsii. Kiva kuitenkin että on suostunut sen käyttöön. Tuloksia toivotaan.

Oivikille harmitukset limakalvon ohuudesta. Mutta onneksi lääketieteellisessä on mahdollista jatkaa kasvatusta. Ja jos ei tämä kokeilu ole tuloksekas, niin sitten uudet kuviot ensikierrossa. Kierrot ovat keskenäänkin niin erilaisia, että voi vaikka samalla koktaililla tulla seuraavaksi ihan erilainen tulos. Eikä tässäkään vielä ole yhtään mitään menetetty. Ensiviikolla limis voi olla jo ihan eri luokkaa.

Hyvä, että mies otti tosissaan "clomiluentosi", Ottis. Niitä ei kukaan huvikseen syö, vaan yritystä on oltava.

Jaksuja väsymyksen kanssa kamppaileville. Kevät on semmoista aikaa ja kyllähän tää jatkuva haaveilukin välillä väsyttää. Kaikenlaisesta lääkityksestä puhumattakaan. Mulla on taas "vapaapäivä", sillä esikolle nousi kuume uudestaan. Käytiin jo lääkärissäkin, mutta virustulehdukselta näyttää, joten astmalääkityksen lisäksi ei muuta troppia saatu.

Jääräpäälle toivottelen sopivasti pahaa oloa :)

Noi countdownit on upeita, mur-mur. Jännitys tiivistyy ovista kohti ja suorastaa tihenee tätiä odotellessa.

Mulla on dpo1, joten ei mitään kerrottavaa. Nyt pitäisi kyllä unohtaa päivät pariksi viikoksi, mutta kun noita lugeja laittaa iltaisin, niin vaikka päivä muuten menisi hyvin, niin se kyllä palauttaa asian mieleen. Ja mietinhän mitä koko ajan tätä muutenkin.
 
haave2010 O N N E A. :D Olen niiin äärettömän iloinen puolestasi. Tässä kun on itsekin pakertanut vuoden päivät plussasi antaa toivoa.

jääräpää koita sinä pysyä kasassa vielä viikon päivät. Onneksi oireesi ovat lisääntyneet, jääräpäinen jääräpääkin alkaa uskoa...
 
on: Täällä testattu o:lla. Tänään oli vahvempi viiva kuin eilen mutta ei missään nimessä tasavahvaa vielä.
Ja heh, aamusimpat jahdattu! :D Joten ihan hyvällä mallilla siltä osin asiat. Toivotaan vaan parasta että miehenkin into nyt sitten säilyis koko tulevan vkonlopun yli...
Tosin tuo vieras ja hautajaiset saattavat puhtia ja mahdollisuuksia heikentää roimasti...

Terri: Testejä enään 2 jäljellä mutta ajattelin etten tilaa nyt lisää, joten niillä pakko selvitä...
 
Ottis
Rominas Hienoa, ett simppajahti hyvällä mallilla. Minua kyllä pikkasen huolestuttaa se teidän yövieras, ett miten se varsinkin miehen vireeseen vaikuttaa. Me naisethan ollaan oikean asian edessä valmiita taipumaan vaikka solmulle. Onnea viikonlopun simpansaantiin rutkasti!!

Terri Jaksuja esikon hoitamiseen. Pikaista paranemista pikkuselle :flower:! Kyllä tämä jatkuva haaveilukin varmasti energiaa verottaa.

ON Mä sain tänään kotitestiltä tilaamani arsenaalin postista eli tuli 2 digitaalista viikkonäytöllistä r-testiä, yksi viikkonäytötön ja digitaalinen o-testistö. Hirvittää oikein katella tuota testien määrä, mutt jospa niillä tulokseen päästäisiin.
 
taavi juu kyllä tiukkaa tekee pysyä edes suht rauhallisin mielin ens ke saakka :attn: . Mulla ei sen muutaman päivän takaisen huonovointisuuden jälkeen oo vastaavaa ollut ja tänäaamuna ainoastaan aamulla oli sellainen tietty maku suussa taas mut muuten ei oireita...pelottavaa! Voiko raskausoireet tosiaankin olla sellaisia että yhtenä päivänä kuvottaa ja toisena ei vai pitäiskö niiden mennä niin että joka päivä on vähintään yhtä huono olo kuin edeltävänä päivänä tai muuten on jotain vialla??? En ymmärrä miten ihmiset pääsevät niihin hcgmittauksiin julkisella puolella!!!!? En itse uskalla edes kysyä neuvolasta kun pitää mua varmaan sitten jo todella epäluuloisena...Eikös se aina lääkärin määräämänä tapahdu eli siihen tarvitaan lääkäriltä lähete???
 
Jääris kyllähän R-oireet tulevat monasti aaltomaisesti, vasitenkin noin alkumetreillä. Miulla alkoi pahat oloiset -04 raskaudessa rv7..joskus oli enämpi, joinahin päivinä vähempi.

HCG mittauksen pääsyyn ei tartte välttämättä lääkärin lähetettä, mutta siun ei kannata sinne enää todellakaan mennä kun viikkoja jo kohta 6 kasassa..se todettiin tuolla jo miun km:n aikoihin kun etsin tietoa HCG arvoista&raskausviikoista.
Aivan alkuraskaudessa voidaan katsoa, että nouseeko HCG normalisti - tuplaantuuko joka toinen päivä, myöhemmillä viikoillahan se ei enää tuplaannu! Sinä olet R-testejä tehnyt ja nähnyt että HCG:tä on ihan riittämiin, odottele vain rauhassa eka ultraa:heart:
 
Ottis
Jääris Näin sanottiin Babyidean sivuilla r-pahoinvoinnista: Raskauspahoinvointi alkamisajankohta ajoittuu yleensä kuudennen raskausviikon paikkeille. Silloin istukka alkaa erittää gonadotropiinia, raskaushormoonia. Oireet huipentuvat kahdeksannella/yhdeksännellä raskausviikolla ja vähentyvät yleensä 13. viikon jälkeen.

Odottelehan vain rauhassa :). Tosin täytyy muistaa, ett on oireettomiakin raskauksia eikä kaikille edes tule pahoinvointia.
 
Ottis
Mur-mur Kiitos :flower:! Toivotaan toivotaan. Mua ei haittaa yhtään, vaikka jäis paljon ovistestejä käyttämättä. Senhän tekin kuitenkin jo tiedätte, ett r-testit saan kulumaan :). Niitä ei ole koskaan liikaa. Ovistestejäkin saa haaskattua jos testaa tavallisella puikkotestillä ja herkällä ip ja muutamana aamuna digitestillä. Ja on kumma jos Oili pääsee karkuun.
 
Tää on kummallista. Ovuloinkohan minä kaksi kertaa vai mitä tää nyt on. Ihan torstain kunniaksi otin ja tein o-testin. Välittömästi heti testiin piirtyi kaksi tummaa viivaa. Viikko sitten jomotteli mahan sivulta ja ajattelin tuolloin oviksen olevan. Koko viikon on limaa tullut ihan sakeana koko ajan, ihan on hävettänyt. Testit näytti haaleaa silloin viikko sitten, sen jälkeen häipyi kokonaan ja nyt sitten rävähti täysillä. Muistaakseni moisesta on joku aiemmin täällä maininnut.

Täähän jännää on.
 
Mie jo luulin vuotoni loppuvan ja ajattelin, jotta vähäis't on..mutta tänään sitten yllättäin alkoi hiukka runsastumaan - ei kuitenkaan vielä kovasti..väsy on edelleen mahdoton ja lämmöt ei tunnu laskevan, nyt 37.1C.. :eek: ..kipiäksi taidan tulla, koska lämmöt on AINA laskeneet vuorokauden sisään vuodon alkamisesta..
 
taavi166 nyt kuule simppasten keruuseen ja mars!!!:wave: ;)

Etkö viikko sitten saanut vahvaa viivaa O-testiin?..limathan monasti on ENNEN ovista..

Voit tosin ovuloida jo toistamiseenkin, se kyllä harvinaisempaa..

..tai..ettei olisi jo tärppi käynyt.. :)..kaikki tuntuu tällä saralla olevan mahdollista ..miten pitkä aika tar-kal-leen noista jomotteluista on?..
 
Jomotteluista on t a r k a l l e e n kuusi päivää. Että ei tässä tärpännyt vielä ole. Viikko sitten viivat oli testissä juu, mutta haalistu tämän viikon aikana pois ja jo meinasin lopettaa tikuttelun. En sit lopettanut vaan testasin pari tuntia sitten railakkaat kaksi viivaa. Testiviiva yhtä vahva kuin kontrolli. Tiedä sitten mitä meinaa muuta kun jörnimistä. :D
 
taavi166 Ok, jymmärsin ;) ..tuota..miksi vielä testilit O-testeillä viikon aikana?.. =) ..

..noista muista viivoista kun ei sen ovis plussan jälkeen tarvitse välittää..ellei sitten kierron lopulla halua niillä raskautta kopaista näyttäisikö..
 
Hullulla on hullut huvit :p Ei vais, tämä taisi olla toinen kierto missä testailin ja kun tuo kiertoni on mitä sattuu niin siksi testailin. Ekalla kerralla kun kävi niin, että aloitin testailun liian myöhään ja ovis meni jo, katselin niitä hiipuvia viivoja :( Silloin joku ohjeisti, että ovis on vasta edessäpäin. No ei ollut, täti tuli. Kait nyt varmuuden varmuudeksi tein samoin. Eikä kyllä tämäkään tulos mitenkään tuota kiertoani selventänyt. Tässä parin tunnin aikana on kerennyt jo miettiin koko testin toimivuutta meikäläisellä. :( Ja sit tätä hullua kiertoani. Sitä en enää yhtään ihmettele, että tämä raskautumiseni näin vaikeaa on. Enemmän ihmettelen sitä, että noita muksuja on onnistuttu jo kaksi tekemään. ;)
 
Ottis
Taavi166 Nyt vain simppasia keräilemään ja joutuin. Onnea jahtiin + :heart:! Ei vara venettä kaada. Ja vaikka raskaanakin olisit, niin siemennesteenhän sanotaan auttavan kiinnittymistä. Haluatko RKTT-listalle?

Mur-mur Oletko sitten satavarma, ettet ole raskaana?
 

Yhteistyössä