40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis Kyll nuo meihetkin osaa... Muutaman kerran just tuo 10-15 min on ollut LIIIAN pitkä aika odottamiseen... Meillä mies ei ole jaksanu oottaa ja painanu kaasua ja olen sitten joutunut soittaan perään, että "Ehditkö kauaskin? Nyt olis poika valmiina ja koirat kuosissa!!!" Ja sieltä se sitte kiltisti körötteli meitä hakeen...Näin jälkikäteen naurattaa mutta tapahtumahetkellä kyllä poskihampaat narskuivat... :D
 
Rominas Minulla oli tässä kierrossa tosi vähän ovis oireita mutta sit 2 pv ennen viivojen vahvistumista tuli limat.. ja sitä selkäsärkyäkin pukkas ja oikealla puolella muniksessa tuntemuksia myös..Jospa kohta testissä näkyy oilin tulo kuiteskin..
 
Tänään on täällä ollut tapahtumarikaspäivä. Nyt tulee paljon kirjoitusvirheitä olen jo aika väsy sori.

Terri juu ensi vuoden puolelle menee =) la vaikka en sitä osaa laskeakaan tässä alkoin siirto jutussa.

Ottis ei ehkä kannata sitä macaa ja lääkkeitä miksata, näet sitten miten ne lääkkeet toimii itellään ja eihän sitä tiedä vaikka se macakin voi "sotkea" niitä lääkkeiden vaikutuksia. Hyvä, kun kilppari arvo on kohdallaan ja vointi hyvä.

Inia hienoa, että pääset toivomaasi hoitoon. Miten on onko samat lääkkeet ja sävlet ( lyhyt kaava ) vai kesivätkö jotain uutta? Montako alkota teillä on vielä odottamassa? Ei ole tosiaankaan pakko vastata.

Mur-Mur entäs, jos sinulle ei se maca sovi, kun maistuu sinusta niin ikävälle? Ikävää olla väsynyt, toivottavasti menee pian ohi.

Ikiemo no voi viipale, uskoin sinun + :(

Rominas jospa se ovist on jo ovella ja ilmoittelee tulostaan.

Haave2010 haamulle vahvistumista, joko tänään testasit uudestaan???

ON no niin kävin ultrassa ja tosiaan ei ollut limis kasvanut odotetusti. Luomunahan siis minulla kasvaa hyvä limis ja oviskin on jo näillä kp:llä. Nyt lisättiin vähän lääkettä ja ma uusi ultra, jos limis ok niin sitten pääsen tässä kierrossa kokeilemaan selviääkö alkio/t sulatuksesta ( pakkasessa vain kaksi alkiota ). Jos limis ei kasva toivotusti niin tämä kierto menee ohi ja sitten mietitään jatkoa. Varmaan luomukiertoon sitten yritetään, mutta sitten taas haasteita sen ajoituksen kanssa, no mutta mikä kiire tässä on valmiissa maailmassa. Se tulee sitten, kun on sen aika :saint:
 
Ottis ei miun olo ole millään tavalla esim. flunssainen..nyt lämmöt vielä 36.8C
..tosi väsy olen kyllä ollut(kevätväsymys?) ja illasta noita jalan repimis kipuja. Vuotoa on todella niukasti ja ei kunnon syvän punaista, ennemminkin sellaista vaaleampaa ja limaista..nenänpieliin ja leukaan tullut kauheita finnejä?!! :eek: ..olisiko tuo Maca syynä..

Tänään tuli testit postissa ja nyt taas alkaa oviksen metsästys pikku hiljaksiin =) täytyykin aloitella jo kp9 ettei pääse vilahtamaan ohi! ;)
 
Ottis
I-K Minä olisin niin kiitollinen jos joku vähän tuota minun miestä koluuttelis :headwall:. Mutt, mutt.. tänä iltana kun hän oli jo hiipinyt sänkyyn, menin minä perässä Clomifen-purnukkaani kilistellen ja sanoin, että:"Nämä on sellaisia myrkkyjä, ett jos minä niitä nyt alan syömään, haluan tosiaankin, etten tee sitä huvin vuoksi ja suotta!. Mies ei edes silmiin kattonut saati yrittänyt kiemurrella vastuustaan, vaan nyökkäili niin terhakkaasti, ett vasta ku vintille kipusin, muistin hänellä olleen niskan jäykän tohon ylös-alas-suuntaankin :LOL:. Eli kyllä mä uskon, ett viesti alkaa hiljalleen mennä perille. Ja kun viime kierrossa selvää kiinnittymistä oli, voi olla ett miehen simppaset ovat jo tointuneet miehen lääkityksen vähentämisen myötä. En viiti nyt raasua kovin painostaa, ett saan kanssa piliä sit ku sitä pyydän. Eilen jo siitä sanoin, ett nyt on niin kovat panokset pelissä, että kun vihjaankaan, ett jörnästäs, hänellä ei ole muuta vaihtoehtoa kuin sanoa: "Kyllä, rakas!". Siihen huokas raskaasti, mutt myöntyi.

Rominas Voin kuvitella leukaperiä tuossa tilanteessa vähän kirranneen. Anteeks, ett muistin sun toissapäivänä saaneen melko vahva viivasen o-testiin. Kyllä se Oili sieltä tulee ku limatulpankin jo tieltään pukkasi :).

O-testeistä puheenollen. Mullon niitä nyt valtava arsenaali, sillä posti toi tänään 12 puikko-ovistestiä testiä ja 5 kpl niitä herkempiä, niitä vaaleanpunaisia :). Ihan hirvitti ku mun testilaatikkoni ihan puoliksi täyttyi niistä. Viel ku tulee ne tilaamani r-testit, niin toivon, ettei mun ikuna koskaan milloinkaan tarvis niitä enempää tilaillakaan. Varsinkaan o-testejä.

Tekeeköhän noi Clomit tän vai mikä mutt tänään olin illalla ihan pystyyn nukahtaa. 7 aikaan meninkin jo huovan alle köllimään, mutt miehen veli soitti ja siihen jäi ne huilimiset. Kävin googlen kauttaa Clomi-kokemuksia lukemassa ja päätin olla enempi lukematta, sillä en todellakaan halua mitään yöhikoiluja tai -valvomisia :(. Toisaalta, jos vois olla varma, ett tästä on hyötyä, niin mikä ettei, sitä voisi kärsiä paljonkin. Joten, enpäs nyt valitakaan ku yritän vaan keskittyä ajattelemaan positiivisesti ;).
 
Oivikki huonoa oloa varmaan pukkasi tuosta macasta kun otin alkuun liian paljon, vähensin nyt yhden kaffelusikallisen verran.

Vielä muutaman päivän popsin ja pidän viikon tauon..ja mie käsitin niin, että juuri TAUON aikana sen tehon huomaakin!?..

Väsy on melko varmasti kevät sellaista..on vain jaksettava ja vitamiineja purkista koetan syödä kun ei oikein hedelmät meinaa maistua:/ ..


Mie niin kovasti siulle nyt toivon sitä plussaa!!!:heart::heart::heart:
 
Ottis
Oivikki Sun tekstiä lukiessa jo hävettää niin edellinen marmatukseni, ett poistaisin sen, jos voisin olla varma, ettei se kenenkään just sitä lukevan silmien alta livahtaisi. Sulla on just oikeata mielenmalttia ja kärsivällisyyttä mitä minäkin tarvitsisin. Nyt varmaa saan sitten ihan satasella ja kaikin raajoin peukuttaa, ett sulla maanantaina olisi limikset hyvässä kunnossa ja että myös pikkuiset pakastuksesta selviäisivät :heart:+:heart:!!

Mur-mur Tolokutonta väsyä täälläkin. Taitaa olla kevättä ilmassa. Mulla käy aina näin, mutt toukokuussa elämä voittaa, kun on alkuyöstäkin jo valoisaa :).
 
Ämy mullakin sitä kokemusta lääkkeellisestä vaikka se ei sitten 100 % onnistunutkaan eli ihan kaikki ei kuitenkaan ulos viimeisessä km:ssani tullut. Mutta ne riekaleet ovat juuri sitä ainesta mitä sieltä kohdusta kuuluu km:ssa ulos tulla. Mulla niitä tuli puolitoistaviikkoa ja vielä ultrassakin silloin lääkäri kommentoi että kohdunsuu tursuaa residuaa ja laittoi lähetteen kaavintaan. Sieltä tosiaan pitäis tulla ulos myös se sikiöpussi joka mulla oli jotain pari senttiä. Mun näkemys asiasta on että sitä istukan ripettä saa aika lailla tulla ulos ennen kuin se kokonaan on tullut. Ehdottomasti käy ultrassa tarkistuttamassa sitten tilanne onko kaikki tullut ulos ettei tule tulehduksia ja pääset nopeasti jatkotoimenpiteisiin (kaaavintaan) jos tarve vaatii. Minä olin sairaalassa lääkkeellisessä tyhjennyksessä. En kokenut mitään kovia kipuja kun oli niin hyvät kipulääkkeet ja voin koko sen ajan ihan hyvin tosin olin saanut myös ennalta pahoinvointilääkkeen.
 
Juu Ottis noista Clomeista voi tulla noita sivuvaikutuksia..vaan MITÄ sie et tämän vaavihaaveen vuoksi tekis??..niin, kaikkesi varmaan teet jotta pienen syliin saisit!!!:heart::) ..ei ne pienet yövalvomiset ja kuumotushikoilutukset ole mitään.. ;)
 
Juu eilen oli mieletön pahoinvointi aamusta iltaan mutta arvasin että tänään ei sitten ole jotta saisin taas huolestua :kieh: . Eli tänään ollut uskomattoman hyvä olo eikä juurikaan sellaista tietynlaista pahaa makua suussa kuin eilen. Tosin päivällä piti pitää nakkikastiketta syödessäni taukoa kun alkoi ällöttää ko. ruoka. Mut oon niiin huono kokki et se ei ollis muutenkaan tavatonta :LOL: mulla oli nimmittäin jauhot loppu ja jouduin improvisoimaan... Lapset eivät suostuneet syömään kastiketta ollenkaan vaan pelkkää perunaa :whistle: :ashamed: :LOL: . Ja sitten aamupäivälllä tuli yhtäkkiä sellainen olo et jos en just nyt saa suuhuni jotain sapuskaa niiin ylös tulee :whistle: . Tosin en tiedä onko sillä vaikutusta että viime yö meni yllättävän hyvin eli sain nukuttua tavanoomaista paremmin kun taas edellisyö meni ihan huonoilla yöunilla. Nytkin tarttis jo mennä nukkumaan.
 
Jääris, mie en saanut pahoinvointilääkettä mutta Litalginea meni suoraan suoneen sen tokan lääkeen laiton jälkeen kun alkoi supistella. Miulle hoitaja kyllä sanoi, että noilla viikoilla(7) ei välttämättä tule juuri mitään sellaista kovin näkyvää siellä vuodon mukana..miulla vuoto oli myös aika niukkaa, kotonakin vuoti lyhyen aikaa enää.

Vaan se on niin tapauskohtaista, jokaisella omanlaisensa.
 
Se ultra on ens viikon keskiviikkona jolloin olis rv 6+5. Tänään on 5+5. Varasin myös toisen ultra-ajan niin että se on just ennen neuvolaa jolloin olis joku rv8+5 (jos niin pitkälle päästään). Viimeks tein samoin kun halusin varmistaa onko aihetta mennä neuvolaan ja silloinhan ei sitten ollut...
 
Ottis
Jääris Hienoa, ett olet jo luottavaisemmalla mielellä :). En mä näemmä ihan hukassa ollutkaan ku muistin, ett keskiviikkona sulla se ultra oli. Hirmusesti sinne onnea jo nyt, vaikka varmasti sitä ehditään täällä vielä jännätä + :heart:.

Mä lähden tästä kans nukkumaan. Kauniita unosia kaikille! t. Ottis
 
Ottis ei ole minunkaan mieli ollut ja aina ole näin rauhallinen, joten rauhassa saa tuuletella, mustelepa vaan minunkin kiukkuani kiirastorstaina taisi olla. Itsekkin ihmetelin miten otan nyt tämän kuumeilun näinkin rauhallisesti, mutta jotenkin tuli vahvasti se tunne, että viime kädessä tämä toiveen totueminen ei ole käsissäni. Tästähän Luemton ja me muutkin puheltiin pääsiäisen aikana.

Mur-Mur kiitos. Jännä miksi toisille tulee kevät väsymystä ja toisille ( esim. minulle ) syys väsymystä.

Mahdotontako kiitos onnen toivotuksita.

Jääris enään vko ultraan. Jakusuja sen odottamiseen.
 
Ottis
Oivikki Niin minäkin olen ollut oivaltavinani, ettei vauvan saanti todellakaan ole minun käsissäni, vaan se minulle/ meille suodaan, jos se niin on määrätty. Kuulostaa henkevältä, mutt kohtalo kai näitä juttuja ohjaa. Mä vaan vähän avitan ;).
 
Ottis
[/url]

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44).............kp3/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43).....................kp6/24-27.......yk24..............4.
Ottis (42)....................kp6/23-28.......yk10.................1.
Sariella09 (43)...........kp7/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp8/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp9/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp10/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp11/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp14/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp14/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp16/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp16/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp17/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp18/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp21/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp21/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)...........kp22/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41)..............kp22/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp23/29-35........yk11...............2.
haave3 (41).................kp26/28..............y.2v................3.
haave2010 (43)..........kp29/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp30/20-50........y?....................4.

[/url]

RKTT

ikiemo (45).....................dpo19
haave2010 (43).............dpo14
Minnihiiri68 (41)............dpo8
LittleBear (38)................dpo5
ninni-70 (39)..................dpo4
mahdotontako (45)........dpo4
Iida-Karoliina (45).........dpo4
Terri (45)........................dpo1
Taavi166 (38)................dpo-1

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 

Yhteistyössä