40+ "So what"!! (vol.9) =)

Mulla itselläni on kyllä tuntemuksia nyt muniksissa - kasvukipuja =)

..ja jos lyhyt kierto merkkaisi aikaista ovista, on miunkin valmistauduttava Oili neidin vierailuun 5vrk. sisällä..

Mie olen ollut tänään niiiiin saamaton ja vetelä:eek: ..mies hurjana siivoillu, käynyt kaupoilla, tehnyt ruoat..nytkin vaihtelee puhtaita petivaatteita sänkyymme..ja toipa vielä miulle punaviini pullonkin..hmmm..jospa illasta vähän palkihteisi miestä sitten :whistle: :p ..tiedätte kyllä "miten".. :D

Ps. aloitin kyllä itsekkin imuroimaan ja marmatin koko ajan kun niiiin tympi..mies koppaisi imurin kädestäni tuumaten "anna tänne"..ja imuroi itse!..juuuuuh B)..mutta oikiasti, miulla on tosi kakka oloinen ollunna tänään..illalla join vain yhden olusen, ei siis krapulakaan..vai onko?.. :/ ..olisko näin, että viinan vähyyttä.. :snotty:
 
[/url]

[/url]

Nimi (ikä )........... Kiertopv....Yrityskierto...Monesko haaveissa

mur-mur (44).............kp5/26-28..yk11 (km2/10)......3./2. yht.
liiza (43).....................kp8/24-27.......yk24..............4.
Ottis (42)....................kp8/23-28.......yk10.................1.
Sariella09 (43)...........kp9/40..............yk?.............5./1.yht.
happihyppy (39)..........kp10/28............yk6(27).........3./1.yht.
Lumisydän (45)...........kp11/28-32.........yk?..................?
Rominas (40)...............kp12/25-27........yk10.................2.
Inia (43)....................kp13/26-30......yk20...........1.
oivikki (41)..................kp16/23-27........yk10...............1.
Terri (45).....................kp16/27-32........y.2,5v.............2.
Iida-Karoliina (45)......kp18/23-26.......yk12...............5./1. yht.
Little Bear (37)............kp18/23-24........y.n.2v.............1.
nillanilla (42)...............kp19/28-33.........yk9.................1.
Mahdotontako (45)......kp20/29.............yk6...............1.yht.
taavi166 (38)..............kp23/28-42.........yk12...............3.
Minnihiiri68 (41).........kp23/25-28........yk5.................2.
onlydream (37)...........kp24/23-29.........yk?.................3.
Taikakuu (41)..............kp24/27-32........y.n.3v..............2./1.yht.
ninni-70 (39)...............kp25/29-35........yk11...............2.
haave3 (41).................kp28/28..............y.2v................3.
haave2010 (43)..........kp31/29-30........yk14...............4./1.yht.
ikiemo (45)..................kp32/20-50........y?....................4.

[/url]

RKTT

ikiemo (45).....................dpo21
haave2010 (43).............dpo16 PLUSSA 7.4.2010 dpo 13 :heart: :heart: :heart:
Minnihiiri68 (41)............dpo10
LittleBear (38)................dpo7
ninni-70 (39)..................dpo6
mahdotontako (45)........dpo6
Iida-Karoliina (45).........dpo6
Terri (45)........................dpo3
Taavi166 (38)................dpo1
Rominas (40)..................dpo0

[/b]
[/i]

ovistestiplussapäivä = dpo-1
seuraava (eli oletettu ovispäivä, myös ilman testiä itse oletettu ovispäivä ) = dpo0
sitten dpo1, jne.
hoitopäivä = pp0; sitten pp1 jne.
 
Kyllä pä päviä vilahtaa, kun lähtee jonnekin hiukan pidemmälle käymään.

Jääris hyvä, kun on oireita :)

Ottis
on se jännää sitä ovista odotella, tsemppiä. Niin ei tämä tihkuvuoto ole mukava juttu.

Mur-Mur toivottavasti ei kuitenkaan ole mistään tulehduksesta kyse.

Haave3 mikä olo on, oletko testannut?

ON tihkuvuoto jatkuu, olin siinä luulossa, että lääkkeellinen pas on varma tapa pääsät siirtoon, kun lääkkeillä kasvatetaan limistä. En tiennyt, että näinkin voi käydä. Onneksi kuitenkin aikaisemmin omassa kierrossa on kasvanut ok limakalvo, joten sitä sitten odottelemaan.
 
Oivikki: Joo, onneksi yksi talletus turvassa!! Ja jos muuta ei heru, niin sitte se vaan niin menee ja toivotaan jälleen kerran parasta.

Isäntä meni tuonne mökille enolleni ilta konjakille joten saan hetken omaa aikaa, siis ihan rauhassa. Toki pyysivät minuakin mukaan mutta en taida jaksaa liikuttaa jalkojani tuota ruhtinaallista 50m matkaa. Ja jos totta puhutaan, kyllä mulle tämä sukulointi jo tälle päivälle piisais... Tulis nyt ukko-kulta vaan tänne .... ;)

Ottis: Tsemppiä oviksen odotteluun!!

Tosiaan, HAAVE3, oletko testaillut???

Entäpä ninni-70 ?
 
Hei pitkästä aikaa. Nyt mun oli ihan pakko aktivoitua, kun tiedän että täältä saa KAIKEN avun mitä ihminen vain kaipaa :)
(olen jo tuonne lapsettomuuspuolelle kirjoitellut, kun meillä on suunnitteluaika lapsettomuuspolille tämän kuun lopussa ja tod.näk. ivf tulossa kesäkuussa...)

Muttamutta. Tänään, kp 27/29, oloni on ollut ihan kummallinen koko päivän ja ajattelin sitten piruuttani tehdä raskaustestin ja niinpä se siinä olla möllöttää ihmeellinen viiva.

Mä en oikeasti voi käsittää tätä. Yritystä takana siis 2 vuotta, yksi tuulimuna yli vuosi sitten ja mikä tämä nyt sitten on? Juuri kun meidän piti mennä hoitoihin...


Sitä vaan tässä kyselen, että millaisia kokemuksia teillä rakkaat sisaret on tuosta first signal -testistä?

Kävimme polilla 1.4. ja silloin lääkäri sanoi ovulaation juuri olleen, eli ovulaatiosta on siis about 10 pv.

Kysyy Siiri, joka on aivan sekaisin
 
Kyllä se se on, Siiri Sisilisko, ainakin minun ymmärtääkseni. PLUSSA! Selkeästi on väriä eikä mikään haamunen. Onko tuo testi herkkä, 10 yksikön testi, kun jo dpo 10:nä noin hyvän tuloksen antaa? Mielestäni nyt on onnittelut paikallaan :heart:
 
Siiri Sisilisko täältähän saat ihka oikian ja varman vastauksen..SIE OLET PIENENIIN PÄIN - ONNEKSI OLKOONN!!!:wave::heart:

..tuo testi on 20mIU/ml, eli ei edes herkkä, sillä suositellaan testailemaan kun menkat on myöhässä..siis aivan IHANA JUTTU!!:heart: ..miten tämä elämä voikin näin suurenmoisesti välistä yllättää!!! :)

..ja tuota viivakkaan ei tartte tihrustaa katsella, näkyy todella hyvin ja siulla jotain dpo 8-10 ehkä nyt - Wauuu miten hienosti jo näkyy, on HCG:tä paljon!!!

Mie tästä korkkaankin vielä olusen tämän ihanan uutisen johdosta - Hölökyn kölökyn!!:wave:
 
SS ei olisi sillä vielä mitään vahinkoa pienelle :) ..liruta lasiin hieman sitä viinukkata ja skoolaa tämän asian kunniaksi - Kippis miekin täältä laitan!!! ;)

..onko siun mies lietsun päällä..töissä?..tietääkö jo asiasta.. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
SS ei olisi sillä vielä mitään vahinkoa pienelle :) ..liruta lasiin hieman sitä viinukkata ja skoolaa tämän asian kunniaksi - Kippis miekin täältä laitan!!! ;)

..onko siun mies lietsun päällä..töissä?..tietääkö jo asiasta.. =)
Lietsussa poikaporukalla =) Ei tiedä. Ajattelin kertoa, kunhan kotiutuu, kohta se varmaan sieltä jo ilmestyy. Ei näin vanhana jaksa aamuun saakka.
 
Kyllä miulla nuo lämmöt taitaa olla koholla myös ennen ovistakin hieman..nousee ilm. silloin kun munarakkulat kasvavat..selailin vanhoja kirjoituksia ja juuri kierto takaperin sama homma - silloin kun luulin tuon oviksen olevan aiemmin, vaikka ei sitten ollutkaan. Tänään on masu ollut pinkeä, pientä tuntemusta muniksissa ja väsy jatkuu..
 
Ottis
Hyvä mur-mur, ett löytyy jo vähän syytä lämpöilyyn. Huomasin just olleeni täyspölvästi. Päivällä vertasin mahdotontakon o-testiä omaani ja just huomasin, ett hän jo RKTT-listalla :headwall:.

Rominas lupsakkaa loppuehtoota sulle miehes kanssa. Koita nyt saada se kallistettua :).

Minä en tänä iltana viitsinyt sittenkään simppajahtiin vaivautua. Odottelen niitä parempia limoja siihen puuhaan. Tänään hetken aikaa jotain jo tuntuikin, mutt paperiin ei tule mitään. Himpula jos menee kierto plörinäks ihan sillä ku on ite niin kuiva, ettei haluta yhtään :/ . Sit toisekseen, meillä mies katteli taas mieluummin ikivanhoja ja kuluneita Kummeleita kuin, ett olis töllötellyt jotain vain minun kanssani. Just nyt sellanen olo, ett tekis mieli kuristaa mokoma tylsimys :(.
 
Ottis äläpäs huoli..jos tuntuu, että kuivuus siellä alakerrassa ovis aikaan vaivaa, osta ihan liukastetta..sellaista tavan liukastetta, joka ei ole silikoonipohjainen tai sisällä siittiöitä tappavia aineita..

..esim..

http://www.apteekki.com/shop/product_catalog.php?c=117

..meillä ainahin Prismassa on muistakseni sitä Jelly liukastetta =)
 

Yhteistyössä