40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Kiitos mur-mur vinkistä, vaan kun meillä ei ole sittareita lähellä. Mutt toisaalta uskon, ett saan paikat liukastumaan sit ku se hetki tulee, jos vain haluan sitä, ju nou ;). Mutt nyt mun on mentävä nukkumaan. Kauniita unia yölinnuillekin |O!!
 
Ottis ai nou!!;) ..mie vaan ajattelin, että JOS et olekkaan "härilläsi"..on se kurja jos kuivuttaan rutisee paikat ja toinen j**stää:eek: ..äkkiäkös sie jostain nettifirmalta tilaat ja putkilo siulla jo näpissä viim. keskiviikkona!:wave:

..sylki ja tavan voide ei niin hyvä..

Unukkata sinnehin..ja kaikille muillehin!!!
:heart:..
 
..lämmöistä vielä pikaiseen..

Ruumiinlämöä nostavat mm: sukusolujen kasvu, kuukautiset ja raskaus..

..siinähän niitä ja miulla nuo kuukautiset ekaksi ja sitten munisten kasvaminen, mitä ilmeisemmin =) ..nyt 37C..vaan tuota alkomahoolia on tullut nautiskeltua ja sehin nostaa :p
 
Täällä lomalainen ilmoittautuu nopsaan kännykän kautta :)

Täällä dpo11 ja predictorin herkässä testissä näkyi haalea viiva :heart: Näyttäis siltä että raskaanahan tässä ollaan :) Nyt parina päivänä on ollut samanlaista kuvotusta kuin esikoisen raskauden alussa, joten aavistin että nyt saatoi tärpätä...

kirjoittelen lisää kun pääsen netin ääreen. Plussatuulia kaikille!
 
ONNEA ONNEA Minnihiiiri ja Siiri Sisilisko :flower: :flower: :heart: . Kyllä keväällä on selvä vaikutus hormoneihin :D

Mulla on tänään vaihteeksi oireeton päivä...ainakin toistaiseksi :kieh: . Yö tuli valvottua kuopuksen kanssa ja eilen kuvotusta oli myöhäiseen iltaan saakka. Mulla ainakin oireet sitten ilmeisesti aaltoilee.
 
Ottis
Mur-mur Eihän ne paikat tänä aamuna olleet sitten yhtään kuivat, kun mies otti asiakseen vähän mua lämmitellä. Tosin aamuyöstä pidin sellaisen saarnan, ettei hänellä ollut muuta vaihtoehtoa :LOL:. Mutt lopulta mies sanoi 'sen' olleen ihan valtavan liukas :ashamed: ;). Että tämmöistä. Ts. Simppatili avattu ihan ok-ajoituksella ja nyt sit jännätään milloin se Oili oikeasti tulee. Päivän toisesta pisusta klo 10 tein o-testin niinkuin eilenkin ja tänään aavistuksen verran vahvempaa näytti kuin eilen. Noi on ollut niitä 20mIU/ml-testejä tai jotain. Milloinkahan kannattas lyödä peliin ne herkemmät? Huomisaamuna en vielä taida viittiä digitestiä tehdä, ku pitäähän niitä säästää seuraavaan kiertoon. Olen nimittäin päättänyt, ett enää en tilaa o-testejä =), r-testejä vain jos ne loppuu.

Psst. Alkuyöstä oli alavatsa niiiin kipeä, ettei totta ollenkaan. Nippaili muutamaan kertaan niin, ett henki oli salpautua. Vähällä olin miehen herättää kanssani kärsimään, mutt se meni ohi sit noin puolessa tunnissa, kun en enää yrittänytkään maata selälläni. Nyt pupuillessakin tuntui yllättäen kipua munisten ja kohdun paikkeilla varsinkin 'ratsastaessa'. Esteratsastukseen ei näillä kaluilla musta nyt olis :).

 
Ottis
Mimmimamma Tuuhan laittaan SS ja Minnihiiri68 yrjöklubiin myös!! Meinasin kopsata tiedoston jo, mutt huomasin, ett oothan sä Haave2010:n sinne laittanut jo ja niin ajattelin vielä malttaa odotella :headwall:. Mutt niin on mahtavia nää plussauutiset, ett ihan tulee hinku päästä just ihan heti itsekin plussaamaan :heart: =).
 
Jaahas..kp olis 29/28..meikä ihmettelee missä täti luuraa..eikä edes tuhruta yhtään.Enpä muista aikaa että täti näin olisi hukanteillä.99,9%varma että ei ole raskaudesta hukkuneet..vaan ihan jotain muuta..huoh..No joka tapauksessa Onnea hurjasti ainakin viimeksi plussanneille Siirille,Minnille ja Haave-kaimalle!!Ihanaa!
 
Huomenta! Olen ollut viimeisen viikon reissussa. Nyt koettelin nopeasti lueskella kuulumisia täällä.

Ämy :hug:.

Siiri sisilisko, onnea! On tosiaan selkeä viiva eikä haamu joten lupaavalta näyttää!!! Onnea myös haave2010 ja minnihiiri68!!!

ON: Minulla pitäisi alkaa kuukautiset jo dpo 11. Niin mur mur kyseli että miten luteaalivaihe on käyttäytynyt jos kierto on ollut pidempi. Minä en olekaan hoksannut sitä tarkkailla kuin nämä viimeiset kaksi kiertoa, jotka ovat olleet 29 vrk ja niissä on ollut tuo 12 pv. Täytyis yrittää laskea näistä palstan tiedoista jos saisin aikaiseksi että mitä se oli noissa pidemmissä kierroissa.

En kuitenkaan vielä aamulla tehnyt testiä vaikka mielessä käväisikin. Ei sen kummempaa oiretta ole kun mitä muissakaan kierrossa, mutta vielä on muutama päivä aikaa oireiden esiin tulla..
 
Minnihiirelle onnittelut.

Ja kiitos onnitteluista. Tänä aamuna sain sitten vielä selkeämmän viivan. Mies kotiutui eilen (tai siis tänään) klo 01, kerroin uutisen heti ja onnellinen hymy huulilla tuo näytti nukahtavan. Paitsi, että se tuulimuna siellä senkin takaraivossa jytäjää, kun totesi, että tästä ei sitten kerrota kellekään ennen lapsen syntymää! (Pakko kai meidän on kun, meidät vihitäänkin tässä välissä ja siinä vaiheessa (josjosjos) mun vatsa kyllä jo näkyy.)

Tuntuu vaan niin hassulta, kun juuri on käyty siellä polilla ja lekuritäti ilmoitti, että tässä iässä munasolut on jo vanhoja, eikä niistä välttis enää mitään kasva... ainakaan ilman apuja. Ultrattuaan minut totesi tosiaan ovulaation juuri olleen ja munasarjojen näyttävät "ihan hyviltä" tämän ikäiseksi. Nyt on sitten pelko persiissä ja hillitön odotus viikolla 7, että pääsee alkuraskauden ultraan. Kukas kertoo missä vaiheessa tuo aikaisintaan kannattaa tehdä?

Mä oon siis vieläkin aivan pöllämystynyt siitä, mitä luonto voikaan saada aikaiseksi... täytyy käydä apteekista hakemassa sellainen digitesti, niin näkee (jos näkee) sen ihan kirjotettunakin.

:hug:
 
ss, onkohan meilla sama lääkäri, mun lääkäri nimittäin kuulosti yhtä positiiviselta ja innoittavalta :(. Joku lapsettomuuslääkärilla käynyt täällä kirjoitti kokemuksestaan joidenkin lapsettomuuslääkärien asenteesta, että jos nelikymppinen asiakas kuulostaa toiveikaalta niin lääkäri pitää hörhönä:kieh: :kieh: :( :( .

Onneksi täällä palstalla saa olla toiveikas =) .
 
Huhtikuun alku onkin ollut hedelmällinen, kun plussia satelee kuin mainoksessa. Paljon onnea, Minnihiiri68. Kannustaa tällaista ikikuumeilijaakin jatkamaan, vaikka olettehan te plussanneet vuosikausia minua nuorempia.
 
Ottis
Terri Älähän nyt ikääs moiti. Sähän voit itsekin vielä yllättää. Mutt totta puhuen, toi Haave2010:n plussa sai ainakin minut vielä uskomaan mahdollisuuksiini. Plussaisia kevättuulia kaikille ja ja kaikkialla :heart:!
 

Yhteistyössä