40+ "So what"!! (vol.9) =)

Ottis
Mur-mur Mulla on luteaalivaihe vaihdellut välillä 13-15 päivää. Mitähän se herkkyys noissa o-testeissä tarkoittaa? Pelkään näet, ett jos liian herkkä testi, ett bongaakin oviksen liian varhain, vai onko niin, että vain vahvempaa viivaa pukkaa? Mullahan ei niillä vähemmän herkillä viimeksi kunnon ovisviivaa tullutkaan. Joka tapauksessa 12 puikkoa tilasin, joten niitä pitäisi riittää kahteen jos ei useampaankin kiertoon.

ON Meillä taas linjat pätkinyt illan ja olen miehen koneella kun oman ei pelitä.

Terri Juu, mä lähden soitellen sotaan :).

Miten kalliita muuten noi Clomit ja Terot on? Meinaan, ett otanko heti kerralla sumeilematta sen gynen kirjoittaman 4 kk:n satsin vai haenko vain yhtä kiertoa varten kerralla, jos sattuisikin lykästämään?
 
Ottis
Jääris Sori, ett yllytin sua o-testiä tekemään :hug:. Älä ihmeessä testaa jos pelottaa. Minä uskon, että km:n pelko pysyy sitkeässä ku se on minussakin niin tiukassa kiinni, vaikka siitä aikaa jo 8 kuukautta. Ei se mielestä hetkessä häivy, ett pikkuisensa voi hetkessä menettää :(. Nuo ensimmäiset viikot ne vasta piinaavia ovat.
 
Terri, Ottis, Jääris kiitti vastuksistanne, koskien kierron pituutta =)

..miulla kerran ollut tuo luteaali vaihe 17vrk..jotenka jos se täti hupakko nyt viimeistään tiistaiksi..nyt illasta hävisi kaik-ki menkka tuntemukset ihan kokonaan-ei niin mitään!! :/
 
ottis en usko, jotta noilla herkillä 10 O-testeillä LIIAN aikaiseen voisi bongata ovista..ei se viiva niilläkään vahvene tasavahvaksi jos ei Oili ole tulollansa..ja se herkkyys on vähän sama asia kuin r-testeissähin, se 10 näyttää sen oviksen herkemmin/selvemmin-EI aiemmin!!..tai r-testissähän se herkempi näyttää AIEMMIN tietenkin..

Tämän huomasin itse heti, ihana kun ei tartte viivaa tihrustaa vaan näkyi juuri ovisaikaan vahvana =) Säästyi myös testejä kun ei tarvinnut 2testiä per päivä kuluttaa, yleensä kierrollaan riittää 3-4liuskaa. Kannattaa kopaista joku kerta-mikäli siulla enää tarvetta onkaan.. ;)

..ja onhan se pikkasen mukavuus kysymyshin millä testaileepi..ehkä kivempi dipata sitä suurempaa puikkoa ja varsinkin lukea se tulos kun se "näyttöhin" on suurempi..ne liuskat on niin saakutin pieniä, ja ei niin hygieenisiä säilyttääkkään(jos esim r-testin haluaa)

..jos siis Ottis tykkäät enämpi puikkomallisista ja haluaisit kokeilla herkkää 10 O-testiä, tilaappa tuolta =) ..

http://www.testikauppa.fi/tuotteet/ovulaatiotesti

..siullahan saattaisi riittää kahteen kiertoonkin tuo 5kpl/11.50e paketti:wave:
 
Ottis
U-uu! mur-mur Kerrankin tein hyvän diilin =), sillä noita samoja testejä oli Raskauskeijulla hintaan 19.90? / 12 kpl eli äkikseltään laskisin siellä niiden tulevan halvemmaksi. Just noita samoja siis otin.
(muoks..) Ja niin onkin, sillä Raskauskeijun testien kpl-hinta on 1.65?, kun sama Testikaupalla 2.30?.
 
Ottis njet, njet..testikaupan ovat 10 herkkyydeltään ja Raskauskeijulla 20!! =) ..en tiedä tuleeko nuo kuoret sitten samalta "tehtaalta" kun ovat pinkit ;)

..mutta jos siulla nuo herkkyydeltään 20-25 O-testit ovat toimineet, niin toimivat nuo R-keijunkin sitten!!
 
Ottis
Mur-mur Toi oli kullanarvoinen vihje, että kun ottaa herkemmän, ettei tarvi niin tihrustella ja arvuutella. Tuota eroa just mietinkin, ett mikä niissä on. Sä oot kyllä yksi mun maailmani kultakimpaleista :hug:. Mutt jos Luoja suo ja mestari pästää, niin ovistestejähän mun ei enää paljon tarvi tilaillakaan ku niitä tuloillaan 19 kpl =). Sit toisekseen r-keijulta taisi saada yhden r-testin kaupanpäällisenä. Juu, niin saikin :).
 
Niin Ottis huomasin heti, jotta kun aloitin testaamisen kp11 se oli hieman liian AIKAISEEN!..normisti esim. kotitestin liuskoilla noin aloin testailemaan ja meni se 3-4vrk kun testiviiva tasavahva..sitten noilla 10 testeillä riitäähin kun alkaa testaamaan vasta kp12 ja ovis sitten jo kp13-14..menee parhaillaan vaan 3testiä/kierto..

..tosin nyt pitää olla tarkkana, jotta onko miulle iän myötä ovis aikaistunut ja täytyy näin olen aloittaa tikutus hieman aiemmin..vaan tuleehan se oviskin sitten aiemmin! =)
 
Ottis
Mur-mur Olet oikeassa, ett R-keijun testit 20 mIU/ml. Kai tilatessa ajattelin just tota vaaraa bongata ovis liian varhain. Mutt jos ikinä koskaan milloinkaan enää o-testejä noiden tilaamieni jälkeen tarvitsen, niin otan ne testikaupasta. Jummijammi, mähän olen tilaillut sieltä aiemminkin, joten miksi en tuota huomannut? Toisaalta, mun piti lisäR-testejäkin tilata Kotitestiltä ku Testikaupassa kaikki ovat herkempiä ja halusin testailla samoilla testeillä.
 
esim, Apteekin oman R-puikkotestin herkkyys on 20 ja valmistaja sanoopi, että se näyttäisi silloin raskauden JO 10vrk hedelmöittymisestä!

..ja mietippä nyt..onhan tuossa "Clear Bluessa" se merkki joka maksaa ja digi vieläpä!!..muilla kun ei vielä sitä ole..ovatkohan ihan patentin ostaneet ja muut ei saa sitä kopioida?
 
Ottis
Haluaisinhan mä perkules viete ku just selitit miten se toimii :LOL:. Pelkäsin, ett se bongais oviksen liian varhain, mutt nyt tiedän, ett se vaan tekee viivasta selkeämmän ja silleen.. eli kyllä *niiaa* mä haluaisin käyttää herkempiä testejä, vaikka toivon, ettei mun enää ikuna tarvis, vaan se tärppi tulis jo seuraavassa kierrossa. Kesämasua sillä ei silleen enää kivasti saa, mutt kuitenkin :ashamed:.
 
Ottis
Mur-mur Mulle on nytkin tulossa 3 kpl herkkiä (10mIU/ml) r-testejä :). Mä H.A.L.U.A.N käyttää niitä. Tietty, ku sekopää olen ja näemmä elämä tyhjää ilman testailua ;). Mutt mennäkierrossa halusin ottaa samoja 20mIU/ml-herkkyyksisiä testejä jatkoonkin, joilla haamun testasin, siis ihan luotettavuuden kannalta. Vaikka nyt ajattelenkin, ett jos olisin ottanut herkempiä niin olisin saanut edes selvemmän haamun nähdä :(.
 
Siis, haluatko testata myös raskautta herkällä puikko testillä?..silloin tilaus tarvittaessa testikauppaan!! :D ..muilla ei tunnu olevan puikkomallisessa tuota herkkää 10 r-testiä..

Ovatko ne 3 R-testiä liuska, vaiko puikko mallisia?..jos R-keijun puikko, ovat herkkyydeltään tuon 20!
http://www.raskauskeiju.fi/index.php?tr=1&ala=11&tuote=14
 
Ok, Ottis =)

Olen kyllä kuullut/lukenut myös näin kerrottavan, jotta eipä noilla herkillä aina se raskaus näkyisikään AIEMMIN?..en osaa sanoa miksi?.. mutta kun paljon tuolla netin palstoilla olen pyörinyt, moni hehkuttaa Apteekin oman ja CB:n digin tai sen plussan näyttävän testin nimeen!!:wave:..nuo 3 luotettavinta kuulemma monen mielestä..

..ovat myös hintaluokaltaan ääripäitä, apteekin oma parhailaan yli puolet edullisempi ;) ..
 
Ottis
Voi hyvinkin olla mahdollista, olen nähnyt samaa kerrottavan, ett vähemmän herkät testit näyttävät raskauden aiemmin jne. Tiedä tuota, mutt testeistä viis kun vaan pääsisi jo siihen tilaan, ett vois ovista bongailla ja vähän miestä kiusata. Itseasiassa musta tuntuu, ett mä alan toooodella raittiusihmiseksi. Kahvi jää ekana totaaaalisesti wegs, sit (tai ensin) alkoholi, sitten tupakka (haikusetkin) jne...
 
Kyllä miekin noilla puikoilla ennemmin testailisin..en vain raski :( ..alkuun ostin aina CB:n digin..nyt kun tiedän/löydän noilla halppis liuskoillahin Oilin tulon, ne riittäköön ;)

..R-testejä voipi sitten ostaa noita puikkojahin/digin..jos ensin alkaa vaikka liuska haamuttamaan niin sitten olisi kiva puikolla testailla jatkossa :heart:
 
Ottis älä heti kaikkia paheitä jätä, pinna vaan kiristyy :kieh: ..

Mieti, mistä olisi HELPOIN luopua ekaksi..mutta voin sanoa, jotta tupakka on noista se pahin, sitähän menee päivittäin( kö )..alkoa sinä tuskin päivittäin juot ;) ..siksi mie olenkin ittestäni NIIN ylpeä kun mie pössyttelen vaan sen max. 1-2tupekkia jos otan alkoa enämpi..jos juon pari siidukkata, en polta.

..poltteleeko siun miehesi..se on nimittäin selkeästi kyllä siittiöille huonompi juttu..onneksi tuo miun mies ei polta ja siksi miun oli helpompi lopettaa itsenikin..vaikka ei hän siitä koskaan moittinut..joskun kesällä mainitsi, että EI olisi raskautuneelle hyväksi ja sanoin, että silloinhan mie en enää polttelekkaan ;)
..mutta kyllä tupakka on ennen raskauttahin naiselle huono juttu: Tupakoiville naisille tulee menopaussi tutkitusti 2v aiemmin!!

Kahvia voi vähentää alkuun puolella ja tupekkia myöskin..ja sitten poltat enää silloin kun otat %juomaa..ja kohta se jääkin sitten poijjes, koskapa..sie plussaat ja silloin EI tupakki todellakaan maistu enää!! :D :heart:
 

Yhteistyössä