40+ "So what"!! (vol.9) =)

Oivikki se haaveilu..ON IHANAA!!!!:saint: ..ja tiedätkös..vielläpä sallittuahin =)


..miunulla itselläni tuo km hieman hillitsi tuota tarvikeiden ostelua..miullahan onkin nyt jemmassa aika pitkälle perusjutut, vain ajopelit puutuvat =) ..nekin hankin sitten jos raskaudun ja alkumetrit on onnellisesti takana:heart:
 
Ottis
Hyvä asenne sulla Oivikki ;).

Ymmärrän mur-mur.

Kattokaapa noita hintoja http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Jylha/Categories/Ajankohtaista

r- ja o-testejä.

Yritän löytää linkin, josta niitä foolihappotabuja tilailtiin. Muistaako kukaan?
 
http://www.halpa-testi.fi/babyplan_foolihappo-p-127.html

Ottis, tuolla ainahin huokeaa!!

..tuolta itse tilaillut tuota Tolosen Strongia..on 50% foolihappoa enämpi, kuin tuossa halpatestin tuotteessa..niitä tosin voipi ottaa 2kpl/vrk mutta äkkiseltään laskettuna on Tolosen huokeampaa, koska niitä riittä 1kpl/vrk ja silloin paketti riittää 2kk!! ;)

http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/products_id/806
 
Lyhyesti vaan taustalta; siihen tulokseen olen tullut näistä kaikista raskautta estävistä ja edistävistä tutkimuksisa huolimatta, että itse en raskautumiseeni oikein millään pysty vaikuttamaan. Ainakin mulle se on ollut vaikea asia hyväksyä sikäli, että melkein kaikkeen muuhun pystyy vaikuttamaan ja menemään tahdonvoimalla vaikka läpi harmaan seinän.
Mutta raskaus ja sairaudet, elämä ja kuolema eivät lopulta omissa käsissä ole.

Mukavaa loppupääsiäistä kaikille :heart:
 
lumeton voinpa kyllä melkein yhtyä sanoihisi..näinpä se taitaa aika pitkälti olla.. :/

..ja sehän siinä onkin niin ahdistavaa kun haluaisi niiiiiin kovin vaikuttaa..ja juurikaan ei voi :ashamed:

Pääsiäisen jatkoa siullehin!!:heart::wave:
 
Heips! Tänäänkin aamulla sama juttu: Ovistestissä kaksi tasavahvaa viivaa, mutta ei pienintäkään raskausoiretta, joten olen lähinnä kummissani. Mutta seuraillaan... ;)
En ole muistaakseni ennen käyttänyt o-testejä tähän tapaan, joten en osaa verrata aiempaan.
 
Hedelmällistä Pääsiäisen aikaa vielä kaikille.. =) Nyt olisi taas jänskät päivät käsillä meikäläisellä... Viimeiset kiertopäivät käsillä!!! Käsi syyhyy ja netissä surffailin jonkin aikaa raskausoireita taas etsiessäni... Nyt olisi vielä Predictorin testejä 1 kpl kaapissa, mutta taidan pitää näpit erosa siitä, etten pahoita turhaan mieltäni. On tuo Predictor-testi käsittääkseni muutenkin epätarkka testi - varsinkin kierron tässä vaiheessa; 26/29-30 ja dpo 11... Katsotaan miten ptkään maltan pitää mieleni, enkä ryntää apteekkiin ostamaan parempaa testiä... ;)
 
Ottis
Haave2010 Tsemppiä piinailuun + :heart:!

Ikiemo plussapeukutuksia :heart:! Huomenna pääset jo ostamaan testejä ;).

Lumeton Oikeassa olet. Nämä on elämän ja kuoleman asioita ja loppupeleissä meiltä ei paljonkaan kysellä kuinka käy. Vauvojahan ovat ihmiset kautta aikojen saaneet tuskin tietäen mitään ovulaatiosta, foolihapoista jne.

mur-mur Noita Tohtori Tolosen foolihappoja saa meillä aptekistakin, mutt pitääpä muistaa tsekata, saisko tuon sun linkin kautta halvemmalla. Siinähän on samassa ne imeytymistä helpottavat vitamiinit. Hurjasti olet ovistestilinkkejäkin laittanut, tattis! Niitä herkkiä o-testejä sit lopulta tilasin testikaupasta :ashamed:.

Aloin ajatella, ett jos Clomit aloitan, varaan seuraavalle viikolle myös ajan gynelle, ett saa kurkata mun follejani. Aika outoa, ettei edes puhunut seurannasta, vaikka noissa ohjeissa varsin selvästi siitä sanotaan. Ajatteli varmaan mun olevan niin epätoivoinen, ett teen ihan mitä vain ajattelematta :LOL:. Mutt nyt.. mun täytyy mennä kissa oksennuksia siivoamaan :x .
 
Ikiemo aivan mahtavaa! Toivottavasti nyt on sitten ke + plussa myös r-testissä, ennätäthän käydä hakemassa sen testi tiistaina niinkuin suunnittelit?

Haave10 olet hienosti malttanut olla testaamatta, vielä pari päivää niin voisi jo testata. Minkähän vahvuinen tuo prediktor on?
 
Ämy
Raskausoireet kadonneet ja tänään alkoi tuhruvuoto. Alamahassa menkkamaisia kipuja. Huomenna olisi eka ultra. Tätä riemua ei kauan kestänyt. Viikot 7+0.

Kuinka kovaksi keskenmeno kivut tulevat? Soitin päivystykseen sanottiin että mene huomenna sinne ultraan.Polille jos tulee runsasta vuotoa ja kovaa kipua.
T. Ämy 41v
 
Ämy voi ei... :( toivon että oireettomuus ja tuhruilu ei ole vakavaa ja siellä ultrassa huomenna pienen sydän nakuttaa vahvana!!

..tiedän, miten ahdistavaa siulla nyt on vaan huomenna asiaan saat selvyyden-kovasti voimia&jaksuja..lämmin halitus:hug:

..ja toisilla on kipuja heti kun km alkaa, toisilla ei..toivon siulle sitä parasta - että pieni jaksaisi vain kiinni pitää:heart:
 
Ämy
mur-mur Kiitos! Pahoin pelkään että se on menoa nyt. Sanoin jo miehelle eilen että tämä oireettomuus ei teidä hyvää. Aiemissa raskauksissa pahoivointi on ollut jo täydessä vauhdissa tässä vaiheessa. Samoin lamaannuttava väsymys.
 

Yhteistyössä